Poll

Voor wie of wat kom je naar de MFD?

De mannelijke kandidaten
De vrouwelijke kandidaten
De Mol
De winnaar
De finalisten
Ex-kandidaten
Karel van de Graaf
Andere forummers ontmoeten
Voor de act van Dech2410, daedalus, Bodejos, lautjuh, nevermind, Seraphina ;)
Om de quiz te winnen
Om iets uit de veiling te bemachtigen
Ik ga niet heen!
Ik ga er gewoon heen omdat het een gezellige dag is en dat is eigenlijk een combinatie van alle opties die jij geeft.

Auteur Topic: De MFD 2007: 18 maart ...  (gelezen 350669 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #940 Gepost op: 19-03-2007, 20:07:05 »
Bodejos, hoe kom je aan die joker?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #941 Gepost op: 19-03-2007, 20:07:08 »
Die van Renate kan je zo op een Chiang Mai bordje laten drukken, bodejos :P
Ik zal het de maakster van de foto zeggen.

Ik vind hem beslist niet verkeerd.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #942 Gepost op: 19-03-2007, 20:07:24 »
(vervolg)
Wat waren alle kandidaten aaaaaaaaaardig! Met Alex was nog wel grappig, nou ja, een beetje. Hij zat naast Eva toen we haar vroegen voor het blauwe ding, maar we wilden hem later gaan vragen, omdat hij van alle kanten bestookt werd voor foto`s. Toen we eindelijk aan de beurt waren bij hem hoefden we `m niets te vertellen, want hij had alles al gehoord hehe! Hmm...gevalletje "moet je bij geweest zijn", maar ik laat het lekker staan :P.
De veiling was echt hilarisch! Karel is een briljant veilingmeester. En Jos die steeds ergens anders stond. Och sorry, LIMBURG die steeds ergens anders stond! Dech die heel hard VIJFTIG bood...alleen tegen zichzelf  ::rofl::.
Sja...onze act...ik vond het echt zooooooo leuk om Karel even flink in het zonnetje te zetten! Top geregeld Dech en mooi voorgedragen! Daedalus, de tekst kon niet beter! Hij vond het echt leuk! En hoe Karel vervolgens ons allemaal ging zoenen en Dech die even heeeeeeeel angstig keek toen hij na Lau, nev en mij bij hem kwam ;D. De taart was trouwens ook erg lekker. Leuk dat Karel meteen riep dat we `m gingen aansnijden ook en vervolgens ons allemaal mee naar binnen nam. Ik heb overigens een foto van het moment van aansnijden.
Poe...en toen was de dag officieel al bijna voorbij. Kandidaten waren aan het weggaan en waren op een gegeven moment al buiten aan het lopen toen Karel erachter kwam dat hij ze nog geen gedag had gezegd en naar ze toe holde en afscheid ging nemen (heb ik ook een foto van :P). Na wat wachten en kletsen kwam toen de afterparty met Karel EN zijn vrouw, zoals al door iemand gezegd, de kers op de taart. Echt supergezellig! Ik weet niet meer specifiek wat er allemaal gezegd is (ja, over dat als Lau en nev aan WIDM meedoen we binnen 5 minuten weten dat zij de mol niet zijn enzo hihi), dus als me wat te binnen schiet daarover post ik het wel. Nou ja, ik weet het nog wel, maar ben wel een beetje uitgetypt). Ik vul de anderen wel aan zonodig! Het was in ieder geval eeeeeeecht leuk!

Tenslotte, het was echt ontzettend gezellig met de kandidaten --> BEDANKT! Hopelijk zijn jullie niet blind geworden van al het geflits!
Crew bedankt voor de puike organisatie!
Zonder mijn medeforummers was het nooit zo gezellig geworden; het was echt leuk met jullie Arieke, Vveerraak, Daedalus, Dech2410, Bodejos, Lautjuh, Nevermind, xki, mol Thessa en Romy (en ik vergeet nu vast specifieke mensen te noemen, maar ik denk er zo nog even over na, dus ik edit mogelijk nog :P). Verder vond ik het heeeeeeeeeel leuk om BBG nu een keer in het echt te zien!

En dan echt tenslotte: KAREL bedankt!

Vandaag weer over tot de orde van de dag...moest op stage wel even omschakelen...

Notitie: mijn posts staan waarschijnlijk VOOOOOL spelfouten, niet lopende zinnen en mist waarschijnlijk BEEEEERGEN informatie en kan dus nog een stuk of 10 keer ge-edit worden. Verder heb ik nou niet bepaald mijn best gedaan om er een schrijfwedstrijd mee te winnen.

Foto`s volgen!
« Laatst bewerkt op: 19-03-2007, 20:17:45 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #943 Gepost op: 19-03-2007, 20:08:45 »
Bodejos, hoe kom je aan die joker?
Die is van het Tuktukvriendinnetje van Eva. Beter gezegd: Romydemol......


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #944 Gepost op: 19-03-2007, 20:11:05 »
Maar komt er u nog een online molveiling ??

Ja / Nee  ?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #945 Gepost op: 19-03-2007, 20:13:38 »
Maar komt er u nog een online molveiling ??

Ja / Nee  ?

*wenst ook antwoord te krijgen op die vraag*

Eenmaal raden waarom  ;) ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #946 Gepost op: 19-03-2007, 20:16:27 »
omdat je zo van veilingen houdt :P

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #947 Gepost op: 19-03-2007, 20:31:11 »
Maar komt er u nog een online molveiling ??

Ja / Nee  ?
Heb je nog geld over dan :o
Heb je die 210 euro zelf betaald of heeft je moeder betaald?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #948 Gepost op: 19-03-2007, 20:33:09 »
(vervolg)

 Karel is een briljant veilingmeester. En Jos die steeds ergens anders stond. Och sorry, LIMBURG die steeds ergens anders stond!
Ik had meen ik al ergens geschreven waarom ik dat deed: het was uit nood geboren: ik had gewoon geen goede plek (lees: ik was gewoon te laat voor een goede plek).


Leuk verslag van een gezellige kwebbelkous. Enne, Sera: je had gewoon van die tafelkleedmagneetjes aan je schotse rokje moeten hangen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #949 Gepost op: 19-03-2007, 20:36:36 »
Bovendien bleef je tenminste nog een beetje op temperatuur als je alle kanten op liep.
The British are not impressed.

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #950 Gepost op: 19-03-2007, 20:38:27 »
Op de MolFanDag in Amersfoort heeft Karel van de Graaf een afscheidsspeech gehouden waarin hij de fans bedankte. Hieronder staat een link naar een filmpje van deze speech.

Filmpje Karel: http://www.youtube.com/watch?v=Ki1BnxN-J-8

Ik blijf het een prachtige speech vinden, mooie woorden van Karel over Wie is de Mol en haar trouwe fans. ::ok::

Karel bedankt, Karel bedankt, Karel Karel Karel bedankt. Hopelijk "durf" je volgend jaar nog eens op de MFD te komen, je bent een geweldige man! ::bravo:: (en nu hopen dat hij dit leest :))
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #951 Gepost op: 19-03-2007, 20:49:44 »
Ik blijf het een prachtige speech vinden, mooie woorden van Karel over Wie is de Mol en haar trouwe fans. ::ok::

Karel bedankt, Karel bedankt, Karel Karel Karel bedankt. Hopelijk "durf" je volgend jaar nog eens op de MFD te komen, je bent een geweldige man! ::bravo:: (en nu hopen dat hij dit leest :))
Als je even op msn komt stuur ik je jouw foto met Renate :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #952 Gepost op: 19-03-2007, 20:54:22 »
en karel die zich naar ons toedraait en zegt, lieve vriend , lieve vriendinnen ..... er waren meer vrienden die mee deden met de act, maar dat hadievast niet door :)
gaaaaaf verslag seraphina ! ik vond het mega gezellig !
vooral aan het einde van de dag, wat heb ik enorm gelachen :) beetje jammer van het "vreten" in de burgerking, mja de trein ging !
was het maar vast volgend jaar

ohja, en paul is de mol !!

dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #953 Gepost op: 19-03-2007, 20:55:09 »
Karel bedankt, Karel bedankt, Karel Karel Karel bedankt. Hopelijk "durf" je volgend jaar nog eens op de MFD te komen, je bent een geweldige man! ::bravo:: (en nu hopen dat hij dit leest :))
Ja, maar net als dat Angela er vorig jaar niet was, zal hij er waarschijnlijk volgende keer ook niet bij zijn. Hij wil namelijk niet PJ Hagens voor de voeten lopen. Dat is dan voor hem de eerste keer en als iedereen zich dan al juichend op Karel stort is dat voor hem ook niet zo vriendelijk.
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #954 Gepost op: 19-03-2007, 20:57:43 »

Daar staan we mooi voor joker.
The British are not impressed.

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #955 Gepost op: 19-03-2007, 20:58:14 »
jep, dat is idd zo dae. Maar karels vrouw probeerde hem nog wel over te halen. Tis gewoon ff afwachten.

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #956 Gepost op: 19-03-2007, 21:00:45 »
Daar staan we mooi voor joker.

XDDDDDDDDDD die foto is wel erg vet!!!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #957 Gepost op: 19-03-2007, 21:14:07 »
gaaf he :D
mag ik dan nog 1 foto posten ? :p
alhoewel, 2
ik vind ze zo ubervetjetof !

sandeeeeeeeeer , ik was zo enorm fan van hem :) ik vloog em ook zowat aan toen ik em zag


en tsja, karel en zn reservehoed .... deze rook nog fris :p



en ik en mn cackeje na een lange dag !
dennis for mole !

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #958 Gepost op: 19-03-2007, 21:15:32 »
Nevermind waaaaaaar is mijn foto met dech en Kaaaaaaaaaarel (of heb jij die niet?)
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #959 Gepost op: 19-03-2007, 21:19:16 »
die staat ook online als het goed is :P