Auteur Topic: Mol uitgelekt volgens weblog?  (gelezen 123958 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #20 Gepost op: 5-01-2007, 20:04:57 »
Zouden degene die het wél weten ons op de hoogte willen houden of het klopt of niet? ;D

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #21 Gepost op: 5-01-2007, 20:06:49 »
Zouden degene die het wél weten ons op de hoogte willen houden of het klopt of niet? ;D

Nou ja, dat is het hele probleem hè. Het enige wat ze kunnen doen is zeggen dat er niemand gelekt heeft. Als ze gaan doorgeven dat deze informatie niet klopt, dan geven ze ook meteen prijs dat die persoon niet de mol is...... 8)

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2007, 20:07:48 »
Ja, ik hoop nu eigenlijk dat diegene er volgende aflevering uit gaat, dan zijn we ook weer van dit 'gerucht' af..
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2007, 20:09:04 »
Ha ik ook...

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2007, 20:10:44 »
Was dat niet 2 jaar geleden? Met een website waarop stond dat Sander de Heer de Mol was? Heb net even in 't archief gekeken, maar kon niks vinden. Maar volgens mij hadden die mensen toen ook 'uit betrouwbare bron' dat Sander de Mol was.

Ik geloof hier niks van. En mocht achteraf toch blijken dat genoemde persoon de Mol is, houd ik het maar op knap gokwerk.  :D

Eens! Daar hou ik het ook op. Ik laat mijn speurtocht niet verzieken door zo'n stom blog.
En de redactie/avro/deelnemrs/karel kunnen gewoon het beste niet reageren in de media. Alles kan weer verkeerd uitgelegd worden namelijk.
Gewoon wachten maar totdat desbetreffende persoon eruit ligt!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2007, 20:18:32 »
hoop ook dat het niet waar is, ik was bang dat het op geenstijl.nl zou staan, want die zouden daar wel voor betalen denk. niet dat ik geloof wat daar staat trouwens, maar het wordt in ieder geval wel veel vaker bezocht.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2007, 20:57:37 »
Dit soort zaken heb je altijd rondom wie is de mol....allemaal op sensatiebelust naar mijn mening.
En ja ik heb wel gekeken, want ik voel me daar min of meer toe verplicht, zodat ik eventueel kan ingrijpen....maar echt schokkend vind ik het niet ::)

Nu vind ik het een zaak van iedereen om zichzelf er van te weerhouden om wel of niet te gaan kijken....kijk je wel dan kan de lol er van af zijn...kijk je niet dan blijft het spannend tot aan het eind...hoop ik ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #27 Gepost op: 5-01-2007, 21:07:43 »
Wat mij betreft sluit je het topic hoor Bakkertje. Vroeg me alleen af of de echte mol-diehards hier er meer van wisten en wist niet hoe het anders te vragen.
Txs in ieder geval!

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #28 Gepost op: 5-01-2007, 21:12:33 »
Ik had overigens nog een mailtje gestuurd naar het betreffende weblog met het verzoek de kop aan te passen aangezien daar al met grote letters in stond wie volgens hen de mol is. Én de vraag of ze kunnen bevestigen dat dit verhaal 100% waarheidsgetrouw is. Onderstaand hun reactie (lijkt wel een soap nu haha)

---------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie op het artikel, bedankt voor de tip uiteraard en wij hebben de titel inmiddels aangepast.
100% bevestigen dat het verhaal waar is kunnen wij uiteraard nooit, wij hebben de AVRO uiteraard om commentaar gevraagd,
maar de mensen van de AVRO onthielden zich van alle commentaar.

Met vriendelijke groet,

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #29 Gepost op: 5-01-2007, 21:16:51 »
Mja, ik heb het artikeltje wel gelezen. Niet dat ik het overtuigend vind ofzo. Het is voor mij zelf enorm moeilijk om aan te nemen dat persoon X de mol is doordat een of andere site (alleen al de domeinnaam >> doelloos.nl  ::)) het uit "betrouwbare bron" heeft vernomen. Bedoel, iedereen kan dit toch de wereld inroepen? Iedereen kan een dergelijk artikeltje typen, online zetten. En wachten maar op de verontwaardige reacties.

Kzou het zelf wel leuk vinden, maarja... nu ik dit gelezen heb ben ik juist weer van mijn potentiele molkandidaat afgestapt.  ::rofl:: Zie er weinig heil in. Nee, laat ons maar mooi uit echte betrouwbare bron speuren naar de mol. Namelijk via de muzikale aanwijzing.

Dat noem ik nu eens een echte vertrouwelijke bron!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #30 Gepost op: 5-01-2007, 22:01:19 »
ah ja, muzikale aanwijzingen of de puzzeltjes van de Avrobode of eh... gewoon goed opletten. Ware het niet dat de mensen die ik vaak het meest sympathiek vind ook de mol zijn. Derhalve heb ik het nog maar eenmaal goed geraden en dat was met george... Er stond nog een berichtje op het log, maar loont niet meer de moeite:

De 'uitslag' van wie is de mol is vandaag wel veelbesproken, over het algemeen gelooft men niet dat (fans u mag weer stoppen met lezen) XXXXXXXXXXXXXXX De Mol is. zo lazen wij in de mailbox: "Daarbij twijfel ik aan het waarheidsgehalte van dit verhaal en zou graag van u bevestigd zien dat dit verhaal 100% waar is en te checken bij de Avro." wij hebben de AVRO gemailt, maar men vond het bij de AVRO niet nodig onze berichten te beantwoorden, was het niet "Wie zwijgt stemt toe" ? Enfin, ook op forums is er dus discussie over. Ook reageren? stuur een mailtje

Helemaal in rep en roer daar haha  ::pinokkio::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #31 Gepost op: 5-01-2007, 22:04:13 »
Was dat niet 2 jaar geleden? Met een website waarop stond dat Sander de Heer de Mol was? Heb net even in 't archief gekeken, maar kon niks vinden. Maar volgens mij hadden die mensen toen ook 'uit betrouwbare bron' dat Sander de Mol was.
Dat was overduidelijk een kwurgh aangelegenheid. De betrouwbare bron was trouwens Sander zelf die in een droom verschenen was. Dus ja...
The British are not impressed.

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #32 Gepost op: 5-01-2007, 22:05:54 »
eh... wat is een kwurgh?  ???

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #33 Gepost op: 5-01-2007, 22:07:30 »
eh... wat is een kwurgh?  ???

Een site van D**N :D

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #34 Gepost op: 5-01-2007, 22:11:39 »
Trouwens, 3 jaar geleden alweer, toen was ik ook aan het googlelen over wieisdemol. Toen kwam ik ook op een 1 of andere site, en daar stond dat,uit betrouwbare bron, Elise de mol was, (het was ongeveer de 2e aflevering..) Ik geloofde daar natuurlijk nix van want Elise was et lieve blonde meisje. Maar toen bij de laatste afleveringen d8 ik telkens weer aan dat bericht, en het klopte.....

Dus het kan wel waar zijn :s

Maar dan zal ik et verschrikkelijk vinden ::oink::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #35 Gepost op: 5-01-2007, 22:24:41 »
NIET HET BERICHT OP MEDIALOG LEZEN, ALS JE HET NIET WIL WETEN.. VERDORIEEE.. want daar staat degene die ook op dat weblog wordt genoemd dus gewoon op...  (al is het niet waar, al is het niet waar, al is het niet waar bis)
« Laatst bewerkt op: 5-01-2007, 22:26:58 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #36 Gepost op: 5-01-2007, 22:25:35 »
Citaat
Een site van D**N
Oké txs, gevonden  ;D

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #37 Gepost op: 5-01-2007, 22:28:02 »
Zo schokkend vind ik het stukje nou ook weer niet, het hoeft helemaal niks te betekenen of waar te zijn. Ik zou me er niet teveel van aantrekken want niks bewijst dat het echt waar is........

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #38 Gepost op: 5-01-2007, 22:35:17 »
Denk dat het niet waar is.....

Want anders zou je al van bijv. RTl boulevard horen dat XXXXXXXXXXXXX de mol  zou zijn
Kan oowk iemand zijn die niks te doen had zo kan ik oowk op me eigen site zetten dat XXXXXXXXXXXXXXXXX de mol is    dus denk en HOOP dat dit niet waar is
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2007, 22:37:14 »


Want anders zou je al van bijv. RTl boulevard horen dat XXXXXXXXXXXXX de mol  zou zijn


Maar is dit niet net op internet gezet? Na de aflevering van RTL boulevard?