Auteur Topic: Mol uitgelekt volgens weblog?  (gelezen 123963 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #120 Gepost op: 10-01-2007, 21:12:45 »
Waarom slotje?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #121 Gepost op: 10-01-2007, 21:40:44 »
ik ben  echt trots opmezelf,

heb nog geen 1 spoiler aan geklik,  nou okay 1 maar daar stond niet in wie de mol is zou zijn :P

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #122 Gepost op: 11-01-2007, 15:37:16 »
Giel zegt wel vaker wat, das gewoon enthousiasme :D
Maar terug naar die eerste spoiler, ik heb hem niet geluisterd, maar hij zal niet kloppen, want hoe wil die site aan die info zijn gekomen? ::)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #123 Gepost op: 11-01-2007, 17:12:54 »
Ja, ik hoop nu eigenlijk dat diegene er volgende aflevering uit gaat, dan zijn we ook weer van dit 'gerucht' af..
nou dat hoop ik niet... :-X
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #124 Gepost op: 11-01-2007, 17:18:19 »
ik geloof er ook geen snars van moet het eerst maar eens werkelijkheid zien worden ;D

Een weblog kan zo maar iets publiceren, kijk maar naar dat gedoe rond felix meurders die op een bepaalde stijlloze weblog tot overleden was verklaard, weliswaar als geintje maar zo gemakkelijk is het dus om roddels de wereld in te helpen.
je bedoelt Piet Paulusma
Molloot sinds seizoen 4

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #125 Gepost op: 11-01-2007, 17:21:10 »
Nee toch?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #126 Gepost op: 11-01-2007, 17:24:38 »
wat zou er eigenlijk gebeuren als ik nu keigroot die naam in de spoiler hier wegzet?  ;D eigenlijk heb ik daar gewoon best zin in, tis allemaal zo'n onzin  >:D maar ach laat ik aardig blijven  :D
I'm a real big goblin..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #127 Gepost op: 11-01-2007, 17:25:37 »
je bedoelt Piet Paulusma

nope piet was later aan de beurt dan felix meurders.....
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #128 Gepost op: 11-01-2007, 17:31:26 »
wat zou er eigenlijk gebeuren als ik nu keigroot die naam in de spoiler hier wegzet?  ;D eigenlijk heb ik daar gewoon best zin in, tis allemaal zo'n onzin  >:D maar ach laat ik aardig blijven  :D

Eigenlijk vind ik dat er een apart topic zou moeten zijn waar forummers die de spoiler hebben gelezen, kunnen discussieren of het klopt of niet.
Ik bedoel: nu moeten we in dit topic de naam geheim houden en uiteraard kunnen we in het topic van de betreffende kandidaat ook niets schrijven.  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #129 Gepost op: 11-01-2007, 17:37:26 »
nope piet was later aan de beurt dan felix meurders.....
las ik vanochtend in de Metro.. dat Geenstijl filmpje had geplaatst van Piet die werd aangereden, en het slot (dat ie weer opstaat en reclame maakt voor carglass) eruitgeknipt  :-X K*tsite. Maar goed, ik heb gekeken, maar ik geloof het niet. XXX zou het best kunnen zijn, maar dan zou het gewoon een gok zijn. Toch 10% kans, dus als 10 mensen iets bloggen, heeft er al 1 gelijk..
Molloot sinds seizoen 4

Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #130 Gepost op: 11-01-2007, 18:55:06 »
Eigenlijk vind ik dat er een apart topic zou moeten zijn waar forummers die de spoiler hebben gelezen, kunnen discussieren of het klopt of niet.
Ik bedoel: nu moeten we in dit topic de naam geheim houden en uiteraard kunnen we in het topic van de betreffende kandidaat ook niets schrijven.  ???

ach diegene gaat er toch vanavond uit(hoop k):P .alleen om die domme weblog hoop ik dat hij/zei dr zo snek mogelijk uit ligt...

en als jeweetwel (het begint op harry potter te lijken:P) er uit is wil ik meneer van de weblog wel es weer horen piepen,

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #131 Gepost op: 11-01-2007, 19:16:34 »
Nee, diegene gaat er vanavond niet uit.
The British are not impressed.

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #132 Gepost op: 11-01-2007, 19:54:58 »
het is al eerder gesugereerd maar zullen we dit topic sluiten, die gasten die deze roddel de wereld in brachten lachen zich scheel als ze leven over het gespeculeer in dit topic, ze zijn het gewoonweg niet waard om nog over de kletsen!!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Takkembah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik denk... en twijfel... maar weet het zeker... of
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #133 Gepost op: 11-01-2007, 21:14:05 »
het is al eerder gesugereerd maar zullen we dit topic sluiten, die gasten die deze roddel de wereld in brachten lachen zich scheel als ze leven over het gespeculeer in dit topic, ze zijn het gewoonweg niet waard om nog over de kletsen!!

waarom, dit is toch ook een 'theorie'... Het kan waar zijn, of niet! Net zoals alle andere theorien / speculaties waar hier over gespeculeerd wordt. Boeiend.  ;D
If we knew, what it was we were doing, it would not be called research, would it?

Offline sipel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #134 Gepost op: 11-01-2007, 22:03:41 »
Wat we hier van moeten vinden, kunnen we pas zeggen als deze persoon afvalt, of in de evt. finale bekend wordt hoe het spel voor 'X' geeïndigd is....

Journalistiek is het natuurlijk interessant, wat de pers hiermee doet: 'Hoe belangrijk is een weblog tegenwoordig?'
Geeft het bloggen, zoals Time magazine de internetgebruiker (You) uitriep als 'persoon' van het jaar', die rechten om alles transparanter, eerlijker, e.d. te maken?? Of juis te 'bluffen'?!

Ik vind dus dat deze topic, NIET gesloten moet worden. Het is ( of je het nu geloofd of niet) vanuit bovenstaand oogpunt, best interessant.....

Maar ik wil de discussie een belangrijk argument/ vraag aanreiken:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 11-01-2007, 22:07:19 door Han13, Reden: Spoilertags toegevoegd »
Sinds Canada (2003) aan het speuren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #135 Gepost op: 12-01-2007, 15:46:10 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

WorldExpress

  • Gast
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #136 Gepost op: 12-01-2007, 16:06:43 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Leuk, zo praten in spoilertjes :P

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #137 Gepost op: 12-01-2007, 17:44:31 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Leuk, zo praten in spoilertjes :P

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #138 Gepost op: 12-01-2007, 18:17:26 »
precies, helder gevonden tinuzz :p wat duzz inhoud dat het hele verhaal van die weblog 1 grote publiciteitsstunt is ... zoals ik wel verwachtte !
dennis for mole !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #139 Gepost op: 12-01-2007, 18:36:49 »
precies, helder gevonden tinuzz :p wat duzz inhoud dat het hele verhaal van die weblog 1 grote publiciteitsstunt is ... zoals ik wel verwachtte !


Inderdaad, alleen om hun weblog te promoten. (lees: GeenStijl)