Auteur Topic: De introfilmpjes !  (gelezen 44532 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #80 Gepost op: 26-01-2007, 15:19:31 »
En volgens mij is Alex' filmpje de enige die niet uit een opdracht komt.
The British are not impressed.

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #81 Gepost op: 26-01-2007, 15:20:54 »
Dit is een quote van een post van mij die ik in het Volgende Week topic plaatste. Ik weet niet wie er als eerste met een dergelijk idee op de proppen kwam. Maar ik neem aan dat er vast wel iemand is die dit nog eerder dan mijzelf in zag.

EDIT
Moet ook meteen even een correctie doorvoeren...

Liesbeth: valt af in aflevering 2, intro kwam voor vanaf afl 1. 1 + 1 =  2de aflevering. Daar viel ze af. Menno. Zijn intro kwam voort uit aflevering 2, viel af in afl. 4. 2 + 2 = 4de aflevering, daar viel ie af.

Ofwel, de regel: neem de intro van een kandidaat en verdubbel dat. Liesbeth haar intro = afl. 1. Doe er 1 bij en je hebt 2, wat staat voor de aflevering waarin ze afviel. Zelfde gaat op voor Menno, intro kwam voort uit afl 2, viel af in afl 4. 2 + 2 (verdubbeling).

Maarja... hoe zit het dan met afl. 5? Want die kan je nooit verdubbelen, want je hebt of 4 (2+2) of 6 (3+3)  ::rofl:: Goed, tot dusver mijn hersenspinsels hierover...  :P


Ik denk dat je die theorie heel snel kunt laten varen, want als je alles VERDUBBELT valt iedere ONEVEN aflevering dus niemand af.  ::vergroot::
C'est le Fruit!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #82 Gepost op: 26-01-2007, 15:21:45 »
Ik denk dat je die theorie heel snel kunt laten varen, want als je alles VERDUBBELT valt iedere ONEVEN aflevering dus niemand af.  ::vergroot::

Ja, daarom alleen al!  ::rofl::  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #83 Gepost op: 26-01-2007, 15:24:20 »
Er zitten wel wat haken en ogen aan de theorie, want Paul en Alex zijn al geweest en zitten beiden nog in het spel. Dat zou Alex mol maken, maar we moeten echt nog een weekje wachten voordat deze theorie sluitend is. Immers, Paul staat nu ook op een vraagteken en Inge of Eva moet er volgende week dan uit.
Paul zou je dan kunnen zien als dat hij in afl 3 eruit ging, daar staat hij in jouw schema ook. Je nummering klopt niet helemaal, want Menno is dan 4. Tussen Menno en Eva zit nu een enorm gat, daar zou Paul de 2e maal in passen. Vandaar kan je doortellen. Dan kom je uiteindelijk toch weer op dezelfde 3 uit. Alex de uitzondering, Nadja de 2e en Dick de winnaar.
The British are not impressed.

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #84 Gepost op: 26-01-2007, 15:58:26 »
Paul zou je dan kunnen zien als dat hij in afl 3 eruit ging, daar staat hij in jouw schema ook. Je nummering klopt niet helemaal, want Menno is dan 4. Tussen Menno en Eva zit nu een enorm gat, daar zou Paul de 2e maal in passen. Vandaar kan je doortellen. Dan kom je uiteindelijk toch weer op dezelfde 3 uit. Alex de uitzondering, Nadja de 2e en Dick de winnaar.

Ja, die mogelijkheden zie ik ook, maar dat hangt dus echt af van aflevering 5 en 6. Deze theorie heeft vorig jaar namelijk ook even gespeeld na de eerste paar afleveringen. Toen hadden we ook een 'Alex' in de filmpjes, die er NOG STEEDS in zat en die was helemaal geen mol, noch winnaar, noch verliezer. De hele theorie was na aflevering 6 weggevaagd.

Wat ik duidelijk wil maken is, dat het voor de montage van WIDM haast niet anders kan om deze volgorde aan te houden, willen ze niet te veel van het verloop verraden. Het kan dus nog steeds heel goed een handige montage zijn, ipv een aanwijzing.
C'est le Fruit!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #85 Gepost op: 26-01-2007, 17:03:27 »


Wat mij opviel...

Is dat elk introfilmpje uit dezelfde aflevering kwam..

Behalfe...
Die van renate..

Het eerste deeltje springt ze van een berg af
en het 2de deeltje.. Steekt ze der hand op voor de veiling.

Dus misschien is het een hint....
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #86 Gepost op: 26-01-2007, 17:05:56 »
die van dick en nadja zijn ui de aflevering van volgende week, en die van paul uit de aflevering van vorige week .... so, hoe kom je daar zo bij ?
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #87 Gepost op: 26-01-2007, 17:07:57 »
Nee, van alle kandi's komen alle fragmentjes uit 1 afl (per kandi), behalve Renate, die heeft 2 fragmentjes uit 2 afleveringen.
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #88 Gepost op: 26-01-2007, 17:11:05 »
ik las : deze aflevering  ipv dezelfde aflevering ! im sorry
dennis for mole !

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #89 Gepost op: 26-01-2007, 17:17:23 »
ja dat zou best eens een hint kunnen zijn denk ik zo!  ::vergroot::

En volgens mij komt dat stukje in het bos ook volgende week nog niet aan bod.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #90 Gepost op: 27-01-2007, 15:02:58 »
Ik vind het een hele goeie! Zou best weleens de hint van dit seizoen kunnen zijn.
Mede op basis hiervan ben ik nu ook geswitcht naar Rentae ipv Paul
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #91 Gepost op: 27-01-2007, 15:39:27 »
Naar aanleiding van wat hier eerder gezegd is heb ik het overzichtelijk in een tabel gezet. We zullen tot volgende week moeten wachten om te zien of het klopt, maar het zou wel eens een goede theorie kunnen zijn.

De kandidaten met een intro uit aflevering 1 en 2 zijn al afgevallen. De volgende keer valt er iemand met een intro uit aflevering 3 uit (dat is Paul). Alex heeft ook een intro uit aflevering 1, maar hij zit er nog in. Hij is de winnaar/mol. Hij maakt ook een sliep-uit gebaar. Renate is de enige waarbij de twee shots uit het introfilmpje uit twee verschillende afleveringen komt. Dit kan erop duiden dat zij de winnaar/mol is.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2007, 18:42:21 door Flogging Molly »

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #92 Gepost op: 27-01-2007, 16:06:49 »
Liesbeth: valt af in aflevering 2, intro kwam voor vanaf afl 1. 1 + 1 =  2de aflevering. Daar viel ze af. Menno. Zijn intro kwam voort uit aflevering 2, viel af in afl. 4. 2 + 2 = 4de aflevering, daar viel ie af.
Goed gevonden! ::ok:: Ik probeer het op een iets andere manier uit te leggen:

Sander: gezien in aflevering 1 (1 shot); rood scherm in aflevering 1x1=1 (klopt)
Liesbeth: gezien in aflevering 1 (2 shots); rood scherm in aflevering 2x1=2 (klopt)
Paul: gezien in aflevering 3 (1 shot); rood scherm in aflevering 1x3=3 (klopt)
Menno: gezien in aflevering 2 (2 shots); rood scherm in aflevering 2x2=4 (klopt)

Voor aflevering 5 kan ik nog verzinnen dat de regel is dat de kandidaat tijdens een opdracht in beeld moet zijn in de intro's. Dan zou 1 van de twee shots van Dick of Nadja kunnen afvallen en dan krijg je voor die persoon 1x5=5. Dan krijgt Dick of Nadja in de volgende aflevering een rood scherm.

Voor aflevering 6 kan ik niks bedenken om deze theorie kloppend te krijgen.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #93 Gepost op: 27-01-2007, 16:50:30 »
Naar aanleiding van wat hier eerder gezegd is heb ik het overzichtelijk in een tabel gezet. We zullen tot volgende week moeten wachten om te zien of het klopt, maar het zou wel eens een goede theorie kunnen zijn.

De kandidaten met een intro uit aflevering 1 en 2 zijn al afgevallen. De volgende keer valt er iemand met een intro uit aflevering 3 uit (dat is Paul). Alex heeft ook een intro uit aflevering 1, maar hij zit er nog in. Hij is de winnaar/mol. Hij maakt ook een sliep-uit gebaar. Renate is de enige waarbij de twee shots uit het introfilmpje uit twee verschillende afleveringen komt. Dit kan erop duiden dat zij de winnaar/mol is.

Volgens mij klopt je overzicht niet helemaal.
Sander ging er uit in aflevering 1
Liesbeth ging er uit in aflvering 2
Intro Eva is uit aflevering 4 (afgelopen donderdag)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #94 Gepost op: 27-01-2007, 17:37:05 »
zijn die beide screenshots van dick in het introfilmpje wel uit dezelfde aflevering? (hij heeft niet hetzelfde aan (of uit :D)op beide fotootjes in dit topic)

groetzels karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #95 Gepost op: 27-01-2007, 17:46:32 »
zijn die beide screenshots van dick in het introfilmpje wel uit dezelfde aflevering? (hij heeft niet hetzelfde aan (of uit :D)op beide fotootjes in dit topic)

groetzels karin

Wel uit zelfde aflevering. Hij staat op vlot zonder shirt. Later heeft hij shirt over zijn nek.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #96 Gepost op: 27-01-2007, 18:01:51 »
ah oke!, thnx
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #97 Gepost op: 27-01-2007, 18:43:30 »
Volgens mij klopt je overzicht niet helemaal.
Sander ging er uit in aflevering 1
Liesbeth ging er uit in aflvering 2
Intro Eva is uit aflevering 4 (afgelopen donderdag)

je hebt gelijk, ik heb de typfouten veranderd

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #98 Gepost op: 27-01-2007, 19:01:48 »
van deze theorie snap ik het niet helemaal  ::schaam:: ???
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #99 Gepost op: 27-01-2007, 19:52:28 »


Wat mij opviel...

Is dat elk introfilmpje uit dezelfde aflevering kwam..

Behalfe...
Die van renate..

Het eerste deeltje springt ze van een berg af
en het 2de deeltje.. Steekt ze der hand op voor de veiling.

Dus misschien is het een hint....


jatter, was mijn theorie al samen met willemson  ;) check andere topic