Auteur Topic: De introfilmpjes !  (gelezen 44666 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #60 Gepost op: 21-01-2007, 13:48:40 »
Ja dat vroeg ik me dus ook af...het is alfabetisch op achternaam tot en met Liesbeth Kamerling...en dan ineens niet meer  :D

?????
Het is helemaal alfabetisch op voornaam en totaal niet alfabetisch op achternaam toch?

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #61 Gepost op: 21-01-2007, 13:51:31 »
?????
Het is helemaal alfabetisch op voornaam en totaal niet alfabetisch op achternaam toch?

E, D, I, L. P, S, N, A, M, R?   ;)

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #62 Gepost op: 21-01-2007, 14:12:29 »
E, D, I, L. P, S, N, A, M, R?   ;)



Oei, ik had er niet eerder op gelet; dacht dat de screenshotjes in het begin van dit topic ook de volgorde waren.
Maar uit dit rijtje begrijp ik dat het op achternaam ook meteen al fout loopt want Dick Jol zou ná Inge Ipenburg moeten komen dan, dus het loopt ook niet tot en met Liesbeth goed.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #63 Gepost op: 21-01-2007, 14:13:55 »
Oei, ik had er niet eerder op gelet; dacht dat de screenshotjes in het begin van dit topic ook de volgorde waren.
Maar uit dit rijtje begrijp ik dat het op achternaam ook meteen al fout loopt want Dick Jol zou ná Inge Ipenburg moeten komen dan, dus het loopt ook niet tot en met Liesbeth goed.


Ja is ook zo, kortom, geen alfabetische volgorde te bekennen  ::rofl::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #64 Gepost op: 21-01-2007, 14:53:04 »
Maar het is alfabetisch op voornaam wat betreft de vrouwen: E, I, L, N, R
Bij de mannen kan ik geen alfabetische volgorde vinden:
D P S A M
J R L K B
En de afwisseling man/vrouw is V M V V M M V M M V
The British are not impressed.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #65 Gepost op: 21-01-2007, 15:01:26 »
Maar het is alfabetisch op voornaam wat betreft de vrouwen: E, I, L, N, R
Bij de mannen kan ik geen alfabetische volgorde vinden:
D P S A M
J R L K B
En de afwisseling man/vrouw is V M V V M M V M M V

Het zou bij de mannen weer alfabetisch op voornaam worden als je dan i.p.v. Dick of Paul Mol invult en i.p.v. Alex en Menno respectievelijk Verliezer en Winnaar

En bij de vrouwen zou je Nadja nog kunnen vervangen door Mol zonder consequenties voor alfabetische volgorde

Edit: Bij de mannen staan ze in omgekeerde volgorde wél goed op alfabet qua achternaam, behalve Dick.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2007, 22:09:03 door tureluurs »

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #66 Gepost op: 21-01-2007, 22:16:52 »
Het zou bij de mannen weer alfabetisch op voornaam worden als je dan i.p.v. Dick of Paul Mol invult en i.p.v. Alex en Menno respectievelijk Verliezer en Winnaar

En bij de vrouwen zou je Nadja nog kunnen vervangen door Mol zonder consequenties voor alfabetische volgorde

Edit: Bij de mannen staan ze in omgekeerde volgorde wél goed op alfabet qua achternaam, behalve Dick.

 ::hyper::

Ik word helemaal tureluurs  ::jaja:: van `t nadenken over een eventuele hint in de introfilmpjes, dus ik ga er even mee ophouden.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Joff

  • Forumlid
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #67 Gepost op: 22-01-2007, 12:17:17 »
Is iemand al achter de volgorde? Voornaam, achternaam en die twee opgeteld bieden geen uitkomst. Er moet een hint in zitten!

Offline Matt

  • Forumlid
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #68 Gepost op: 25-01-2007, 21:44:09 »
het leek deze keer wel in de intro, dat er een soort morse-code te horen is.. tussen renate en haar voorganger (weet niet meer wie er voor haar in de intro zit) in....Is dit nog meer mensen opgevallen, of hoor ik dingen die er niet zijn..haha ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #69 Gepost op: 25-01-2007, 21:48:23 »
Is iemand al achter de volgorde? Voornaam, achternaam en die twee opgeteld bieden geen uitkomst. Er moet een hint in zitten!

Ja opzich is de kans wel groot, want in alledrie de eerste series zat er een hint in:

In serie 1 was het precies op volgorde van afvallen.
In serie 2 was het introfilmpje van Nico steeds anders (ze lieten over alle afleveringen een in stukjes geknipt abseilfilmpje zien
In serie 3 waren de 3 finalisten te zien in een opdracht die ze met één van de anderen deden (George kapte een boom met John, John hoedde schapen met Jantien en Jantien zong met George)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #70 Gepost op: 26-01-2007, 13:52:36 »
De posts op pagina 1 zijn weer aangepast, nu ook met mogelijke hints.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #71 Gepost op: 26-01-2007, 14:43:14 »
Zou leuk zijn als Nadja en Dick beide in de finale belanden  :D
Hebben beide een intro uit aflevering 5, ofwel, ze zijn de kandidaten wiens intro het langst op zich liet wachten totdat we ontdekten uit welke aflevering het afkomstig is. Maar dat maakt Alex dan de mol. Hmm...  :-\\ Zou mooi passen. Bedoel, een man als mol mag wel weer eens.

Dus ik kijk er niet gek van op als het inderdaad zo gaat worden. Alex mol, Dick winnaar en Nadja verliezend finalist (al hoop ik dat zij de winnares word  ::tandpastasmiley::)

En wat van dit alles is on topic? Niets, maar het heeft wel verbanden met de intro filmpjes ;) Dus toch nog enigzins gerelateerd.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #72 Gepost op: 26-01-2007, 14:47:56 »
Jawel hoor, dat is helemaal on topic, want zoals het er nu voorstaat heeft dit nu de status van theorie.
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #73 Gepost op: 26-01-2007, 14:57:42 »
Ik weet overigens niet meer wie dit idee oorspronkelijk opperde. Diegene moet hier zelf maar even de verantwoordelijkheid op komen eisen.
The British are not impressed.

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2007, 14:57:56 »
Op het AVRO-forum kwam ik deze theorie tegen:

Elders op het forum (over Nadja) stond de theorie dat het filmpje van de leaders bepaald wie er afvalt. En dan het filmpje van de vorige aflevering.

Aflevering 1:
Sander eruit, leader filmpje is van afl.1 wat niet anders kan

Aflevering 2:
Liesbeth eruit, leader is van aflevering 1.

Aflevering 3: niemand eruit

Aflevering 4:
Menno eruit, leader is van aflevering 2

Dit zou betekenen dat Paul er de volgende keer uitgaat, dan Eva, Nadja en de rest moet ik nog uitzoeken  Alex moet dan de mol zijn, hij is de enige met een leader filmpje uit afl. 1 en hij zit er nog in!


Misschien wat ver gezocht, maar wel leuk om even te laten sudderen ;)
C'est le Fruit!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #75 Gepost op: 26-01-2007, 15:01:35 »
Zie ook bladzijde 1 van dit topic, fruitdruifje. De nl-ers hoeven niks meer uit te zoeken, want de commers hebben dat al voor ze gedaan.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #76 Gepost op: 26-01-2007, 15:02:58 »
Ben benieuwd nu. Sander, intro afl 1, valt in afl 1 uit. Liesbeth, intro vanaf ook afl. 1 meende ik, valt in afl 2 uit. Afl. 3 niemand, vervolgens nu Menno. En Menno zijn intro zagen we in aflevering 2. Hmm... welke kandidaat heeft een intro die we terugzien in aflevering 3? Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat zo'n iemand in afl. 4 gaat afvallen.

Zeker nu je terugkijkt naar Sander (intro: afl 1, valt af: afl 1), Liesbeth (intro: afl 1?, valt af: afl 2) en Menno (intro: afl 2, valt af: afl 4) Misschien he, zit er een verband tussen? De intro van een kandidaat x 2 = de aflevering waarin hij/zij afvalt. Kijk maar naar Liesbeth (1 x 2 = aflevering 2 valt ze af). Of Menno (2 x 2 = aflevering 4 valt hij af). En dat Sander dan in afl. 1 afvalt is omdat ze altijd met 1 iemand de reeks moeten beginnen.

Dit is een quote van een post van mij die ik in het Volgende Week topic plaatste. Ik weet niet wie er als eerste met een dergelijk idee op de proppen kwam. Maar ik neem aan dat er vast wel iemand is die dit nog eerder dan mijzelf in zag.

EDIT
Moet ook meteen even een correctie doorvoeren...

Liesbeth: valt af in aflevering 2, intro kwam voor vanaf afl 1. 1 + 1 =  2de aflevering. Daar viel ze af. Menno. Zijn intro kwam voort uit aflevering 2, viel af in afl. 4. 2 + 2 = 4de aflevering, daar viel ie af.

Ofwel, de regel: neem de intro van een kandidaat en verdubbel dat. Liesbeth haar intro = afl. 1. Doe er 1 bij en je hebt 2, wat staat voor de aflevering waarin ze afviel. Zelfde gaat op voor Menno, intro kwam voort uit afl 2, viel af in afl 4. 2 + 2 (verdubbeling).

Maarja... hoe zit het dan met afl. 5? Want die kan je nooit verdubbelen, want je hebt of 4 (2+2) of 6 (3+3)  ::rofl:: Goed, tot dusver mijn hersenspinsels hierover...  :P

« Laatst bewerkt op: 26-01-2007, 15:07:20 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #77 Gepost op: 26-01-2007, 15:12:13 »
Van de andere kant is het ook best wel logisch dat mensen die eerder afvallen geen beelden uit latere afleveringen hebben. En Paul uit afl 3, omdat het daarna niet duidelijk mocht zijn of hij nou wel of niet terugkwam.
Alleen Alex valt dan nog buiten de boot, ze hadden hem ook fruithappend kunnen laten zien.
The British are not impressed.

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #78 Gepost op: 26-01-2007, 15:17:15 »
Al geloof ik, nu ik nog even goed lees, dat dit wel eens een sluitende theorie kan zijn:

?. Alex, aflevering 1, opdracht 3
1. Sander Aflevering 1, opdracht 3
2. Liesbeth Aflevering 1, opdracht 3
?. Paul aflevering 2, opdracht 1
3. Menno, aflevering 2, opdracht 2
4. Eva aflevering 4, opdracht 1
5. Inge Aflevering 4, opdracht 1
6. Renate, aflevering 4, opdracht 2
7. Nadja aflevering 5, opdracht 1
8. Dick aflevering 5, opdracht 2

Er zitten wel wat haken en ogen aan de theorie, want Paul en Alex zijn al geweest en zitten beiden nog in het spel. Dat zou Alex mol maken, maar we moeten echt nog een weekje wachten voordat deze theorie sluitend is. Immers, Paul staat nu ook op een vraagteken en Inge of Eva moet er volgende week dan uit.

Het lijkt mij sowieso ook de meest logische volgorde van monteren voor de programmamakers. Paul moet immers in een van de eerste afleveringen zitten, anders verraad je zijn come-back. En er moeten drie kandidaten in uit de eerste aflevering zitten, anders maak je de afval in de eerste aflevering al niet meer spannend.
C'est le Fruit!

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: De introfilmpjes !
« Reactie #79 Gepost op: 26-01-2007, 15:18:49 »
Vooralsnog een leuke theorie, de moeite waard om in de gaten te houdne, maar nog lang niet sluitend.
C'est le Fruit!