Rat is er weer! Ik ben benieuwd welke kandidaat er binnenkort in je avatar staat.
Wat een welkom! Ik ben zelf ook benieuwd wie er binnenkort in mijn avatar staat. Ik heb nog niet echt een idee.
Ik begon met Paul als mol, maar hij is niet heel mollig bezig. Aan de andere kant heb ik hem ook nog niks zien doen wat hem vrijpleit als mol. Het was toch wel handig dat mijn 'bgeinmol' er vorig jaar als eerste uit ging.
Menno zat volgens mij wel erg te mollen tijdens de eerste opdracht en hij denkt ook echt na over alles wat hij zegt... misschien toch maar overstappen.
Ik heb dit jaar helaas ook minder tijd, ik kan me minder met vage theorieen bezig houden dit jaar.
Maar aan deze doe ik maar al te graag aan mee...
het verwisselen van de letters is opmerkelijk, maar het woord 'de' ook wel.
Het kan natuurlijk zo zijn dat 'een' onmogelijk is uit te spreken voor een thai, maar het woord 'DE' heeft ook een lading. Vanwege 'DE mol'. Dat is natuurlijk vergezocht, maar dat was het twee seizoenen geleden ook.
Het is in elk geval intressant om te achterhalen of beide letters door hetzelfde team gevonden moesten worden, en welk team dat was. Ik ben alleen bang dat dat in de opdracht niet terug te zien is, omdat ze de letters waarschijnlijk niet gevonden hebben.
Het is trouwens voor de hand liggende de de verwisselde woorden een hint zijn.
Toevoeging>
Hallo zeg, dat is gewoon bijna niet leuk meer... Ik zit nu toch nog maar weer eens de aflevering te bekijken... en de 'de'-klank is gewoon 1 letter, en Menno vindt die letter! Daarna kijkt hij ook nog eens enigzins raar in de camera bij het overtrekken.
En dan nog het ergste van alles... de RAT staat bij die letter!!!
Als dit een hint is, voel ik me vereerd.
Ik weet ook al wat mijn avatar wordt... die rat.