Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 54517 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 25-01-2007, 21:28:28 »
Lol, echt brilliant  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Het spel ligt gewoon helemaal open. Of de Mol nu wel of niet heeft gemold de eerdere afleveringen, het maakt gewoon helemaal niks uit  ;D


Nu is mijn hoop op Paul weer groter  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 25-01-2007, 21:29:32 »
Had Menno als Mol dus moet weer eens op zoek naar een nieuwe
1 iemand kan de Mol echt niet zijn: Dick Jol !
Deze man is zo fanatiek, niet bieden terwijl niemand kan zien dat jij niet biedt
Ik bedoel je kunt principes hebben maar als iedereen als een dolle gaat zitten opbieden dan zou ik mijn principes toch ook maar overboord gooien. Deze 'eerlijke' instelling is voor mij een reden om niet op Dick te stemmen als Mol
Ik vind het overigens wel een coole actie van hem want het siert hem wel  ::ok::
Ik gun Dick de finale !!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 25-01-2007, 21:30:05 »
Woow wat een gave aflevering!

Echt gewoon helemaal niks meer in de pot  ::oink:: ;D ::rofl::
geweldig!!
Menno eruit, tja, heel erg jammer, vooral omdat hij sinds vorige week niet echt meer een potentiële mol was voor mij.

Wie het wel is? Goede vraag, Renate blijft voor mij hoog staan, helemaal nu zeker is dat Menno er uit is en het met de gehaktballen dus echt fout ging bij haar. Alhoewel ze wel erg veel geld opgehaald heeft samen met Alex..
Alex riep de hele tijd: daar is geld, maar ja. Misschien was het ook wel slim voor de mol om veel geld op te halen in het buggyspel... Alex en Renate zijn nog wel mollen...
Nadja zou ook nog wel kunnen, al zou ik het erg jammer vinden want soms is het echt te duidelijk gewoon!
Eva lijkt me ook een hele goede, en ik vond haar erg verdacht. Ze zei dat ze de hele tijd in de microfoon aan het schreeuwen was, maar volgens mij hebben we daar helemaal geen shot van gezien, dus wie weet heeft ze wel gewoon de hele tijd een leuke rondvlucht gemaakt...
En Dick: Dick is helemaal top! Ik gun het hem echt dat hij wint, alhoewel het wel verdacht is als hij ver komt, zonder jokers enzo... Het kan natuurlijk ook een goede stap van hem zijn... Hij heeft niks nodig, geen jokers, en hij weet dat de anderen wel zullen gaan bieden. Wel erg lollig trouwens, wat Karel zei: of twee lange mannen hadden er even niet over nagedacht dat als de twee zwaarste in een karretje gaan ze zichzelf een handicap aandoen (oid)  ;D Niet aan gedacht meneer Jol?
Paul zou ook nog steeds kunnen..

HEEEEEEEEELP Ik weet het echt niet!
Triomf!

Online Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 25-01-2007, 21:30:11 »
Wat mij betreft is Dick absoluut NIET de Mol. De Mol biedt natuurlijk uitbundig bij deze opdracht.  ::ok:: voor Dick! Of de Mol molt bij de buggy-opdracht? Nah, de Mol weet toch dat het geld er wel weer uit gaat.

En ik vreesde ook voor het helemaal leeg raken van de pot toen ik een ring met vijf jokers zag verschijnen.



Ik vind het wel een minpunt van de serie dat ze zo rommelen met de molboekjes. Dat is domweg niet eerlijk.

Ik vind het wel cool van Eva dat ze precies op het goede moment heeft gestemd :P Wat ik mij wel afvraag, waarom kiest ze Alex?

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 25-01-2007, 21:30:24 »
ik ben echt wle een beetje teleurgesteld!

vond de veiling gewoon niet leuk, en het lag voor de hand dat de pot leeg zou gaan!

de mol heeft 3 afleveringen lang NIKS hoeven doen, want die wist vantevoren al dat de pot leeg zou gaan!
die 3 afleveringen hadden er niet hoeven zijn.
de mol heeft niks hoeven doen.
dit past niet bepaald binnen het format, dacht ik zo!

Offline mutzje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Paramore rocks
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 25-01-2007, 21:31:00 »
jammer, menno weg, ik verdenk paul nog steeds niet als mol, ik dacht alex maar begin toch zwaar te twijfelen, misschien is het wel renate.. naja, wel geweldige aflevering, 1e opdracht super, en al het geld.. ::zwaai:: weg..
« Laatst bewerkt op: 25-01-2007, 21:34:56 door mutzje »

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 25-01-2007, 21:32:20 »
pfff kan ik weer overnieuw beginnen met een Mol kiezen..en die Dick..wat een geweldige vent, die mag van mij nu wel winnen!

Dick is geweldig!!!!!!!!!!

Triomf!

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 25-01-2007, 21:32:44 »
ik heb alleen het eind gezien..
wat waren dat voor irritante geluidjes op de achtergrond?

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #28 Gepost op: 25-01-2007, 21:33:47 »

wat waren dat voor irritante geluidjes op de achtergrond?


waarom vallen mij zulke dingetjes niet op?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4
« Reactie #29 Gepost op: 25-01-2007, 21:35:04 »
molboekjes die zomaar rondvliegen, jokers overal, geld wat zomaar uit de pot kan, rode schermen wat niet rood is, nee... wat mij betreft mag het wel ff iets minder allemaal.
laten ze vooral bij het format blijven en die regels volgen, dit is toch geen molzoeken meer op deze manier?!  >:(

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #30 Gepost op: 25-01-2007, 21:35:34 »
Bijzondere aflevering, maar niet echt geweldig. Er had best een derde opdracht bijgepast. De veiling vond ik goed bedacht, maar ze waren niet erg creatief wat de items betreft, bijna allemaal jokers. (Ben ik er vorig jaar trouwens nog goedkoop vanaf gekomen met 115 euro voor een joker. ;) ) Mijn Mol is trouwens nog steeds Alex, maar Eva blijft nog steeds op een goede tweede plek staan.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #31 Gepost op: 25-01-2007, 21:35:41 »
ik ben echt wle een beetje teleurgesteld!

vond de veiling gewoon niet leuk, en het lag voor de hand dat de pot leeg zou gaan!

de mol heeft 3 afleveringen lang NIKS hoeven doen, want die wist vantevoren al dat de pot leeg zou gaan!
die 3 afleveringen hadden er niet hoeven zijn.
de mol heeft niks hoeven doen.
dit past niet bepaald binnen het format, dacht ik zo!

Die gedachte overheerst bij mij ook. 't wordt ons gewoon onmogelijk gemaakt de mol op te speuren, want hij/zij kan gewoon vier afleveringen lang de fanatieke kandidaat uithangen want 't was eik vanzelfsprekend dat de pot toch wel helemaal leeg zou gaan met de veiling. Geen wonder dat ik dit jaar totaal nog niet op 't goede spoor zit. Volgens mij had ik gewoon in de eerste vier afleveringen naar de fanatiekste kandidaat moeten speuren ipv naar de mol.  :-\\

Dus ik vind 't ook 'n beetje jammer deze wending in 't spel.  ::niet-ok::  Op zich vond ik 't wel verder 'n hele spannende aflevering, dus daar is ook wel weer wat voor te zeggen.  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #32 Gepost op: 25-01-2007, 21:35:53 »
Paul is het niet meer, ik weet het nu zeker.

De Mol heeft het eerste bod op Paul uitgebracht, dat is duidelijk, maar we zagen natuurlijk niet wie dat deed.


Wat een overheerlijke aflevering trouwens :)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #33 Gepost op: 25-01-2007, 21:36:55 »
ik ben echt wle een beetje teleurgesteld!

vond de veiling gewoon niet leuk, en het lag voor de hand dat de pot leeg zou gaan!

de mol heeft 3 afleveringen lang NIKS hoeven doen, want die wist vantevoren al dat de pot leeg zou gaan!
die 3 afleveringen hadden er niet hoeven zijn.
de mol heeft niks hoeven doen.
dit past niet bepaald binnen het format, dacht ik zo!

Ik vond het echt wel leuk!
Dat is juist de bedoeling, iedereen kan nu nog steeds de mol zijn, je weet het gewoon niet, en dit draagt daar zeker aan bij. Natuurlijk weet je wel een beetje dat de pot leeg zal gaan, en dat is juist het grappige. De mol heeft niks hoeven doen, de rest doet het allemaal! Maakt het voor ons alleen nog maar moeilijker en spannender!
Triomf!

Offline wij2

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #34 Gepost op: 25-01-2007, 21:37:56 »
Woow wat een gave aflevering!

Echt gewoon helemaal niks meer in de pot  ::oink:: ;D ::rofl::
geweldig!!
Menno eruit, tja, heel erg jammer, vooral omdat hij sinds vorige week niet echt meer een potentiële mol was voor mij.

Wie het wel is? Goede vraag, Renate blijft voor mij hoog staan, helemaal nu zeker is dat Menno er uit is en het met de gehaktballen dus echt fout ging bij haar. Alhoewel ze wel erg veel geld opgehaald heeft samen met Alex..
Alex riep de hele tijd: daar is geld, maar ja. Misschien was het ook wel slim voor de mol om veel geld op te halen in het buggyspel... Alex en Renate zijn nog wel mollen...
Nadja zou ook nog wel kunnen, al zou ik het erg jammer vinden want soms is het echt te duidelijk gewoon!
Eva lijkt me ook een hele goede, en ik vond haar erg verdacht. Ze zei dat ze de hele tijd in de microfoon aan het schreeuwen was, maar volgens mij hebben we daar helemaal geen shot van gezien, dus wie weet heeft ze wel gewoon de hele tijd een leuke rondvlucht gemaakt...
En Dick: Dick is helemaal top! Ik gun het hem echt dat hij wint, alhoewel het wel verdacht is als hij ver komt, zonder jokers enzo... Het kan natuurlijk ook een goede stap van hem zijn... Hij heeft niks nodig, geen jokers, en hij weet dat de anderen wel zullen gaan bieden. Wel erg lollig trouwens, wat Karel zei: of twee lange mannen hadden er even niet over nagedacht dat als de twee zwaarste in een karretje gaan ze zichzelf een handicap aandoen (oid)  ;D Niet aan gedacht meneer Jol?
Paul zou ook nog steeds kunnen..

HEEEEEEEEELP Ik weet het echt niet!
na je zegt togh dat alex de hele tijd zegt kijk daar is geld met renate , misschien omdat de mol al wist dat daarna met die bied opdracht dat hij of zij wist dat er togh veel geld uit de pot komt dus deze opdracht ff goed men best doen.. kijk maar op wie is de mol.nl bij afleveringen met boekje van de mol ofsow..

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #35 Gepost op: 25-01-2007, 21:38:27 »
Ik vond die veiling echt brilliant  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #36 Gepost op: 25-01-2007, 21:38:37 »
de volgorde waarin iedereen zn "prijs' op kwam halen klopte ook niet, nadja kwam de boekjes halen, daarna kwamen renate en dick, en daar lagen de boekjes weer...
« Laatst bewerkt op: 25-01-2007, 21:40:18 door Amanda »

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 4
« Reactie #37 Gepost op: 25-01-2007, 21:39:31 »
 ::oink:: Die veiling!!! Té bizar, maar briljant gevonden  ::bravo::

De rol van de mol is duidelijk: het bieden op gang brengen/houden. Anders had misschien niemand iets geboden...  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re: Aflevering 4
« Reactie #38 Gepost op: 25-01-2007, 21:39:41 »
ik heb alleen het eind gezien..
wat waren dat voor irritante geluidjes op de achtergrond?


Hier ook irritante geluiden.. uit de hoorn van m'n telefoon. Grmbl, wie belt er nu tijdens WIDM. Morgen maar eens op m'n gemak online kijken. Ik zet nu een leuke oude mol op, seizoen 2!

OT: Wat ik ervan gezien heb was het wel weer top. Karel is een geweldig "droge" presentator. Leuke humor heeft die man! Zeer bijzonder dat de pot weer helemaal leeg is. Echter vraag ik mij af of de crew nu niet meer weet over de mol, ik neem aan dat alle biedingen wel op video vast gelegd zijn, dus de cameramensen hebben een goed zicht gehad op wie er voor Paul begon met bieden enzovoorts.

Ik vraag me sowieso af hoe de sfeer achter de schermen is, de crew zal zelf ook wel flink aan het mollenjagen zijn.

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #39 Gepost op: 25-01-2007, 21:40:22 »
Dat al het geld op zou raken door die veiling was een feit! Iedereen zou wel een bod uitbrengen om die jokers te bemachtigen. Het was te voorspellen dat het uit de hand zou lopen. Maar net daarom vind ik het vreemd dat Dick geen bod heeft uitgebracht. Principes? Ik weet het zo nog niet... Het maakt hem minder verdacht in de groep en is dat net niet wat een mol wil? Laat die andere kandidaten maar bieden tot het geld op is! En waarom zou een mol nou jokers willen? Ik blijf het toch verdacht vinden. Wat deed hij trouwens met die joker uit het Ayuthhaya-spel van vorige week???

Kblijf die man toch in de gaten houden...