Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 54907 keer)

Offline deelnmer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #160 Gepost op: 28-01-2007, 16:07:29 »
Vermakelijke aflevering afgelopen donderdag.

Best erg dat er nu niks meer in de pot zit zeg. De enige die niet bood was Dick. Best wel knap van hem, maar hij raakt alleen zo gauw opgefokt als een spel dreigt mis te gaan.

Het racewagenspel was erg onoverzichtelijk vond ik.

Ik vind het ook leuk dat Paul weer terug in het spel is. Het hoort niet bij het spel, want eruit is eruit, maar toch leuk dat hij nog langer blijft. Vind hem wel leuk.

Ik denk nog steeds aan Renate en Nadja als potentiele mollen.


Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #161 Gepost op: 28-01-2007, 18:13:34 »
Weet iemand wat Eva precies zegt in het hotel als Alex de tv aanzet ?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 4
« Reactie #162 Gepost op: 28-01-2007, 18:16:46 »
"Ooh, Harry Potter!"
The British are not impressed.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #163 Gepost op: 28-01-2007, 18:28:58 »
De aflevering aan het doorspitten en wat ik vreemd vind is de opmerking van Nadja waarom zij de boekjes wilde hebben.
Nadja had er geen moeite mee dat zij haar boekje aan Paul gaf ( in de trein ) en ze hoefde er GEEN informatie voor terug, ook omdat het haar dan misschien in verwarring zou brengen !!!!!
In deze aflevering zegt ze: Ik wilde Paul in principe niet terug maar toen dacht ik, als ik hem nou koop kan ik missschien INFORMATIE van hem krijgen op wie hij heeft gestemd en als hij op mij heeft gestemd kan ik hem gaan beïnvloeden, dus ik moest ze wel.

Ik vind dit dus zeer tegenstrijdige informatie wat ze geeft.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #164 Gepost op: 28-01-2007, 18:30:05 »
"Ooh, Harry Potter!"
Ik versta zoiets al ferry potter ?

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Aflevering 4
« Reactie #165 Gepost op: 28-01-2007, 18:37:07 »
De aflevering aan het doorspitten en wat ik vreemd vind is de opmerking van Nadja waarom zij de boekjes wilde hebben.
Nadja had er geen moeite mee dat zij haar boekje aan Paul gaf ( in de trein ) en ze hoefde er GEEN informatie voor terug, ook omdat het haar dan misschien in verwarring zou brengen !!!!!
In deze aflevering zegt ze: Ik wilde Paul in principe niet terug maar toen dacht ik, als ik hem nou koop kan ik missschien INFORMATIE van hem krijgen op wie hij heeft gestemd en als hij op mij heeft gestemd kan ik hem gaan beïnvloeden, dus ik moest ze wel.

Ik vind dit dus zeer tegenstrijdige informatie wat ze geeft.

Nou, volgens mij was het toch dat ze DEED alsof ze het niet erg vond dat Paul haar bordje boekje had? Ze ging juist heel erg doen alsof `t haar niets uitmaakte zei ze. Waarom is me ook niet duidelijk, maar dat begreep ik ervan.

En wat ze afgelopen aflevering zei...zij heeft de machtspositie. Paul zou haar wat verschuldigd zijn, ipv dat Paul ineens haar boekje gejat heeft.

Anyway, ik vind het daarom niet zo heel tegenstrijdig.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2007, 20:51:36 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #166 Gepost op: 28-01-2007, 19:13:33 »
Sorry Seraphina . Maar ik ben het heeeeelemaal NIET met jou eens  ::ohno::. En ik snap ook niet helemaal over welk ''bordje'' jij het hebt.


Ik had namelijk precies hetzelfde opgemerkt als Yessie!!!
Dat is idd gewoon heeeel erg tegenstrijdig.

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #167 Gepost op: 28-01-2007, 19:45:51 »
Ik versta zoiets al ferry potter ?

harry potter op zn engels...

herry potter ;)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 4
« Reactie #168 Gepost op: 28-01-2007, 20:46:17 »
zo tegenstrijdig is her niet ... want in de trein deed ze er heel laconiek over, maar er kwam wel duidelijk naar voren dat ze het wel zeker vuil vond van paul dat hij haar boekje had gejat.
ze wilde alleen geen deal sluiten, omdat ze paul niet vertrouwd !
en seraphina bedoelde vast , boekje ipv bordje
dennis for mole !

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Aflevering 4
« Reactie #169 Gepost op: 28-01-2007, 20:50:41 »
 ::rofl:: Bordje! Ik zal zo even de tijd checken maar volgens mij zat ik te eten toen ik dat postte!

Wieisdemol, als we het allemaal eens zouden zijn was het hier een saaie boel. Ik ben het ook helemaal met jou oneens  ::jaja:: (op dit punt dan  :)).

Edit: Nevermind, dat is precies wat ik bedoelde, dank dank!

Overigens moet Nadja in haar biecht niet gelogen hebben dan hehe

« Laatst bewerkt op: 28-01-2007, 21:04:35 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline NajRad

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je maar lang genoeg zoekt, vind je het vanzelf
Re: Aflevering 4
« Reactie #170 Gepost op: 28-01-2007, 22:29:51 »
Top aflevering met die veiling ;-) Moet de avro maar 1x doen, want deze in nog een serie stoppen is flauw.
Nadja is inderdaad verdacht met het bieden. Maar jah misschien is ze een beetje koopziek; hebben wel meer actrices  ;D ;D :-X.

Dat triomfantelijke bod van renate, tsja..... Ik denk dat ze er gewoon volgende week uitligt......

Wat mij opvalt is in ieder geval de argumentatie van inge.
Alsof ze er iedere keer lang over heeft nagedacht. Nu met de boekjes terugkopen en bieden, de abseil opdracht had ze ook al zo'n goed verhaal dat ze iedereen wilde laten genieten en bij het geven van het boekje aan paul had ze ook een erg uitgedacht verhaaltje en argumenten bij de overige kandidaten dat je niet snel verzint. Nee, inge is mijn mol!!!

 
Alles van waarde is gevoel

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #171 Gepost op: 29-01-2007, 00:48:21 »
Top aflevering met die veiling ;-) Moet de avro maar 1x doen, want deze in nog een serie stoppen is flauw.
Nadja is inderdaad verdacht met het bieden. Maar jah misschien is ze een beetje koopziek; hebben wel meer actrices  ;D ;D :-X.

Dat triomfantelijke bod van renate, tsja..... Ik denk dat ze er gewoon volgende week uitligt......

Wat mij opvalt is in ieder geval de argumentatie van inge.
Alsof ze er iedere keer lang over heeft nagedacht. Nu met de boekjes terugkopen en bieden, de abseil opdracht had ze ook al zo'n goed verhaal dat ze iedereen wilde laten genieten en bij het geven van het boekje aan paul had ze ook een erg uitgedacht verhaaltje en argumenten bij de overige kandidaten dat je niet snel verzint. Nee, inge is mijn mol!!!

 

En bij de filmpjesopdracht uit aflevering 1 kon ze elke keuze die ze maakte met glasheldere en logische argumenten  staven. Dat vond ik toen al opvallend en enigszins verdacht en nu jij alles zo mooi op een rijtje zet wordt ze m.i. nog  een pak verdachter. Renate staat nog steeds bovenaan mijn mollijstje, maar Inge stijgt met stip naar de tweede positie. 

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 4
« Reactie #172 Gepost op: 29-01-2007, 06:35:00 »
Het gedrag van Nadja is extreem verdacht. Bij de 5 jokers biedt zij op 5900, 6100 en 6200 euro, als de montage niet liegt althans. En dat terwijl zij in de biecht beweert heel goed te hebben overwogen wanneer ze moest bieden om de voorlaatste te zijn. Verder zegt Karel terwijl hij haar de boekjes overhandigt: "Wat vriendelijk om Paul terug in het spel te brengen." Was Nadja dan degene die het eerste bod uitbracht? Maar in de biecht zegt ze "Wie biedt daar nou als eerste op? Ja, de mol natuurlijk" ...
Die 6100 en 6200, dat is wel slim.
Ik denk niet dat een Mol 2x na elkaar zou bieden.
Wanneer je echter absoluut die jokers wil, dan kan je best zelf 2x na elkaar bieden, dan ben je namelijk zeker dat het voorlaatste (dus winnende) bod hebt.
Nadja is hiermee voor mij niet de Mol.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #173 Gepost op: 29-01-2007, 17:03:31 »


Wieisdemol, als we het allemaal eens zouden zijn was het hier een saaie boel. Ik ben het ook helemaal met jou oneens  ::jaja:: (op dit punt dan  :)).




IDD!! ::ok:: ::tandpastasmiley::

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #174 Gepost op: 29-01-2007, 17:24:14 »
oeh ik heb het vandaag voor het eerst gezien
de aflevering van deze week zegmaar

ik vond het wel leuk
maar betrap mezelf er wel op dat ik voorgaande jaren veel meer plezier met kijken had.

Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: Aflevering 4
« Reactie #175 Gepost op: 29-01-2007, 18:11:54 »
Wat mijn zus opviel.. (met de nadruk op mijn zus) was
dat karel bij iedereen zegt: Goed geboden (behalve bij Dick) en tegen
Renate zegt ie : Goed gewerkt. :o
Ik zeg ook maar wat..

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 4
« Reactie #176 Gepost op: 29-01-2007, 18:18:48 »
Dat klopt, dat staat ook wel al ergens.
The British are not impressed.

Offline freekie

  • Forumlid
  • De enige echte!
Re: Aflevering 4
« Reactie #177 Gepost op: 29-01-2007, 19:19:02 »
weetje hoe dom  ::oink:: al het  ::bravo:: lieve geld uit de pot doe noormaal allemaal en onodige dingen maar !joker voor veel geld doe een gok..............................


groetjes freeksel speeksel  ::joehoe:: ::hypocriet:: ::zwaai::
frederiquew

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #178 Gepost op: 29-01-2007, 21:55:49 »

groetjes freeksel speeksel  ::joehoe:: ::hypocriet:: ::zwaai::

ah, ik dacht al nattigheid te voelen.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #179 Gepost op: 29-01-2007, 23:03:52 »


Wat mij opvalt is in ieder geval de argumentatie van inge.
Alsof ze er iedere keer lang over heeft nagedacht. Nu met de boekjes terugkopen en bieden, de abseil opdracht had ze ook al zo'n goed verhaal dat ze iedereen wilde laten genieten en bij het geven van het boekje aan paul had ze ook een erg uitgedacht verhaaltje en argumenten bij de overige kandidaten dat je niet snel verzint. Nee, inge is mijn mol!!!

 
Helemaal mee eens Najrad. Alleen je moet wel even de foto van Alex vervangen voor die van Inge!! ;)