Auteur Topic: Het grote MFD samenreis topic!  (gelezen 55064 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #100 Gepost op: 3-03-2007, 20:00:49 »
@wilm  Ik rijd vanuit Sneek. Heb je daar iets aan?

Oei, iets te ver uit route. Hoopte dat je via Zwolle kwam, zodat ik evt met trein tot Zwolle hoef. Maar polder is voor jou stuk korter.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #101 Gepost op: 3-03-2007, 20:04:58 »
'kwas er al bang voor. Stukje omrijden is niet erg dit is iets te ver uit de route!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline MaR!JkE

  • Forumlid
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #102 Gepost op: 3-03-2007, 21:01:01 »
Heejj, ik en mijn zusje gaan ook, komen ook uit sneek,, ik weet niet of je nog plek hebt?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #103 Gepost op: 3-03-2007, 21:01:23 »
Ja, same for me. Ik ga toch echt niet via Grunn........... ::rofl:: ::rofl::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #104 Gepost op: 3-03-2007, 21:16:22 »
Marijke, ja hoor twee plekjes over! Zeg het maar!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline MaR!JkE

  • Forumlid
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #105 Gepost op: 3-03-2007, 23:21:18 »
Ok,, dat is mooi ::tandpastasmiley:: we rijden graag mee! ( Ik rij de terugweg niet mee, ga dan naar zwolle, woon ik op kamers:p maar mijn zusje wel als t kan) Maar moeten nog ff afspreken van hoe laat en waar :P

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #106 Gepost op: 4-03-2007, 12:28:08 »
Ja, same for me. Ik ga toch echt niet via Grunn........... ::rofl:: ::rofl::
Flauw hoor  ::rofl::
I'm a real big goblin..

Offline PM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #107 Gepost op: 9-03-2007, 14:05:46 »
Hoe laat staat iedereen eigenlijk bij die zonnewijzer? Want ik geloof niet dat ik de weg in m'n eentje ga vinden.. ;)
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #108 Gepost op: 9-03-2007, 14:13:38 »
ik woon ook in zwolle op kamers :) mss kunnen we samen emt de trein terug ?
anyway
ik heb dr zin in !
dennis for mole !

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #109 Gepost op: 9-03-2007, 16:07:18 »
Ik denk dat het zo langzamerhand tijd begint te worden om het een en ander te gaan organiseren :). Sorry Vveerraak, ik ben maar zo vrij...

Vveerraak en ik zullen reizen vanaf Nijmegen met de trein en er zijn dan twee reismogelijkheden:

Nijmegen, Arnhem, overstap in Ede-Wageningen in `t kippelijntje naar Amersfoort (reistijd 1 uur en 7 minuten). In Ede-Wageningen zijn dan 4 minuten overstaptijd.

OF

Nijmegen, Arnhem, overstap op Utrecht CS in de intercity Amersfoort (reistijd 1 uur en 25 minuten). In Utrecht 12 minuten overstaptijd.

Ik ben zelf voor de eerste optie, maar we zullen zien wat het uiteindelijk wordt. In ieder geval zou `t leuk zijn om met een groepje te reizen, dus kom je uit Nijmegen of Arnhem of omstreken kun je hier even een berichtje achterlaten als je mee wilt reizen of Vveerraak of mij PM`en.




Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #110 Gepost op: 9-03-2007, 16:16:05 »
mensen die het stuk apeldoorn-amersfoort gaan reizen:
ga niet liggen slapen, maar kijk eens naar buiten in de trein... je komt namelijk langs super mooi landschap  :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #111 Gepost op: 9-03-2007, 16:31:00 »
Mijn reisschema:

Zwolle Station - richting Amersfoort Centraal via de Intercity.

Ik weet niet zo de tijden uit mijn hoofd, maar met 3 kwartier sta ik dan in Amersfoort. En ik las over de zonnewijzer, nu weet ik dat die bij Amersfoort vooraan het station staat. Dus dan zal ik daar wel heen lopen.

Ik zal de tijden wel eventjes oprakelen.

10:14 uur: Spoor 1 - Zwolle
10:53 uur: Spoor 7 - Amersfoort

Met de Intercity die naar Schiphol gaat.

Geen idee wanneer het nu echt begint, maar ik geloof dat de dag van start gaat zo rond 12 uur toch?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #112 Gepost op: 9-03-2007, 16:35:47 »


Geen idee wanneer het nu echt begint, maar ik geloof dat de dag van start gaat zo rond 12 uur toch?

Volgens mij 13h, kun je uurtje later weg :).
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #113 Gepost op: 9-03-2007, 16:46:02 »
om 1300 dacht ik.

TIP:
station amersfoort is ongelooflijk onlogisch, als je het niet kent.
dus ik geef even een beschrijving over hoe je de zonnewijzer vind, ik ben namelijk al 2 keer verkeerd gelopen (één keer op de fandag en één keer op mijn eerste schooldag ;))

als je je treintje uit stapt kun je 2 kanten op. als je de verkeerde kant op gaat, kom je aan de verkeerde kant van het station uit. alleen is niet duidelijk welke kant je op moet als je uit je treintje stapt.
daarom de tip om maar een kant te kiezen... als je vervolgens bij een trap aankomt en er zit geen roltrap in het midden, dan zit je verkeerd.
en als je helemaal niet bij een trap uitkomt, zit je op het verkeerde station. :P

nou, als je de goede trap op bent gelopen (of gerold), dan kun je weer 2 kanten op.
je moet dan richting alle winkeltjes & snackbars (en richting perron 1&2).

als je de verkeerde kant uit loopt kom je bij de AH to go uit. in dat geval moet je dus rechtsomkeert maken. :P

even ter illustratie voor alle dyslectische mensen. :P



Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #114 Gepost op: 9-03-2007, 16:55:33 »
om 1300 dacht ik.

TIP:
station amersfoort is ongelooflijk onlogisch, als je het niet kent.
dus ik geef even een beschrijving over hoe je de zonnewijzer vind, ik ben namelijk al 2 keer verkeerd gelopen (één keer op de fandag en één keer op mijn eerste schooldag ;))

als je je treintje uit stapt kun je 2 kanten op. als je de verkeerde kant op gaat, kom je aan de verkeerde kant van het station uit. alleen is niet duidelijk welke kant je op moet als je uit je treintje stapt.
daarom de tip om maar een kant te kiezen... als je vervolgens bij een trap aankomt en er zit geen roltrap in het midden, dan zit je verkeerd.
en als je helemaal niet bij een trap uitkomt, zit je op het verkeerde station. :P

nou, als je de goede trap op bent gelopen (of gerold), dan kun je weer 2 kanten op.
je moet dan richting alle winkeltjes & snackbars (en richting perron 1&2).

als je de verkeerde kant uit loopt kom je bij de AH to go uit. in dat geval moet je dus rechtsomkeert maken. :P

even ter illustratie voor alle dyslectische mensen. :P



je kan ook even vragen hoe je bij de zonnewijzer komt ;)
Menno is gek

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #115 Gepost op: 9-03-2007, 17:02:09 »
je kan ook even vragen hoe je bij de zonnewijzer komt ;)

ghehe. niet zo bijdehand jongetje! :P

Offline PM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #116 Gepost op: 9-03-2007, 17:13:55 »
Ik denk dat het zo langzamerhand tijd begint te worden om het een en ander te gaan organiseren :). Sorry Vveerraak, ik ben maar zo vrij...

Vveerraak en ik zullen reizen vanaf Nijmegen met de trein en er zijn dan twee reismogelijkheden:

Nijmegen, Arnhem, overstap in Ede-Wageningen in `t kippelijntje naar Amersfoort (reistijd 1 uur en 7 minuten). In Ede-Wageningen zijn dan 4 minuten overstaptijd.

OF

Nijmegen, Arnhem, overstap op Utrecht CS in de intercity Amersfoort (reistijd 1 uur en 25 minuten). In Utrecht 12 minuten overstaptijd.

Ik ben zelf voor de eerste optie, maar we zullen zien wat het uiteindelijk wordt. In ieder geval zou `t leuk zijn om met een groepje te reizen, dus kom je uit Nijmegen of Arnhem of omstreken kun je hier even een berichtje achterlaten als je mee wilt reizen of Vveerraak of mij PM`en.


Ik stem voor optie 1!! Komen we weer bij elkaar in de trein, maar nu herken ik je! ;) En dan kunnen jullie me de weg wijzen..
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #117 Gepost op: 9-03-2007, 18:21:33 »
Ik heb nog een tip voor de treinreizigers. Als je in de boekenweek een boek van minimaal 11,50 koopt, krijg je het boekenweekgeschenk er gratis bij. En daarmee kun je op 18 maart gratis reizen met de trein! Mijn treinkaartje gaat 17,40 kosten, dus ik denk dat ik dat wel even ga doen.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #118 Gepost op: 9-03-2007, 18:37:44 »
Oe, da's een goede tip, mijn moeder spaart die boekjes, dus die heeft hem dan vast in huis :P Dank je!
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #119 Gepost op: 9-03-2007, 18:38:17 »
Ik heb nog een tip voor de treinreizigers. Als je in de boekenweek een boek van minimaal 11,50 koopt, krijg je het boekenweekgeschenk er gratis bij. En daarmee kun je op 18 maart gratis reizen met de trein! Mijn treinkaartje gaat 17,40 kosten, dus ik denk dat ik dat wel even ga doen.

Wow, en wanneer is die boekenweek?, mijn kaartje zal ongeveer het dubbele zijn nl
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!