Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 81584 keer)

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 8-02-2007, 21:45:11 »
Dat derde antwoord van Paul (3 schietschijven) was volgens mij wel correct hoor..

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 6
« Reactie #41 Gepost op: 8-02-2007, 21:45:22 »
Het kan toch ook dat Paul meerdere foute antwoorden heeft gegeven (wat zo is) en dat hij toch nog bij toeval op het goede terecht komt. Ja, ik zeg ook maar wat, want dat met Inge is wel heel opvallend natuurlijk.

EDIT: Oh ja natuurlijk, Inge gaf een fout antwoord.....
Zou de Mol niet expres een of meerdere antwoorden fout geven?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #42 Gepost op: 8-02-2007, 21:45:29 »
Bij Paul liep er op de 2e verdieping (antwoord op z'n 2e vraag) 'n Thai voorbij. En er was nog meer opvallends. Bij Renate stond er op de 6e verdieping (antwoord op haar 2e vraag) 'n kar met twee hopen wasgoed, wat met veel fantasie 'n M vormt. Op de 3e verdieping was trouwens 'n verbouwing aan de gang. Eva kreeg die te zien na 't beantwoorden van haar 2e vraag en Renate na haar 1e vraag.

hihi ik dacht al, misschien duidt die berg wasgoed op nadja, omdat ze nooit schone kleren aantrekt  :-X ::rofl:: :-X

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #43 Gepost op: 8-02-2007, 21:46:21 »
Han, volgens mij had Inge haar vraag wel goed. Route66 staat op de achterkant van het shirt. Er werd expliciet gevraagd wat er op de voorkant stond. Je kunt het zien als hij aan komt rijden op zijn scootertje.

Aha, de voorkant! Dat had ik effe gemist. Maar ik wilde er toch al geen conclusies aan verbinden, want Karel heeft immers niet gezegd dat je de mol niet krijgt te zien als je 'n vraag fout had. Dus ik streep toch al niemand door nav deze opdracht.

Offline wij2

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #44 Gepost op: 8-02-2007, 21:49:05 »
Als iemand slim is geweest dan kon je toch de eerste vraag als je die weet express fout zeggen dan zie je in ieder geval niet de mol?? mss slim..

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #45 Gepost op: 8-02-2007, 21:49:50 »
Wat me deze aflevering ook weer opviel (door de vraag aan Inge) was dat er op de voorkant van de koerier Lomed (demoL omgekeerd) Transport staat.

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re: Aflevering 6
« Reactie #46 Gepost op: 8-02-2007, 21:53:43 »
Wat me deze aflevering ook weer opviel (door de vraag aan Inge) was dat er op de voorkant van de koerier Lomed (demoL omgekeerd) Transport staat.

 ::oink:: lomed !!

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #47 Gepost op: 8-02-2007, 21:54:04 »
Waaruit in elk geval blijkt dat Nadja en Inge de mol niet zijn.

Dat hoeft helemaal; niet, er is niks gezegd over wie je te zien krijgt bij n fout antwoord...

Offline Gebbie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #48 Gepost op: 8-02-2007, 21:54:31 »
HEEEEEEEEELP DICK eriut en hij had nou net de goeie mol !!!!!!!!!

tetete fout van de redactie

Offline TheArt

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #49 Gepost op: 8-02-2007, 21:54:53 »
Die spiegel staat trouwens op de eerste verdieping. Nadja moet na vraag 1 naar de eerste verdieping. Ziet die spiegel staan. En Inge komt uit na, volgens mij 3 goede antwoorden, bij Nadja  :-\\

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #50 Gepost op: 8-02-2007, 21:55:23 »
Het is inderdaad niet zeker dat je bij een fout antwoord de Mol niet te zien kreeg  :P Dus eigenlijk hebben we helemaal niks aan deze opdracht  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Gebbie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #51 Gepost op: 8-02-2007, 21:56:15 »
ik zag toen paul aan het praten zag ik iemand achter in beeld even in beeld verschijne miss de mol???

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #52 Gepost op: 8-02-2007, 21:56:24 »
Het is inderdaad niet zeker dat je bij een fout antwoord de Mol niet te zien kreeg  :P Dus eigenlijk hebben we helemaal niks aan deze opdracht  ;D

Dat bedoel ik

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 6
« Reactie #53 Gepost op: 8-02-2007, 21:57:20 »
Die spiegel staat trouwens op de eerste verdieping. Nadja moet na vraag 1 naar de eerste verdieping. Ziet die spiegel staan. En Inge komt uit na, volgens mij 3 goede antwoorden, bij Nadja  :-\\
Het juist antwoord op de tweede vraag was "Geef Karel de hand", niet "Geef Karel een hand".

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #54 Gepost op: 8-02-2007, 21:59:26 »
Dit stukje uit het dagboek zit me niet lekker:P:

Citaat
Ik ben gezien! Ik weet niet of ik daar blij mee ben of niet. Het zorgt voor geld in de pot. Maar eigenlijk wilde ik ook wel gezien worden. Het werd tijd. Nu maar afwachten of ik ook écht gezien ben.

Heeft iemand de mol nou gezien of niet? Want als de mol gezien is.. dan kan Paul het toch niet meer zijn.

En dan dit stukje:

Citaat
Paranoïde wordt je sowieso van dit spel, maar al helemaal als je denkt dat íedereen je  in de gaten houdt. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt.

"De Mol" kan zich voorstellen dat je er helemaal gek van wordt. Met anders woorden: De mol heeft het niet ervaren? Nadja?
« Laatst bewerkt op: 8-02-2007, 22:01:16 door KevinDG »

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re: Aflevering 6
« Reactie #55 Gepost op: 8-02-2007, 22:00:31 »
Het juist antwoord op de tweede vraag was "Geef Karel de hand", niet "Geef Karel een hand".

Op wieisdemol.nl bij "afleveringen", "Opdracht 2" staat er:

Citaat
2. Welke zin hadden ze moeten maken in de opdracht met de Thaise letters?
Ze antwoordt ‘Geef Karel de hand’ en gaat naar de 9e verdieping.

Ze hebben het dus wel goedgerekend lijkt me


Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #56 Gepost op: 8-02-2007, 22:04:40 »
Dit stukje uit het dagboek zit me niet lekker:P:

Heeft iemand de mol nou gezien of niet? Want als de mol gezien is.. dan kan Paul het toch niet meer zijn.

En dan dit stukje:

"De Mol" kan zich voorstellen dat je er helemaal gek van wordt. Met anders woorden: De mol heeft het niet ervaren? Nadja?

Dan zou Inge dus alle vragen goed moeten hebben...

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #57 Gepost op: 8-02-2007, 22:05:30 »
kijk dat is dus een antwoord waarbij ze ons in de war konden brengen
ze toonden immers de antwoordmogelijkheden niet
als er stond "geef karel DE hand" en geef karel EEN hand dan was het fout
maar als het enige met die hand was "EEN", dan is ie goed
waarsch. had ze het gewoon fout en hebben ze dat zo weten te verbloemen

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #58 Gepost op: 8-02-2007, 22:06:23 »
Inge ging na haar eerste vraag naar verdieping 11  (daar stond ze als mol bij renate)
Inge ging na haar 2e vraag naar verdieping 9   ( Daar stond ze als mol bij Paul)


Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #59 Gepost op: 8-02-2007, 22:12:18 »
Ik weet het niet meer, ik weet het niet meer, ik weet het niet meer.

Jol was cool en echt een superman, maar helaas dat hij niet won.

Wie de mol is, ik weet het niet meer, ik weet het niet meer, ik weet het niet meer.

Opvallend was inderdaad de sluier van eva.

Wel wil ik zeggen de lomed al eens eerder is besproken, en daaruit kwam uiteindelijk dat dit er niet stond.

Renate blijft voor mij nog best wel verdacht, na alles was zij mis heeft gedaan. Maar toch blijft het moeilijk dit nog te zien omdat Jol er nu uit is, die volgens mij volledig op Renate zat.