Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185149 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #560 Gepost op: 16-03-2007, 22:42:44 »
Mirjam66
MiRrleY
Nostradamus
Zoë Nicky
the_shagster
rickje20
always mol
ran69
Giorgo
ilse07
Paulientje
Cissie
Burdo
Crue
Jamis
Highwaykind

Krijgen als het meezit a.s. maandag een of twee enveloppes door de post bezorgd met daarin hun WIDM shirt.

Rinske
Chantal
Mol_en_Co
Wrvisscher2

Krijgen hun WIDM shirt zodra zij mij hun adresgegevens door hebben gegeven.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2007, 22:45:23 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #561 Gepost op: 16-03-2007, 22:45:04 »
Ziet er zeker mooi uit, hoop dat je morgen de bordeaux nog krijgt
Molloot sinds seizoen 4

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #562 Gepost op: 16-03-2007, 22:49:21 »
shit m'n bordeaux shirt niet geleverd. Gelukkig had ik meer besteld dus ik heb er in iedergeval 2. Ze zijn echt ontzettend mooi geworden  ::bravo:: voor jou YIDM, goed geregeld jochie.
Ik hoop echt dat je die andere shirts nog krijgt.
Nu ik zie hoe mooi die roze zijn heb ik spijt dat ik voor m'n dochter niet een heb besteld, was alleen veel te bang dat het niet duidelijk zou zijn.
Nogmaals goed werk  ::ok:: 
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #563 Gepost op: 16-03-2007, 23:19:51 »
Mijn t-shirts krijg ik dan wel zondag, maar ik vind niet dat je de verzendkosten voor eigen rekening moet nemen. Het is niet jouw fout, soms gaan er wel eens dingen mis helaas. :(

Nu ik nog eens goed gekeken heb naar het shirt, zie ik ook dat de vingerafdruk iets te aawezig is. Is de letter w nog wel goed te lezen? Maar goed, voor €6,- klaag ik niet hoor.. ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #564 Gepost op: 16-03-2007, 23:24:39 »
Mijn t-shirts krijg ik dan wel zondag, maar ik vind niet dat je de verzendkosten voor eigen rekening moet nemen. Het is niet jouw fout, soms gaan er wel eens dingen mis helaas. :(

Nu ik nog eens goed gekeken heb naar het shirt, zie ik ook dat de vingerafdruk iets te aawezig is. Is de letter w nog wel goed te lezen? Maar goed, voor €6,- klaag ik niet hoor.. ::)

Ik heb in het ontwerp juist express de vingerafdruk op 66% laten weergeven en de tekst op 100%. Dus dat de vingerafdruk er minder aanwezig op stond, meer naar de achtergrond toe. Hoe ze het hebben gedaan is me een raadsel, feit is dat de vingerafdruk met volle glorie op elk shirt prijkt. Dus tja.. zijn zo van die dingetjes waarvan ik dan zelf denk: dit kan ook anders  8)  ::rofl:: :P

Ik de heb de letters zelf nog een omlijning meegegeven zodat de letter W leesbaar was terwijl de vingerafdruk op de achtergrond staat. Maar ook dat heeft weinig uitgehaald. Maar ach, de t-shirts zijn goed van kwaliteit, erg rekbaar (dus voor te kleine maten hoef je niet bang te zijn, gewoon een beetje rekken dat shirt).. en de kleuren zijn prima zoals ze zijn.

En dat dan voor 6 euro per shirt is geen miskoop vind ik. 
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

WorldExpress

  • Gast
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #565 Gepost op: 17-03-2007, 00:25:05 »
Wil jij nog een roze shirt? Ik wil hem voor je kopen en langs komen brengen...  ;D
Een L'etje graag ;D :P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #566 Gepost op: 17-03-2007, 12:24:06 »
18 shirts zijn vanochtend op de bus gedaan.

Ze zullen worden verstuurd naar:

Mirjam66
MiRrleY
Nostradamus
Zoë Nicky
the_shagster
rickje20
always mol
ran69
Giorgo
ilse07
Paulientje
Cissie
Burdo
Crue
Jamis
Highwaykind
Wrvisscher2
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #567 Gepost op: 17-03-2007, 12:39:07 »
YidM, op de fandag hoeven we niet bang te zijn je niet te herkennen?  ;) Ik weet nl. niet zo één twee drie hoe je eruit ziet, dusja..  ;)

Hij zal vast zijn 'I love Nadja'-T-shirt aanhebben! :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #568 Gepost op: 17-03-2007, 12:43:01 »
En als je iemand met een stapel t-shirts ergens ziet staan zal het toch ook wel duidelijk zijn?
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #569 Gepost op: 17-03-2007, 12:53:01 »
Hij zal vast zijn 'I love Nadja'-T-shirt aanhebben! :P

En hoed  8)

En als je iemand met een stapel t-shirts ergens ziet staan zal het toch ook wel duidelijk zijn?

Lijkt me wel ja  ::rofl::

En oh, wie weet heb ik anderen eerder in het vizier en vastgelegd. Want ik sjouw ook mijn foto camera mee. Ga ik net zoals Nadja naast kandidaten ook forummers erop zetten :P Met een beetje mazzel met een brede grijns van Renate  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 17-03-2007, 12:58:09 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #570 Gepost op: 18-03-2007, 20:14:02 »
Iedereen die vandaag zijn/haar shirt heeft opgehaald: veel plezier ermee!  ::ok::

Ik ben blij dat alle shirts zijn opgehaald en betaald. Op 1 roze na dan, maarja.. Bij elkaar heb ik vandaag 415 euro binnengekregen. 205 euro daarvan heb ik gedoneerd aan Doe Een Wens. 210 euro was wat ik meenam naar Zwolle. En met alle verzendingen en bijbehorende betalingen heb ik voldoende geld bij elkaar gehaald om de rekening te betalen.

Ik hoop ten zeerste dat de bordeaux rode en lichtblauwe (en Lodewijk14e zijn shirt :P) als nog worden geleverd. Ik zou het heel vreemd vinden mochten ze antwoorden dat ze er niets van wisten. Want ik heb toch echt duidelijk aangegeven in mijn bestelling. Dus de enige conclusie die ik kan verzinnen voor dit is: de lichtblauwe & bordeaux rode shirts zijn niet meegenomen in het drukproces. En zodoende zijn ze vertraagd.

Er waren zelfs mensen die vroegen of er nog shirts voor de losse verkoop waren. Dus kennelijk is er genoeg animo voor. Maarja.. om dan 150 extra shirts erbij te nemen voor alleen de losse verkoop is weer een beetje risico vol. Naja.. het is geslaagd en wie weet volgend jaar weer.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #571 Gepost op: 18-03-2007, 20:18:17 »
YIDM, bedankt voor het leuke shirt!! ::ok::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #572 Gepost op: 18-03-2007, 20:24:01 »
Ik vind de t-shirts echt mooi. Tja en dat er mensen waren die dachten nog een shirtje te kopen: pech gehad. Maar zo was de AVRO weer blij, konden ze ook hun shirts verkopen. Hoe komen ze erbij om na al die jaren ook met shirts te komen? Beginnen ze de molfans eindelijk een beetje serieus te nemen? ;)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #573 Gepost op: 18-03-2007, 21:13:14 »
Ik vind de t-shirts echt mooi. Tja en dat er mensen waren die dachten nog een shirtje te kopen: pech gehad. Maar zo was de AVRO weer blij, konden ze ook hun shirts verkopen. Hoe komen ze erbij om na al die jaren ook met shirts te komen? Beginnen ze de molfans eindelijk een beetje serieus te nemen? ;)

Ik heb een tijdje met die man van die AVRO WIDM shirts staan praten.

Hij vertelde dat het allemaal nog heel nieuw was en eigenlijk voornamelijk bedoeld was voor de komende serie waar ze meer van dit soort artikelen voor op de markt gaan zetten.Dat hij met z'n shirts op de MFD stond was eigenlijk een soort pilot project om reacties e.d te krijgen.

Het hoopvolle van deze actie is dus dat de AVRO voorlopig nog geen genoeg heeft van WIDM. En misschien dat ook het hele gedoe met de presentatie van Karel e.d. wel een teken is dat ze toch voor LANGERE tijd door willen gaan met het programma.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #574 Gepost op: 18-03-2007, 21:15:21 »
Ze visten behoorlijk achter het t-shirtnet  ::rofl::
Het was wel zielig voor Alex die wilde erg graag ook een shirt en kreeg ook nix  :(
dat was wel sneu, hij keek ook heel zielig.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #575 Gepost op: 18-03-2007, 21:21:05 »
Ze visten behoorlijk achter het t-shirtnet  ::rofl::
Het was wel zielig voor Alex die wilde erg graag ook een shirt en kreeg ook nix  :(
dat was wel sneu, hij keek ook heel zielig.

Ja, hij vertelde me dat een neefje van hem zo'n shirt geweldig zou vinden. Maarja.. met slechts 55 stuks bij me, die allemaal volgeboekt waren en ondertussen afgehaald, had ik geen extra shirts over om zoiets te kunnen steunen. Ik zal volgend jaar dergelijke dingen in calculeren en er gewoon steevast 150 bestellen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #576 Gepost op: 18-03-2007, 21:28:01 »
 ::ok:: lijkt me een top idee en zeker volgende x voor ALLE kandidaten een shirt reserveren, dan allemaal maar 50 cent meer betalen.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #577 Gepost op: 18-03-2007, 23:02:37 »
Hij zit heerlijk ::bravo::
Menno is gek

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #578 Gepost op: 18-03-2007, 23:16:57 »
YIDM: bedankt voor de shirts!
Kan je anders mij even je emailadres pm-en, dan kan ik Chantal dat laten weten, dan kan zij je mailen met haar adres...

alvast bedankt!
Triomf!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #579 Gepost op: 18-03-2007, 23:18:11 »
hahaha mijn dochter verzuipt in d´r shirt maar ze wilde hem niet meer uitdoen en ligt er riant in te slapen!!!!  ::jaja::  ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna