Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 113225 keer)

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #40 Gepost op: 22-02-2007, 21:38:29 »
t'is Paul. ;D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #41 Gepost op: 22-02-2007, 21:39:40 »
t'is Paul. ;D

Weer iemand voor bij het Paul-kamp! ::ok::

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Aflevering 8
« Reactie #42 Gepost op: 22-02-2007, 21:40:24 »
'Praatgroep de Overspannen Mol? :P

Ja dat is goed...goed gevonden die naam ook! whahahaha  ::ok::
Nee ik weet het echt niet meer hoor, ik vond Renate wel heel erg verdacht deze aflevering.
Maar ja, aan het eind toen Paul zei: "ik heb mijn tas ingepakt, je weet maar nooit" dat kwam er een beetje nep uit...ach het is De Mol he...niets is wat het lijkt...
Wel een desillusie  ::ohno:: dit einde van de aflevering.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #43 Gepost op: 22-02-2007, 21:41:01 »
Er is wel iets met deze vier zinnen

Karel heeft het voor elkaar

Geef karel de hand

Ik heb het voor elkaar

Geef elkaar de hand


en dan vooral omdat KAREL in het woord  ELKAAR past, los van die ene A
heb al proberen weg te strepen (dubbele letters weg en kijken wat je over houdt) maar dan krijg ik niet echt iets...

Offline Diddledidoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Een dag niet gemold, is een dag niet geleefd!!
Re: Aflevering 8
« Reactie #44 Gepost op: 22-02-2007, 21:41:11 »
Men zegt toch wel eens: "De droom van iedere man is een trio." Wie weet bedoelt Karel dat met het voor mekaar hebben en blijft hij over met twee vrouwen... ::tandpastasmiley::

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 8
« Reactie #45 Gepost op: 22-02-2007, 21:41:53 »
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRR RRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH,.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Loopt al een kwartier tegen de muren en langs het plafond, trekt al zijn haren uit z'n hoofd schreewt de hele buurt bij elkaar en zelfs de hond is bang voor hem.
GGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.



Weer een week wachten.



Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #46 Gepost op: 22-02-2007, 21:42:31 »
Men zegt toch wel eens: "De droom van iedere man is een trio." Wie weet bedoelt Karel dat met het voor mekaar hebben en blijft hij over met twee vrouwen... ::tandpastasmiley::

Paul doet het zelfs met vier vrouwen  :P dat zei hij zelf!

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 8
« Reactie #47 Gepost op: 22-02-2007, 21:42:39 »
Ik blijf ook bij Paul.

Hij hield Inge ervan om op de wankele ladder de envelop te pakken terwijl ze er best bij kon.

EN..

hij haalde Renate over dat Inge in het kamertje de fout in zou gaan.

Hij molt het minst van allemaal en juist daarom... niets is zolas het lijkt!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #48 Gepost op: 22-02-2007, 21:43:36 »
Typisch weer dit  ;D Gaan ze een finale met z'n vieren doen, valt er toch nog een af, hoe gaan ze de reunie deze keer doen? Weer een week wachten  :-\\

Maar goed, het is nu overduidelijk Inge  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #49 Gepost op: 22-02-2007, 21:43:47 »
Ik blijf ook bij Paul.

Hij hield Inge ervan om op de wankele ladder de envelop te pakken terwijl ze er best bij kon.

EN..

hij haalde Renate over dat Inge in het kamertje de fout in zou gaan.

Hij molt het minst van allemaal en juist daarom... niets is zolas het lijkt!

Hij molt gewoon heel erg subtiel! :P

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 8
« Reactie #50 Gepost op: 22-02-2007, 21:44:01 »
Coole aflevering weer. Maar hoezo is iedereen de kluts kwijt? Uit de vorige aflevering hadden we al geconcludeerd dat de mol waarschijnlijk pas op 8 maart bekend gemaakt ging worden. Verder was de held weer eens de mol. In de eerste opdracht wist Eva natuurlijk allang dat twee kandidaten hun tor niet hadden opgegeten. Dus kon ze zonder dat dat ook maar een cent opleverde de held spelen en een tor opeten.

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #51 Gepost op: 22-02-2007, 21:45:00 »
Hij molt gewoon heel erg subtiel! :P

Inderdaad

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #52 Gepost op: 22-02-2007, 21:45:58 »
Coole aflevering weer. Maar hoezo is iedereen de kluts kwijt? Uit de vorige aflevering hadden we al geconcludeerd dat de mol waarschijnlijk pas op 8 maart bekend gemaakt ging worden. Verder was de held weer eens de mol. In de eerste opdracht wist Eva natuurlijk allang dat twee kandidaten hun tor niet hadden opgegeten. Dus kon ze zonder dat dat ook maar een cent opleverde de held spelen en een tor opeten.

amen :) en een credits verdienen ....
dennis for mole !

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #53 Gepost op: 22-02-2007, 21:46:17 »
Renate is natuurlijk de mol. Bij de eerste opdracht wilde ze per se "slopen". Ze had natuurlijk geoefend met dat hoe-heet-dat-toren-spelletje. Vervolgens ging ze door naar de finale, en ze had ook geoefend met dat ja-nee-vragen-spelletje. Ze hoefde geen tor te eten en liet de anderen te opdracht verkloten.

Bij de opdracht daarna...dat was raar maar waarschijnlijk is er iets misgegaan; misschien hoopte ze dat ze Karel bij aankomst alsnog een hand zouden geven en dat dan meteen de opdracht mislukt was (ondanks dat zij het goede antwoord had gezegd).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #54 Gepost op: 22-02-2007, 21:46:36 »
Coole aflevering weer. Maar hoezo is iedereen de kluts kwijt? Uit de vorige aflevering hadden we al geconcludeerd dat de mol waarschijnlijk pas op 8 maart bekend gemaakt ging worden. Verder was de held weer eens de mol. In de eerste opdracht wist Eva natuurlijk allang dat twee kandidaten hun tor niet hadden opgegeten. Dus kon ze zonder dat dat ook maar een cent opleverde de held spelen en een tor opeten.

Inderdaad, ik plaatste het net in het topic van Eva. Prachtig voorbeeld van 'de held is de Mol'. :)

Offline MDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #55 Gepost op: 22-02-2007, 21:46:59 »
Karel zegt aan het einde van het programma: het kan ook anders...

daarna zie je in het voorstukje sander lantinga

anders - sander

Offline Rene - Malden

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #56 Gepost op: 22-02-2007, 21:47:27 »
Hallo iedereen,

Ik heb al heel vaak op dit forum gekeken, maar er zelf nog nooit iets op geplaatst... Dit keer had ik echter iets wat ik met jullie moet delen...

Jullie hebben het al heel vaak gehad over de dubbele dingen die in beeld komen. Als het goed is weten jullie nu waar ik het over heb... Nu kreeg ik een visioen/gedachte of hoe je het ook mag noemen... ZIJN ER NIET GEWOON 2 MOLLEN? Dat zou echt een stunt zijn en gelijk een verklaring voor de ''dubbel'' aanwijzingen.

Wie denkt hier ook zo over? Wie denkt dat dit mogelijk is?

Groetjes,

René

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #57 Gepost op: 22-02-2007, 21:47:34 »
Coole aflevering weer. Maar hoezo is iedereen de kluts kwijt? Uit de vorige aflevering hadden we al geconcludeerd dat de mol waarschijnlijk pas op 8 maart bekend gemaakt ging worden. Verder was de held weer eens de mol. In de eerste opdracht wist Eva natuurlijk allang dat twee kandidaten hun tor niet hadden opgegeten. Dus kon ze zonder dat dat ook maar een cent opleverde de held spelen en een tor opeten.

Waarbij ze waarschijnlijk van de productie een exemplaar met marsepeinen vulling heeft gekregen  ::rofl::

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 8
« Reactie #58 Gepost op: 22-02-2007, 21:48:07 »
Verder was de held weer eens de mol. In de eerste opdracht wist Eva natuurlijk allang dat twee kandidaten hun tor niet hadden opgegeten. Dus kon ze zonder dat dat ook maar een cent opleverde de held spelen en een tor opeten.

Als het nou zo verschikkelijk is om één tor te eten waarom zou je dan als mol moeite doen om anderhalve tor naar binnen te werken? Eva kan de mol niet zijn.

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #59 Gepost op: 22-02-2007, 21:49:07 »
Er kan er maar één de mol zijn...  :)