Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 113227 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #60 Gepost op: 22-02-2007, 21:50:00 »
juist wel, credits verdienen he ... angst op je gezicht , het werkt goed. jij bent de held, maar ondertussen.
en paul ? die angst op zn gezicht toen inge de trap op ging, dat was echt. die trap was wankel.
al zou paul ook best de mol kunnen zijn
dennis for mole !

Offline Rene - Malden

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #61 Gepost op: 22-02-2007, 21:50:25 »
Wie zegt dat dat zo is... Je weet het maar nooit... Het zou in ieder geval een behoorlijke stunt zijn..!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 8
« Reactie #62 Gepost op: 22-02-2007, 21:51:47 »
Hallo iedereen,

Ik heb al heel vaak op dit forum gekeken, maar er zelf nog nooit iets op geplaatst... Dit keer had ik echter iets wat ik met jullie moet delen...

Jullie hebben het al heel vaak gehad over de dubbele dingen die in beeld komen. Als het goed is weten jullie nu waar ik het over heb... Nu kreeg ik een visioen/gedachte of hoe je het ook mag noemen... ZIJN ER NIET GEWOON 2 MOLLEN? Dat zou echt een stunt zijn en gelijk een verklaring voor de ''dubbel'' aanwijzingen.

Wie denkt hier ook zo over? Wie denkt dat dit mogelijk is?

Groetjes,

René

Niets is onmogelijk,

uit het dagboek van de mol:
Citaat
[Met z’n vieren dus! Een Mol, een winnaar, een verliezer en nog een verliezer. Of: Een mol, een verliezer en twee winnaars. Of: een winnaar, een verliezer en twee… mollen!? Zou het kunnen? Zouden we gewoon om de beurt dit dagboekje schrijven al weken lang? Of staan we daar volgende week gewoon met z’n drieën en pest Karel maar een beetje? Wie weet. Ik weet het. Nu jij nog.

Ik zou het NIET leuk vinden trouwens.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2007, 21:54:12 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline justme84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #63 Gepost op: 22-02-2007, 21:52:17 »
toch denk ik nog steeds Renate, alleen al om het beginfilmpje van elke aflevering  8)
Did I make the right mistake...?

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 8
« Reactie #64 Gepost op: 22-02-2007, 21:53:03 »
Als je Karel de hand hebt gegeven, dan is het resultaat dat Karel de hand heeft.
"Karel heeft het voor elkaar" kan dus worden vertaald tot "De hand voor elkaar"
De hand heeft 5 vingers.
Dus staat er
5 voor elkaar
5 v allen
e v a


Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #65 Gepost op: 22-02-2007, 21:53:13 »
Als het nou zo verschikkelijk is om één tor te eten waarom zou je dan als mol moeite doen om anderhalve tor naar binnen te werken? Eva kan de mol niet zijn.

Eet er dan ook 2! en zo vies is dat helemaal niet, het smaakt naar chips, het idee is vies, maar het smaakt echt niet vies, niet zoals ze beschrijft. Nee duidelijk een voorbeeld van de mol is een held actie

(hoe kunnen mensen toch op paul zitten, bedenk dan eens wat ze hadden moeten doen met z'n rode scherm actie? 3 boekjes...karel even opnieuw inspreken, want paul is het en hij heeft maar 3 boekjes...pff no way, en je kan het er ook niet uitknippen, het was duidelijk dat karel paul sprak voor fr treinreis!)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #66 Gepost op: 22-02-2007, 21:54:50 »
Niets is onmogelijk,

uit het dagboek van de mol:
Citaat
[Met z’n vieren dus! Een Mol, een winnaar, een verliezer en nog een verliezer. Of: Een mol, een verliezer en twee winnaars. Of: een winnaar, een verliezer en twee… mollen!? Zou het kunnen? Zouden we gewoon om de beurt dit dagboekje schrijven al weken lang? Of staan we daar volgende week gewoon met z’n drieën en pest Karel maar een beetje? Wie weet. Ik weet het. Nu jij nog.

Ik zou het NIET leuk vinden trouwens.

Neeeh, lijkt me onzin. Karel legt in de eerste aflevering duidelijk uit 'een nieuw spel, maar met de oude regels'; 'één van die tien bekende Nederlanders is een bedrieger'. Twee mollen zou echt kijkersbedrog zijn.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #67 Gepost op: 22-02-2007, 21:54:53 »
Er kan er maar één de mol zijn...  :)


dat vind ik ook maar gezien het hele format om gegooid is dit seizoen zie ik de productie er wel voor aan om 2 mollen te hebben, vandaar dat vele muzikale hints naar eva of inge wezen. en dat er zo veel hint in zaten, 2 mollen dus dubbel zoveel hints.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #68 Gepost op: 22-02-2007, 21:55:28 »
Als je Karel de hand hebt gegeven, dan is het resultaat dat Karel de hand heeft.
"Karel heeft het voor elkaar" kan dus worden vertaald tot "De hand voor elkaar"
De hand heeft 5 vingers.
Dus staat er
5 voor elkaar
5 v allen
e v a



ik ben niet geheel overtuigd opa, maar als je deze zinnen ziet dan hoor je bijna fonetisch de naam van eva al erin verwerkt... niet de andere namen...

Offline Rinske

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #69 Gepost op: 22-02-2007, 21:56:10 »
Ik zit net bij de hints van WIDM te kijken en er valt me een plaatje op. Ik denk nog steeds dat Inge de mol is, maar op dit plaatje lijkt Eva te staan (boven Renate's hoofd).
« Laatst bewerkt op: 22-02-2007, 21:57:48 door Rinske »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #70 Gepost op: 22-02-2007, 21:58:16 »
Ik zit net bij de hints van WIDM te kijken en er valt me een plaatje op. Ik denk nog steeds dat Inge de mol is, maar op dit plaatje lijkt Eva te staan (boven Renate's hoofd).


sorry waar?

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 8
« Reactie #71 Gepost op: 22-02-2007, 21:58:29 »
(hoe kunnen mensen toch op paul zitten, bedenk dan eens wat ze hadden moeten doen met z'n rode scherm actie? 3 boekjes...karel even opnieuw inspreken, want paul is het en hij heeft maar 3 boekjes...pff no way, en je kan het er ook niet uitknippen, het was duidelijk dat karel paul sprak voor fr treinreis!)

Ik heb onder het 'Paul' topic een scenario geplaatst waarin ik dit op een verklaarbare manier nog steeds mogelijk acht.
Het is een lastige en misschien vergezochtte theorie maar feit is dat hij nog in het spel zit en dus net zo goed als 1 van de andere 3 de mol kan zijn en ook moet kunnen zijn.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #72 Gepost op: 22-02-2007, 21:59:01 »
Eet er dan ook 2! en zo vies is dat helemaal niet, het smaakt naar chips, het idee is vies, maar het smaakt echt niet vies, niet zoals ze beschrijft. Nee duidelijk een voorbeeld van de mol is een held actie

(hoe kunnen mensen toch op paul zitten, bedenk dan eens wat ze hadden moeten doen met z'n rode scherm actie? 3 boekjes...karel even opnieuw inspreken, want paul is het en hij heeft maar 3 boekjes...pff no way, en je kan het er ook niet uitknippen, het was duidelijk dat karel paul sprak voor fr treinreis!)

wij hebben dat rode scherm helemaal niet gezien, dat zeiden ze tijdens de molhnt ook. het kan nog best dat paul de mol is. no problemo.
en 2 mollen ? :p dan heb ik het toch goed ... ik roep nl nog steeds : paul en eva :p
dennis for mole !

Offline Mikey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #73 Gepost op: 22-02-2007, 22:00:27 »
Bij de toropdracht kan je het beste als mol zijnde hem niet opeten en dan maar hopen dat de ander dat ook niet doet. Als die dingen daadwerkelijk zo vies zijn en ze zien er natuurlijk niet lekker uit, is de kans klein dat persoon nummer drie ze allebei opeet. Ik denk niet dat dat direct op Eva wijst, dat ze wist dat ze 'r maar eentje hoefde te eten.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #74 Gepost op: 22-02-2007, 22:01:27 »
Wat Paul al zei, er is iets met handen in deze reeks. Eerlijk gezegd viel zelfs mij het op dat Inge bij het maken van de groepsfoto haar hand in een typische houding doet. Dit keer een rondje, een 'o'. Ik zag daar tot nu toe niet zo veel in maar misschien is het wel zo simpel.

Ja, dat viel mij ook meteen op. Hup hand in de zij en heel subtiel maakt ze een o-tje.

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 8
« Reactie #75 Gepost op: 22-02-2007, 22:01:39 »
ik ben niet geheel overtuigd opa, maar als je deze zinnen ziet dan hoor je bijna fonetisch de naam van eva al erin verwerkt... niet de andere namen...
Ja, sorry, ik zit aan de wijn.  ;) Ik was gewoon wat in het wilde weg aan het uitproberen en ineens stond er eva. Ik vond 'm te leuk om niet even te posten, maar eerlijk gezegd geloof ik niet in dit soort ingewikkelde hints.

Offline Rene - Malden

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #76 Gepost op: 22-02-2007, 22:02:10 »
Gelijk, toen Karel wegliep, kreeg ik de ingeving dat het er twee zouden zijn...Op de een of andere manier denk ik nog steeds dat het niet onmogelijk is dat er twee mollen zijn, Karel weet ook niet wie de Mol(len) is/zijn... Dus bij zijn uitleg gaat hij ervan uit dat er een is, terwijl dit er best één kan zijn... Het zou wel een grote stunt zijn als het zo is! Kunnen mensen hier nog wat over doormalen? Ik weet ook niet meer wat ik er van moet denken, als het er twee zijn zijn het Inge en Renate, denk ik. Als Eva het is, dan ben ik ontzettend verbaasd!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #77 Gepost op: 22-02-2007, 22:05:31 »
Gelijk, toen Karel wegliep, kreeg ik de ingeving dat het er twee zouden zijn...Op de een of andere manier denk ik nog steeds dat het niet onmogelijk is dat er twee mollen zijn, Karel weet ook niet wie de Mol(len) is/zijn... Dus bij zijn uitleg gaat hij ervan uit dat er een is, terwijl dit er best één kan zijn... Het zou wel een grote stunt zijn als het zo is! Kunnen mensen hier nog wat over doormalen? Ik weet ook niet meer wat ik er van moet denken, als het er twee zijn zijn het Inge en Renate, denk ik. Als Eva het is, dan ben ik ontzettend verbaasd!

Karel: "1 van die 10 bekende Nederlanders is een bedrieger, 1 van die 10 is de Mol!". Als er twee zouden zijn, had de redactie Karel echt wel even geïnformeerd om zijn tekst wat minder sterk te stellen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #78 Gepost op: 22-02-2007, 22:06:19 »
je had gewoon 20 jokers moeten graaien :D welkom in de finale

 >:D Nee hoor, dit schreef  rickon789  :)

Ik had zo graag Nadja in die kamer willen zien. Het zou mij niets verbazen om haar uit die kamer zien te lopen met in haar handen de mand vol met jokers.  ;D En daar zou ik alleen maar breed grijzend naar kijken. Kom op he, de spullen stonden daar om er iets mee te doen. Neem al die jokers, neem die draaiboeken bovenop de jokers mee. Ga naar de test, zet 20 jokers in en blader rustig die mappen door. Je mag toch zeker wel de kansen die je aangeboden worden gebruiken?  ::tandpastasmiley::

Verder vind ik het een raar einde. Hoe kunnen ze nu Karel laten verdwijnen terwijl voor hem de kandidaten staan? Dat is toch niet mogelijk  ???
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 8
« Reactie #79 Gepost op: 22-02-2007, 22:06:39 »
Welkom op de site, WieZijnDeMollen.com

Het zou TE erg zijn.

Ik heb het ook wel eens mis,...