Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 114055 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #80 Gepost op: 22-02-2007, 22:07:32 »
Ik zit net bij de hints van WIDM te kijken en er valt me een plaatje op. Ik denk nog steeds dat Inge de mol is, maar op dit plaatje lijkt Eva te staan (boven Renate's hoofd).


daar is iets mee inderdaad,viel me op in de aflevering, net alsof het erbij is gespoten, staat er fonetisch Eva?

Offline Rene - Malden

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #81 Gepost op: 22-02-2007, 22:07:54 »
Karel: "1 van die 10 bekende Nederlanders is een bedrieger, 1 van die 10 is de Mol!". Als er twee zouden zijn, had de redactie Karel echt wel even geïnformeerd om zijn tekst wat minder sterk te stellen.

Als je hem zo leest, dan is er één bedrieger en één mol, dus ja, misschien toch 2?

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #82 Gepost op: 22-02-2007, 22:08:51 »
Waarom denken jullie aan 2 mollen. Dan hadden ze het programma wel wie zijn de mollen genoemd. Ik geloof hier echt niet in.


Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 8
« Reactie #83 Gepost op: 22-02-2007, 22:08:56 »
Wie weet hoe die watertorren werkelijk smaken? Alleen Eva, want zij heeft als enige die delicatesses geproefd.

Om op die posite te komen, van verliezende finalist, moet je van te voren of oefenen kaarthuisbouwen, of jenga, liefst beide. Eva won Jenga. Met "Geen ja en geen nee" na een tijdje laten uitschakelen en je zit er.
Vervolgens komt het schoteltje met 2 watertorren. Een prima aanwijzing voor DeMol dat beide kandidaten hun watertor niet hebben opgegeten. Dus 1 eten om de held uit te hangen, je bent namelijk de enige die het heeft aangedurfd. Dan doen alsof het supergoor is, rot enzo, zodat je reden hebt om tweede niet te eten. Anderen geloven je, zij hebben namelijk niet kunnen proeven.

Volgens mij zijn insecten juist eerder zoetig, dan rot. Vooral als ze nog gefrituurd zijn ook. Zou me ook niks verbazen als Eva van te voren wel eens wat had geproefd.


Enfin, Eva deed hier superverdacht, terwijl ze toch de held uithing. En de opdracht is mislukt.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Rinske

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #84 Gepost op: 22-02-2007, 22:12:53 »
sorry waar?
Ik heb ze omcirkeld, letters in de cirkel draaien. Lijken de E V en A te staan. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis ;).


Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Aflevering 8
« Reactie #85 Gepost op: 22-02-2007, 22:13:00 »
inge is de mol en renate haar hulpje die is en geen kandidaat en dus ook geen winnaar of verliezer gewoon een leuke saboteur, eva gaat winnen en paul verliest,

ja sorry hoor ik kan gewoon niet normaal meer denken na deze aflevering zo vaag ik snap het niet, was zo bang dat renate er uit ging en toen zegt karel het kan ook anders en toen deed renate weer zo obivious slecht geacteerd verbaasd dat ik niet meer snapte wat er gebeurde en argh.....ik snap het niet meer>>>> ik meld me ook aan voor de praat groep wanneer is de eerste sessie??? ::rofl::

lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #86 Gepost op: 22-02-2007, 22:13:16 »
Wie weet hoe die watertorren werkelijk smaken? Alleen Eva, want zij heeft als enige die delicatesses geproefd.

Om op die posite te komen, van verliezende finalist, moet je van te voren of oefenen kaarthuisbouwen, of jenga, liefst beide. Eva won Jenga. Met "Geen ja en geen nee" na een tijdje laten uitschakelen en je zit er.
Vervolgens komt het schoteltje met 2 watertorren. Een prima aanwijzing voor DeMol dat beide kandidaten hun watertor niet hebben opgegeten. Dus 1 eten om de held uit te hangen, je bent namelijk de enige die het heeft aangedurfd. Dan doen alsof het supergoor is, rot enzo, zodat je reden hebt om tweede niet te eten. Anderen geloven je, zij hebben namelijk niet kunnen proeven.

Volgens mij zijn insecten juist eerder zoetig, dan rot. Vooral als ze nog gefrituurd zijn ook. Zou me ook niks verbazen als Eva van te voren wel eens wat had geproefd.


Enfin, Eva deed hier superverdacht, terwijl ze toch de held uithing. En de opdracht is mislukt.



ik heb ze ook weleens gegeten en ze zijn niet zo vies hoor, niet bitter iig of rot, juist heel zoet... en daarbij in het spel geen ja geen nee, zegt ze opeens JA, oeps, hihi. Ze wist donders goed dat ze dan bij Karel aan tafel kwam en de opdracht deedt besluiten, evenals, ik wil bouwen met jou.. wil jij met mij bouwen... als inge en renate dit hadden geweten (als mol) dan hadden ze niet zo hard geroepen voor slopen, omdat je dan je kans kleiner is dat je in de beslissing positie bent.

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #87 Gepost op: 22-02-2007, 22:13:25 »
Ja, dat viel mij ook meteen op. Hup hand in de zij en heel subtiel maakt ze een o-tje.

Het lijkt alsof je iets spelt met het vingeralfabet. Ik zou de eerdere groepsfoto's nog wel eens willen zien. Waar kan ik die vinden?

Offline blablamol

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #88 Gepost op: 22-02-2007, 22:13:54 »
Dit kan ook anders...
ANDERS.... puzzel maar even mee: SANDER!

Hmmm. En toen?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #89 Gepost op: 22-02-2007, 22:14:57 »
natuurlijk is er 1 mol , maar alle mensen worden een beetje roekoe hier , inclusief myself. en yidm ? natuurlijk kan karel weglopen terwijl hij voor de kandidaten staat, net zoals hij zomaar een executie kan inlassen. dat is widm
dennis for mole !

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 8
« Reactie #90 Gepost op: 22-02-2007, 22:15:30 »
Ik heb ze omcirkeld, letters in de cirkel draaien. Lijken de E V en A te staan. Maar misschien heb ik het wel helemaal mis ;).



Hmmm, zie in dat rode cirkeltje AN staan, en in het gele vlakje ernaast (rechts) US staan. Maar dat kan toch geen hint zijn? Tenzij het een hint is naar volgende week, dat ze de grotten in gaan....

 :-X
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #91 Gepost op: 22-02-2007, 22:16:07 »
Dit kan ook anders...
ANDERS.... puzzel maar even mee: SANDER!

Hmmm. En toen?
toen zagen we sander terugkijken , sander kreeg te horen wie de mol is ? ... hoop niet dat het zon terugblik is als toen met yvon, datwas waardeloos
dennis for mole !

Offline Rinske

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #92 Gepost op: 22-02-2007, 22:17:00 »
Dit kan ook anders...
ANDERS.... puzzel maar even mee: SANDER!

Hmmm. En toen?

In het voorstukje van volgende week zie je inderdaad Sander met Karel praten, interessant!

Enne, Wilm, anus? :D Hahaha.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 8
« Reactie #93 Gepost op: 22-02-2007, 22:20:28 »
In het voorstukje van volgende week zie je inderdaad Sander met Karel praten, interessant!

Enne, Wilm, anus? :D Hahaha.


In ieder geval op een plek waar de zon nooit schijnt.  8) Mol kan niet tegen de zon... Eva met haar zonnebrand? En Inge die vrijwillig met haar deelt? Maakt theorie voor 2 mollen weer sterk.

Zo. Weer terug on topic. Was verder een grandioze aflevering, Inge is nog niet buiten schot, post ik zo wel wat over.
Qua slot... weet niet wat ik ervan denken moet, kom er wel op terug in de format-topic.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 8
« Reactie #94 Gepost op: 22-02-2007, 22:21:47 »
Dit kan ook anders...
ANDERS.... puzzel maar even mee: SANDER!

Hmmm. En toen?

wauw goed gevonden.... Maar ja, en toen inderdaad.
Lijkt me niet dat Sander gaat bepalen wie er als laatste afmoet vallen toch?
Hij krijgt in ieder geval te zien wie de mol is. Je hoort Karel namelijk duidelijk zeggen: een fantastische mol, fantastisch gedaan. En dan zie je Sander echt verbluft kijken en zijn hoofd schudden/wegdraaien. Ik moest gelijk aan Paul denken omdat dat zijn collega is. En daarvan had Sander het misschien wel allerminst verwacht.
Ik ga nog eens even brainstormen op ANDERS=SANDER
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #95 Gepost op: 22-02-2007, 22:22:46 »


Enne, Wilm, anus? :D Hahaha.

Dan zou Alex de MOL moeten zijn..... ;)
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 8
« Reactie #96 Gepost op: 22-02-2007, 22:23:00 »
ik heb ze ook weleens gegeten en ze zijn niet zo vies hoor, niet bitter iig of rot, juist heel zoet...
Verbaast me niks. Als ik iets eet wat rot smaakt kan ik nog zo mijn best doen, maar dan draait mijn maag om en komt het er linea recta weer uit.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #97 Gepost op: 22-02-2007, 22:23:26 »
KAREL  - ELKAAR  we houden dan een A over... en verder kom ik niet nu jullie weer  ;)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #98 Gepost op: 22-02-2007, 22:23:37 »
Misschien mag Sander op de knop drukken voor de laatste afvaller ???
Hij was de eerste en mag de laatste opvangen ;)

Offline Lesser Spotted

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #99 Gepost op: 22-02-2007, 22:24:19 »
ik heb ze ook weleens gegeten en ze zijn niet zo vies hoor, niet bitter iig of rot, juist heel zoet... en daarbij in het spel geen ja geen nee, zegt ze opeens JA, oeps, hihi. Ze wist donders goed dat ze dan bij Karel aan tafel kwam en de opdracht deedt besluiten, evenals, ik wil bouwen met jou.. wil jij met mij bouwen... als inge en renate dit hadden geweten (als mol) dan hadden ze niet zo hard geroepen voor slopen, omdat je dan je kans kleiner is dat je in de beslissing positie bent.

Als zoiets 'rot' smaakt worden ze toch niet op de markt als snack verkocht, en is er toch geen enkele thai die daar zo zalig bij zou kijken als die man die ze lieten zien ?