Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 121904 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #140 Gepost op: 22-02-2007, 23:22:59 »
haha, ja daar kende ik het van!

Gaat mijn thorie toch nog kloppen

Eva doet mollenacties van de andere mollen, en waarom zien we alle mollen op haar tv in aflvering 1? omdat ze wel moet weten hoe ze het moet doen!

abseilen ==> george
torren ==> Deborah

wie helpt me verder er moeten er meer te vinden zijn.

Bij het bouwen van het vlot (aflevering 8 ) laat Eva een balk op haar tenen vallen. Dit deed Milouska ook bij het bouwen van het vlot (aflevering 2). ;) ;D

Offline Duiker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #141 Gepost op: 22-02-2007, 23:26:34 »
Hmmm, zie in dat rode cirkeltje AN staan, en in het gele vlakje ernaast (rechts) US staan. Maar dat kan toch geen hint zijn? Tenzij het een hint is naar volgende week, dat ze de grotten in gaan....

:-X

::rofl:: ::respect:: ::zweep::

Nee, ik niet dat er 2 mollen zijn.
Denk ook niet dat volgende week de ontknoping is.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #142 Gepost op: 22-02-2007, 23:28:14 »
Yep, zou nog terugkomen op Inge haar streek in deze aflevering.

Vlak voor de test staat Inge bij JP. JP zegt tegen Inge: "En nu moet je even hier wachten tot je de test kan doen. En let op, van de jokers afblijven en niet in de mappen lezen, want Paul en Renate denken nl dat jij dat wel zal gaan doen."
"Goed om te weten," dacht Inge, "jokers heb ik sowieso niet nodig, want er komt toch geen executie/nietnodigvoorfinale. Laat ik es een rondje gaan lopen, effe de boel stangen. Kijk, daar staan de mappen met het draaiboek en de profielen. Die heb ik ook nog thuis liggen. Voor ik naar Thailand vloog, heb ik die mappen binnenstebuiten bestudeerd. Staat inderdaad handige informatie in. Eventjes voelen.
Zo, nu heb ik ze genoeg gestangd, laat ik maar es gaan zitten en de test afwachten.."

En wanneer bij Eva Paul voor ook jokers pakken/boekje kijken ging, wou Inge al naar hem overstappen. Maar Paul, zo meegaand als hij is, ging toch voor niet...

Trouwens, bij bepalen van wat Inge zou gaan doen, was Paul ook al zo tactisch meegaand:

Renate: Ja, ze doet het
Paul: Nee, ze doet het niet
Karel: Maar jullie moeten een keuze maken
Paul: Ja, ze gaat vast een joker pakken
Renate: Ok, ik volg jou wel, ze doet het niet
Paul: En ik was net al bezig naar jou toe te buigen

Uitkomst lijkt me duidelijk. Ze zeggen Ja, en Inge deed het niet.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 22-02-2007, 23:29:47 »
Ik ben 100% zeker dat ze de eerste aflevering een I gebaart. De tweede aflevering een N of K, dat is voor discussie vatbaar. Dus iets als Ik ben de mol of Inge is mol.

Ik zag nooit wat in dat gedoe met die handen totdat deze aflevering weer nadruk op handen werd gelegd.

(Die cursus gebarentaal was toch nog ergens goed voor... ::rofl:: ::rofl::)

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 22-02-2007, 23:31:13 »
ik vond die actie van Eva echt zon typische semi-heldendaad. Het deed me heel erg denken aan Elise (voor de fanatiekelingen, seizoen 4 dus ook daarvan pikt Eva een mollenactie) die hartstikke blij na het paintballen de finish bereikt (=de held) om vervolgens onschuldig neergeknalt te worden door een goedgelovige ron...

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #145 Gepost op: 22-02-2007, 23:32:07 »
Die M meen ik vorige week te hebben gezien. De O deze week. De L komt misschien volgende week.  :-\\

De eerste aflevering gebaarde ze de i. Misschien een zin als "Inge de mol" .

Ik begin erin te geloven. Ik vind het zo'n typische avro-hint.

Ja, ik heb de foto's bekeken en volgens mij gebaart ze echt Inge de Mo (l volgende week?)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #146 Gepost op: 22-02-2007, 23:35:38 »
Een 'theorietje' over Sander van volgende week:

Misschien moeten de afvallers iets doen waarmee er nog geld is te verdienen ofzo?

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 22-02-2007, 23:37:07 »
Nog een paar weekjes wachten en dan... Maar ik ben al een beetje  ::trots::

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #148 Gepost op: 22-02-2007, 23:38:42 »
Er bestaat blijkbaar ook nog zoiets als te veel hints... Want ik snap er nu echt helemaal geen reet meer van.

Dat Paul het is geloof ik niet. Ben ik in afl 3? met dat rode scherm vanaf gestapt. Vanaf die aflevering zit ik op Renate. Maar daar twijfel ik nu aan.. Eva had ik al weggestreept, is nog in the picture gekomen maar heb ik weer doorgestreept. Houden we Inge over. En dat wordt een kwestie van terugkijken naar haar verdachte acties.

Renate, of Inge.
Molloot sinds seizoen 4

Offline ravelijn

• Forumlid
  • niets is zoals het lijkt
« Reactie #149 Gepost op: 22-02-2007, 23:39:13 »
Een 'theorietje' over Sander van volgende week:

Misschien moeten de afvallers iets doen waarmee er nog geld is te verdienen ofzo?
Niets is zoals het lijkt... misschien zien we in het voorstukje alleen Sander maar komen alle afvallers in actie.
Het is in ieder geval de redactie gelukt om hier een flinke discussie los te maken en de meest geweldige scenario's.

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #150 Gepost op: 22-02-2007, 23:44:00 »
Een angstig gevoel bekruipt me.

Iemand een hand geven doe je bij een begroeting, maar ook bij een afscheid.
Al die retro elementen uit vorige series,
Al die mollen die bij Eva op tv langskwamen,
Zelfs de eerste afvaller uit deze serie die weer in beeld komt,

Zou dit de laatste serie zijn?

Zetten ze er definitief een punt achter?
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 22-02-2007, 23:45:57 »
nee dat mag niet.... desnoods koopt john de MOL een aantal series,(maar liever gewoon nl1 natuurlijk)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline willem29

• Forumlid
  • Alex is leuk !
« Reactie #152 Gepost op: 22-02-2007, 23:48:38 »
Lang leve de HDD recorder. Ik ben de uitzending voor de 2de keer aan het kijken..
Vraag me af waarom we niet één MOLactie zien.. Ze geven elkaar netjes zonder sputteren een handje.
Renate begint er over. Paul roept meteen 'laten we het proberen'. Evan en Inge doen netjes mee.. Waar is nou die mol

Offline Phoxx

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 22-02-2007, 23:52:23 »
Weet iemand of we nu komende week of de week erna (8 maart) de ontknoping krijgen??
Ben volgende week namelijk op vakantie en van mij mag het dus nog wel een weekje langer duren  ::tandpastasmiley::
(sorry, met die opmerking bezorg ik een aantal trouwe fans misschien een zenuwinzinking...)
Gotta catch 'm all!!!

Offline willem29

• Forumlid
  • Alex is leuk !
« Reactie #154 Gepost op: 22-02-2007, 23:53:42 »
Weet iemand of we nu komende week of de week erna (8 maart) de ontknoping krijgen??
Ben volgende week namelijk op vakantie en van mij mag het dus nog wel een weekje langer duren  ::tandpastasmiley::
(sorry, met die opmerking bezorg ik een aantal trouwe fans misschien een zenuwinzinking...)

Wie plant er nou zijn vakantie in de laatste twee weken...

Offline Phoxx

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 22-02-2007, 23:56:15 »
Wie plant er nou zijn vakantie in de laatste twee weken...

Tja dat was ook niet mijn planning natuurlijk!  ::schaam::
Gotta catch 'm all!!!

Offline willem29

• Forumlid
  • Alex is leuk !
« Reactie #156 Gepost op: 22-02-2007, 23:57:15 »
De ordners zien er erg leeg uit in het screenshot

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #157 Gepost op: 22-02-2007, 23:58:21 »
er komt nog een serie.
ze laten namelijk geen miljoenen afhangen van het aantal 'inge-is-de-mol-fans' :)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #158 Gepost op: 23-02-2007, 00:08:39 »
Misschien heeft dat "Karel is verdwenen" wel te maken met de rondleiding van vorige week. Hij maakte toen zoveel fouten, dat hij nu "afgezet" is als presentator.

Het kan ook Anders/Sander, dus inderdaad Sander als (tijdelijke?) vervanger. Waarschijnlijk een opdracht dat ze Karel terug moeten vinden, omdat Karel de Pot nog heeft? (Anders zou de pot weer op nul zijn). Zou wel een leuke finale zijn. En als ze Karel terugvinden, wat natuurlijk lukt  ::trots:: , wordt de pot verdubbeld ofzo?

Er komen vast meer verrassingen

<edit>Of Karel toch DeMol en komt er weer een veiling en moeten kandidaten hem Terugkopen? Met Sander nu als veilingmeester?</edit>

;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #159 Gepost op: 23-02-2007, 00:09:10 »
Op wieisdemol.nl staat: Wie eet... de Kever? Terwijl het in de aflevering de hele tijd om een tor ging. Op zijn minst gek...
Valt mee. Een tor is namelijk een kever :P
The British are not impressed.