Ik vraag me af wat de beste positie voor de mol is bij de torrenmaaltijd.
Inge wil per se bij de slopers (ik denk dat ze er flink op los wilde rammen

Bij het Jenga spel verloor Inge doordat de bel ging. Ze wisten van te voren niet wat de tijdslimiet was (door te voorkomen dat ze tijdens hun beurt gingen treuzelen) De productie kon dus op de bel drukken wanneer ze maar wilden en zo de winnaar bepalen.
Het zelfde geldt voor het kaarthuis spel.
Het ja/nee spel is niet echt te van te voren te oefen. Je maakt gewoon heel snel een fout, helemaal als er een zekere spanning is. Ik denk niet dat Eva express een fout heeft gemaakt, want de kans was groot dat Renate al eerder ja of nee gezegd zou hebben.
- 2x winnen (Renate) = je hoeft niks te doen, geen tor te eten, maar je kunt dus ook geen geld verdienen. Renate brengt 0 euro in de pot zonder verdacht te zijn.
- 1e spel winnen 2e spel verliezen (Eva) = zij moet de beslissing nemen 0/1/2 torren te eten. Alleen als er in totaal 2 torren zijn gegeten wordt er geld verdiend. Niemand eet zo'n ding voor z'n plezier. Eva eet er toch een, maar het levert niks op.
- verliezen (Inge en Paul) = ze aten geen tor waardoor er geen geld in de pot kwam.
Maw: als Paul en Inge wel hun tor hadden gegeten, was er voor Eva (als ze de mol zou zijn) niets te mollen. Zelfde voor Renate. Het beste lijkt het dus om te verliezen en je tor te weigeren en er zo voor te zorgen dat er geen 1000 in de pot komt. Alleen ben je er ook dan niet zeker van dat dit gebeurt omdat Eva de mogelijkheid had de torren alsnog op te eten.