Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 121813 keer)

Offline Kaafoo

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #220 Gepost op: 23-02-2007, 19:17:21 »
Inge had haar torrrr toch al helemaal uit elkaar geplukt? Die had Eva niet op haar bordje toch?
(als reactie op lodewijk)
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline whiej

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 23-02-2007, 19:18:10 »
eeej hoe kan ik een screenshot toevoegen???

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #222 Gepost op: 23-02-2007, 19:18:51 »
eeej hoe kan ik een screenshot toevoegen???

Bij bestand toevoegen ;)

Offline whiej

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 23-02-2007, 19:25:12 »
mijn bestand is te groot maar kan ik dat op de een of andere manier verkleinen want ik heb alle screenshot van inge met haar hand en de gebarentaal eronder maar kan het niet toevoegen want het is te groot.
kijk anders ff op het forum van wieisdemol.nl en dan aflevering 8 op blz. 15 daar staat die ook. het is nu echt overduidelijk INge is de mol
« Laatst bewerkt op: 23-02-2007, 19:27:42 door whiej »

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 23-02-2007, 19:26:50 »
mijn bestand is te groot maar kan ik dat op de een of andere manier verkleinen want ik heb alle screenshot van inge met haar hand en de gebarentaal eronder maar kan het niet toevoegen want het is te groot

Je zou het bestandje hier GRATIS kunnen uploaden, en dan de link hier posten.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #225 Gepost op: 23-02-2007, 19:27:34 »
Moet je het verkleinen he :P
Je hebt vast wel photoshop of iets dergelijks, dan moet je de kwaliteit gewoon wat lager zetten, dus ipv 100% op 75%.
The British are not impressed.

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 23-02-2007, 19:33:42 »
mijn bestand is te groot maar kan ik dat op de een of andere manier verkleinen want ik heb alle screenshot van inge met haar hand en de gebarentaal eronder maar kan het niet toevoegen want het is te groot.
kijk anders ff op het forum van wieisdemol.nl en dan aflevering 8 op blz. 15 daar staat die ook. het is nu echt overduidelijk INge is de mol

We hebben er hier een heel topic voor, waar al die foto's en gebaren ook in staan. Kijk even bij "Inge is (niet) de mol". Het heeft namelijk niet veel te maken met aflevering 8 (afgezien van de groepsfoto dan, lijkt me duidelijk).
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline whiej

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 23-02-2007, 19:42:20 »
dank je wel allemaal
hier issie dan hij is op wieisdemol.nl scherper maarja

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 23-02-2007, 19:45:53 »
Zo is 'ie ook wel duidelijk:

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #229 Gepost op: 23-02-2007, 20:04:38 »
Inge had haar torrrr toch al helemaal uit elkaar geplukt? Die had Eva niet op haar bordje toch?
(als reactie op lodewijk)
D'as waar ja,dan blijf ik het een beetje vreemd verhaal vinden van die mannetjes en vrouwtjes tor en dat Eva dus van beide sexe 1 op haar bord had. Wat voor smaak hadden Inge en Paul dan voorgeschoteld gekregen?

Ik denk niet dat hier echt iets van een hint of aanwijzing uit gaan komen maar nu wil ik het weten ook.

Het waren toch watertorren of zo he?

Dat word weer Googelen.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #230 Gepost op: 23-02-2007, 20:12:16 »
Op de fandag ga jij dus even het verschil proeven........

Krijg je van mij het 4 jaar geleden beloofde pilsje ::rofl:: ::rofl::

Offline Amanda

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 23-02-2007, 20:50:39 »
Wie heeft dat eigelijk uitgevonden met die handen?

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #232 Gepost op: 23-02-2007, 20:54:21 »
Op de fandag ga jij dus even het verschil proeven........

Krijg je van mij het 4 jaar geleden beloofde pilsje ::rofl:: ::rofl::

Lijkt me wel leuk voor de fandag,

Geen schaaltjes met kaas, worst en bitterballen,.

Maar Geroosterde sprinkanen,
Uitgebakken meelwormen,
En natuurlijk de overheerlijke gefrituurde watertorren (zowel mannetjes als vrouwtjes)

Jammie,...
 ::jaja::  ::jaja::

En een pilsje van  Jos om het mee weg te spoelen  ::tandpastasmiley::

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #233 Gepost op: 23-02-2007, 21:03:18 »
Eva was voor mij al in het begin afgevallen als Mol, ze was veel te enthousiast, bij het foto spel viel ze definitief af.

Paul was afgevallen na de treinopdracht met de boekjes: hij had een rood scherm. Na de opdracht vorige week met de rondleiding was hij voor mij definitief niet de Mol.

Renate is voor mij deze week afgevallen als mol, omdat ze met het woordje Elkaar komt in de opdracht met de enveloppen.

Inge is de Mol.

Geweldige aflevering overigens, mooie opdrachten, ik gokte er op dat de zin weer zouz ijn "geef Karel de hand", als ik daar was had ik 'm waarschijnlijk direct de hand geschud als ik 'm had gezien, maar ik had 't dus net niet goed, maar ik zat er niet zo ver naast. (ik had het bedacht voordat ze een envelop hebben geopend) Ook de opdracht in de "Mollenschatkamer" is erg mooi. Leuke manier om de kandidaten inderdaad op hun eerlijkheid te testen.

Toch snap ik nog steeds niet wat "Karel heeft het voor elkaar" betekent. Het heeft duidelijk iets te maken met geef Karel de hand vs. geef elkaar de hand. Maar verder...?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #234 Gepost op: 23-02-2007, 21:36:12 »
Heb geprobeerd iets te vinden over de overheerlijke kevers maar behalve dat het bij leven een behoorlijk agressief beestje is, en pijnlijk, hij heeft als bijnaam toe-biter, niet veel gevonden.

Het is in Azie een delicatesse. Maar nergens staat iets over een verschil in smaak tussen mannetjes en vrouwtjes.

Er is wel een interessant meer algemeen verschil.

Bij onze lekkere torretjes zijn het de vrouwtjes die eigenlijk voortdurend bezig zijn om geschikte mannetjes te vinden om mee te paren. Het vrouwtje laat vervolgens de bevruchtte eitjes achter bij het mannetje onder zijn vleugels (letterlijk) en die verzorgt de eitjes verder tot ze uitkomen. Het vrouwtje kan gelijk na 'de daad'  weer op zoek naar een volgend mannetje terwijl manlief eerst al zijn kroost de deur uit moeten hebben gewerkt voordat hij weer vruchtbaar is.

Het komt wel meer voor in de dierenwereld maar kan toch worden gezien als een grote uitzondering dat het mannetje alleen de verzorging van nageslacht (parental care) op zich neemt.

Offline Rinske

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 23-02-2007, 22:25:09 »
Het komt wel meer voor in de dierenwereld maar kan toch worden gezien als een grote uitzondering dat het mannetje alleen de verzorging van nageslacht (parental care) op zich neemt.

Geëmancipeerde beestjes, die torren :P.

Voor mij is Inge nog steeds de mol, ik denk dat de handgebaren dé aanwijzing van de mol voor ons is dit jaar :).

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 23-02-2007, 22:34:23 »
1. k*taflevering: flauwe opdrachten, originaliteit troef *kuch*
2. zat er al heel de tijd mee in mijn maag dat renate zou afvallen (wie gaat er nu in godsnaam plots voor paul??? ik houd het eigenlijk voorlopig nog op manipulatie van de regie!), en als renate afviel stond ik nog altijd even ver! nu valt niemand af en ... sta ik nog altijd even ver

EVA of INGE, INGE of EVA ...
moet ik dan werkelijk wachten tot volgende week voor zekerheid, of misschien zelfs 2 weken?
en ik verplicht mezelf ook altijd om met een DEFINITIEVE mol op de proppen te komen voor de finale (en liefst zo vroeg mogelijk)
het lijstje was al snel gereduceerd tot eva en inge, en daar bleef het jammergenoeg bij, grrrr
maar moet ik dan écht wachten tot volgende week?
nee! en het antwoord heb ik hier net op het forum gelezen
mij viel het ook op dat inge met haar hand een 'o' vormde, maar was het al weer vergeten tot ik het hier opnieuw zag
proficiat aan diegene die op het idee kwam om de foto's naast elkaar te leggen, it all makes sense:
* idd paul, er is blijkbaar iets aan de "hand"!
* het bewijs staat hier enkele posts boven, mooi gedaan in gebarentaal inge, jammergenoeg nét iets te opvallend zodat iemand er op gesprongen is en het heeft ontdekt
* er is ook een opdracht waar de groepsfoto van belang is 'daar zit de cruciale hint jongens!'

game over wat mij betreft
(inge maakte ook de 2 grootste molmoves, nl bij de abseilopdracht, en paul terugkopen)
eva had een erg leuke subtiele mol kunnen zijn, ik geloof(de) het alvast! (ook vandaag weer, laten we eens 1 TOR eten...)

Offline kabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #237 Gepost op: 23-02-2007, 22:42:56 »
Heb je de pest er in? >:(    ;D

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #238 Gepost op: 23-02-2007, 23:11:26 »
Mensen, geloof het of niet. Ik ben eruit.

Ik weet waarom Karel met de laptop wegliep.

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #239 Gepost op: 23-02-2007, 23:14:39 »
Mensen, geloof het of niet. Ik ben eruit.

Ik weet waarom Karel met de laptop wegliep.

Is het misschien teveel gevraagd om die kennis met ons te delen ??

;)