1. k*taflevering: flauwe opdrachten, originaliteit troef *kuch*
2. zat er al heel de tijd mee in mijn maag dat renate zou afvallen (wie gaat er nu in godsnaam plots voor paul??? ik houd het eigenlijk voorlopig nog op manipulatie van de regie!), en als renate afviel stond ik nog altijd even ver! nu valt niemand af en ... sta ik nog altijd even ver
EVA of INGE, INGE of EVA ...
moet ik dan werkelijk wachten tot volgende week voor zekerheid, of misschien zelfs 2 weken?
en ik verplicht mezelf ook altijd om met een DEFINITIEVE mol op de proppen te komen voor de finale (en liefst zo vroeg mogelijk)
het lijstje was al snel gereduceerd tot eva en inge, en daar bleef het jammergenoeg bij, grrrr
maar moet ik dan écht wachten tot volgende week?
nee! en het antwoord heb ik hier net op het forum gelezen
mij viel het ook op dat inge met haar hand een 'o' vormde, maar was het al weer vergeten tot ik het hier opnieuw zag
proficiat aan diegene die op het idee kwam om de foto's naast elkaar te leggen, it all makes sense:
* idd paul, er is blijkbaar iets aan de "hand"!
* het bewijs staat hier enkele posts boven, mooi gedaan in gebarentaal inge, jammergenoeg nét iets te opvallend zodat iemand er op gesprongen is en het heeft ontdekt
* er is ook een opdracht waar de groepsfoto van belang is 'daar zit de cruciale hint jongens!'
game over wat mij betreft
(inge maakte ook de 2 grootste molmoves, nl bij de abseilopdracht, en paul terugkopen)
eva had een erg leuke subtiele mol kunnen zijn, ik geloof(de) het alvast! (ook vandaag weer, laten we eens 1 TOR eten...)