Kleine opvallend details toch:
Tijdens de spionage opdracht komt Renate na afloop terecht in een kamer met Karel. Ik neem haast aan dat dit DE kamer van Karel is, zijn jasje hangt over een stoel en hij heeft een boek voor zich op tafel liggen. Renate en Karel zitten tegenover elkaar aan het tafeltje te praten en naar het tv scherm te kijken.
Na het gesprekje met Karel verkast Renate naar de kamer waar ze op de rand van het bed naar de tv gaat kijken en hier komen ook Paul,Inge en Eva alsmede Karel telkens bij.
Wat ik me nu afvraag is waarom die extra set in de kamer van Karel nodig was. Het is toch best wat moeite die nodig is om die kamer ook nog weer uit te lichtten (je ziet de lampen en reflectors op statieven staan, om die tv op het gesloten circuit aan te sluiten en het lijkt mij zonder enige toegevoegde waarde.
Waarom niet gelijk met Renate naar die slaapkamer gegaan?
2e puntje is de naam van deze opdracht is volgens .nl de
spionage opdracht.
Daarmee komen we toch weer in de buurt van de James Bond / Agent 327 / (Sander) linkjes.
Het tweede uur van Schiffers vandaag begon met Hello Goodbye van the Beatles. Gelijk na dit nummer kwam de aankondiging dat het gesprek met Karel na ongeveer een half uur zou komen.
Beatles,.. zijn toch ook al regelmatig langsgeweest,.. ook weer via Sander.
Hello Goodbye,.. = handen geven.
Had ik je toch even liggen.
Trouwens, om de vraag in je onderschrift te beantwoorden. Met Elise is het prima.
Oh,...je kent 'r?
Doe haar de groeten maar van me.