Auteur Topic: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.  (gelezen 43480 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #20 Gepost op: 24-02-2007, 19:29:53 »
Als aanvulling op Lola-aapje, heb ik nog wel een mollenstreek gezien in aflevering 8. Hier probeert ze namelijk ook nog de keukentrap te willen gebruiken (wat geheel onlogisch) is.

ja alleen niemand gaat erop in, ik vind het pas een geslaagde streek als er ook iets mee wordt gedaan.
Eva spoort iedereen aan om te gaan zitten in de trein, dat is heel manilulatief
Net als dat Eva zegt dat de onderste blokken wel goed staan en hint wil kopen voor de middelste, dat soort opmerkingen werken echt en iedereen lijkt eva te vertrouwen.

Tja die gebaren zijn alleen te duidelijk... blegh, ik hoop zo dat eva het toch stiekum is. misschien heeft inge het wel zelf verzonnen om zo steeds te gaan staan, gewoon om verwarring te zaaien. Je weet maar nooit, kan ze thuis hebben bedacht haha  :P


Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #21 Gepost op: 24-02-2007, 19:31:12 »
Wat lachen zou zijn: als Inge wèl de mol zou blijken te zijn, maar deze theorie gewoon uit onze duim gezogen! ::)

Ik geloof overigens niet dat de makers er een geheime hint in hadden gestopt als Inge gewoon een kandidaat was, alleen om ons te misleiden.

Nah, we zien wel over twee weken of het klopte of niet...
Tell me what your telescope says

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #22 Gepost op: 24-02-2007, 19:57:44 »
Hoi Lodewijk, wat grappig dat je Elise aandraagt als voorbeeld maar je spreekt jezelf daarbij wel tegen. Ook ik zat vanaf het begin op Elise en bleef stug volhouden. Net als jij. Maar jij zegt nu dat als je steeds op Inge hebt gezeten daar niet meer stug aan vast moet houden?!

In deze serie zat ik steeds op Dick en vele anderen zaten op vele andere kandidaten, dit is juist de serie met vele verdenkingen! Pas de laatste aflevering werd veel duidelijk met de handen en draaien de neuzen langzaamaan 1 kant op, is niet gek nu we tegen het eind aanlopen.

Dit heeft dus in niets te maken met een obvious Inge. Nee, Yvon en Milouska, die waren obvious. Ook voor de kandidaten, die allemaal op hun zaten in dit stadium van het spel. Dat is allemaal bij deze geweldige mol niet zo.

Nog een lijn die ik wel op Elise vind slaan, ik heb dat al eerder gezegd: ik vind Inge nog het meest op haar lijken als mol. Duidelijke molacties zagen we ook van Elise niet, ik vond dat hoewel ik haar door had wel erg mager. Dat geldt nu ook voor Inge, er wordt gewoon nog nauwelijks iets getoond.

Je komt vooral op Inge doordat de anderen het nooit kunnen zijn. Inge is de enige die solo geen cent in de pot heeft gebracht en heel af en toe zie je de mol in haar zoals afgelopen keer bij de dilemma's, bij het doolhof, de veiling en zo wat meer.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #23 Gepost op: 24-02-2007, 20:19:21 »
terugkijkende kracht? is dat een woord?  :)

Nee, vast niet  :) maar je begrijpt wat ik bedoel toch?

en ik vraag me niet af of jij een leven hebt naast widm, maar weet wel dat de makers ook rekening moeten houden met de wat minder fanatieke kijker.

Hmmm,.. ik kan hier wel een heel lang antwoord op gaan geven maar denk dat het de discussie niet waard is. Laat ik het er op houden door te zeggen dat je natuurlijk gelijk hebt voor wat betreft het tv programma op zich. Er moeten wekelijks een miljoen mensen naar kijken en het liefst nog veel meer.
Daar vallen die paar honderd forummers bij in het niet natuurlijk. Voor ons maken ze dit programma niet. Wel voor m'n moeder, m'n broer en zus, m'n vrienden en collega's die wel allemaal kijken en het leuk en spannend vinden maar nog nooit hun neus op een forum hebben vertoont.

Wat betreft de verborgen en stiekeme aanwijzingen en hints die naar de ontmaskering van de mol kunnen leiden denk ik niet dat ze veel rekening (kunnen) houden met de mensen die donderdagavond met een kopje koffie op de bank naar de mol zitten te kijken.
Als je dan al hints zou kunnen zien blijft er van de spanning wel heel weinig over.

Er zit natuurlijk nog een groep tussen en die hint met de gebarentaal zou een reactie kunnen zijn op de kritiek van vorig jaar dat er te weinig hints in zaten of alleen maar hints die zo moeilijk en vergezocht waren dat het alleen maar een teleurstelling was die achteraf te horen.

Ik blijf het dan alleen wel een gewaagde hint vinden.
Voor hetzelfde geld was er hier al iemand na 3 aflevringen achter dat ze I,N,G had gespeld. Dat zou ik persoonlijk met terug-werkende  ;) kracht minder leuk hebben gevonden. Het zou dan ook hier op het forum een stuk minder spannend zijn geweest en de animo om je heel erg te gaan verdiepen in bepaalde afleveringen of theorieen zou een stuk minder zijn geweest als Inge op deze wijze iedere week haar puzzelstukje gratis kwam inleveren.

Aan de andere kant, voor de rest van die miljoen kijkers maakt dit dus helemaal niets uit dus het zou ook net zo goed wel kunnen. Ik heb trouwens ook nergens gezegd dat het niet zou kunnen.
Sterker nog ik wil nog wel eens herhalen dat ik het ergens een ronduit geweldige vind.
Ik ben alleen toch niet overtuigd dat Inge de mol is.

Is het toch nog weer een heel verhaal geworden.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #24 Gepost op: 24-02-2007, 20:26:50 »
ik snap je punt wel, maar ik wil je ook de andere kant laten zien.

ik ben het roerend met je eens dat het echt een gewaagde hint is. als het een hint is.
maar aan de andere kant; JP zei toch niet voor niets; het ligt er zo dik bovenop, en zitten veel hints in.. etc.
ik wil best geloven dat dit de hint is, en hij is enorm gewaagd. en nee, de donderdagavondkijker met een kopje koffie (hoe kan een mens ooit koffie drinken tijdens widm, de koffie gutst van al dat getril toch zo uit je beker?) zal zo'n hint niet vinden. gelukkig niet zeg.  :) maar de donderdagavondkijker had de foto van yvon hint wel degelijk kunnen vinden. ik denk dat er hints in zitten van verschillende niveaus.  alleen bestempelen wij (ik) de hints van een zeer eenvoudig niveau vaak niet als hint. veel te makkelijk.  maarja, blijkt wel weer dat ze er wel in zitten.
de mol uit BE3 gaf afvallers een schouderklopje, die uit BE2 droeg sandalen.. leuk als je het ontdekt, maar niet dé hint waar je nergens meer mee om heen kunt. en dat is hier niet zo.
maar dat 'ie zo gewaagd is, hoeft voor mij niet te betekenen dat het een nep-hint is.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #25 Gepost op: 24-02-2007, 20:29:33 »
Zoals mijn broer enige tijd geleden zei: "Het is die Nadja, want de voice-over zei 'de mol lacht' en je zag haar als enige lachen." :P
The British are not impressed.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #26 Gepost op: 24-02-2007, 20:36:46 »
Hoi Lodewijk, wat grappig dat je Elise aandraagt als voorbeeld maar je spreekt jezelf daarbij wel tegen. Ook ik zat vanaf het begin op Elise en bleef stug volhouden. Net als jij. Maar jij zegt nu dat als je steeds op Inge hebt gezeten daar niet meer stug aan vast moet houden?!

Nee,
dat zeg ik niet, voor mensen die al (veel) langer hun keus hebben laten vallen op Inge is dit de best denkbare ultieme hint. Die mensen zullen niet meer switchen en ik kan ze geen ongelijk geven.
Deze mensen uit het Inge kamp zullen (en terecht) wachten op de laatste letter die volgende week door Inge gaat worden uitgebeeld.

De reden dat ik dit topic ben gestart is dat er een veel grotere groep forummers is die nu het zo duidelijk 1 kant lijkt op te gaan gaat afhaken of zich in ieder geval veel minder belangstellend/fanatiek met en op het forum gaat bezighouden.
De handdoek gooien, zoals ik in mijn eerste post hier schreef.
Dit zou ik nou jammer vinden want ook al is het nog zo'n duidelijke hint volgens velen, het is en blijft maar een hint, niks meer en niks minder.

Tot slot, voor wie het weten wil, ik zat deze serie ook op Dick, totdat hij afviel.
Daarna heb ik me er op gstort om een scenario te bedenken waardoor Paul ondanks de trein/boekjespik/veiling actie toch de mol zou kunnen zijn (dit kun je teruglezen onder het Paul topic). Sindsdien hoop ik ergens dat hij het nog is ook.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2007, 20:44:24 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #27 Gepost op: 24-02-2007, 21:26:41 »
Lodewijk, ik vind het echt nergens op slaan dat je Inge bestempeld als een slechte Mol.

Nog lang niet alle mensen denken dat Inge de Mol is. Hoeveel mensen van die miljoen weet ik veel mensen denk je dat dit forum bekijken? Vergeleken met die miljoen zijn dat er echt niet veel, en die miljoen mensen zullen dus ook nog niet van die hint gehoord hebben. Dus als zij de laatste aflevering zien zullen ze denken: 'Zo hé, wat een goede hint!' En daar gaat het om.

En omdat we de hint nu opeens ontdekt hebben is ze een slechte Mol? Voor hetzelfde geld is dit niet gebeurd. Neem nu serie 6. Als iemand achter die 'andere kleurenhint' is gekomen (en dit ook goed had weten te onderbouwen)  dan was het ook ver verspreid geweest op dit forum. Dat is echter niet gebeurd, maar omdat het nu wel is gebeurd maakt niks uit ten opzichte van Inge als slechte Mol.

Daarbij zeg je ook dat je het veels te vroeg vindt. Sorry hoor, maar het ik noem de aflevering voor de finale echt niet vroeg. Na aflevering 7 waren er nog lang niet zoveel op Inge als Mol. Als ze een slechte Mol zou zijn geweest, dan hadden er al lang veel meer mensen op Inge gezeten. Dit gebeurde echter pas nadat de hint ontdekt is. En dat die hint ondekt is blijft min of meer (niet helemaal) toeval.


Ok, ik heb nog niet alles in dit topic gelezen, dus misschien dat ik nu iets zeg wat ook al geconstanteerd is, maar goed.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline San3n

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #28 Gepost op: 24-02-2007, 21:43:45 »
Inderdaad.
Laten we ook even wachten met haar goed of slecht bestempelen, tot ze ook echt de mol blijkt te zijn.
Mijn ervaring blijft dat niks in dit spel is wat het lijkt, ik twijfel ook wel aan die "hint".

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #29 Gepost op: 24-02-2007, 21:57:23 »
Tot slot, voor wie het weten wil, ik zat deze serie ook op Dick, totdat hij afviel.
Daarna heb ik me er op gstort om een scenario te bedenken waardoor Paul ondanks de trein/boekjespik/veiling actie toch de mol zou kunnen zijn (dit kun je teruglezen onder het Paul topic). Sindsdien hoop ik ergens dat hij het nog is ook.

OK dan zijn we het wel eens behalve over bovenstaande. Want alleen een scenario te bedenken waarin Paul de mol zou kunnen zijn is denk ik de omgekeerde wereld van het spel. Het gaat m.i. weldegelijk om het zoeken van molacties en tsja dan staat alleen Inge nog ferm overeind.

Ik zocht eerst naar molkarakter, en dat moet ook wel in het begin want dan heb je nog veel te weinig andere aanknopingspunten, maar ja zo ging ik wel met Dick de mist in en nu zie ik alleen in Renate de ware mol attitude. Maar die is absoluut de mol niet. Uiteindelijk resteren nu toch alleen de molacties...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #30 Gepost op: 24-02-2007, 22:08:03 »
Lodewijk, ik vind het echt nergens op slaan dat je Inge bestempeld als een slechte Mol.


Ok, ik heb nog niet alles in dit topic gelezen, dus misschien dat ik nu iets zeg wat ook al geconstanteerd is, maar goed.

Als je goed zou hebben gelezen wat ik schreef (maar ik heb net jou epistel in het Inge topic gelezen dus ik begrijp het wel), zou je hebben gelezen dat ik helemaal niet zeg dat ik Inge een slechte mol zou vinden.
Wat ik bedoelde is dat er een hoop mensen op het forum zijn die deze serie bestempelen als een van de, zoniet DE beste tot nu toe. Kijk maar eens in het 'hulde aan de widm crew' topic. Ik ben het hier trouwens mee eens hoor, het is een fantastische serie met leuke kandidaten en originele opdrachten.

Wat ik bedoel is dat als er 2 afleveringen voor het einde al zoveel duidelijk is over wie de mol is dat ik denk zo'n 80% van de forummers er al van overtuigd is dat er maar 1 persoon de mol kan zijn en dat dat over twee weken ook nog waar blijkt te zijn, dan heeft zij het dus op dat (statistisch/rekenkundig) punt het minst goed gedaan ten opzichte van al haar voorgangers.

Sterker nog, hoewel bijna iedereen die hier nu reageert beweert al in vroegtijdig stadium op Milouska, Yvon en Elise te hebben gezeten en dat het bij die series heel obvious was wie de mol was vertoonden bij die series de polls op de fora een heel ander beeld. De uiteindelijke poll voor de finale had zelfs bij geen van de voorgaande 3 series de uiteindelijke mol als favoriet bovenaan staan.

Als Inge dus de mol is en 80 tot 90% van de forummers hier stemt vanaf nu op Inge dan is ze dus letterlijk voortijdig door de mand gevallen en dat is gewoon geen compliment voor een mol.

Voor wat betreft die andere miljoen kijkers die niet op het forum komen verwijs ik je naar 1 van mijn eerder reacties is dit topic.

P.s. complimenten voor je uitgebreide analyse over Inge in het Inge topic. Een aantal kleine puntjes kloppen niet of ben ik het niet mee eens maar als ik daarop ga reageren heb ik het gevoel met een waterpistooltje een olifant te willen neerschieten dus ik denk er nog even over.  ::joehoe::

OK dan zijn we het wel eens behalve over bovenstaande. Want alleen een scenario te bedenken waarin Paul de mol zou kunnen zijn is denk ik de omgekeerde wereld van het spel. Het gaat m.i. weldegelijk om het zoeken van molacties en tsja dan staat alleen Inge nog ferm overeind.


Dat ik een oplossing voor Paul zocht is wellicht de omgekeerde wereld maar ik ging er daarbij van uit dat ieder deelnemer in het spel ook de mol zou moeten kunnen zijn zolang die in het spel zit.
Voor Paul was die mogelijkheid op het eerste gezicht zo goed als onmogelijk geworden en zo denken nog steeds de meeste mensen er over. Paul kan de mol niet zijn volgens velen maar net zoals in dit topic roei ik graag tegen de stroom in en probeer een oplossing te verzinnen. Voor wat betreft Paul heb ik zo'n oplossing ook wel gevonden maar alleen via een onwaarschijnlijk scenario. Onwaarschijnlijk maar beslist niet onmogelijk. En als ik het kan bedenken dan heeft widm het ook kunnen bedenken en alleen daarom hou ik het nog voor mogelijk dat Paul de mol kan zijn. Had ik die theorie niet bedacht (en ook niemand anders) dan had ik Paul ook al lang afgeschreven.
Het is dus wel de omgekeerde wereld maar heeft toch zeker zijn nut om in unieke situaties zoals die van Paul op zo'n manier te denken.



Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #31 Gepost op: 24-02-2007, 22:10:40 »
en ik geloof dat ze de hints er toch met een reden instoppen , zodat wij de mol kunnen ontmaskeren.
en tsja, dat is gelukt !
ik kan me ook nog elise herinneren die met gekruisde vingers op de groepsfoto staat. in het filmpje van de mol werd toen gezegd, als ik 1 x met mijn vingers knip ...
was ook overduidelijk toen !
en goed
dennis for mole !

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #32 Gepost op: 24-02-2007, 22:11:36 »
Lodewijk, ik vind het echt nergens op slaan dat je Inge bestempeld als een slechte Mol.



volgens mij was ik dat...ik vind inge niet zo goed mollen inderdaad, als ik net als Heinz terug kijk naar de afleveringen, vind ik los van de abseilactie zoveel niet logische posities en niet bijdragende acties van inge (geen molactie en ook geen kandidaat actie), omdat ze te angstig is dat er iets op gaat vallen ofzo. Verder kan er inderdaad zoveel in geknipt zijn dat wij als kijker een passieve inge te zien krijgen.

vooral dat ge-emmer dat ze niet met dick op een vlot wilde vind ik raar en dat ze het vraagteken binnenhaalt, tja ze is niet mijn mol, eva manipuleert meer in gesprekken en op momenten dat er iets moet worden besloten....

inge is dus niet verdacht omdat ze het zo goed doet als mol, maar omdat ze bijna niets wezenlijks heeft gedaan als mol (behalve die abseil beslissing)


Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #33 Gepost op: 24-02-2007, 22:16:00 »

yvon was door heel veel mensen WEL verdacht, evenals elise ... dat gaat dus niet op.
en zal ik jp dan maar even citeren ? ( de coach van de kandidaten ) hij zei op de molhunt tegen mij : er zitten veel verborgen hints in, het ligt er zo dik bovenop , jullie kijken gewoon niet goed genoeg !
moet ik nog meer zeggen ?
bovendien, ik vind de gebarentaal van inge overduidelijk, en goed !
petje af

dennis for mole !

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #34 Gepost op: 24-02-2007, 22:24:08 »
yvon was door heel veel mensen WEL verdacht, evenals elise ... dat gaat dus niet op.

Ik weet nog goed dat ik na de finale aflevering van de serie met Yvon in de pool ben gestegen van de 235 naar de 15e plaats in de eindklassering.
Ik had geen enkele afvaller goed voorspeld en ook de winnaar en verliezer pas op het allerlaatste goed.
Wel had ik Yvon goed en dat al vanaf het begin.
Yvon was voor de finale het kleinste kamp want meer mensen zaten op Lottie en Marc-Marie (ik heb het nu niet over de kandi's).
Bij Elise was dit zelfs nog exremer want meer dan de helft van alle deelnemers aan de pool zat op Ron.

Uiteraard waren er ook wel veel mensen die het goed hadden en ik zeg ook niet dat ik de enige was die goed zat of zo maar de verhoudingen lagen wel heel anders en het merendeel zat fout.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #35 Gepost op: 24-02-2007, 22:32:56 »
Ik heb het hele topic gelezen maar ik wil nog een algemene opmerking kwijt:

In alle reeksen slaagden de makers er in twijfel te zaaien over de identiteit van de mol en dan vooral naar de finale toe als er nog maar weinig deelnemers zijn.

Mij valt het op dat Inge eigenlijk nog een gesloten boek is, ik kan geen hoogte van haar krijgen maar dat komt vooral doordat ik van die nietszeggende beelden en vooral biechten van haar zie. Ik zou een ander  beeld van haar kunnen hebben als ik andere beelden gezien zou hebben. Ze wordt m.i. uit de wind gehouden.  Inge is niet zo mollig in haar acties. Eva wel.

Mij valt op dat Renate in de eerste afleveringen van de reeks en Eva in de laatste paar afleveringen erg verdacht worden neergezet. Dit gebeurt altijd. Sigrid, Ron, Jantien, Frederique...op het einde ga je toch nog twijfelen op basis van wat je voorgeschoteld krijgt.

Ik zie in deze manier van monteren en het verdacht maken een patroon en daarom ben ik nog meer overtuigd dat het Inge is. Al hebben per saldo Eva en Renate meer geld uit de pot gehouden en waren hun acties molliger. Zijn in ieder geval zo gepresenteerd.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2007, 23:02:06 door tovak »

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #36 Gepost op: 24-02-2007, 22:35:29 »
ach, de kandidaten hadden yvon door , bij yvon lag het er zo dik bovenop. zo moeilijk was dat niet, en er waren wel zeker veel mensen die het goed hadden.
heb je ook gelezen wat ik postte over wat jp gezegd heeft ?
tis onzin om te zeggen : wij hebben de hint gevonden , dus ligt het er te dik bovenop, en dus kan ze de mol niet zijn.
de hints in de george serie hadden we in theorie ook kunnen vinden. en het filmpje van elise ? daar hadden we alleen maar mee hoeven stoeien, dan hadden we ook dat door gehad.
nogmaals, de hints zitten er niet voor niets in.
en tis een feit dat de molspeurders elk jaar beter worden, daarvoor doen we het toch ook ?
dennis for mole !

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #37 Gepost op: 24-02-2007, 22:36:28 »
Ik herinner me de Schotland-serie nog. Vlak voor de finale kwam de abseil-hint in de intro van Nico aan het licht. Weet niet meer of toen ook hele volksstammen overgestoken zijn naar Nico, ik niet tenminste. Zat nog verstrikt in mijn tunnelvisie.

Doel van dit forum is de zoektocht naar de definitieve hint. Soms wordt hij voortijdig gevonden, vaak ook niet. En dat is juist het charme van Wie is de Mol. Het is een beetje alsof je een cryptogram helemaal opgelost hebt, en je bent nog niet bij het station.

De handenhint naar Inge is geniaal. Het bevestigde mij in mijn verdenkingen op Inge. Ze heeft het prima gedaan, getuige de overzicht in Inge-Topic van Jutta.


Ps: maar de mogelijkheid blijft dat Inge gewoon een spelletje met ons speelt en krijgen we volgende week inderdaad de P te zien..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #38 Gepost op: 24-02-2007, 23:15:41 »
Ok, het heeft denk ik niet zo heel veel zin om te blijven tik-takken over dit soort zaken want daar schiet niemand iets mee op.
Wat JP heeft gezegd, heb ik gelezen ja, al meerdere keren op het forum. Het is zelfs de grootste aanleiding geweest dat ik de rondleiding in Phuket zo uitgebreid heb bestudeerd en bekeken. Ik heb daar een hoop vreemde zaken over opgemerkt en geschreven maar of er echt hints in zitten zullen we alleen later te weten komen.

En het kan natuurlijk allemaal met die handgebaren hint, ik heb ook nergens beweert dat het niet kan en het is gewoon een hele sterke hint.
Alleen zoals ik al eerder schreef had deze hint volgens mij ook al in een te vroeg stadium ontdekt kunnen worden I.N.G,...... En in dit geval was het dan toch anders dan bij Nico geweest waar die verschuiving van zijn abseilen ook anders zou kunnen worden uitgelegd. In dit geval is dat zo goed als onmogelijk tenzij:

a) Inge doet dit op eigen initiatief, heeft dit thuis vantevoren als grapje bedacht.
b) Samen met een paar toevallige handstandjes is het verder manipulatie van de productie.
c) Het is echt allemaal puur toeval (tunnelvisie / Titanic syndroom  ::) grapje).

Indien je geen van bovenstaande redenen als voor mogelijk houdt blijft er maar 1 conclusie over:

Inge is de mol.!!

Ik blijf hopen op een andere mol, ik heb geprobeerd uit te leggen waarom maar ik snap heel goed dat ik daarmee een minderheid vertegenwoordig en hier en daar op gevoelige tenen ga staan.
Vooral omdat ik ook niet zo stellig kan beweren wie het DAN zou moeten zijn sta ik hier op een zeer wankel lijntje te balanceren maar deze hint,.... het knaagt aan me, het kan/mag gewoon niet kloppen.
Maar meer dan ik er al over heb gezegd wil me niet te binnen schieten.

I rest my case (tot nader order)

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #39 Gepost op: 24-02-2007, 23:20:32 »
Ik geloof dat ik het onbevredigende gevoel wel herken: de reis ernaar toe was boeiender dan de eindbestemming.

De hele tijd opletten of je een aanwijzing ziet en dan heb je die gevonden en dan...is er niets meer. Wachten. Kijken of je het goed had.