Auteur Topic: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.  (gelezen 43481 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #40 Gepost op: 24-02-2007, 23:32:53 »
Het kan NIET anders...Inge is de Mol!! ::)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #41 Gepost op: 24-02-2007, 23:37:56 »
Zie foto..
Molloot sinds seizoen 4

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #42 Gepost op: 24-02-2007, 23:43:09 »
tsja, ergens begrijp ik het.
maar toch
is het niet raar dat we zo enorm ons best doen om de hints te vinden, we denken te ver door , we gaan spoken zien. alles om de hint te vinden die ons naar de mol leid.
en vervolgens, als we dan die hint hebben ... dan willen we het eigenlijk helemaal niet weten. en ook dat snap ik, want eigenlijk willen we nog helemaal niet weten wie de mol is.
dubbel allemaal
ik blijf bij eva
dennis for mole !

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #43 Gepost op: 24-02-2007, 23:47:31 »
tsja, ergens begrijp ik het.
maar toch
is het niet raar dat we zo enorm ons best doen om de hints te vinden, we denken te ver door , we gaan spoken zien. alles om de hint te vinden die ons naar de mol leid.
en vervolgens, als we dan die hint hebben ... dan willen we het eigenlijk helemaal niet weten. en ook dat snap ik, want eigenlijk willen we nog helemaal niet weten wie de mol is.
dubbel allemaal
ik blijf bij eva

Als het Eva is moet ik echt naar een praatgroep......(of een tor eten) ::regenboog::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #44 Gepost op: 24-02-2007, 23:51:12 »
alles om de hint te vinden die ons naar de mol leid.
en vervolgens, als we dan die hint hebben ... dan willen we het eigenlijk helemaal niet weten

Haha ja mooi gezegd. ::rofl:: Ik denk dat het gewoon even wennen is voor sommigen die op de verkeerde mol zaten, had ik ook even hoor, ik was even de weg kwijt na Dicks vertrek  ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #45 Gepost op: 24-02-2007, 23:53:30 »
ik ook ... want dat zou betekenen dat ik het goed heb, en dat kan natuurlijk niet !
:)
dennis for mole !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #46 Gepost op: 25-02-2007, 00:04:32 »
Wat volgens mij het punt bij jou is Lodewijk14e...

Je gevoel zegt je zus en zo (wat je uitgebreid hebt uitgezet en heel goed verwoord)  ::ok::

Maar de feiten vertellen je een geheel ander iets.

Ofwel, het ene wil niet op 1 lijn komen met het andere. En nu hoeft dat natuurlijk ook niet altijd. Zoals ik nu al je berichten in dit topic heb gelezen kan ik me wel vinden in wat je vertelt.

Ik denk dat ik dit had vorig jaar. Ik hield Roderick aan vanaf aflevering 1. Hij zou de mol geweest zijn door zijn subtiele handelingen. Zo hield ik me voor. De hints wezen sterker en duidelijker richting Milouska. Maar het wilde er niet in bij me. Dan had ik nog liever Frédérique ( :\'(  ::sorry::) En uiteindelijk was het dus ook Milouska. Tegen beter weten in hield ik vast aan Roderick.

Dit jaar heb ik het totaal niet. Ten eerste al omdat ik nog nooit zo vaak heb verwisseld van mol :P In het prille begin moest ik me erg lang orienteren. Ik koos uiteindelijk voor Nadja al wist ik toen nog niet echt waarom. Menno leek mij veel beter (eindelijk weer een man als mol alleen al vanwege die gedachte ;)), maar hij kreeg exit. Dick dan, nee ook exit. Toen maar terug gegaan naar mijn eerste ingeving. Nadja. Tegen de tijd dat Dick eruit ging had ze zich al ontpopt als een geweldige mol.

Een mol die zijn taakomschrijving letterlijk neemt. Heel letterlijk. Immers.. "maar een van hen is een bedrieger. Een van doet er alles aan om de opdrachten te laten mislukken. Een van hen, is de... mol" Nadja deed er alles aan om de opdrachten te laten mislukken. Maar dit was voor haar meer een bijkomstigheid (en mooi meegenomen zodat kandidaten haar gingen verdenken waardoor zij meer kans had de echte mol te ontdekken)

Ik vond haar optreden geweldig. Ze ging haar eigen gang, zoals verteld in haar eigen interview: "Ik wilde gewoon genieten van het land, de cultuur, de omgeving, de natuur. Me eens niet bezighouden met alleen het spel" En daar kan ik heel veel begrip voor opbrengen. Maar ik vond het sowieso leuk om haar zo te zien in tegenstelling tot de meer gedrevener kandidaten zoals Dick, Sander, Menno. Maar het mocht niet baten, want precies na Dick moest zij het spel verlaten.  :(
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #47 Gepost op: 25-02-2007, 00:05:36 »
Toen bleven over.. juist, de vier die nu naar aflevering 9 gaan. Renate heeft gedurende de afleveringen ingeboet als mol en zich duidelijk geprofileerd als kandidate in mijn ogen. Je kan ook de muzikale aanwijzingen niet aan haar koppelen. Een tweede punt. Wat betreft Paul. Ik blijf bij mijn mening dat de WIDM redactie het risico niet konden lopen/zich konden veroorloven. Wat als hij slechts 3 molboekjes in bereik kreeg? Dan was het exit aldus Karel. En ten tweede, hij moest ze stelen/pikken. Het vierde molboekje, die van Inge, KREEG hij. Dat is totaal anders dan het opzettelijk wegnemen met als voornemen het wederrechterlijk toe-eigenen wat een ander iemand toebehoort :P

Dat was risico 1. Het vreemde hieraan is dat Karel totaal niet zwaar hechtte aan wat hij Paul zo nadrukkelijk had gezegd: "Pik 4 molboekjes voordat je morgenochtend uit de trein stapt" Eenmaal aangekomen op plaats van bestemming vroeg Karel niet naar de wijze waarop Paul in het bezit is gekomen van de molboekjes. Hij ging voor het "gemak" denk ik dan, ervan uit dat ze allevier waren gepikt. Dit is niet zo. En volgens Karel zijn eigen citaat is het dan exit. Ten tweede, 2de risico was de veiling. Maar die hebben ze ingedekt door naast Paul ook 4 molboekjes aan te bieden. Dan is er altijd wel 1 van de gedupeerden van de molboekjesroof die gaat bieden en Paul is dan dus altijd terug in het spel.

Blijven over... Eva & Inge. Eva & de hints richting haar waren mij bekend. Toch gaat het er bij mij niet in (net zoals vorig jaar, ja, als ik eenmaal voor iets gekozen heb ben ik enorm koppig/standvastig daarin) dat Eva de mol is. Dat zou voor mij dus absoluut niet kunnen. Blijft over... Inge. De kandidate die ik tot dusver nooit heb verdacht. Toen Nadja afviel stapte ik over naar Inge. Dit omdat ik Paul & Renate al had doorgestreept door m.i. geldige beredeneringen. En omdat ik absoluut niet wilde dat Eva het zou zijn.

De muzikale aanwijzingen gaan naar beide vrouwe. Naar beide kandidates kan je ze sterk beargumenteerd uitleggen. Eva is volgens velen de leukere mol om naar te kijken. Maar ik voel meer voor een subtiele mol, die zich op de achtergrond houd en net genoeg doet dat alles toch in de soep loopt. En dat is Inge nu precies aan het doen. Ze houdt zich op de achtergrond, regisseert dingen waar nodig zodat ze uiteindelijk mislukken.

Dat dan de WIDM redactie een hint zoals de gebarentheorie erin stopt is zo logisch als wat. Waar zagen we dit eerder? Juist, bij Nico en het steeds verder abseilen! De techniek is dus al eens eerder toegepast. Maar zaten wij hieraan te denken? Neen, per toeval kwamen wij weer uit op iets waarmee wij eigenlijk bekend horen te zijn. Dus eigenlijk hadden we (vind ik zelf dan) veel eerder hier op moeten komen. Want het is een soortgelijk iets als toen Nico in zijn introfilmpjes steeds verder abseilde.

Ik doe dit even op deze manier omdat als ik alles in 1 bericht hield mij werd vermeld: "Het bericht overschrijdt de toegestane 5000 karakters" ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #48 Gepost op: 25-02-2007, 00:17:58 »
Ik ben het niet helemaal met je eens. De aanwijzing is subiel genoeg om niet na vier afleveringen al te zien. De foto's van de 3e,4e en 5e aflevering waren te vaag en daarom voor heel interpretaties vatbaar. Pas bij aflevering 8 kwam er een terugkerend thema: handen. Het lampje ging bij me branden.

Ik heb donderdag een hele leuke forumavond gehad, het is heel leuk steeds dichter bij de ontrafeling te komen. Het geeft veel energie en voldoening.

Maar dan is het nu wat katerig. Ik houd vol door te denken dat er meer aanwijzingen in zitten die we nog niet gekraakt hebben.

Met de kater slaat het chagrijn hier en daar ook toe:
Een mol is niet goed als hij opzichig is
Een mol is niet goed als die voorzichtig is
Een aanwijzing is niet goed als die vergezocht is
Een aanwijzing is niet goed als die ontdekt wordt.

Zo is er altijd wat. Maar ik vind het een goed idee om verder te speuren. De dagboeken, de muzikale aanwijzingen...je moet toch wat.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #49 Gepost op: 25-02-2007, 00:28:53 »
tsja, ergens begrijp ik het.
maar toch
is het niet raar dat we zo enorm ons best doen om de hints te vinden, we denken te ver door , we gaan spoken zien. alles om de hint te vinden die ons naar de mol leid.
en vervolgens, als we dan die hint hebben ... dan willen we het eigenlijk helemaal niet weten. en ook dat snap ik, want eigenlijk willen we nog helemaal niet weten wie de mol is.
dubbel allemaal
ik blijf bij eva

Vandaag heb ik de prachtige film The Prestige gekeken. Aan het einde moest ik ineens heel sterk aan dit topic denken. De film gaat overigens over magie & illusie en eindigt met de zin 'But people don't really want to know'. Mensen willen wel weten hoe een truc in elkaar zit en doen er alles aan om daar achter te komen. Wanneer ze het doorhebben, is de lol er echter af. Hetzelfde is het met de mol. We zijn weken bezig met allerlei, vaak debiele  ::jaja::, theorieën en als we dan iets gevonden hebben waar we haast niet onderuit kunnen, is de lol er vanaf. Ik ben overgestapt van Menno naar Inge naar Eva. En hoewel ik met Lodewijk 14e dolgraag zou willen dat we nog twee weken verder konden spitten, ben ik nu wel voor 90% zeker dat mevrouw Iepenburg de mol is.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2007, 00:37:11 door honeymaker »

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #50 Gepost op: 25-02-2007, 00:30:15 »
Citaat
Ik doe dit even op deze manier omdat als ik alles in 1 bericht hield mij werd vermeld: "Het bericht overschrijdt de toegestane 5000 karakters"

Dat had ik ook al bij mijn eerste post van dit topic maar gelukkig was ik niet al mijn tekst in 1 keer kwijt want dat is me ook al een keer overkomen (baaaaaalen).

En voor de rest heb je, hebben jullie gelijk dat het misschien gewoon een soort ontwennings ofontkennings verschijnselen zijn.
Het voelt inderdaad een beetje als een soort anti-climax. Alsof je naar een life voetbalwedstrijd aan het kijken bent maar toch de uitslag al weet.

Maar goed, door het starten van dit topic hebben we toch nog een beetje kunnen 'mollen' vanavond (Paul de Leeuw kon me toch niet echt boeien).

Het is nog niet helemaal voorbij en een onverwachte wending kan altijd nog natuurlijk dus zolang er nog een laatste strohalm is zal ik me er aan blijven vasthouden.

Nog even over Paul.

De crew in de trein wist hoeveel boekjes Paul had gajat/gekregen.
Mochten dit er nou minder dan vier zijn geweest dan was Karel met een iets andere tekst naar Paul toegestuurd.

Voorbeeld:
"Je hebt je opdracht niet gehaald en daardoor verdwijn je nu uit het spel, of je mag terugkeren hangt af van je medekandidaten,........exit, aftiteling, einde".

De buggy opdracht doet hij niet mee maar met deze tekst zou voor hem en de veiling opdracht niets zijn veranderd.

Ook bij de veiling opdracht zijn er scenario's denkbaar waarin hij altijd terug zou worden gekocht, tenzij echt iedereen de houding van Dick zou hebben gehad maar dat is onwaarschijnlijk.

Voorbeeld:
Als niemand een eerste bod zou doen op Paul had Karel er een joker bijgedaan,... nog niemand,....2 jokers,....niemand,.....enzovoort.
Hij was echt wel teruggekocht.

Nee, Paul kan ondanks die trein en die veiling de mol nog wel zijn daar ligt het niet aan.

Het ligt aan die f*c*ing handgebaren van Inge waar ik geen speld tussenkrijg.




« Laatst bewerkt op: 25-02-2007, 00:33:38 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #51 Gepost op: 25-02-2007, 00:32:53 »
Dat dan de WIDM redactie een hint zoals de gebarentheorie erin stopt is zo logisch als wat. Waar zagen we dit eerder? Juist, bij Nico en het steeds verder abseilen! De techniek is dus al eens eerder toegepast. Maar zaten wij hieraan te denken? Neen, per toeval kwamen wij weer uit op iets waarmee wij eigenlijk bekend horen te zijn. Dus eigenlijk hadden we (vind ik zelf dan) veel eerder hier op moeten komen. Want het is een soortgelijk iets als toen Nico in zijn introfilmpjes steeds verder abseilde.
toch moet je soms opletten met het interpreteren van sommige 'duidelijke' hints
zo zat er ooit in de belgische mol (serie3 aflevering2 dacht ik) een filmpje waarin je alle kandidaten na elkaar zag, en dat was precies de volgorde van afvallen! die theorie leek ook te kloppen, en dus werden alle kandidaten behalve de laatste 3 van het filmpje weggestreept als mol
bleek wel dat de finale met 4 gespeeld werd
en natuurlijk was het de mol die was doorstreept!

om maar even te zeggen: altijd opletten ;)

maar bij deze hint kan je natuurlijk niets mis interpreteren
het bewijs is er
subtiel? ja, nu pas is de hint ontdekt (met de iets te onsubtiele 'o', die zelfs ik had opgemerkt :D)
subtiel genoeg? nee, want de hint is ontdekt
hadden ze deze hint beter niet gedaan? nee, het is een erg leuke hint en het moet toegegeven: de vorige jaren was het niet veel soeps qua hints (vorig jaar 'iedereen heeft ergens een ander kleur', ja hallo, als dat al een hint is, dan vind ik sommige van die vergezochte die je hier soms leest à la 2*3*9 - 43 = 11 -> II -> inge iepenburg, nog beter :p)
en eindelijk wordt de échte molzoeker eens beloond, en diegene die er uiteindelijk eerst mee op de proppen kwam, mag terecht trots zijn ;)

en stel nu dat toch zou blijken dat inge de mol niet is, wordt het sowiso lachen :D
-maar ik acht het echt niet voor mogelijk-

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #52 Gepost op: 25-02-2007, 00:43:11 »
Nog even over Paul.
[...]
Nee, Paul kan ondanks die trein en die veiling de mol nog wel zijn daar ligt het niet aan.

Ik zeg ook niet alleen op basis van de trein & veiling dat Paul niet de mol is. Zoals ik zelf geleerd heb bij mijn opleiding: 1 bewijs is geen bewijs (in het Recht). Zo ook hier, 1 aanwijzing is geen aanwijzing. Daarom heb ik er 2 voor de stelling dat Paul niet de mol is. De tweede is: er valt geen enkele muzikale aanwijzing naar Paul te verwijzen. Dit is bij Inge & Eva wel anders. En ga nu niet zeggen dat die er niet toe doen, de dagboeken, die doen er niet toe. Die muzikale aanwijzingen wel, want die zouden ons steeds dichter bij de identiteit van de mol brengen.

toch moet je soms opletten met het interpreteren van sommige 'duidelijke' hints
zo zat er ooit in de belgische mol (serie3 aflevering2 dacht ik) een filmpje waarin je alle kandidaten na elkaar zag, en dat was precies de volgorde van afvallen! die theorie leek ook te kloppen, en dus werden alle kandidaten behalve de laatste 3 van het filmpje weggestreept als mol
bleek wel dat de finale met 4 gespeeld werd
en natuurlijk was het de mol die was doorstreept!

om maar even te zeggen: altijd opletten ;)

[...]

en stel nu dat toch zou blijken dat inge de mol niet is, wordt het sowiso lachen :D
-maar ik acht het echt niet voor mogelijk-

Heb je ook gelijk in. Ware het niet dat ik een Nederlandse WIDM kijker pur sang ben van het eerste uur :P Ik heb nog nooit buitenlandse WIDM reeksen bekeken. Zelfs niet van de bakermat van WIDM, waar het allemaal begon, die van België dus. Desondanks dat gegeven ben ik het wel eens met je dat je altijd moeten blijven opletten. :)

En inderdaad, het word lachen als blijkt dat Inge toch niet de mol is. Maar dat lijkt met alleen de finale resterend erg stug.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #53 Gepost op: 25-02-2007, 11:52:37 »
Maar goed, volgens mij is dit vooral een kwestie van mening en op welke manier je naar dit programma kijkt  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Online Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #54 Gepost op: 25-02-2007, 12:36:55 »

Ik denk dat ik dit had vorig jaar. Ik hield Roderick aan vanaf aflevering 1. Hij zou de mol geweest zijn door zijn subtiele handelingen. Zo hield ik me voor. De hints wezen sterker en duidelijker richting Milouska. Maar het wilde er niet in bij me. Dan had ik nog liever Frédérique ( :\'(  ::sorry::) En uiteindelijk was het dus ook Milouska. Tegen beter weten in hield ik vast aan Roderick.

Dit jaar heb ik het totaal niet. Ten eerste al omdat ik nog nooit zo vaak heb verwisseld van mol :P In het prille begin moest ik me erg lang orienteren. Ik koos uiteindelijk voor Nadja al wist ik toen nog niet echt waarom. Menno leek mij veel beter (eindelijk weer een man als mol alleen al vanwege die gedachte ;)), maar hij kreeg exit. Dick dan, nee ook exit. Toen maar terug gegaan naar mijn eerste ingeving. Nadja. Tegen de tijd dat Dick eruit ging had ze zich al ontpopt als een geweldige mol.


 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

U heeft mijn gedachten vrijwel tot op de komma nauwkeurig verwoord! Nimmer ben ik zo vaak van mol gewisseld. Ik waarschuwde nog vóór de start van de serie voor 'wishfull thinking'; een grote groep kijkers hoopte (na het Milouska-debacle) bij aanvang dat de mol nu eens een man zou zijn, geen aanstellerige actrice. Eigenlijk wilde ik dit jaar dat Roderick alsnog de mol was. Liesbeth kon niet de mol zijn. Renate en Nadja móchten de mol niet zijn, ik hoopte zo dat het Menno was... Heinz maakte aannemelijk dat Eva het was, het Dick-kamp groeide gestaag. Inge bungelde keer op keer onderaan de verdachtenlijstjes (al viel die abseilactie wel erg op, maar dit werd aan haar euforie toegeschreven). Wat wél opviel was dat zij ondanks haar eerdere leeftijd- en beroepsgenotes (Yvonne en Liz) het bijzonder lang volhoudt. En we weten nu bijna waarom!
« Laatst bewerkt op: 25-02-2007, 12:41:08 door Michmol »
Woosie down?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #55 Gepost op: 25-02-2007, 12:52:10 »
sinds wanneer zegt de leeftijd  van een kandidaat iets over zijn/haar kans om te winnen ? dat liz en yvonne er vroeg uitvlogen kan misschien iets te maken met hun kennis over de mol, hun manier van het spel spelen ? ... allerminst met hun leeftijd

ik denk dat de hint richting inge wel enorm duidelijk is. toch wil en kan ik er niet bij, ik blijf stug op eva zitten ( en paul :) )
dennis for mole !

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #56 Gepost op: 25-02-2007, 13:02:47 »
In de Vlaamse reeksen bleven de wat oudere generatie ook wel tot het eind (heb de namen helaas niet meer paraat). En dat waren heus niet allemaal mollen.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #57 Gepost op: 25-02-2007, 13:07:44 »
Eerlijk gezegd doet de aanwijzing met de handen mij vrij weinig. Al vanaf de vierde aflevering heb ik Inge als Mol (ik heb in het Inge topic een hele lijst aan mollenstreken opgesomd na de zevende aflevering, waarom ik haar verdenk). Dit geeft voor mij dus zeker niet de doorslag. Ik hou er zelfs rekening mee dat de handen puur toeval zijn - al is dat moeilijk te geloven - en probeer dan ook om ook op basis van andere zaken bewijs te vinden.

Ik vind Inge ook helemaal geen slechte Mol, omdat ze voor de finale al bekend zou zijn geworden. Goed, er zijn nu wel veel mensen van overtuigd dat zij het is, maar voor het merendeel komt dit door deze aanwijzing, en niet door slecht acteerwerk, overduidelijke sabotages of versprekingen.

Tenslotte vind ik het een beetje een luxe probleem om nu teleurgesteld te zijn dat er een hint gevonden is. Waarom zitten er geheime hints in het programma, als deze toch niet gevonden mogen worden? Ik hoor wel eens van andere Mol-kijkers dat ze zich niet meer aan speuren willen wagen, omdat het toch te moeilijk is, en dat de Mol toch niet gevonden kan worden. En zelfs nu er wel een hint ontdekt is, weet ik nog niet of ik het moet geloven. Ergens klopt het gevoelsmatig toch niet, dat zoiets gewoon al voortijdig is ontdekt. ;)
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #58 Gepost op: 25-02-2007, 13:12:00 »
En nu nog serie I.

Toen had je nog niet wieisdemol.com, en op wieisdemol.nl kwam ik toen niet, was nog een fanatieke recreatieve kijker.

Al vrij snel was ik Deborah op het spoor, door te zoeken naar de minst opvallende,kijken in welke subgroepjes ze zat en het stemgedrag van anderen. Nadat ik haar eenmaal gevonden had, begonnen de introfilmpjes mij op te vallen. Elke week verdween het laatste plaatje. Dat was dan de afvaller van de week ervoor. Ik kon toen aan de volgorde zien wie de finalisten waren en dat bevestigde mij mijn verdachte.
Ik had niet door dat het hier om een "verborgen" hint ging. Zag het als een montagefoutje van de regie. Waarom die namen toch niet alfabetisch ofzo?

Desondanks heb ik nog wel met veel plezier naar de rest van de reeks gekeken en tijdens de reunie-aflevering bleken er toch ook voor mij nog aangename verrassingen in te zitten.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #59 Gepost op: 25-02-2007, 13:34:06 »
precies :) ik ben allang blij dat widm nog draait, en denk idd ook dat het een luxeprobleem word. wij zijn aan het zoeken naar de verborgen hints, en dat doen we ( ga ik van uit ) niet omdat we die hints niet willen vinden. uiteindelijk is het toch niet zo leuk, als alles meteen duidelijk is. maar ik ga er dan ook niet vanuit dat het al een gedaan verhaal is.
leve inge ( en paul en eva mijn mollies :p )
dennis for mole !