Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 51971 keer)

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #100 Gepost op: 1-03-2007, 22:53:03 »
Inge was trouwens erg slecht aan het mollen weer tijdens de eerste opdracht, ja hoor paul ga jij maar met de GPS spelen en ze waren nog als eerste ook..

Waarom is dat slecht mollen?  ???
Ik zie het juist als goed mollen... Ze heeft Paul goed geholpen om als 1e aan te komen, omdat ze waarschijnlijk vermoedde dat hij niet voor het geld in de pot zou kiezen. Paul weet natuurlijk niet dat Renate en Eva hem allebei verdenken (tenminste, zo wordt het ons gepresenteerd). Ik denk eerder dat hij denkt dat ze hem juist níet verdenken en zoals hij zelf al zei; 'als ik met de mol en een kandidaat in de finale sta, wordt het voor de kandidaat wel erg makkelijk'. (Of iets van die strekking.)

Ik denk dat Inge dat wel goed had ingeschat van Paul en hem dus geholpen heeft aan die envelop; hem met de GPS laten spelen, eerst de grot ingaan, daarna weer terug om vervolgens in het vaarwater van Renate en Eva te komen. Ik vind dit een hele goeie en subtiele molaktie.  :)  

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 9
« Reactie #101 Gepost op: 1-03-2007, 22:56:50 »
mijn post was ook niet vervelend bedoeld :) ik denk alleen dat we heel blij mogen zijn dat widm draait, en wat er ook gebeurd, wie de mol ook is. als er wel veel hints in zitten, of juist heel weinig ... het is nooit goed ! wat dat aan gaat begrijp ik heel goed dat widm een keer op houd te bestaan. mensen vinden vernieuwende dingen vaak niet oke, maar dat moet ... tsja ! ik ben iig blij met deze serie :) en ik denk dat iedereen zich een beetje voor ogen moet houden dat een 7e widm serie maken niet makkelijk is !
dennis for mole !

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 9
« Reactie #102 Gepost op: 1-03-2007, 22:58:34 »
Shit heb ik rond half negen een keer per ongeluk op notificatie geklikt ipv op antwoord. Heb ik nu 90 mailtjes van RN  ::rofl:: ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2007, 23:02:35 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #103 Gepost op: 1-03-2007, 22:59:14 »
Jaaa, Tweety, op jouw reactie wachtte ik! Ik vond het ook een goede aflevering..Ik vond soms het een beetje lang duren, dat gebrabbel met die afvallers, maar voor de rest vond ik het ook een goede aflevering! Ik vond het ook een leuke afwisseling. Afgelopen jaren was het altijd: En de mol is......*ziet u volgende week*. Nu was het wel leuk dat Paul het zag en wij zo nog net niet mee konden kijken..

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #104 Gepost op: 1-03-2007, 23:13:56 »
Ik ben erg teleurgesteld in de aflevering, op zich niet erg dat we het nog niet weten, maar deze opbouw? Sorry, vind het echt een anti-climax van een leuk mol-seizoen. Ik hoop dat de redactie zich eens goed achter de oren krabt.

Verder maakt het me niet uit wie de mol is, ik heb het een beetje gehad nu :(, Inge of Eva...allebei goed gedaan.

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #105 Gepost op: 1-03-2007, 23:20:48 »
Ik las zonet de post van iemand over het feit dat kandidaten op een andere mol stemmen dan dat er in het commentaar van de kandidaat wordt verteld. En ik dacht meteen weer aan een een bepaald punt in de aflevering van vandaag. Ik meende namelijk gezien te hebben, dat Renate zegt dat ze de test helemaal op Paul maakt, maar bij de vraag "Wie is de Mol?" klikt ze op Inge. Heb ik dit nou verkeerd gezien? Of was dit wel echt zo.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 9
« Reactie #106 Gepost op: 1-03-2007, 23:21:24 »
voor sjappie nog maar een x dan.
 ik denk  dat we heel blij mogen zijn dat widm draait, en wat er ook gebeurd, wie de mol ook is. als er wel veel hints in zitten, of juist heel weinig ... het is nooit goed ! wat dat aan gaat begrijp ik heel goed dat widm een keer op houd te bestaan. mensen vinden vernieuwende dingen vaak niet oke, maar dat moet ... tsja ! ik ben iig blij met deze serie :) en ik denk dat iedereen zich een beetje voor ogen moet houden dat een 7e widm serie maken niet makkelijk is !


en de redactie moet zich achter de oren krabben ?? misschien moet je dat zelf doen ?
als de redactie nl naar iedereen van ons wil luisteren dan kunnen ze beter meteen ophouden. voor jouw is het misschien een anti climax , voor anderen niet.
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9
« Reactie #107 Gepost op: 1-03-2007, 23:23:49 »
Ik las zonet de post van iemand over het feit dat kandidaten op een andere mol stemmen dan dat er in het commentaar van de kandidaat wordt verteld. En ik dacht meteen weer aan een een bepaald punt in de aflevering van vandaag. Ik meende namelijk gezien te hebben, dat Renate zegt dat ze de test helemaal op Paul maakt, maar bij de vraag "Wie is de Mol?" klikt ze op Inge. Heb ik dit nou verkeerd gezien? Of was dit wel echt zo.
Heb ik ook gezien, maar dat lijkt me dus meer een hint richting Inge.
Kijk, dat geklik wat je ziet is m.i. meer gemanipuleerd dan de biecht.
The British are not impressed.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #108 Gepost op: 1-03-2007, 23:24:24 »
Dit is gewoon de beste serie die ik tot nu toe gezien heb  ;D
Triomf!

Offline liesss

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #109 Gepost op: 1-03-2007, 23:24:35 »
Wat mij opviel:
Renate zat niét op Inge met als argumentatie: Ik heb foute antwoorden gegeven en zag Inge bij het liftspel.
Nu heb ik de bewuste afl. met het liftspel niet gezien dus ik kan iets doms zeggen, maar is dit meer mensen opgevallen?

En toch hè, toch ga ik gevoelsmatig voor Eva. Die theorie dat Inge de gebarentaal zelf opgezet en uitgevoerd is wel vergezoch, maar toch...niets is wat het lijkt.  ;D

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 9
« Reactie #110 Gepost op: 1-03-2007, 23:25:43 »
Dit is gewoon de beste serie die ik tot nu toe gezien heb  ;D
Dan heb je 4 nog niet gezien zeker  ::rofl:: haha ;D
Molloot sinds seizoen 4

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #111 Gepost op: 1-03-2007, 23:27:52 »
Heb ik ook gezien, maar dat lijkt me dus meer een hint richting Inge.
Kijk, dat geklik wat je ziet is m.i. meer gemanipuleerd dan de biecht.

Ja, ik denk zelf ook dat het een hint is richting Inge. Maar dan heb ik het dus wel goed gezien/gehoord  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2007, 23:32:36 door KevinDG »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 9
« Reactie #112 Gepost op: 1-03-2007, 23:33:44 »
@ mol thessa:

ik heb dezelfde fundamentele fout gemaakt als jij.  :P

ik zag die foto, en ik zeg: JAAA! DAT IS EEN L!!! IK WEET WIE DE MOL IS!!!
en mijn nietsvermoedende (zich totaal niet bewust zijnde van het zoeken naar hints) vader, moest natuurlijk meteen uitleg. muhh.  :P

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #113 Gepost op: 1-03-2007, 23:43:53 »
@ mol thessa:

ik heb dezelfde fundamentele fout gemaakt als jij.  :P

ik zag die foto, en ik zeg: JAAA! DAT IS EEN L!!! IK WEET WIE DE MOL IS!!!
en mijn nietsvermoedende (zich totaal niet bewust zijnde van het zoeken naar hints) vader, moest natuurlijk meteen uitleg. muhh.  :P

terwijl je dan eigenlijk denkt: pap sode******* op :P Ik moet verder zoeken naar hints en heb geen tijd om het uit te leggen  ;D ::)
Triomf!

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Re: Aflevering 9
« Reactie #114 Gepost op: 1-03-2007, 23:48:23 »
Ik vond dit niet echt een topaflevering. Er zat erg weinig actie in, en erg veel herhaling van wat we al wisten. Die opdracht zag er op het eerste gezicht leuk uit, maar ik vond hem een beetje nutteloos. Ik bedoel: als Paul nou voor het geld was gegaan, dan was er nog een kandidaat afgevallen. En wat zou die dan gemist hebben? Een praatje van Karel en nog een test. Nou, dáár moet je het voor doen!

Maar goed, de vorige acht afleveringen waren top, dus eigenlijk mag ik niet klagen. ;)
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #115 Gepost op: 1-03-2007, 23:50:19 »
maar. ergens is het toch ook wel leuk dat we voor een x dé widm hint hebben gevonden? (ik ga er maar even van uit dat inge de mol is) .. tis wel jammer dat je niet de twijfels of spanning van andere jaren hebt maar het is nog niet zo lang geleden ontdekt, twee afleveringen voor de finale en het is dan nu toch gelukt om de mol te ontmaskeren zónder overduidelijke hint (mensen die niet forummen ofzo zullen het echt niet snel opmerken, die gebarentaal).

aflevering vond ik idd. minder leuk, mja. over 2 weken de reunie & heb er nog steeds zin in!!

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #116 Gepost op: 1-03-2007, 23:53:59 »
ik vind dat somige mensen een beetje zeikerds aan het worden zijn !! go inge, je hebt je best gedaan ! en tis je prima gelukt

ik vind dat Inge het juist wel heel goed gedaan heeft ::ok:: (we praten hier alsof de mol zich al bekend heeft gemaakt, maar toch..) 
Ik weet nog dat ik na aflevering 1 of 2 dacht "Inge is het zeker weten niet" de manier waarop ze reageerden enzo leken absoluut niet gespeeld. Ik had haar in het begin helemaal doorgestreept en daardoor niet meer zo op haar gelet.
(Als ik mee zou doen aan WIDM zou ik er echt zo uitliggen denk ik)  ::tandpastasmiley::

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #117 Gepost op: 2-03-2007, 00:13:57 »
ik vind dat Inge het juist wel heel goed gedaan heeft ::ok:: (we praten hier alsof de mol zich al bekend heeft gemaakt, maar toch..) 
Ik weet nog dat ik na aflevering 1 of 2 dacht "Inge is het zeker weten niet" de manier waarop ze reageerden enzo leken absoluut niet gespeeld. Ik had haar in het begin helemaal doorgestreept en daardoor niet meer zo op haar gelet.
(Als ik mee zou doen aan WIDM zou ik er echt zo uitliggen denk ik)  ::tandpastasmiley::

Precies, dat vind ik ook. Ik had ook echt na elke aflevering het idee: Nou die Inge kan het gewoon niet zijn:P Dus ik vind het een geweldige mol (als ze de mol is he  ::rofl:: haha)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #118 Gepost op: 2-03-2007, 00:50:17 »
['Gefeliciteerd je was een fantastische kandidate en een fantastische mol']
Ook hier typisch: ik verstond juist duidelijk kandidaat. Dus ik dacht meteen: shit, 't is toch Paul?

Karel zegt ook duidelijk kandidaat. Iedereen die denkt iets anders te horen moet nog maar eens luisteren.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 9
« Reactie #119 Gepost op: 2-03-2007, 00:58:17 »
Meeste online ooit: 1708 (Gisteren om 21:38:17)

Ik dacht al,..... wat is ie traag,...

 ::ok:: gefeliciteerd met een nieuw record.

Ik heb het ook wel eens mis,...