Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 51962 keer)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #120 Gepost op: 2-03-2007, 01:34:45 »
Meeste online ooit: 1708 (Gisteren om 21:38:17)

Ik dacht al,..... wat is ie traag,...

 ::ok:: gefeliciteerd met een nieuw record.



vond het ook heeeeeeeeeeeel gek dat de site zo langzaam was :P
Triomf!

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #121 Gepost op: 2-03-2007, 01:43:29 »
vond het ook heeeeeeeeeeeel gek dat de site zo langzaam was :P

Ik dacht al, er moet toch een reden voor zijn.. ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #122 Gepost op: 2-03-2007, 08:44:45 »
Ik meende namelijk gezien te hebben, dat Renate zegt dat ze de test helemaal op Paul maakt, maar bij de vraag "Wie is de Mol?" klikt ze op Inge. Heb ik dit nou verkeerd gezien? Of was dit wel echt zo.

Heb ik ook gezien, maar dat lijkt me dus meer een hint richting Inge.
Kijk, dat geklik wat je ziet is m.i. meer gemanipuleerd dan de biecht.

Ik was ook even verward toen ik Renate op Inge zag klikken, maar de vraag waarop ze Inge antwoordde was 'met wie zat de mol op het vlot?'. Dus als je dan voor Paul gaat als mol, is Inge 't juiste antwoord.  ::jaja::

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #123 Gepost op: 2-03-2007, 09:14:37 »
Renate is gewoon de mol hoor.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #124 Gepost op: 2-03-2007, 09:33:22 »
Renate Inge is gewoon de mol hoor.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hulde aan Paul!
« Reactie #125 Gepost op: 2-03-2007, 09:34:00 »
Paul heeft om zeker te zijn van zijn overwinning voor 0 euro in de pot gekozen. Hij wist niet dat de beide dames al op hem zaten. Met deze laatste slimme zet zijn Renate en Eva in elk geval niet op Inge overgestapt wat best zou kunnen als je Renates verhaal hoort over bijv. het gedrag van Inge in de kano! En als zij nog eens alle opdrachten van alle afl. rustig na waren gelopen. Mocht één van beiden getwijfeld hebben over hun keuze voor Paul dan was in hun ogen de keuze van Paul voor 0 euro in de pot een mollenstreek. Beiden stemmen-zo lijkt het zonder twijfel- op Paul. Complimenten voor Paul want hij kon niet weten dat hij waarschijnlijk toch wel zou winnen en kiest dus voor zekerheid en 5000 euro minder in de (zijn) pot. Zo maakt één finalist meer of minder ook niet uit. ::bravo::

P.s. In het Dagboek van de Mol staat ook sommigen waren het niet met de keuze van Paul eens. En dat waren zowel Renate als Eva. Inge protesteerde niet...........
« Laatst bewerkt op: 2-03-2007, 09:36:34 door Lonneke40 »

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: Aflevering 9
« Reactie #126 Gepost op: 2-03-2007, 09:51:52 »
Nu het na de laatste aflevering overduidelijk is dat Inge de Mol is wil ik de redactie van Wie is de Mol bedanken voor de in mijn ogen prima geregiseerde serie.
Het was gisteren net alsof Inge op heterdaad werd betrapt (het tonen van het L-teken bij de groepsfoto). Iedereen die van deze hint wist zal gistereavond op dat moment op het puntje van zijn stoel gezeten. Zo van doet ze het of doet ze het niet. Yes ze doed het! Inge is de Mol. Maar natuurlijk zijn er nog honderduizenden kijkers die niet op zo'n forum zitten en die hebben totaal geen idee wie nu de mol is.
Dit overduidelijk bewijs in in vorige series van de Mol niet zo sterk opgebouwd.
Hulde voor zij die deze hint hebben bedacht en ook voor de forummers die hem hebben gevonden. Want laten we wel wezen zonder deze forummers had ik nu niet op INGE als mol gezeten en daarom vind ik dit een hele goede serie. Oke in principe is de serie nu voor mij gedaan maar dit gevoel "de dief op heterdaad te hebben betrapt" is naar mening toch het ultieme Mol-zoeker gevoel. Gelukkig is dit feit pas laat in de serie (aflevering 8) ontdekt en daarmee wordt ook wel de klasse van deze hint benadrukt. Want stel deze hint was al na 4 afleveringen ontdekt (theoretisch mogelijk INGE) dan hadden de ex-deelnemers er in Lisse al van kennis kunnen nemen. Het lijkt me namelijk logisch dat zij ook wel eens stiekem over de schouder hebben megekeken naar dit of een ander internetforum over Wie is de Mol. En dit risico is ook door de redactie heel goed ingeschat.
Avro en Forummers Bedankt!
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline Mrieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Luv Joe
Re: Aflevering 9
« Reactie #127 Gepost op: 2-03-2007, 10:16:45 »
als inge de mol niet zou zijn zou ik het nog knapper vinden

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #128 Gepost op: 2-03-2007, 11:06:09 »
Ik niet, want die gebaren zijn wel duidelijk. Als ze die gebaren zou doen, gewoon om ons er in te laten trappen en dus geen mol is, dat zou ik pas stom vinden. Bovendien zou ik zonder die handen niet op Inge zitten denk ik als mol..

Offline Jaaap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #129 Gepost op: 2-03-2007, 11:20:42 »
En toch had ik misschien wel liever een hint gehad die naar Inge WEES. Nu hebben ze in principe gewoon de uitkomst al in de hint verstopt, als je de hint weet weet je ook de uitkomst. INGEDEMOL is gewoon direct het antwoord op DE vraag, Wie is de mol. Het is leuker als BIJV. uit de hint 2 kandidaten komen, waar je dan nog uit moet kiezen. Deze hint stond ook los van opdrachten en spellen enzo in de afleveringen.

Offline Gorgeous

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #130 Gepost op: 2-03-2007, 12:06:59 »
ik vind het jammer dat de hint zo overduidelijk was...het is niet leuk om er zo achter te komen. want alleen door de 'handen'hint denk ik dat inge het is.
dit is het 1e jaar dat ik met WIDM ook het forum bezoek.
aan de ene kant vind ik het jammer dat we dé hint hebben achter haalt maar aan de andere kant vind ik het ook weer leuk..
ik blijf toch stiekem hopen voor EVa...dat zou nóg leuker zijn ;D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #131 Gepost op: 2-03-2007, 12:11:22 »
De hint is pas bewezen wanneer ik het feit heb kunnen aanschouwen dat Inge ook daadwerkelijk de mol is...ik geloof er nog helemaal niets van. ::ohno::

Inge doet ook aan bekende nederlanders begeleiding en ze zou daar best wel eens met gebarentaal kunnen werken...misschien ver gezocht, maar ik schat Inge nog steeds niet in als de mol, echter wel als een slimme doordachte kandidaat.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fuzzie

  • Forumlid
  • Het leven is een zure bom
Re: Aflevering 9
« Reactie #132 Gepost op: 2-03-2007, 12:31:54 »
ik vind het jammer dat de hint zo overduidelijk was...het is niet leuk om er zo achter te komen. want alleen door de 'handen'hint denk ik dat inge het is.

Ik vond de hint zeer zeker niet overduidelijk, als het niet hier zo was besproken, was ik er nooit achter gekomen, en ik vind het juist leuk dat we eindelijk is een hint hebben gekraakt  8)
Watch your Back!

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #133 Gepost op: 2-03-2007, 12:42:35 »
Wat een leuke aflevering. Wat ik opmaak (maar lang leve manipulatie) is dat alleen Paul op Inge zit. En Inge is natuurlijk de mol. Paul zal wel winnen in dat geval.

Hulde voor Inge, hoor. Goed gedaan en men kan klagen over 'duidelijke' hints, maar we hebben goed gespeurd ;) en eindelijk ECHT eens iets gevonden. Dat is toch SUPER?

En als Inge het niet is, eet ik mijn hoed op.
Laten we jabberen.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #134 Gepost op: 2-03-2007, 12:53:42 »
Het is de hint, omdat je als kandidaat dit niet verzint natuurlijk

oh ik lig er uit, nu heb ik alleen maar inge d.... uitgebeeld, das zou raar niet?

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #135 Gepost op: 2-03-2007, 13:18:48 »
Wat mij opviel behalve wat al genoemd is:

Dick zegt: "Als Renate het niet is... wie het dan ook is, die heeft het BIZAR goed gespeeld.

Daarna bij de laptop als Karel hem uit 'zijn lijden' gaat verlossen, het filmpje speelt af en Dick zegt:

"Die heeft het BIZAR goed gespeeld".


Daaruit kunnen we misschien al halen dat Renate het in elk geval niet is. Ik zit mede door de handgebaren ook al een tijd op Inge misschien niet meer nodig dus, maar toch...

Offline Ezzie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #136 Gepost op: 2-03-2007, 13:24:39 »
En toch en toch.....ik ben nog steeds niet 100% overtuigd van het feit dat Inge de mol is.....in het begin speelde ze een goeie mol tot afl 3...toen was het wel heel duidelijk dat zij de mol zou zijn......
Tsja, het gebarentaal aspect is wel heel erg waterdicht lijkt mij....maar toch de twijfel blijft!! Ik hoop toch nog heel erg dat Paul het is...das een prima mol!
Maarrrrrrrrr  mijn eerste ingeving was en blijft Eva en die blijf ik trouw!  ;D

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 9
« Reactie #137 Gepost op: 2-03-2007, 13:31:04 »
En toch en toch.....ik ben nog steeds niet 100% overtuigd van het feit dat Inge de mol is.....in het begin speelde ze een goeie mol tot afl 3...toen was het wel heel duidelijk dat zij de mol zou zijn......
Tsja, het gebarentaal aspect is wel heel erg waterdicht lijkt mij....maar toch de twijfel blijft!! Ik hoop toch nog heel erg dat Paul het is...das een prima mol!
Maarrrrrrrrr  mijn eerste ingeving was en blijft Eva en die blijf ik trouw!  ;D
Sluit je alvast aan de de meute die binnen 2 weken in therapie zal gaan...  ::joehoe::
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 9
« Reactie #138 Gepost op: 2-03-2007, 13:42:10 »
Sluit je alvast aan de de meute die binnen 2 weken in therapie zal gaan...  ::joehoe::

Ik wil ook in therapie...

Tot die tijd maar andere spelletjes spelen:
« Laatst bewerkt op: 2-03-2007, 17:14:07 door Bakkertje, Reden: link verwijderd »

Offline Ezzie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #139 Gepost op: 2-03-2007, 13:43:11 »
Sluit je alvast aan de de meute die binnen 2 weken in therapie zal gaan...  ::joehoe::

Ach ja therapie om te proberen Inge als mol te accepteren....h ::tandpastasmiley:: Als ze nou was blijven spelen zoals in het begin......dan was het een super mol geweest.....