Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 152167 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2008, 21:22:19 »
Helaas helaas, leuke kandidaat.
En leuke aflevering, maar hoop wel dat er wat meer spanning in komt.. het was een beetje slapjes.
The sun came up and reality set in.

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2008, 21:24:13 »
Joehoe!! We zijn weer begonnen....
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline vzzzbx

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2008, 21:25:18 »
Deed Georgina nou 1 van haar 3 jokers in het kistje?

Erg verdacht. Echt een mollestreek, want op zich is het niet logisch.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2008, 21:25:59 »
Gefeliciteerd Nicolet,je hebt je mol evaring en o ja bedankt voor je punten... ;D
Natuurlijk blijft het rotstreek van Regina,maar ik zou het ook niet of niet alles ingeleverd hebben met de gedachten dat dat er ook 16 van de 17 ingeleverd hadden kunnen worden.

Bij die is de mol had ik het idee,dat ze er weinig over kon zeggen en haar echt raakte,vandaar me keuze en aangezien ik vorig jaar voor niemand heb gekozen ipv me gevoel te volgen heb ik dat nu toch maar gedaan.

Dankzij Verbaan ook nog wat punten.

Over Joris ben ik niet echt iets wijzer geworden,hoewel zijn mol verdenking iets is afgenomen,terwijl heyt bij Coen is toegenomen. Coen lijkt me een ongeduldig type ,maar deed als of hij er van genoot van die trage bedoeling(of hij verveelde zich..)en leek wel of het hem niets kon schelen dat zo lang duurde.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2008, 21:31:40 door Pierce_Brosnan »

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2008, 21:29:35 »
Vind Georgina en Regina erg verdacht.
Wordt dit nog herhaald trouwens? Mijn vervloekte DVR heeft maar 22 minuten opgenomen (waarschijnlijk user error dat ik iets daarvoor het ding verteld had dat hij 30 minuten op moest nemen...)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Elisefan

  • Forumlid
  • pffffff
Re: Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2008, 21:30:18 »
Georgina is de mol. Zo dom kun je toch niet zijn....
To the batmobile let's go!!

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2008, 21:31:25 »
Nou ik moet zeggen dat ik zeer positief verrast ben door de uitzending.
Ik weet niet, maar ik zag het niet echt zitten van tevoren....maar het was een zeer goede eerste afl. moet ik zeggen.
Zit er meteen weer helemaal in en heb er weer mega zin in!
We zijn weer begonnen!
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #27 Gepost op: 3-01-2008, 21:31:49 »
Jammer dat Nicolette er nu al uitligt. Was 1 van mijn favorieten. Ben benieuwd wie nu nog jokers heeft. Joris, Georgina en? Tijd voor degene die altijd de opgenomen afleveringen ter beschikking stelt in een topic  ::hypocriet:: Excusez dat ik je naam vergeten ben  ::schaam:: Kan ik nakijken wie nog hoeveel jokers op zak heeft.

Vind de presentatie niet zo denderend, misschien ben ik te verwend door Angela en Karel ::rofl:: Naja, het belangrijkste: het is weer begonnen :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #28 Gepost op: 3-01-2008, 21:33:31 »
Hoop dat de volgende afleveringen spannender zijn..
Mis karel ontzettend en het introfilmpje.. Het leek wel alsof een kind van 13 het in elkaar heb gezet.. Echt jammer..

En geen mollenboekjes meer.. Nee.. Dit seizoen wordt een stuk anders dan het vorig seizoen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 3-01-2008, 21:33:39 »

vind een aantal dingen verdacht. waarom wou Coen niks drinken?? wiat hij wat hij moest doen? Waarom pakte Dennis meteen een joker? Als je wie is de mol kent weet je dat je moet w88. ik vond het verdacht. voorlopig ga ik voor coen of georgina. Edo valt definitief af hij was echt een topcoach bij het klimmen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 3-01-2008, 21:34:36 »
Ik vond dat PieterJan het wel goed deed eigenlijk.
The sun came up and reality set in.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #31 Gepost op: 3-01-2008, 21:35:02 »
Vind Georgina en Regina erg verdacht.
Wordt dit nog herhaald trouwens? Mijn vervloekte DVR heeft maar 22 minuten opgenomen (waarschijnlijk user error dat ik iets daarvoor het ding verteld had dat hij 30 minuten op moest nemen...)

Herhaling is a.s. woensdag om 13.55 dacht ik.

Vond het een hele leuke aflevering.
Doei Nicolette.

Offline Onbekend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Edo is Cool!!
Re: Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 3-01-2008, 21:35:30 »
Coen drinkt niet, hij is geheel onthouder... En omdat de kans was dat er tequilla in zou zitten dronk hij niet.
Het leven is mooi!

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 3-01-2008, 21:35:43 »
Ja had niet verwacht dat Nicolien de eerste ronde uit zou gaan :-\\...maar jah er meot toch 1 iemand gaan..
Nu de vraag wie heeft de jokers niet ingeleverd, dat is mij niet duidelijk...

Wel zit ik met de vraag, waarom wil Joris het geld beheren?

Joris zat ik op en nu nog steeds maar Patrick en Coen...
Ananas

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #34 Gepost op: 3-01-2008, 21:35:53 »
Waarom zou Georgina dom zijn? Ik heb haar nog niet echt iets doms zien doen...

Ik verdenk Georgina, Regina en Patrick. Edo komt ook nog even kijken, en over Joris ben ik ook nog niet uit, ivm het geld. Het is natuurlijk wel erg voor de hand liggend dat de mol de pot gelijk onder zijn hoede neemt. Dan krijgt hij toch gelijk de schuld als er wat weg is en dat moet je juist niet hebben. Denk eerder dat hij wat wil kloten.

Vond het wel grappig hoe Georgina en Patrick over tafel vlogen toen PJ de derde joker erbij legde  ::rofl:: ;D
Triomf!

Offline Siego

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Patrick is de mol
Re: Aflevering 1
« Reactie #35 Gepost op: 3-01-2008, 21:36:33 »
ik vond Patrick erg verdacht.
nam de voortouw bij het fietsen, hij wilde wel erg snel.
probeerde steeds 3 jokers te pakken, de mol wacht natuurlijk en pakt niet meteen 1 joker.
Patrick deed wel erg makkelijk afstand van zijn jokers. je weet natuurlijk dat er altijd iemand is die zijn jokers houdt + er is per joker 100euro uit de pot.
The only God I need is the ace of spades

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 1
« Reactie #36 Gepost op: 3-01-2008, 21:37:17 »
Prima eerste aflevering: er vallen genoeg verdachte acties te bespeuren in die eerste opdracht.

Dat Nicolette er als jongste kandidate van de groep als eerste uit moest vond ik eigenlijk best zielig. Maar 't is een hard spel he.. ;)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #37 Gepost op: 3-01-2008, 21:37:42 »
Ja had niet verwacht dat Nicolien de eerste ronde uit zou gaan :-\\...maar jah er meot toch 1 iemand gaan..
Nu de vraag wie heeft de jokers niet ingeleverd, dat is mij niet duidelijk...

Wel zit ik met de vraag, waarom wil Joris het geld beheren?

Joris zat ik op en nu nog steeds maar Patrick en Coen...


gelukkig was het ook geen Nicolien, maar een Nicolette. Blij dat je oplet ;)  ;D

Had het trouwens wel verwacht en ik zat al op een rood scherm te wachten bij Nicolette
Triomf!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #38 Gepost op: 3-01-2008, 21:38:37 »
Ik vond het een leuke aflevering en in tegenstelling tot anderen heb ik Karel en Angela niet gemist.
Pieter Jan doet het op zijn manier en dat was best goed hoor...voor hem is het ook moeilijk om 2 kanjers op te moeten volgen en om in aflevering 1 meteen al middenin de presentatie te zitten.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Aflevering 1
« Reactie #39 Gepost op: 3-01-2008, 21:38:43 »
`heerlijk de jacht is weer geopend! dat nicolette er uit is verbaasd met niks want van haar lieten ze in het begin een foto zien op de berg gemaakt in de 1e aflevering, de rest van de foto`s gaven niks weer  van de eerste aflevering dus was ik er al vanuit gegaan dat nicolette weg moest, wel jammer maar jah vind het al weer helemaal top en ik vond regina verdacht, net iets te verdacht eigenlijk! het zou mij niks verbazen als stille Dunya in stilte van alles uitvreet?!
btw ik mis karel nu al
lydiaatje >>molcatcher for ever