Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 152176 keer)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #60 Gepost op: 3-01-2008, 22:02:41 »
Wat ook opviel was dat Dennis goed in de gaten wilde houden hoeveel er in de pot zat, en Edo er de volgende morgen gelijk naar vroeg. Het wordt vervolgens niet laten zien of er nog de juiste hoeveelheid inzat...

En de kleur rood komt wel vaak terug in kledingstukken, groen ook (of je let er meer op, kan ook ;)

Maar omdat Joris niet reageert op de hulpvraag van Regina met het schakelen, is er niks veranderd. Want nu gaan ze langzamer, wat juist meer geld oplevert. Annette daarentegen is dan iets verdachter want die geeft gelijk antwoord. (maar het is ook weer niet te verdacht want anders had ze het wel geroepen toen Regina de vraag aan Joris stelde)
Triomf!

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 1
« Reactie #61 Gepost op: 3-01-2008, 22:06:16 »
Joris zei toch dat hij zijn tas niet wou openmaken omdat ze wegmoesten en dat zou teveel tijd kosten?  ???

ik zou het echt niet weten. voor mij is op dit moment iedereen de mol..
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline mutzje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Paramore rocks
Re: Aflevering 1
« Reactie #62 Gepost op: 3-01-2008, 22:07:35 »
Yvon Jaspers de mol, lag er dik bovenop.
Milouska Meulens de mol, lag er dik bovenop.
Inge Diepman als mol lag er niet zo dik bovenop, al kwam dat door de groep die haar het werk uit handen nam.
zou mij dus kortom niks verbazen

die heb ik nog niet aan wie is de mol mee zien doen hoor..

Offline Lionhead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #63 Gepost op: 3-01-2008, 22:09:35 »
Wie zegt dat Regina de jokers er niet indeed?

Er zijn er 7 over. Ik dacht, als je van nicolette haar woorden aan het einde uit gaat, dat annette en joris ze er niet in heeft gedaan, kom je met regina op 7. Nl, 2+2+3(regina) = 7.

Tja...

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #64 Gepost op: 3-01-2008, 22:11:01 »

Dennis had eerdere mollenseries gezien (dit bleek uit zijn opmerking over kloten met de pot), Waarom had hij dan niet meteen door hoe het spelletje met de jokers inelkaar stak?

Is een goede link, maar wat zit er in voor hem als mol zijnde (mocht hij de mol zijn)?
Als hij langer had gewacht dan had hij door de anderen wel gezien kunnen worden als mol, omdat "hij weet wat er gaat gebeuren" maar dat kan hij makkelijk afschepen door te zeggen dat dat de vorige series ook zo was, dat het gewoon logisch nadenken is (als er 17 jokers liggen voor 10 man)
Ik zou denken dat de mol juist zoveel mogelijk jokers wil hebben zodat de rest er minder heeft...

Heerlijk dat het weer begonnen is!

Vond Edo's reactie op het laatst ook wel weer geweldig hoor :D
Met een air van "oh niemand? Nou dan neem ik die joker wel hoor, als het echt moet"  ::rofl::
Triomf!

Offline lida2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Joris is de mol dus niet, maar hij is wel leuk!
Re: Aflevering 1
« Reactie #65 Gepost op: 3-01-2008, 22:11:54 »
Wat ik ook raar vond is dat ze alleen bij Joris lieten zien (bij het eindspel) dat hij een vraag kreeg. Bij de rest lieten ze alleen zien wie ze als verdachten zagen. Dat vond ik erg raar. Bij Joris lieten ze dat niet zien. Ik zag alleen maar een vraag.

Misschien heeft het er niets mee te maken, maar ik vind het vreemd.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2008, 22:13:42 door lida2 »
Groetjes, Lida

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #66 Gepost op: 3-01-2008, 22:12:40 »
Er zijn er 7 over. Ik dacht, als je van nicolette haar woorden aan het einde uit gaat, dat annette en joris ze er niet in heeft gedaan, kom je met regina op 7. Nl, 2+2+3(regina) = 7.

Tja...

Daar heb je het al ;D

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 1
« Reactie #67 Gepost op: 3-01-2008, 22:14:51 »
wat ik dan ook raar vond is dat Patrick eerst veel moeite doet om 3 jokers te krijgen (hij ligt 2 keer over de tafel heen  ::rofl:: ) en daarna bij de test zomaar zijn 2 jokers inlevert.
heeft/had hij ze toch niet meer nodig of??
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline Siego

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Patrick is de mol
Re: Aflevering 1
« Reactie #68 Gepost op: 3-01-2008, 22:15:17 »
die heb ik nog niet aan wie is de mol mee zien doen hoor..

 ::schaam:: dat zeg ik, Inge Ipenburg
The only God I need is the ace of spades

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #69 Gepost op: 3-01-2008, 22:17:13 »
wat ik dan ook raar vond is dat Patrick eerst veel moeite doet om 3 jokers te krijgen (hij ligt 2 keer over de tafel heen  ::rofl:: ) en daarna bij de test zomaar zijn 2 jokers inlevert.
heeft/had hij ze toch niet meer nodig of??

Eerst gaat hij voor drie jokers
het woord mol heeft 3 letters. (A)

Hij heeft er uiteindelijk 2

DE MOL

maar het is natuurlijk een wilde gok  ::rofl:: ::)
Triomf!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Aflevering 1
« Reactie #70 Gepost op: 3-01-2008, 22:18:40 »
Joris heeft `t in zijn voorstelstukje al over Joris` Pakketservice. Ik twijfel er niet aan dat hij destijds daar al mee bezig was maar dit programma is verder erg recent. Viel me op. Betekent natuurlijk niets, maar ach ja  ;D.

Dikke  ::ok:: voor de aflevering. Ik vind de groep leuk en kan Pieter Jan Hagens ook zeker waarderen. Jammer van Nicolette...mja, moet er eentje de eerste zijn...
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #71 Gepost op: 3-01-2008, 22:21:06 »
Eerst gaat hij voor drie jokers
het woord mol heeft 3 letters. (A)

Hij heeft er uiteindelijk 2

DE MOL

maar het is natuurlijk een wilde gok  ::rofl:: ::)

Hmm erg wilde gok lijkt me ja.  ;D
Er had maar iemand anders nét ietsje sneller moeten zijn en dat plannetje kon niet doorgaan. Daarom denk ik dat het toeval is. ;)

@ Seraphina: Volgens mij komt Joris' Pakketservice zelfs tegelijkertijd met WIDM? Concurrentie van zichzelf. :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #72 Gepost op: 3-01-2008, 22:21:38 »
Is een goede link, maar wat zit er in voor hem als mol zijnde (mocht hij de mol zijn)?
Als hij langer had gewacht dan had hij door de anderen wel gezien kunnen worden als mol, omdat "hij weet wat er gaat gebeuren" maar dat kan hij makkelijk afschepen door te zeggen dat dat de vorige series ook zo was, dat het gewoon logisch nadenken is (als er 17 jokers liggen voor 10 man)
Ik zou denken dat de mol juist zoveel mogelijk jokers wil hebben zodat de rest er minder heeft...

Heerlijk dat het weer begonnen is!

Vond Edo's reactie op het laatst ook wel weer geweldig hoor :D
Met een air van "oh niemand? Nou dan neem ik die joker wel hoor, als het echt moet"  ::rofl::

Misschien wilde Dennis zich voordoen als niet zo doordacht ofzo. Als hij nu namelijk heel slim doet en straks ineens domme fouten maakt komt dat raar over. Nu ga ik er dus even vanuit dat hij de mol is.

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #73 Gepost op: 3-01-2008, 22:22:29 »
Ik zat nog niet helemaal klaar om 20.30 uur maar mijn WIDM-kijkgezelschap vertelde mij dat er een opvallende speelkaart in het intro verwerkt zat. Misschien zei hij dat alleen om mij te fokken...maar is niet nog iemand het opgevallen?

Ik vond mw. Verbaans acties opvallend. Haar antwoord op de vraag over het sieraad van Annette vond ik vaag en niet overtuigend. Maar dat is het nu net bij haar; al zou ze in deze reeks niet de mol zijn, ze zou een goede mol kunnen zijn. Vooral om die secundaire reacties.

Voor de rest maf dat ze maar liefst drie jokers inlevert voor het belang van allen en geld uit de pot.

Leuke aflevering. Prima presentatie en een fijne groep mensen om naar te kijken.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #74 Gepost op: 3-01-2008, 22:24:18 »
Ik zat nog niet helemaal klaar om 20.30 uur maar mijn WIDM-kijkgezelschap vertelde mij dat er een opvallende speelkaart in het intro verwerkt zat. Misschien zei hij dat alleen om mij te fokken...maar is niet nog iemand het opgevallen?


Ja die kaart zag je onder water. Het was een rode kaart, volgensmij ruiten boer?

Offline Harmse

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #75 Gepost op: 3-01-2008, 22:24:54 »
Hoi,,

Ik ben ook lekker wakker,,
Ik zag [dennis d8 ik] een gebeds houding doen bij de vragen [op het einde] Het kan een hint zijn maar ik durf er niks veder over te zeggen...

 ???  :-X

Mvg Harmse ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #76 Gepost op: 3-01-2008, 22:25:00 »
Ik zat nog niet helemaal klaar om 20.30 uur maar mijn WIDM-kijkgezelschap vertelde mij dat er een opvallende speelkaart in het intro verwerkt zat. Misschien zei hij dat alleen om mij te fokken...maar is niet nog iemand het opgevallen?

Ik vond mw. Verbaans acties opvallend. Haar antwoord op de vraag over het sieraad van Annette vond ik vaag en niet overtuigend. Maar dat is het nu net bij haar; al zou ze in deze reeks niet de mol zijn, ze zou een goede mol kunnen zijn. Vooral om die secundaire reacties.

Voor de rest maf dat ze maar liefst drie jokers inlevert voor het belang van allen en geld uit de pot.

Leuke aflevering. Prima presentatie en een fijne groep mensen om naar te kijken.

REgina hoefte geen antwoord te geven op de vraag naar Annettes sieraad. Dat was Georgina.
Toch?

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 1
« Reactie #77 Gepost op: 3-01-2008, 22:25:17 »
Eerst gaat hij voor drie jokers
het woord mol heeft 3 letters. (A)

Hij heeft er uiteindelijk 2

DE MOL

maar het is natuurlijk een wilde gok  ::rofl:: ::)

ik vind het wel goed bedacht. het is ook maar hoe je het bekijkt hé?  ;)
ach, het is inderdaad een mooie aflevering geworden.
Ik zat nog niet helemaal klaar om 20.30 uur maar mijn WIDM-kijkgezelschap vertelde mij dat er een opvallende speelkaart in het intro verwerkt zat. Misschien zei hij dat alleen om mij te fokken...maar is niet nog iemand het opgevallen?

Ik vond mw. Verbaans acties opvallend. Haar antwoord op de vraag over het sieraad van Annette vond ik vaag en niet overtuigend. Maar dat is het nu net bij haar; al zou ze in deze reeks niet de mol zijn, ze zou een goede mol kunnen zijn. Vooral om die secundaire reacties.

Voor de rest maf dat ze maar liefst drie jokers inlevert voor het belang van allen en geld uit de pot.

Leuke aflevering. Prima presentatie en een fijne groep mensen om naar te kijken.

Er zat volgens mij wel een speelkaart in. weet niet meer welke. Maar hoe zou dat er mee te maken hebben?
ik weet ook niet precies meer met wie Georgina allemaal in de auto zat, maar als ze nou met én Annette én Regina in een auto zat? na zo'n vliegtocht en 4 uur in een auto zou ik denk ik ook niet meer helemaal helder zijn  ;)
en die jokers, inderdaad nogal raar..
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline Harmse

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #78 Gepost op: 3-01-2008, 22:26:11 »
Ze moest antwoord geven op een vraag over een armband van iemand waar ze 4 uur langs had gezeten ;0

MVG Harmse

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Aflevering 1
« Reactie #79 Gepost op: 3-01-2008, 22:27:23 »
Shoqs - Shoqs your socks off!