Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 153931 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #80 Gepost op: 3-01-2008, 22:27:35 »
Joris heeft `t in zijn voorstelstukje al over Joris` Pakketservice. Ik twijfel er niet aan dat hij destijds daar al mee bezig was maar dit programma is verder erg recent. Viel me op. Betekent natuurlijk niets, maar ach ja  ;D.


Hij zal 't vast al wel aan het opnemen zijn geweest...

Ik vond 't ook een toffe aflevering en PJH viel reuze mee. Vond dat Dunya al goed zat, met haar JOris-Patrick-Regina spreiding, dat zijn net degenen die ik ook verdenk!  ::tandpastasmiley:: Maar dat zegt natuurlijk niets.
Op wie stemde Nicolette nu precies eigenlijk? Was zij degene die zei dat ze man-vrouw spreidde enz.?
Overigens, het is idd. goed mogelijk dat Regina maar één of twee jokers heeft ingeleverd en er nog zelf heeft gehouden. Lekker slim, en niemand zou het merken, want er kunnen net zo goed anderen er één of twee hebben ingeleverd (bv. 1+1+2+2+1) en erover hebben gelogen.
Tell me what your telescope says

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #81 Gepost op: 3-01-2008, 22:27:40 »
Hoi,,

Ik ben ook lekker wakker,,
Ik zag [dennis d8 ik] een gebeds houding doen bij de vragen [op het einde] Het kan een hint zijn maar ik durf er niks veder over te zeggen...

 ???  :-X

Mvg Harmse ;)

Volgens mij was het Coen. En ik denk niet dat het echt een hint is. Toch komt het in mijn molboekje. Voor als het terugkomt

Offline Lionhead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #82 Gepost op: 3-01-2008, 22:28:31 »
Zowieso een ruiten, een boer of een aas dacht ik....

Offline Harmse

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #83 Gepost op: 3-01-2008, 22:29:26 »
Er zijn er 7 over. Ik dacht, als je van nicolette haar woorden aan het einde uit gaat, dat annette en joris ze er niet in heeft gedaan, kom je met regina op 7. Nl, 2+2+3(regina) = 7.

Tja...

uh... als ik de mol was [wat me wel lachen lijkt] zou ik er voor zorgen dat ik meer jokers had want dan gooit je 1 in de doos [€100] en die andere [als je er 2 had] die hielt je zodat er iemand uitvliegt ..  Das een van mij theorieen

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #84 Gepost op: 3-01-2008, 22:29:47 »
Hij zal 't vast al wel aan het opnemen zijn geweest...

Ik vond 't ook een toffe aflevering en PJH viel reuze mee. Vond dat Dunya al goed zat, met haar JOris-Patrick-Regina spreiding, dat zijn net degenen die ik ook verdenk!  ::tandpastasmiley:: Maar dat zegt natuurlijk niets.
Op wie stemde Nicolette nu precies eigenlijk? Was zij degene die zei dat ze man-vrouw spreidde enz.?
Overigens, het is idd. goed mogelijk dat Regina maar één of twee jokers heeft ingeleverd en er nog zelf heeft gehouden. Lekker slim, en niemand zou het merken, want er kunnen net zo goed anderen er één of twee hebben ingeleverd (bv. 1+1+2+2+1) en erover hebben gelogen.


ZOu ik zo raar vinden, dan lever je toch helemaal niks in. Waarom lever je dan wat in? Om geld uit de pot te halen? Dan ben je de mol, dus heb je de overige jokers ook niet nodig.

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #85 Gepost op: 3-01-2008, 22:29:56 »
REgina hoefte geen antwoord te geven op de vraag naar Annettes sieraad. Dat was Georgina.
Toch?

Idd Georgina, maar haar achternaam is toch Verbaan?  :P

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #86 Gepost op: 3-01-2008, 22:30:08 »
Oh, en Georgina heeft natuurlijk een voorsprong, omdat Renate haar de kneepjes van het vak vast al heeft uitgelegd...haha.
Tell me what your telescope says

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 1
« Reactie #87 Gepost op: 3-01-2008, 22:32:36 »
Citaat
Op wie stemde Nicolette nu precies eigenlijk? Was zij degene die zei dat ze man-vrouw spreidde enz.?

ze stemde inderdaad man-vrouw, dacht ik, maar wie? :-\\
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #88 Gepost op: 3-01-2008, 22:32:51 »
REgina hoefte geen antwoord te geven op de vraag naar Annettes sieraad. Dat was Georgina.
Toch?

maar waar in dit stuk zie jij Regina vermeld staan?
Het is toch gewoon GEORgina Verbaan?  :)
Triomf!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #89 Gepost op: 3-01-2008, 22:33:11 »
Idd Georgina, maar haar achternaam is toch Verbaan?  :P

oja is waar ook (A). DIe achternamen werken nog niet helemala bij mij :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #90 Gepost op: 3-01-2008, 22:34:11 »
Op wie stemde Nicolette nu precies eigenlijk? Was zij degene die zei dat ze man-vrouw spreidde enz.?
Yep, maar ze noemde verder geen enkele naam. Daarom was het al duidelijk dat ze er uit zou liggen, want dat gebeurt elk jaar zo. Degene die geen enkele verdachte noemt ligt er bijna altijd uit.  :-X

Citaat
Overigens, het is idd. goed mogelijk dat Regina maar één of twee jokers heeft ingeleverd en er nog zelf heeft gehouden. Lekker slim, en niemand zou het merken, want er kunnen net zo goed anderen er één of twee hebben ingeleverd (bv. 1+1+2+2+1) en erover hebben gelogen.
Volgens mij heeft Regina al haar jokers ingeleverd. Het zou namelijk perfect kloppen met de berekening.
Dit hebben we namelijk wel gezien:
Dunya levert er 1 in
Georgina 3
Nicolette 1
Patrick 2

Dat maakt samen 7. Er zaten er 10 in de kist. De drie van Regina zaten er dus hoogstwaarschijnlijk ook bij. Het is namelijk erg riskant om hierover te liegen als mol, want wat als iemand nadien in haar tas ofzo ziet dat ze toch nog haar jokers heeft? Dus volgens mij heeft ze al haar jokers ingeleverd.

Offline Enigma

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #91 Gepost op: 3-01-2008, 22:35:52 »
Dit was opvallend wat mij opviel:
Joris:Neemt gelijk geld in bezitting.
Volgens mij was dat juist niet gelijk, maar pas na enig gesteggel.
Georgina:Zegt over Annete dat ze een ratelarmband om heeft terweijl ze 4 uur naast haar in de bus heeft gezeten.
Volgens mij had ze het over een zweetbandje. Zwart.
Regina: Zegt opeens uit het niks dat ze binnen 30 min. daar moeten zijn met fietsen.
Nee, niet waar, dat heeft ze niet gezegd. Joris zei dat ze dat gezegd had maar ik heb het haar zelf niet horen zeggen. Joris zit haar dus gewoon zwart te maken.
Joris: Als Regina vraagt hoe de versenllingen werken, help hij haar niet.
Hij moest haar wel hebben he?   ::rofl::
Dennis: Pakt meteen als eerste de joker.
Dat is juist niet verdacht, de mol zou juist zoveel mogelijk jokers moeten pakken, omdat hij weet dat hij daarmee later geld uit de pot kan trekken...
Everything you know is wrong!

Offline BOE!!

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #92 Gepost op: 3-01-2008, 22:38:25 »
@ Engima: Ik verdenk hun niet meteen, maar het zijn gewoon dingen die me opvielen ;)

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #93 Gepost op: 3-01-2008, 22:38:40 »
en dat widm muziekje in de auto..
betekent dat niet dat de mol in die auto zat?

ik vond het voorstelfilmpje van joris ook opvallend,
daarin zei hij tegen zijn passagier: wie wacht er thuis op je?
de mol zou zoiets kunnen denken als de kandidaten naar huis moeten.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #94 Gepost op: 3-01-2008, 22:39:23 »
Nee, niet waar, dat heeft ze niet gezegd. Joris zei dat ze dat gezegd had maar ik heb het haar zelf niet horen zeggen. Joris zit haar dus gewoon zwart te maken.

Dennis zei het eerst. Toen dacht ik van nou kan ook gelogen zijn van Dennis (als hij Mol is), maar daarna zei Joris hetzelfde. Ze heeft het dus volgens mij wel echt gezegd.  ;)

Offline Lionhead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #95 Gepost op: 3-01-2008, 22:39:32 »
Volgens mij heeft Regina al haar jokers ingeleverd. Het zou namelijk perfect kloppen met de berekening.
Dit hebben we namelijk wel gezien:
Dunya levert er 1 in
Georgina 3
Nicolette 1
Patrick 2

Dat maakt samen 7. Er zaten er 10 in de kist. De drie van Regina zaten er dus hoogstwaarschijnlijk ook bij. Het is namelijk erg riskant om hierover te liegen als mol, want wat als iemand nadien in haar tas ofzo ziet dat ze toch nog haar jokers heeft? Dus volgens mij heeft ze al haar jokers ingeleverd.

Zou ook kunnnen, hetgeen voor mij ook betekent dat ze heel goed de mol zou kunnen zijn want het is handig als mol om zoveel mogelijk jokers te hebben en dus geld uit de pot te trekken...

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Aflevering 1
« Reactie #96 Gepost op: 3-01-2008, 22:39:38 »
Wat mij opviel was dat Joris zich niet geheel gelijk aanbood voor de pot, pas toen niemand zich aanbood. Dat er ophef kwam en dat Pieter Jan zei: Joris was het eerst.
Vond ik raar, maar omdat hij toen nog niet wist wie de mol was, is dit niet van toepassing.

Volgens mij stapte Georgina als eerste naar voren om het geld in ontvangst te nemen, maar ik kan het verkeerd hebben gezien...

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #97 Gepost op: 3-01-2008, 22:40:43 »
Yep, maar ze noemde verder geen enkele naam. Daarom was het al duidelijk dat ze er uit zou liggen, want dat gebeurt elk jaar zo. Degene die geen enkele verdachte noemt ligt er bijna altijd uit.  :-X
Volgens mij heeft Regina al haar jokers ingeleverd. Het zou namelijk perfect kloppen met de berekening.
Dit hebben we namelijk wel gezien:
Dunya levert er 1 in
Georgina 3
Nicolette 1
Patrick 2

Dat maakt samen 7. Er zaten er 10 in de kist. De drie van Regina zaten er dus hoogstwaarschijnlijk ook bij. Het is namelijk erg riskant om hierover te liegen als mol, want wat als iemand nadien in haar tas ofzo ziet dat ze toch nog haar jokers heeft? Dus volgens mij heeft ze al haar jokers ingeleverd.

Maar er waren er toch ook nog meer die 1 joker hadden?
Edo, Coen en Dennis hadden er ook één. Het kan net zo goed zijn dat één van hen wel een joker geofferd heeft, en Regina ééntje minder.

Het zou me ook wel lachen lijken als iedereen gewoon zijn jokers erin gedaan heeft en de mol er 7 uitgehaald heeft :D Of dat ze van de productie dachten: Oh er zitten (bijv) 16 jokers in, (dat bijvoorbeeld alleen de mol er ééntje niet ingedaan heeft), en dat ze dan denken: als we er nou 6 uithalen, dan is het wat spannender, zowel voor de kijkers als in de groep. (Gaan ze elkaar lekker verwijten: "heb jij je jokers ingeleverd?" "Ja, jij?" "Ja..." "Ik geloof je niet"  :-X ;D
Triomf!

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 1
« Reactie #98 Gepost op: 3-01-2008, 22:40:51 »
en dat widm muziekje in de auto..
betekent dat niet dat de mol in die auto zat?

nee, want Joris en Annette (die in de andere auto zaten) hadden het toch ook gehoord?
Annette zei nog iets in de trant van: wij hadden geen mp3speler aan.
terwijl de anderen erover klaagden dat ze niks gehoord hadden..
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #99 Gepost op: 3-01-2008, 22:41:18 »
Citaat

hier is de leader terug te kijken: http://www.youtube.com/watch?v=XqFpkQ2Nmg8

Dat is vlot! Overigens geen dagboeken op de .nl site. Die trouwens m.i. heel onaantrekkelijk veranderd is.

Ik denk dat Nicolette eruit is gegaan omdat ze teveel gespreid heeft. Te onsamenhangend de test ingevuld.