Ten eerste: Dennis en Patrick wat een fantastisch team. Twee kleine ukkies die lekker enthousiast het spel spelen. Lekker naïef zijn die twee.
Edo en Joris, ze kunnen de mol niet zijn. Ze doen niks anders dan zichzelf verdacht te maken.. zijn ze überhaupt nog wel op zoek naar de mol. Ze halen beide geen geld binnen, niet omdat ze de mol zijn.. Maar omdat ze het proberen te zijn.
We hebben een mol gehad die dom leek maar het niet was (Milouska), iemand die verschrikkelijk fanatiek was en onrust wist te creëren (Yvon) en iemand die door haar leeftijd dingen kon laten en doen, en dus onschuldig leek (Inge). Wat hebben we nog niet gehad? Een mol die zichzelf zó verdacht maakt, dat niemand het meer gelooft.
In dat geval zijn Joris en Edo wél verdacht.
Dunya. Tsja.. die opdracht van het schieten. Ze wou absoluut niet. (Net zoals Inge bij het abseilen). Voor de rest merken we niet veel van haar. Of ze is gewoon stil, of ze zit te mollen als een gek!
Dan hebben we Regina nog. Ze mag gewoon de mol niet zijn omdat het een man moet zijn dit keer. Foei, objectief blijven!
Ik denk dat Patrick de mol is. Maar ik hoop het niet. Waarom wel? Hij is lekker fanatiek en heeft tijd van de foto-opdracht verspild. Zagen jullie hoe schattig hij deed, toen hij de kamer geheim wilde houden? Patrick 007 haha. Hij mag het niet zijn!Hmmm..
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..