Auteur Topic: [Kandidaat] Anniek  (gelezen 203944 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #560 Gepost op: 9-03-2009, 19:32:21 »
Maar als je die redenering volgt en dus aanneemt dat Dennis op Jon stemde toen hij eruit vloog (zoals uit de uitzending en dagboek op te maken), dan moet je ook aannemen dat Rick op Anniek stemde toen híj eruit vloog (zoals tevens uit de uitzending en dagboek op te maken). Toch?

Rick en Dennis hebben beide in dat dagboek verklaard dat ze aan tunnelvisie leden. Tunnelvisie houdt in dat je al langere tijd dezelfde verdenkt. Die term past niet bij iemand die op het laatste moment geswitcht is. Dat zou dan inhouden dat Rick op Anniek stemde als Mol en Dennis op Jon.
En dit is mijn punt: Als je besluit de verklaringen te geloven, dan moet je ze allebei geloven. Je kunt niet selectief zijn en zeggen 'oh, wat er in dat dagboek van Rick staat is onzin, maar die van Dennis klopt 100%!'.  :D

Maar ik snap het probleem wel, want als je aanneemt dat beide verklaringen kloppen, dan is de kans dat Anniek de Mol is minimaal. Het zou namelijk heel gek zijn dat Rick als Anniek-verdenker eerder afviel dan Dennis de Jon-verdenker.

Mijn mening is dat je wat je hoort over het stemgedrag altijd met een flinke korrel zout nemen. Maar als je besluit er ook maar enige waarde aan te hechten, dan lijkt het er toch wel heel sterk op dat de Anniek-verdenkers in het spel eerder het veld hebben moeten ruimen dan de Jon-verdenkers. En dat maakt weer dat er toch een behoorlijke kans is dat Anniek níet de mol is.
Het is inderdaad de montage die ons dingen doet geloven, wat eigenlijk in de realiteit heel anders is!
Sebastiaan bijvoorbeeld had al een poos Rick als verdachte en dat zagen we ook in het kasteel!
Maar net de aflevering wanneer hij, Sebastiaan, eruit vliegt, horen we hem twijfelen.

Zo ook bij Rick zelf, die al best wel lang op Anniek zat. Maar ook wanneer hij het veld moet ruimen, horen we hem zeggen dat hij twijfelt!

M.a.w. de montage wil het ons niet laten merken dat Sebastiaan eruit ging door Rik en Rik eruit ging door Anniek!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #561 Gepost op: 10-03-2009, 21:56:57 »
Nog even de lijntjestheorie van de introbeelden.

De volgorde is Anniek - (Hans) - Vivienne- Jon, dus de mol kan niet meer tussen de verliezer en winnaar inzitten.
Wat ik eventueel wel voor Anniek als mol vind pleiten waar het de lijntjestheorie betreft, is het feit dat de kandidaat die net voor Anniek komt, Paula, ook een afwijkend lijntje heeft, namelijk van rechts naar links. Je zou het dan kunnen zien als: dit was de laatste kandidaat, en nu begint de "echte" volgorde, met als eerste de hoofdrolspeler in het spel, de mol.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #562 Gepost op: 11-03-2009, 12:14:54 »
TIjdens afl 9.
Dan zie je naast die 850 een soort huisje staan. Is dat geen 4 ?
De vierde vraag was..

Wie woont er op huisnummer 1 ? HANS

Tijdens die aflevering (2, reuzenrad) was hans een Combinatie met Anniek. 9+1

 ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 11-03-2009, 12:24:21 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #563 Gepost op: 11-03-2009, 13:58:56 »


Anniek Pheifer
Assen, 16 oktober 1977
Actrice

Het valt me op dat Anniek op 16-10 is gebeuren. Als je 16 door 2 deelt krijg je 8, en als je 10 door 2 deelt krijg je 5. Dan krijg je dus weer de 85 op de locomotief of 850 in de cirkel met kaarsjes.

Ik ga weer verderslapen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Hanhann

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aaaaight. hahahaha.
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #564 Gepost op: 11-03-2009, 15:01:14 »
Het valt me op dat Anniek op 16-10 is gebeuren. Als je 16 door 2 deelt krijg je 8, en als je 10 door 2 deelt krijg je 5. Dan krijg je dus weer de 85 op de locomotief of 850 in de cirkel met kaarsjes.

Ik ga weer verderslapen.

Ho jeetje..
Tunnelvisie? ;p
Zie mijn Zietheorie in het Algemene Jontopic.. x')

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #565 Gepost op: 11-03-2009, 19:27:45 »
Het valt me op dat Anniek op 16-10 is gebeuren. Als je 16 door 2 deelt krijg je 8, en als je 10 door 2 deelt krijg je 5. Dan krijg je dus weer de 85 op de locomotief of 850 in de cirkel met kaarsjes.

Ik ga weer verderslapen.
::)
's nachts lijkt alles anders en denk je vaak een briljant idee te hebben.....
 ::tandpastasmiley::


Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #566 Gepost op: 11-03-2009, 20:30:57 »
Het valt me op dat Anniek op 16-10 is gebeuren. Als je 16 door 2 deelt krijg je 8, en als je 10 door 2 deelt krijg je 5. Dan krijg je dus weer de 85 op de locomotief of 850 in de cirkel met kaarsjes.

Ik ga weer verderslapen.

A nniek
Assen
Actrice
 :-\\
truste  ;)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #567 Gepost op: 11-03-2009, 20:32:39 »
Het valt me op dat Anniek op 16-10 is gebeuren. Als je 16 door 2 deelt krijg je 8, en als je 10 door 2 deelt krijg je 5. Dan krijg je dus weer de 85 op de locomotief of 850 in de cirkel met kaarsjes.

Ik ga weer verderslapen.
ik vind hem eigenlijk wel leuk gevonden
hoop dat het zo is ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #568 Gepost op: 11-03-2009, 20:54:36 »
Dat over dat Dennis op Jon zat en er uit vloog hoeft niet per se te betekenen dat Jon niet de mol is.. Dennis heeft zelf gezegd: hoe verder je komt hoe moeilijker de vragen. Op een gegeven moment ging het niet alleen nog over het spel maar ook over de persoon. ("Welk dier zou hij/zij willen zijn")  Daar had hij totaal niet opgelet. Vandaar dat Dennis nog steeds op Jon zit  ;)

Ik weet het niet trouwens, ik zit nu op Jon omdat ik al sinds aflevering 1 op mannen zit :P Dus ja.. Ik heb geen zin om nu nog te switchen :P

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #569 Gepost op: 11-03-2009, 22:58:51 »
Hier even een off-topic bericht.

Look what I found! Wou ze al even geleden posten maar het is er nooit van gekomen tot ik vandaag de links naar de filmpjes terugvond. Zoals jullie wel al weten dook Anniek vroeger wel eens op in tv-commercials. Hier een paar van die filmpjes. Zo te zien kent Anniek wel het een en ander van alle soorten fruit en groenten. Die opdracht met de waterpijp roken zou een makkie moeten zijn voor haar. Ik denk dat ze met de Jordaanse bortuqaal (sinaasappel) geen enkele moeite had. :D

Anniek met haar Sinaasappel Passie::love:: Wat ziet ze er goed uit hier!

En hier een hele reeks: Anniek en groenten.

Anniek en haar tijdelijke topper.

Wie lust er spruitjes?::rofl::

Anniek kookt voor haar date.

Anniek leest haar horoscoop.


Offline liset1978

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #570 Gepost op: 12-03-2009, 13:26:45 »
En weer iemand die niet leest:

Maar de mol is toch altijd iemand in ons 'midden'? ??? (naar aanleiding van die laatste groepfoto na de onthulling van de mol?
« Laatst bewerkt op: 12-03-2009, 13:35:06 door liset1978 »
Ik stel voor... we halen Monk erbij

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #571 Gepost op: 12-03-2009, 17:37:12 »

Anniek met haar Sinaasappel Passie::love:: Wat ziet ze er goed uit hier!


Leuk om allemaal weer eens te zien. Alleen jammer dat die sinaasappel passie niet werkt...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Hanhann

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aaaaight. hahahaha.
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #572 Gepost op: 12-03-2009, 18:46:30 »
Dat dacht ik eerst ook,
je moet 'm gewoon even laten laden ;)
Zie mijn Zietheorie in het Algemene Jontopic.. x')

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #573 Gepost op: 12-03-2009, 18:52:02 »
Die Sinaasappel passie is bij mij juist de enige die werkt haha

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #574 Gepost op: 12-03-2009, 19:09:04 »
Dat dacht ik eerst ook,
je moet 'm gewoon even laten laden ;)

Ik laat 'm ook laden en krijg dan de mededeling "geen verbinding" in beeld  ::ohno::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Hanhann

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aaaaight. hahahaha.
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #575 Gepost op: 12-03-2009, 19:14:58 »
Ohh das minder..
Misschien kan je m vinden op youtube? (:
Zie mijn Zietheorie in het Algemene Jontopic.. x')

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #576 Gepost op: 12-03-2009, 19:24:01 »
over een uurtje krijgen we te horen dat anniek de mol is ::cheerleader::
of jon
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #577 Gepost op: 12-03-2009, 20:05:06 »
Leuk om allemaal weer eens te zien. Alleen jammer dat die sinaasappel passie niet werkt...

Werkt met quicktime denk ik.

Voila je moet hem alleen nog manueel selecteren, dit keer de andere versie

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #578 Gepost op: 12-03-2009, 20:25:25 »
Wat mij opviel bij de vooruitblik van deze week, is dat iedereen in de kamer extra lijkt te kijken naar Anniek als die binnenkomt. Als verliezer en Mol binnenkomen, is het toch meestal al bekend wie de Mol is, en dan lijkt het me logisch dat iedereen naar de Mol kijkt. Kijk maar eens terug, Rick - Sebastiaan - Paula - Hans dacht ik lijken allemaal hun hoofd te draaien richting Anniek.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #579 Gepost op: 12-03-2009, 20:31:50 »
Werkt met quicktime denk ik.

Voila je moet hem alleen nog manueel selecteren, dit keer de andere versie
Thanks Feniks ...

Wat ziet er er heerlijk uit hier ...  ::love:: ::love::

(Alleen een pijnlijke sprong ...  ::regenboog:: )
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)