Auteur Topic: [Kandidaat] Froukje  (gelezen 63499 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #20 Gepost op: 11-01-2009, 23:52:35 »
Ook ik denk dat het Froukje is (Y) Niet echt gebaseerd op gevoel, maar op haar gedrag en taalgebruik. Los hiervan heb ik een 'theorie' die misschien de moeite waard is om te lezen =)

Toen de 10 kandidaten naar de laptop gingen, zag je een opvallende rode muismat, en deze muismat werd niet gebruikt. Dus dan zou je je kunnen afvragen wat die muis en muismat daar überhaupt doen. Hoe dan ook, voor de kandidaten gold: rood betekent dat je niet de mol bent, groen betekent dat je het wél bent. De tien kandidaten gingen één voor één naar de laptop, en tijdens dat stukje van iedereen werd die rode muismat in beeld gebracht, behalve tijdens het stukje van Froukje. En aangezien rood inhield dat je niet de Mol bent, en Froukje als enige van de 10 die vreemde rode muismat niet werd laten zien in haar stukje, is het misschien wel een bewuste hint. :P

Echt die hele muismat was mij niet opgevallen. Je focust je zo op die gezichten ! Goed gevonden Irving  ::ok::
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #21 Gepost op: 12-01-2009, 13:15:33 »
Dennis ziet dus dit op het scherm van Froukje:




Ik vind zijn aanname om te zoeken naar een bus/boot oid dus helemaal niet vreemd. Het is toch duidelijk dat dat bord niet in die loods hoort!
Ergo ik vind het ronduit verdacht dat Froukje niet op de begane vloer blijft zoeken. Ze loopt direct mee met Viviënne (lekker gezellig), en klimt zelfs naar boven.

Al met al een doortastend moment van Dennis, en dom van Froukje.

 

Trouwens dit geschreven hebbende. Wat doet die bus daar eigenlijk? Die hoort toch ook niet in een verlaten scheepsloods te staan? Is hij neergezet voor WIDM? Of stond hij er echt al?



Hij zal er wel gestaan hebben, want ik kan er niets uit halen.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #22 Gepost op: 12-01-2009, 14:07:22 »
Ergo ik vind het ronduit verdacht dat Froukje niet op de begane vloer blijft zoeken. Ze loopt direct mee met Viviënne (lekker gezellig), en klimt zelfs naar boven.

Al met al een doortastend moment van Dennis, en dom van Froukje.

Ze loopt zelfs eerst van de monitoren weg zonder naar die van haar te kijken. Dit zegt ze tegen Viviënne.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #23 Gepost op: 12-01-2009, 14:14:06 »
Huh, ik dacht precies andersom... ff terugkijken (Hang on)...

26:09 Froukje vraagt aan Viviënne naar haar plek.

Viviënne heeft niet gekeken op de monitor.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2009, 14:17:44 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #24 Gepost op: 12-01-2009, 14:23:09 »
Huh, ik dacht precies andersom... ff terugkijken (Hang on)...

26:09 Froukje vraagt aan Viviënne naar haar plek.

Viviënne heeft niet gekeken op de monitor.

Oh, foutje. Nog maar eens terugkijken dan.

(Gelukkig heb ik nu die titel 'grootste molspeurder' niet onder m'n naam staan. ;) )
« Laatst bewerkt op: 12-01-2009, 14:25:33 door Heinz »

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #25 Gepost op: 12-01-2009, 15:10:24 »
Ook ik denk dat het Froukje is (Y) Niet echt gebaseerd op gevoel, maar op haar gedrag en taalgebruik. Los hiervan heb ik een 'theorie' die misschien de moeite waard is om te lezen =)

Toen de 10 kandidaten naar de laptop gingen, zag je een opvallende rode muismat, en deze muismat werd niet gebruikt. Dus dan zou je je kunnen afvragen wat die muis en muismat daar überhaupt doen. Hoe dan ook, voor de kandidaten gold: rood betekent dat je niet de mol bent, groen betekent dat je het wél bent. De tien kandidaten gingen één voor één naar de laptop, en tijdens dat stukje van iedereen werd die rode muismat in beeld gebracht, behalve tijdens het stukje van Froukje. En aangezien rood inhield dat je niet de Mol bent, en Froukje als enige van de 10 die vreemde rode muismat niet werd laten zien in haar stukje, is het misschien wel een bewuste hint. :P

Dit vind ik 'n goede. ::ok::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #26 Gepost op: 13-01-2009, 06:53:00 »
Ook ik denk dat het Froukje is (Y) Niet echt gebaseerd op gevoel, maar op haar gedrag en taalgebruik. Los hiervan heb ik een 'theorie' die misschien de moeite waard is om te lezen =)

Toen de 10 kandidaten naar de laptop gingen, zag je een opvallende rode muismat, en deze muismat werd niet gebruikt. Dus dan zou je je kunnen afvragen wat die muis en muismat daar überhaupt doen. Hoe dan ook, voor de kandidaten gold: rood betekent dat je niet de mol bent, groen betekent dat je het wél bent. De tien kandidaten gingen één voor één naar de laptop, en tijdens dat stukje van iedereen werd die rode muismat in beeld gebracht, behalve tijdens het stukje van Froukje. En aangezien rood inhield dat je niet de Mol bent, en Froukje als enige van de 10 die vreemde rode muismat niet werd laten zien in haar stukje, is het misschien wel een bewuste hint. :P

natuurlijk heb ik even gekeken. Maar de muismat is bij nog 2 kandidaten te zien. welliswaar verdwijnt hij halverwege uitbeeld omdat er word ingezoomt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #27 Gepost op: 13-01-2009, 10:07:25 »
natuurlijk heb ik even gekeken. Maar de muismat is bij nog 2 kandidaten te zien. welliswaar verdwijnt hij halverwege uitbeeld omdat er word ingezoomt.

Het gaat er om dat ie bij Froukje juist niet te zien is -> geen rode muismat = geen rood scherm.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #28 Gepost op: 13-01-2009, 12:51:25 »
Het gaat er om dat ie bij Froukje juist niet te zien is -> geen rode muismat = geen rood scherm.
Inderdaad, en bij ALLE andere kandidaten zie je hem wel. Ook al wordt er niet bij alle kandi's op ingezoomd, maar je zit hem wel bij alle andere kandi's.

Overigens wordt die muismat ook gebruikt bij de test, maar dan valt er niks uit te halen.
Molloot sinds seizoen 4

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #29 Gepost op: 13-01-2009, 15:13:18 »
Ik weet niet of het hier staat, maar bij het befaamde zinnetje: De mol zit er tussen. Dus het blijft goed opletten. Dan typt hij zijn naam in, en middenin dat fragment zie je Froukje naar hem kijken. Dat zou dus de mol kunnen zijn.

Maar ik verdenk haar niet...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #30 Gepost op: 13-01-2009, 15:22:07 »
Het gaat er om dat ie bij Froukje juist niet te zien is -> geen rode muismat = geen rood scherm.
Ja ik deed ff raar :P.
Maar was er bij Froukje ook geen totaal beeld? Want iedereen had een totaal beeld en bij niemand was de muismat te zien toen je een close-up had. behalve bij Vivienne. Ik zat daar dus op te letten ;)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #31 Gepost op: 13-01-2009, 15:28:02 »
Ja ik deed ff raar :P.
Maar was er bij Froukje ook geen totaal beeld? Want iedereen had een totaal beeld en bij niemand was de muismat te zien toen je een close-up had. behalve bij Vivienne. Ik zat daar dus op te letten ;)

Jij let ook altijd alleen maar op Vivienne... ;)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #32 Gepost op: 13-01-2009, 16:30:07 »
't Gaat over Froukje hier, hè. Dus niet over Vivienne praten. (:

Ontopic maar weer dus:
Froukje is de enige die niet in een hint voor komt op .nl. Waarom? Misschien omdat dit allemaal nephints zijn en dat de echte hints alleen maar maar naar Froukje wijzen?

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #33 Gepost op: 14-01-2009, 11:06:31 »
Iedereen heeft denk ik wel gezien in het "aflevering 2 filmpje - molmail" gezien dat Dennis zomaar een envelop voorbij liep, maar in het "interview filmpje - molmail" doet Froukje precies hetzelfde...


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2009, 13:20:16 »
Misschien zijn ze in kleurenteams ingedeeld en mogen zij alleen rode enveloppes pakken en het andere team alleen groene. Laten we vooral nog geen conclusies verbinden aan afleveringen die we nog niet gezien hebben :P
The British are not impressed.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2009, 13:25:25 »
Misschien zijn ze in kleurenteams ingedeeld en mogen zij alleen rode enveloppes pakken en het andere team alleen groene. Laten we vooral nog geen conclusies verbinden aan afleveringen die we nog niet gezien hebben :P

 ::fluit:: Sebas pakt wel een groene...

En ik trek ook geen conclusies, ik merk alleen dingen op...  :-\\
« Laatst bewerkt op: 14-01-2009, 13:28:11 door califax »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #36 Gepost op: 14-01-2009, 13:27:02 »
Dan zal hij wel in het groene team zitten he.
The British are not impressed.

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #37 Gepost op: 14-01-2009, 19:57:53 »
Muismat-verhaal vind ik prachtig!!!!!
Bovendien....als Dennis niet zo fanatiek was geweest om de bus te doorzoeken had Froukje echt niet haar camera "gevonden"...

Klein Molletje is-'t  ;)
maltho thi afrio lito

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #38 Gepost op: 14-01-2009, 21:14:51 »
Ik begin na aflevering 1 al een beetje tunnelvisie te krijgen volgens mij... zie het onderstaande plaatje.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #39 Gepost op: 14-01-2009, 21:17:37 »
Ik begin na aflevering 1 al een beetje tunnelvisie te krijgen volgens mij... zie het onderstaande plaatje.

Zo beeldt ze dus al de M en l uit. Nu moet ze nog de sjaal in de vorm van een o dragen.