Auteur Topic: [Kandidaat] Froukje  (gelezen 63502 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #40 Gepost op: 14-01-2009, 21:25:34 »
 :P

Ach die M alleen is voor mij voldoende. (Al kan het natuurlijk ook gewoon toeval zijn.) Die andere foto is juist bedoelt als referentie, om te laten zien dat ze het normaalgeproken(?) anders doet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #41 Gepost op: 14-01-2009, 21:34:44 »
Ik denk dat Froukje een hele leuke geniepige Mol zou kunnen zijn..

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #42 Gepost op: 14-01-2009, 22:03:28 »
Ik draag mijn sjaals ook regelmatig op een andere manier hoor  :P

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #43 Gepost op: 15-01-2009, 13:09:27 »
Wat een heerlijke theorieën. Ik ga eens goed op Froukje focussen.

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #44 Gepost op: 15-01-2009, 21:43:38 »
En voor de 2e keer is er bij de hints op .nl geen hint te bekennen met Froukje (is er voor het eerst iets uit de hints op .nl te halen  :o)

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #45 Gepost op: 15-01-2009, 21:50:12 »
Froukje was deze aflevering echt onzichtbaar ..
Ik kan me gewoon nu al niks meer herrinneren wat ze gezegd heeft!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #46 Gepost op: 15-01-2009, 21:55:38 »
Froukje: "Dus ik mag nu 100 dingen pakken"



Dit is de zoveelste geimproviseerde actie van haar die je kan doorzien -.-

Hahaaa! Inderdaad. Of ze is echt zo chaotisch in het hoofd (ook met die camera op de helm) of ze is gewoon de mol!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #47 Gepost op: 15-01-2009, 22:16:18 »
Verdachte actie dat ze die envelop op de zijkant van de kast miste. Grappige beelden om achteraf te laten zien als ze De Mol blijkt te zijn.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2009, 02:31:41 »
De onderderstaande quotes heb ik gehoord in aflevering 2:

13:29 Froukje na het zien van de groene envelop in Sebastiaans hand na het einde van opdracht 2:"Daar heb ik gewoon over heen gekeken."

45:12 In een flashback tijdens de test van Hans, zegt Hans tegen Froukje: "Jij hebt niks gevonden daar snap ik echt helemaal niks van."
Froukje:"Ja, ik zelf eigenlijk ook niet."

Froukje heeft dus geen geld verdient tijdens de tweede opdracht.

Tijdens de laatste opdracht komt ze het reuzenrad niet uit, dus ze kan niet veel doen. Ze puzzeled wel een beetje mee, maar het heeft niet veel impact. Als ze nog maar één beurt hebben komt ze er samen met Dennis helemaal uit wardoor ze sympatie opwekt.

Ze was misschien een beetje onzichtbaar tijdens deze opdracht (hoor ik mensen zeggen), maar ik vond haar toch verdacht. Ze heeft zo nu en dan ook gewoon een verdachte glimlach.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #49 Gepost op: 16-01-2009, 11:09:29 »
Froukje is voor mij ook verdachte nr 1

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #50 Gepost op: 16-01-2009, 12:02:26 »
Ik begin na aflevering 1 al een beetje tunnelvisie te krijgen volgens mij... zie het onderstaande plaatje.
scherp! ::rofl:: ::ok:: ::vergroot::
Molloot sinds seizoen 4

Offline J007B

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #51 Gepost op: 16-01-2009, 14:59:21 »
Hallo allemaal,

 Normaal gesproken lees ik alleen mee op het forum over De Mol. Maar aangezien ik zoveel omslachtige tips/hints voorbij zie komen en zo weinig échte hints moest ik me wel aanmelden en mijn gevonden hints laten weten.

In de vorige seizoenen van Wie is De Mol waren er 2 soorten hints. De hints dmv doordenken, cijfers berekenen etc. Het 2de soort hints zit altijd in de compilatie. Compilatiehints genoemd. Hierover hoor je bijna niemand terwijl er vele hints duidelijk tussen zitten. In mijn ogen de belangrijkste en makkelijkste hints die er zijn om de Mol te ontmaskeren.

 Aflevering 1:

1. De eerste negen kandidaten krijgen te horen: "Er is nog geen mol." Dan kan het heel goed dat de Mol er nog niet was en dat die als laatste kwam. Wie kwam er als tiende aan? Froukje.

2. Sebastiaan, terwijl hij bij de ex-mollen zijn naam intikte: "De mol zit er tussen, dus blijf goed kijken." En wie was daartussen gemonteerd?  Froukje. Erg belangrijke hint!

3. Froukje staat voor haar scherm in de loods en ziet dit beeld op haar scherm:

Het is toch duidelijk dat dat bord niet in die loods hoort! Toch wijst Froukje ernaar en gaat dan naar boven om deze camera te zoeken. Dennis moet uiteindelijk haar camera zoeken en er naartoe leiden.

 Aflevering 2:
1. Helemaal op het begin is de compilatie van vorige week. Daarin staan de volgende dingen achter elkaar gecompileerd.
 1) PJ zegt 'Er is nog geen Mol'  2) Sebastiaan zegt: 'hey, dat ben jij' en wijst naar het beeldscherm van Froukje.  3) Froukje in beeld en zegt 'Oke'

2. Als je de opdracht in het Titanic kantoor goed bekijkt zie je dat Froukje naar de kast loopt vanaf de zijkant. Vanaf die kant móét ze de groene enveloppe zien hangen maar ze besluit ín de kast te kijken en weg te lopen zonder enveloppe.
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=33053.0;attach=119077

Als je de afleveringen meerdere keren zorgvuldig bekijk dan vallen deze dingen op.

Dan zijn er natuurlijk ook nog kleinere, geen compilatie, hints zoals Froukje d'r sjaal
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=33053.0;attach=119083

en een rode muismat die bij alle kandidaten zijn te zien behalve bij Froukje.
Het is ook erg opvallend dat er geen hints op de website van Wie is De Mol staat van Froukje en nog opvallender dat ze bijna niet in de afleveringen voor komt. Ze houden haar erg op de vlakte terwijl het programma je wel wilt doen geloven dat Dennis, Rick, Hans etc. wel érg verdacht doen.

Let op de vorige seizoenen: daarin was degene die in het programma naar voren kwam als De Mol, nooit de Mol!

Offline MavMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #52 Gepost op: 16-01-2009, 15:06:11 »
Ik moet zeggen: Ik vind Froukje vaak een beetje domme antwoorden geven!
Ik heb haar ontmoet en ze is heel sympathiek, maar in de serie vind ik haar af en toe dommig overkomen. Kan nátuurlijk een tactiek zijn.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #53 Gepost op: 16-01-2009, 15:23:53 »
Ik moet zeggen: Ik vind Froukje vaak een beetje domme antwoorden geven!
Ik heb haar ontmoet en ze is heel sympathiek, maar in de serie vind ik haar af en toe dommig overkomen. Kan nátuurlijk een tactiek zijn.
Molouska...

@J007B: goed gevonden! ::ok:: Mijn tunnelvisie begon een beetje ondervoed te raken, de gaten kwamen er in en bijna moest ik op zoek naar een andere Mol, totdat jij je hier aanmeldde en mijn tunnelvisie nieuw leven inblies! :D :D ::bravo::
Molloot sinds seizoen 4

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #54 Gepost op: 16-01-2009, 15:27:53 »
In de loodsopdacht loopt Froukje onder een camera door terwijl Sebastiaan roept "kijk omhoog, is een camera!". Maar in plaats van omhoog te kijken blijft ze met Viviënne praten zodat die het ook niet hoort. Als ze Jon moet roepen duurt het heel lang tot ze elkaar vinden, Jon zegt dan "waarom stopte je steeds met roepen?".
In het pakhuis vond ze geen geld bij het reuzenrad zat ze niet in de goede cabine.

Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #55 Gepost op: 16-01-2009, 15:31:45 »
In de loodsopdacht loopt Froukje onder een camera door terwijl Sebastiaan roept "kijk omhoog, is een camera!". Maar in plaats van omhoog te kijken blijft ze met Viviënne praten zodat die het ook niet hoort. Als ze Jon moet roepen duurt het heel lang tot ze elkaar vinden, Jon zegt dan "waarom stopte je steeds met roepen?".
In het pakhuis vond ze geen geld bij het reuzenrad zat ze niet in de goede cabine.


True, maar ik denk dat het handiger was geweest als Mol om veel geld te pakken, maar er stukjes afscheuren zodat ze niet meer in elkaar passen. (of in opdr 2 enveloppen pakken die niet matchen met opdr 1)
Molloot sinds seizoen 4

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #56 Gepost op: 16-01-2009, 15:40:27 »
Vraag me af of dat had gekund, die biljetten waren recht "doorgeknipt" toch ? Zou opvallen als 1 iemand allemaal lelijk afgescheurde briefjes had.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline J007B

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #57 Gepost op: 16-01-2009, 15:50:20 »

@J007B: goed gevonden! ::ok:: Mijn tunnelvisie begon een beetje ondervoed te raken, de gaten kwamen er in en bijna moest ik op zoek naar een andere Mol, totdat jij je hier aanmeldde en mijn tunnelvisie nieuw leven inblies! :D :D ::bravo::

 ::rofl:: Geen dank hoor.

Ik ben dan nog dit vergeten: bij de foto's van opdracht 1 afl.2, je Froukje ziet wachten op de bus. Boven haar hoofd zie "Northern Great Mall" staan; Noordelijke Grote (Geweldige) Mol?

Nog meer stimulans voor je tunnelvisie  ::tandpastasmiley::

Ik probeer zelf trouwens zoveel mogelijk bij die tunnelvisie weg te blijven maar ik heb voor alle andere kandidaten nog niet één zo'n sterke aanwijzing gevonden...

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #58 Gepost op: 16-01-2009, 16:02:45 »
Vraag me af of dat had gekund, die biljetten waren recht "doorgeknipt" toch ? Zou opvallen als 1 iemand allemaal lelijk afgescheurde briefjes had.
Volgens mij waren het meer puzzelstukjes, weet iemand dit zeker?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #59 Gepost op: 16-01-2009, 16:03:33 »
::rofl:: Geen dank hoor.

Ik ben dan nog dit vergeten: bij de foto's van opdracht 1 afl.2, je Froukje ziet wachten op de bus. Boven haar hoofd zie "Northern Great Mall" staan; Noordelijke Grote (Geweldige) Mol?

Nog meer stimulans voor je tunnelvisie  ::tandpastasmiley::

Ik probeer zelf trouwens zoveel mogelijk bij die tunnelvisie weg te blijven maar ik heb voor alle andere kandidaten nog niet één zo'n sterke aanwijzing gevonden...

Haha ik heb het 5 jaar van de 5 jaar dat ik het live volg fout gehad (4 finale mollen en 1e 4e plaats) dus ik probeer elk jaar weer wat nieuws..
Molloot sinds seizoen 4