Auteur Topic: [Kandidaat] Froukje  (gelezen 63882 keer)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #140 Gepost op: 27-01-2009, 20:00:43 »
Maar ze is wel je mol?
Ik hoop echt niet dat Froukje eruit gaat. M'n favoriet is nog nooit vergekomen, (verst: Toine, als 5e eruit). Ik vind haar echt een geweldige kandidate en ze doet heel erg goed mee. Af en toe een mollenstreekje hier en daar, maar dat hoort erbij.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #141 Gepost op: 27-01-2009, 20:14:11 »
Maar ze is wel je mol?
Ik hoop echt niet dat Froukje eruit gaat. M'n favoriet is nog nooit vergekomen, (verst: Toine, als 5e eruit). Ik vind haar echt een geweldige kandidate en ze doet heel erg goed mee. Af en toe een mollenstreekje hier en daar, maar dat hoort erbij.

Ze was mijn mol, nu denk ik niet meer als de theorie klopt bij de muzikale hint. Ik hoop echt niet dat dat gebeurt. Froukje is ook echt mijn favoriet en van mij mag ze het spel winnen of ze moet de mol zijn, als ze er maar tot het einde in blijft!  :D

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #142 Gepost op: 27-01-2009, 21:17:08 »
Hehe, eindelijk iemand die het met me eens is!  ::ok::

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #143 Gepost op: 29-01-2009, 00:07:38 »
Vrees met grote vrezen (muzikale hint Schiffers)....maar hoop dat mijn Mol blijft in aflevering 4...  :-[
maltho thi afrio lito

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #144 Gepost op: 29-01-2009, 23:34:24 »
Tsja, wat kunnen we na deze aflevering over Froukje zeggen...

Ze zit er gelukkig nog in, mijn 285 Froukje Mol aandelen hebben nog waarde... ::trots::

Maar ja, ik heb er niet op molacties kunnen betrappen helaas.. Bal in de -0, dat schiet ook niet op, in een tentje met Vivienne en Dennis, daar kan je ook dingen bij gaan denken, maar dat laat ik aan Arco over. Ook met dat onderhandelen over de kisten was ze vrij passief.. En ook met de geldkisten... En je kan van iedereen zeggen dat ie de helft van de pot gejat heeft, dus ook van Froukje. Maar ja, misschien was die wel de hele nacht bezig geweest met Viev en Dennis en had ze daardoor geen kans om dat geld te jatten ::rofl:: . Mgoed, tunnelvisie he, ik zie dr nog steeds als Mol, maar mn argumentatie is niet zo goed meer als eerst.. ::ohno::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #145 Gepost op: 30-01-2009, 02:14:46 »
Daarom let ik nooit op de biecht tijdens de test. Dat is altijd een montagefestijn van jewelste.
The British are not impressed.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #146 Gepost op: 30-01-2009, 15:38:07 »
Klopt, als die mensen kunnen goed faken, anders doen ze niet mee aan Wie is de Mol. Anyway, ik ben blij dat Froukje er nog in zit. Ik betrap mezelf er eigenlijk telkens op dat bij iedereen wiens naam ingetypt gaat worden bij een executie altijd zeg: "Rood! Rood".  :-[
Maarja, wat wil je, Froukje is gewoon cool.  ::love::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #147 Gepost op: 30-01-2009, 15:54:11 »
Je gaat als Mol toch niet goede woorden toevoegen? Hoe simpel 'hier' ook lijkt?

Ik heb het al eerder gezegd maar dat was helemaal op het einde toen het er toch niet meer toe deed. Zelfs al komen ze ook nog op het laatste woord dan moest nog het kwartje vallen in tassen te gaan kijken en daar ontbrak toen simpelweg de tijd voor. Nee, kijkend naar geen geld binnnen brengen staat Froukje echt stip op 1.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #148 Gepost op: 30-01-2009, 15:56:45 »
Was dat niet Anniek? Ik meen toch telkens iedereen gezegd te horen hebben dat Anniek (en Paula, maar daar hebben we niet zo veel aan) het minste geld heeft binnen gebracht.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #149 Gepost op: 30-01-2009, 19:30:06 »
Ik ben blij dat Froukje er nog in zit. Ik betrap mezelf er eigenlijk telkens op dat bij iedereen wiens naam ingetypt gaat worden bij een executie altijd zeg: "Rood! Rood".  :-[
Maarja, wat wil je, Froukje is gewoon cool.  ::love::

Bij mij precies hetzelfde en ben het helemaal mee je eens. Froukje: Winnaar of Mol! ::jaja::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #150 Gepost op: 30-01-2009, 19:32:59 »
 ::ok::
Kom je ook op de MolFanDag? Kunnen we samen met Froukje praten!  :D

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #151 Gepost op: 30-01-2009, 19:34:23 »
Ik weet niet of ik dat allemaal kan regelen, maar ik wil er wel heel graag heen. Al is het alleen maar voor Froukje ::tandpastasmiley::, maar ik zie nog wel!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #152 Gepost op: 30-01-2009, 19:37:01 »
Ah, oke. Maar laten we nu maar weer ontopic gaan.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline mollenvanger5

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #153 Gepost op: 30-01-2009, 20:23:34 »
Zij kan het wel eens zijn want net als Dennis in aflevering 2 miste ze een envelop precies voor haar neus
het eerste wat ik zei was "blinde!!!" nou een mol is blind dus??????..

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #154 Gepost op: 30-01-2009, 21:03:45 »
Ik weet niet of het al gemeld is op dit forum of bij de AVRO, maar eigenlijk is er toch nog iets wat me dwarszit aan aflevering 1.

Bij de loodsopdracht wordt Sebas' camera als eerste gevonden. Maar deze camera zit op een helm. Sebas moet deze helm niet opzetten maar iemand anders moet 'm dus opzetten om naar Seb te kijken.

En later wordt Froukje's camera gevonden maar die moet Sebas dus opzetten om naar Froukje te kunnen kijken.

Het is dus FROUKJE die bij de camera hoort die als eerste wordt gevonden, en niet Sebas.

Wie zou je als redactie een goeie sleutelpositie willen geven in deze opdracht? Juist, diegene die wat met die eerste camera moet doen. En zou het niet briljant zijn dat de MOL daar moet staan? Regel het even op de groepsfoto, klaar.

Het lijkt me een briljante mollenactie van Froukje om zo lang mogelijk erover te doen om erachter te komen hoe dat werkt met die helmen met camera's, want als de groep er niet achter komt dat die camera van FROUKJE is en niet van Seb dan kan de opdracht mislukken. En wat zien we Froukje doen? Wanhopig kijken en doen alsof ze het niet snapt als Seb het uitlegt, en ook nog op haar helm voelen. Briljant!

Ondanks dat Jon de mol is, hou ik Froukje ook nog in de gaten.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #155 Gepost op: 30-01-2009, 21:28:05 »
::ok::
Kom je ook op de MolFanDag? Kunnen we samen met Froukje praten!  :D
Ik wil ook!  ::love::

Ik vond Froukje trouwens wel erg onzichtbaar tijdens aflevering 4, om een één of andere reden vindt ik haar daardoor nu minder verdacht. Ik hoop dat ze er nog een tijdje in blijft. Ik geniet echt van hoe zij geniet van chaos.

Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #156 Gepost op: 31-01-2009, 00:23:48 »
Irvang, thanks...alles op een rijtje is altijd fijn!

En zeker bij Froukje, omdat ze zo 'easy to miss' is. Voor mij een hele goede potentiële mol, alleen zou ik vinden dat de productie haar wat weinig in beeld brengt als ze de mol blijkt te zijn.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #157 Gepost op: 31-01-2009, 00:35:38 »
alleen zou ik vinden dat de productie haar wat weinig in beeld brengt als ze de mol blijkt te zijn.

Dat is juist DE aanwijzing dat ze de mol is. Dat doet de regie namelijk met alle mollen. Elise, Nico en Deborah hebben we nauwelijks gezien en later ook Yvon, Dennis en Inge totaal onzichtbaar. Alleen George en Milouska kwamen wat meer in beeld.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #158 Gepost op: 31-01-2009, 09:34:11 »
Great Northern Mall hint: http://i41.tinypic.com/r1hbhv.jpg
Tijdens de bagagebus opdracht, werd Froukje afgezet bij de Great Northern Mall (zie plaatje). Froukje wordt in beeld wordt gebracht met het woord “Mall” boven haar en “Mall” is in het Engels qua uitspraak hetzelfde is als “Mol” in het Nederlands.

Deze vind ik erg goed gevonden!  ::ok::

Offline J007B

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #159 Gepost op: 31-01-2009, 09:40:48 »
Daar lijkt het niet op -.- dat er nog een geluidsman meeliep wist ik niet, hm maarja, misschien kan het nét. hoewel het voor mijn gevoel veel te snel gebeurt. Maar sowieso vind ik dit stukje alsnog erg vaag qua posities, bijvoorbeeld ook die van Froukje. Voordat ze op de tafel sprong kon ze de envelop makkelijk zien en ik snap ook niet hoe ze sowieso achter die tafel kwam zonder die envelop te zien. Dan ben ik maar de enige die dit verdacht vind! -.-

Same here!