Auteur Topic: WIDM in de media  (gelezen 122981 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: WIDM in de media
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2009, 15:07:13 »
Leuk ook dat Jantien dat heeft geschreven :) Ik vond haar echt een toffe kandidaat, vooral tijdens de verhooropdracht (geweldige opdracht, ik hoop dat die nog eens terug komt). Ik was even verder gaan surfen en ze heeft zelfs een boek! Tof hoor :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2009, 21:41:40 »
is er ook nog iemand die het heel toevallig al heeft overgetypt?  ::zon::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: WIDM in de media
« Reactie #22 Gepost op: 4-01-2009, 21:43:33 »
is er ook nog iemand die het heel toevallig al heeft overgetypt?  ::zon::

Kijkt u eens mevrouw :)
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #23 Gepost op: 4-01-2009, 21:49:14 »
Kijkt u eens mevrouw :)

wow.. who did that?
hartstikke fijn iig!  ::ok:: ::ok::

op mijn computer staan overigens ook wel wat uitgetypte artikelen.
als iemand iets specifieks zoekt, kan ik wel even kijken of ik dat toevallig heb  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 4-01-2009, 21:52:11 door Lautjuh »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: WIDM in de media
« Reactie #24 Gepost op: 4-01-2009, 22:00:31 »
wow.. who did that?

Mezelf. Dus let wel even op typfouten  ::)
The sun came up and reality set in.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #25 Gepost op: 4-01-2009, 22:43:50 »


  Dank je wel Sprien ::zwaai::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2009, 13:36:01 »
Hmh? Vrijstelling? *heeft nergens iets over een vrijstelling gelezen* Of gaat dit over een artikel wat nog niemand gescand heeft? ::schaam::

had dat niet ff achter een spoiler gekund? ik wil nog niks weten!!!
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #27 Gepost op: 5-01-2009, 13:55:42 »
Stukje over widm in de Varagids: hier
Artikel in KRO Magazine: hier
En bonus: Artikel/interview Vera Mann in KRO Magazine: hier
The British are not impressed.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: WIDM in de media
« Reactie #28 Gepost op: 5-01-2009, 16:02:16 »
::bravo:: Dankjewel Dae!
The sun came up and reality set in.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: WIDM in de media
« Reactie #29 Gepost op: 5-01-2009, 16:20:28 »
Idd... goed werk!  ::ok::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #30 Gepost op: 5-01-2009, 17:22:06 »
Hier een internet artikel over widm. Zag het op een website en dacht : naja is wel leuk :P .

(Novum) - Presentatrice Froukje Jansen kon tijdens de opnamen van het Avro-programma Wie is de Mol moeilijk vertrouwen op haar intuïtie. "Het is een echte mindfuck", vertelt ze aan Novum Nieuws. "Het is heel raar om in een groepje te zijn met mensen die je erg leuk vindt, maar niet kan vertrouwen."

De nieuwe reeks, die vanaf 8 januari voor het negende achtereenvolgende jaar wordt uitgezonden, is opgenomen in Ierland. Naast Jansen doen dit seizoen BN'ers mee als Dennis Storm, Rick Engelkes, Jon van Eerd en Paula Udondek. Tijdens het spel moeten de kandidaten, onder wie zich een saboteur bevindt, opdrachten uitvoeren. Het programma, dat eerder plaatsvond in Mexico, Australië en Argentinië, wordt gepresenteerd door Pieter Jan Hagens.

Van Eerd, die rollen speelde in onder meer 'Mamma Mia' en 'Boeing Boeing', stond niet te juichen toen hij hoorde waar het programma ditmaal werd opgenomen. "Ik baalde als een ongelofelijke stekkerdoos dat we naar Ierland gingen", vertelt hij. "Het is nog net geen West-Friesland. Ik had uit voorgaande jaren begrepen dat de kandidaten vooraf te horen kregen wat de bestemming zou zijn, maar dat was bij ons dus niet het geval. Pas tijdens het inchecken kregen we de locatie te horen."

Voor theatermaker Engelkes was het erg spannend om mee te doen aan het programma. "Ik heb qua werk een vrij druk leven", laat hij weten. "Toen bedacht ik mij dat het een enorme uitdaging is om zomaar drie weken uit mijn leven te schrappen. Ik vond het een grote uitdaging om te kijken of mijn bedrijf er nog zou staan als ik terugkwam." De voormalige GTST-ster is na de opnamen overtuigd dat zijn bedrijf ook zonder hem draaiende wordt gehouden. "Alles ging gelukkig goed. Het was een goede les voor mij, zodat ik wat vaker weg kan gaan."

De deelnemers kregen toestemming om slechts enkele personen op de hoogte te stellen. Voor Jansen, die een reisprogramma presenteert, was dat geen moeilijke opgave. "Ik zei gewoon dat ik in Californië was voor Drie op Reis en iedereen geloofde dat", zegt ze. "Daarna moest ik iedereen vertellen hoe leuk het was, terwijl ik daar nog nooit ben geweest. Dat was niet erg handig, maar volgens mij heeft niemand het gemerkt."


Bron : www.trouw.nl
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #31 Gepost op: 5-01-2009, 18:11:58 »



In de tv-krant
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #32 Gepost op: 5-01-2009, 18:51:16 »
ongelooflijk, wát een media aandacht zeg  :o :o

als dat geen knallende kijkcijfers brengt..!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media
« Reactie #33 Gepost op: 5-01-2009, 18:53:32 »
Bedankt voor het plaatsen, Tommie.

In de Televizier staat ook nog wat. "Televizier legt de potentiele Mollen langs de meetlat." Samengevat: Froukje krijgt de hoogste molwaardering en Vivienne en Jon de laagste.

Offline ourania

  • Forumlid
Re: WIDM in de media
« Reactie #34 Gepost op: 5-01-2009, 20:56:51 »
Wat mij opvalt is dat ik na het lezen van verscheidene artikels nog nooit Anniek Pheifer aan het woord heb gezien.
Zou dit kunnen duiden op een vroege afvaller of...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #35 Gepost op: 6-01-2009, 15:37:32 »
Dat was mij idd ook opgevallen. Ik denk een vroege afvaller. Netals Annette vorig jaar die na WIDM ook niet echt veel meer van zich heeft laten horen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM in de media
« Reactie #36 Gepost op: 6-01-2009, 18:29:05 »
of de interviews zijn met de persconferentie gedaan. heb dennis ook nog niet veel gehoord. alleen uit quotes van de aflvering

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #37 Gepost op: 6-01-2009, 18:37:34 »
da zou kunnen maar het viel me gewoon op.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #38 Gepost op: 6-01-2009, 21:10:12 »
Ik wou net de artikelen gaan plaatsen uit het brabants dagblad (wat hetzelfde is als dat uit de stentor of hoe die krant ook mag heten) en die uit het KRO Magazine, maar ik zie dat het al geplaatst is. Nou ja in ieder geval ook nog bedankt voor die andere artikelen.
Leuk om al zoveel te lezen over WIDM in alle bladen! Zal een groot succes worden hoop ik!
 ::zwaai::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #39 Gepost op: 6-01-2009, 21:53:59 »
Vanavond was in Vroege Vogels een item over mollen (je weet wel, die spitssnuitige zoogdieren). Met een molkenner in de plaats Mol (België). De widm intromuziek gebruikten ze onder beelden van hoe de mol in zijn gang beweegt (met als interessant detail dat die beelden afkomstig waren uit het archief van de AVRO).
Na de afkondiging nog een onderonsje tussen de presentatoren Menno Bentveld en Andrea van Pol. Ging ongeveer zo:
Andrea: Jij hebt toch ook meegedaan met Wie is de mol?
Menno: Ja, spannend was dat. Begint deze week weer.
Andrea: Heb je nog een hint?
Menno: Nou ja, ze komen veel voor in België hè?

Ze zullen wel geen inside info hebben gekregen, en het zal ook wel gewoon niks zijn, maar ik vond het wel leuk, aangezien Vera natuurlijk Belgisch is. :P
The British are not impressed.