Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 58247 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragenvuur
« Reactie #20 Gepost op: 8-02-2010, 13:36:29 »
Als Sanne de Mol is, waarom ze in afl 5. bij de bergopdracht als laatste terug rent om een teken op een bordje te bekijken, en vervolgens het goede teken aanwijst op de top van de berg. Terwijl het niet meer controleerbaar was, als ze het wel fout had gezegd, en niemand er achter had kunnen komen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline belg

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #21 Gepost op: 8-02-2010, 17:40:23 »
Niemand? 1.5 miljoen mensen hadden dan gezien hoe zij zich 'vergiste' van bordje! De kandidaten natuurlijk niet, maar toch.
Als ze de mol is, heeft ze geprobeerd om buiten de tijd te geraken. Ik heb zelf nu ook geen goede conditie, maar haar hijgen kwam overdreven over vond ik.
Dus in dat opzicht kan ze wél nog de mol zijn (oef!)

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #22 Gepost op: 8-02-2010, 17:47:27 »
Even on topic blijven!
vecht maar verder in het topic van Sanne  ::tandpastasmiley::

Of de kandidaten ongeveer de planning weten,
dus hoelang ze op een bepaalde plek blijven,
waar ze precies zijn.
Hoeveel opdrachten ze nog moeten doen voor de
test. Enz.
Stelletje molloten...

Offline belg

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #23 Gepost op: 8-02-2010, 18:00:27 »
Sorry, ik vergeet na drie berichten steeds in welk topic ik nu weer aan het lezen ben.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #24 Gepost op: 8-02-2010, 18:01:37 »
Het is je vergeven.
Stelletje molloten...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #25 Gepost op: 8-02-2010, 21:32:42 »
Ik zou van Barbara wel willen weten wie ze als mol had bij de test van aflevering 3 en op wie ze heeft gespreid bij de daarop volgende test.
O ja, met betrekking hier op had ik nog een vraag... Zij geeft bij Schiffer.fm aan dat ze bij het kijken van de eerste aflevering iets heeft gezien waardoor ze nu 100% zeker weet wie de mol is. Wat heeft zij gezien en wie was na de eerste uitzending volgens haar de mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #26 Gepost op: 8-02-2010, 21:46:36 »
Ik wil heel graag weten wie de stem uit de bioscoop is ... er vanuitgaande dat Frits het niet is. ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #27 Gepost op: 14-02-2010, 14:57:06 »
Ik wil Arjen's strategie bij het test invullen weleens horen. Want na donderdag deed hij zo gedurfd; volgens mij laat hij er een hele kansberekening op los om te beslissen hoeveel hij gaat spreiden en hoeveel focussen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #28 Gepost op: 17-02-2010, 20:01:32 »
O ja, met betrekking hier op had ik nog een vraag... Zij geeft bij Schiffer.fm aan dat ze bij het kijken van de eerste aflevering iets heeft gezien waardoor ze nu 100% zeker weet wie de mol is. Wat heeft zij gezien en wie was na de eerste uitzending volgens haar de mol?
Dit is inmiddels beantwoord in de molmail van deze week. Verstandige keuze Barbara!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #29 Gepost op: 17-02-2010, 20:07:23 »
Ik wil Arjen's strategie bij het test invullen weleens horen. Want na donderdag deed hij zo gedurfd; volgens mij laat hij er een hele kansberekening op los om te beslissen hoeveel hij gaat spreiden en hoeveel focussen.

Een hele kansberekening? Heeft Arjen zo'n wiskundeknobbel dan? Ik dacht dat hij schrijver was!  :-X (ok, vooroordelen... ::) )
Maar het lijkt me dat hij toch liever andere dingen doet op zijn vrije avond... en daarnaast, tijdens de test heeft hij er zeker geen tijd voor om per vraag een berekening te gaan zitten maken.
Nee, Arjen is gewoon de mol! ::jaja::

edit: maar naar zijn strategie ben ik wel benieuwd, ja...
Tell me what your telescope says

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #30 Gepost op: 27-02-2010, 10:41:28 »
Er zijn noig niet veel vragen bijgekomen deze laatste stille weken. Straks staan de kandidaten op het podium en hebben we ze niks te vragen  ::pinokkio::

Ik wil eigenlijk van alle kandidaten wel weten hoe ze het spel zijn ingegaan, of ze doelbewust wilden gaan mollen of juist molvangen. Erik staat bijv. zeer bepaald in het spel en is constant heilig boontje. Tim leek zeer voorbereid te beginnen... hoe kon het dan toch zo snel zo fout gaan (algemeen bekend is toch in het begin over zeker driekwart van de mensen te spreiden)? Arjen heeft vreemde kleding bij zich zoals die vogel die Miauw zegt, heeft-ie daar over nagedacht? Enzoverder.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #31 Gepost op: 27-02-2010, 11:37:47 »
Als Kim niet de mol is, of als het niet als hint wordt uitgelegd, waarom deed ze al die uitspraken van Kennis Is Macht enzo.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #32 Gepost op: 27-02-2010, 13:38:36 »
Als Kim niet de mol is, of als het niet als hint wordt uitgelegd, waarom deed ze al die uitspraken van Kennis Is Macht enzo.

Omdat ze er nooit bij heeft nagedacht dat jullie dat als een hint zouden opvatten.

Ik wil weten, wie nou wie door de telescopen zag!
Tell me what your telescope says

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #33 Gepost op: 27-02-2010, 13:55:16 »
Elk jaar voeren we opnieuw de discussie of de mol wel of niet de test maakt. Kan iemand daarom straks aan de mol vragen of hij/zij inderdaad elke keer de test heeft gemaakt?

Persoonlijk denk ik dat de mol gewoon de test maakt. Er moeten immers toch al opnamen gemaakt worden van het aanlopen, gaan zitten, de muis verschuiven, opstaan en weer weglopen.
Daarnaast hoeft de mol nauwelijks na te denken over de antwoorden, in tegenstelling tot de kandidaten. Die moeten ook nog eens strategisch gaan spreiden.
Als jij de mol bent, hoe lang doe jij dan over vragen als:

- Waar was de mol tijdens de boot/brug/helikopter opdracht?
- Hoeveel jokers pakte de mol?
- In welke bioscoopzaal stond de mol?
- Hoeveel kokers vond de mol?
- De mol is een man/vrouw
- Wie is de mol?

Ik denk dat de mol binnen 2 minuten klaar is met die 20 vragen. Dus waarom zou de mol niet gewoon de test even maken? Overigens, als we zouden weten hoelang iedere kandidaat over de test deed, weten we direct wie de mol is...
Goede jacht!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #34 Gepost op: 27-02-2010, 14:19:05 »
Omdat ze er nooit bij heeft nagedacht dat jullie dat als een hint zouden opvatten.

Ik wil weten, wie nou wie door de telescopen zag!

Ik zei het verkeerd. =p
Ik bedoelde 'deed ze dat expres' want het is alsnog wel raar.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #35 Gepost op: 27-02-2010, 14:58:17 »
1- of de redactie er rekening mee houdt dat er theorieen en hints ontstaan en gevonden worden?
2- waarom Erik bij de schoopdracht Barbera het verkeerde antwoord liet zeggen en waarom Barbera het zelf niet goed had terwijl ze engels gestudeerd zou hebben.
3- Of Sanne als ze niet de Mol is,geacteerd heeft op een bepaalde momenten en welke acteer prestatie zij zelf goed vond.
Ananas

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Vragenvuur
« Reactie #36 Gepost op: 27-02-2010, 17:21:21 »
Waarom moest die telefoon in de serie? Helemaal geen toegevoegde waarde lijkt mij  :-\\
(kan misschien nog komen maar zo niet dan deze vraag  :P)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #37 Gepost op: 28-02-2010, 10:36:27 »
Aan Arjen, waarom hij zo zeker was van zijn zaak dat hij geen jokers inzette en wel om het scherm vroeg. Wist hij dat minstens 1 van de anderen de verkeerde mol voor ogen had?

(mocht Arjen de mol zijn, dan wil ik weten waarom hij niet doortocht naar Tokyo heeft gekocht voor 1000 euro).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #38 Gepost op: 28-02-2010, 16:10:41 »
Waarom Sanne over die Boeddha begon bij de opdracht van de tempel.
Was er echt een Boeddha?
Is Boeddha met dubbel d? Dat wist ik helemaal niet, maar me spellingding geeft het aan ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #39 Gepost op: 28-02-2010, 16:40:38 »
Ja, Boedha met 1 d is, in de hindoeïstische mythologie, de naam voor de planeet Mercurius. Hij is de zoon van de maan Chandra, een god die te vergelijken is met de Griekse god Hermes. Boedha is getrouwd met Ila (de dochter van Sraddhadeva Manu), en hadden samen een kind genaamd Pururavas.
The British are not impressed.