Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 58248 keer)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #40 Gepost op: 5-03-2010, 09:25:45 »
Waar stond het gouden vraagteken voor?
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #41 Gepost op: 5-03-2010, 10:40:24 »
Hoe kon Arjen in aflevering 6 een groen scherm krijgen en in aflevering 7 een rood scherm?

In afl. 6 zette hij 0 jokers in, dus ofwel zijn mol zat in een groepje met de echte mol en had zodoende voldoende vragen goed. In afl. 7 zat zijn mol niet in een groepje met de echte mol en had zodoende te weinig vragen goed. Een andere verklaring heb ik er niet voor. Bedoel, als Arjen in zowel afl. 6 als 7 tijdens de test op dezelfde mol inzette, had ie in afl. 6 toch al een rood scherm moeten krijgen?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Vragenvuur
« Reactie #42 Gepost op: 5-03-2010, 10:44:20 »
Hoe kon Arjen in aflevering 6 een groen scherm krijgen en in aflevering 7 een rood scherm?

In afl. 6 zette hij 0 jokers in, dus ofwel zijn mol zat in een groepje met de echte mol en had zodoende voldoende vragen goed. In afl. 7 zat zijn mol niet in een groepje met de echte mol en had zodoende te weinig vragen goed. Een andere verklaring heb ik er niet voor. Bedoel, als Arjen in zowel afl. 6 als 7 tijdens de test op dezelfde mol inzette, had ie in afl. 6 toch al een rood scherm moeten krijgen?
Aflevering 6:
Arjen ===> Erik
Kim ==> Arjen en Sanne
Sanne ==> Arjen en Kim
Frits ==> Sanne en Kim
Erik ==> Arjen en Kim

Kim, Sanne en Erik stemde dus deels op Arjen. Wat veel foute antwoorden zijn. Als Kim echter de mol is dan hebben Sanne, Frits en Erik vragen goed, en waarschijnlijk meer goed dan Arjen had vanuit zijn Eriktunnel.. Dan had Arjen dus rood moeten krijgen.

Conclusie: Kim is niet de mol  ::zwaai::
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #43 Gepost op: 5-03-2010, 10:47:50 »
Conclusie: Kim is niet de mol  ::zwaai::

In dit topic (wat ik zo ga uitbreiden met info uit aflevering 7) loopt daar een discussie over.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #44 Gepost op: 9-03-2010, 10:15:43 »
loopt daar een discussie over

Discussie OF Kim de mol is is denk ik wel een beetje over ;)

Maarre on topic, ik ben wel benieuwd of Kim nu echt erg verdrietig was dat ze moest huilen bij Arjen's vertrek of dat het vooropgezet was en dus acteerwerk. Als mol zal ze al wel geweten hebben dat hij moest vertrekken.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #45 Gepost op: 9-03-2010, 10:20:26 »
Kim wil weten waar iedereen slaapt, Arjen zegt dat Frits en Erik op 1 kamer liggen: "kunnen ze mooi over hun prostaatproblemen praten".

Nu wil ik wel weten of ze echt prostaatproblemen hebben ;)
Weet je het niet, antraciet

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #46 Gepost op: 9-03-2010, 10:25:30 »
Discussie OF Kim de mol is is denk ik wel een beetje over ;)

Ik bedoel natuurlijk discussie over wie het rode scherm had gekregen in aflevering 6. ;)

Prima vraag voor het vragenvuur als die tenminste niet al in aflevering 10 beantwoord wordt.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #47 Gepost op: 9-03-2010, 10:29:18 »
Kim wil weten waar iedereen slaapt, Arjen zegt dat Frits en Erik op 1 kamer liggen: "kunnen ze mooi over hun prostaatproblemen praten".

Nu wil ik wel weten of ze echt prostaatproblemen hebben ;)


 ::rofl:: ::rofl::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #48 Gepost op: 9-03-2010, 13:00:44 »
Waarom Arjen die joker liet zien tijdens de groepfoto ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur
« Reactie #49 Gepost op: 9-03-2010, 15:56:36 »
Waarom koos Kim voor Frits om buitenspel te staan en niet een van de ander kandidaten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #50 Gepost op: 9-03-2010, 16:21:56 »
Waarom koos Kim voor Frits om buitenspel te staan en niet een van de ander kandidaten.

Omdat ie geen vertrouwen meer heeft? ::)


Of het mogelijk was een rood scherm te krijgen in aflevering 6, en zoja, wat ze in theorie, hadden gezegd als iedereen zijn/haar scherm wilde zien en het bleek dat iedereen groen had.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #51 Gepost op: 9-03-2010, 16:24:43 »
Waarom Kim de mol was/is?
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur
« Reactie #52 Gepost op: 9-03-2010, 16:49:58 »
Omdat ie geen vertrouwen meer heeft? ::)


Of het mogelijk was een rood scherm te krijgen in aflevering 6, en zoja, wat ze in theorie, hadden gezegd als iedereen zijn/haar scherm wilde zien en het bleek dat iedereen groen had.
Ik denk inderdaad het tweede, want mocht Kim de mol zijn, dan weet ze dat Frits haar (gedeeltelijk) verdenkt! En dan is het handig om een van de verdenkers buitenspel te zetten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #53 Gepost op: 13-03-2010, 12:58:39 »
Waarom noemen ze vaak de achternaam van de betreffende kandidaat erbij? Vooral Erik is hier een ster in met zijn Sanne Vogel keer op keer maar ook vaak Frits Sissing en Kim Pieters...
Weet je het niet, antraciet

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #54 Gepost op: 13-03-2010, 14:02:10 »
Waarom noemen ze vaak de achternaam van de betreffende kandidaat erbij? Vooral Erik is hier een ster in met zijn Sanne Vogel keer op keer maar ook vaak Frits Sissing en Kim Pieters...

Oh, dat is gewoon een Erik-dingetje, en de rest kopieert dat lekker. Zou me niks verbazen als Erik zijn moeder nog bij de achternaam zou noemen... ::)
Tell me what your telescope says

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #55 Gepost op: 13-03-2010, 14:03:08 »
Oh, dat is gewoon een Erik-dingetje, en de rest kopieert dat lekker. Zou me niks verbazen als Erik zijn moeder nog bij de achternaam zou noemen... ::)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Weet je het niet, antraciet

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #56 Gepost op: 13-03-2010, 14:12:28 »
Waarom koos Kim voor Frits om buitenspel te staan en niet een van de ander kandidaten.

Frits zelf dacht dat het was omdat er bij hem niets meer uit te zoeken viel. Omdat ie al een open boek was voor Kim zeg maar.
Althans dat zei ie bij dat vraag-en-antwoordspel en ik vond het wel een opvallende uitspraak.

Hij wordt, voor zover we kunnen zien, niet verdacht. Het is voor de mol wel gunstig de minst verdachte kandi buiten het spel te houden, want verdachtere personen kunnen als bliksemafleider werken. Je kunt de schuld op hen afschuiven.

Waar we ook rekening mee moeten houden is het scenario dat Frits de mol is, en dat Kim hem doorheeft. Dan zet je natuurlijk de mol buitenspel, want je wilt het spel winnen en met de mol buitenspel kun je meer verdenking naar jezelf toetrekken. En wellicht doet ze dat daarom ook al een tijdje  ;)

Enerzijds pleit de actie van Kim dus voor Kim als mol, anderzijds juist helemaal niet.... ::)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #57 Gepost op: 13-03-2010, 15:31:49 »
Of Arjen zijn stokken met de zakjes zand express op de grond gooide tijdens die zandzakkenopdracht.. (want daar lijkt het iig wel op  ::vergroot::)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #58 Gepost op: 18-03-2010, 09:24:16 »
Hoe reageerde de redactie toen bleek dat de lokatie en één van de finalisten uitgelekt waren?
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #59 Gepost op: 19-03-2010, 08:44:10 »
Mochten de kandidaten de schatkist met geld bij de ninja opdracht meenemen of moesten zij die laten staan?

Bedoel.. ik als kandidaat zou het wel weten, gewoon met zijn drieën op pad, 1 iemand draagt die geldkist en zodoende issie altijd mobiel, on the move. Geen ninja die er dan wat uit kan halen, behalve de mol zelf ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan