Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 58245 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #60 Gepost op: 19-03-2010, 08:51:46 »
Mochten de kandidaten de schatkist met geld bij de ninja opdracht meenemen of moesten zij die laten staan?

Bedoel.. ik als kandidaat zou het wel weten, gewoon met zijn drieën op pad, 1 iemand draagt die geldkist en zodoende issie altijd mobiel, on the move. Geen ninja die er dan wat uit kan halen, behalve de mol zelf ;)

Ja hè hè, lekker makkelijk zou dat zijn... natuurlijk mocht die niet mee.
Tell me what your telescope says

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #61 Gepost op: 19-03-2010, 10:17:32 »
Wat dacht Kim  ::love:: toen ze live op televisie werd ontmaskerd door Heinz .....  >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #62 Gepost op: 19-03-2010, 10:19:54 »
Wat dacht Kim  ::love:: toen ze live op televisie werd ontmaskerd door Heinz .....  >:D
::pinokkio::

Ze moest wel erg blozen, werd gered door Jort die irritant interrumpeerde, maar Heinz ging mooi door!!!
Weet je het niet, antraciet

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #63 Gepost op: 19-03-2010, 12:04:15 »
Wat dacht Kim  ::love:: toen ze live op televisie werd ontmaskerd door Heinz .....  >:D
^^ Dit wil ik ook wel weten.

Daarnaast een vraag over aflevering 9: Konden de ninja geld uit het kistje jatten?


Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #64 Gepost op: 19-03-2010, 12:12:54 »
^^ Dit wil ik ook wel weten.

Daarnaast een vraag over aflevering 9: Konden de ninja geld uit het kistje jatten?



Aanvullend; danwel onder de lampions vandaan jatten?
Weet je het niet, antraciet

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #65 Gepost op: 19-03-2010, 14:16:00 »
Draagt de vrouw van Frits wel eens "manga's"?
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur
« Reactie #66 Gepost op: 19-03-2010, 14:18:49 »
Of heeft Frits tanga's in zijn boekenkast staan?
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur
« Reactie #67 Gepost op: 19-03-2010, 14:19:38 »
Aan Frits: hoe reageerden je dochters toen ze zagen dat hun papa zoveel geld had gewonnen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #68 Gepost op: 19-03-2010, 14:27:41 »
Welke letters hadden de kandidaten op het strand moeten wegvegen als Sanne echt VOC had geantwoord? Een V stond er niet tussen, toch?
The British are not impressed.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #69 Gepost op: 19-03-2010, 14:28:52 »
Welke letters hadden de kandidaten op het strand moeten wegvegen als Sanne echt VOC had geantwoord? Een V stond er niet tussen, toch?

Denk dat er een stukje geknipt is, de V kon idd niet dat daarom de "D" gekozen is. We horen namelijk ook niet een vraag van Frits/Kim waarom de D van Dutch Slope...
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur
« Reactie #70 Gepost op: 19-03-2010, 14:50:43 »
Wat ik me hierbij trouwens afvraag: wat is eigenlijk het verschil tussen Dutch slope en Hollander slope?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #71 Gepost op: 19-03-2010, 16:02:29 »
Wat ik me hierbij trouwens afvraag: wat is eigenlijk het verschil tussen Dutch slope en Hollander slope?

Niks. Maar ik denk dat als ze 'Hollander slope' had gezegd hij had gezegd 'Tot de D van dutch slope.' want anders hadden ze het eigenlijk wel goed, maar toch tot de verkeerde letter.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #72 Gepost op: 19-03-2010, 16:06:25 »
Nou nee, het antwoord Dutch Slope was namelijk ook fout, dus als ze Hollander Slope gezegd had, hadden ze tot de H van Hind moeten wegvegen.

Het correct antwoord had Dejima moeten zijn.
The British are not impressed.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #73 Gepost op: 19-03-2010, 16:07:34 »
Welke letters hadden de kandidaten op het strand moeten wegvegen als Sanne echt VOC had geantwoord? Een V stond er niet tussen, toch?

 ::rofl::
Sanne: het antwoord is VOC.
Pieter-Jan: veeg dan alle letters uit tot de V. Er zit geen V in, dus jullie hebben meteen verloren.
Anton: eehhhhhh zullen we het nog niet een keertje proberen? Anders is afl. 9 zo kort.

Niks. Maar ik denk dat als ze 'Hollander slope' had gezegd hij had gezegd 'Tot de D van dutch slope.' want anders hadden ze het eigenlijk wel goed, maar toch tot de verkeerde letter.

Incorrect. Het juiste antwoord had Dejima (Deshima/Decima) moeten zijn. Toevallig hadden ze de D van Dutch slope.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Vragenvuur
« Reactie #74 Gepost op: 19-03-2010, 16:09:49 »
Per ongeluk een antwoord geven dat met de goede letter begint ... wat een dijk van een kandidaatactie !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #75 Gepost op: 19-03-2010, 16:12:09 »
Of mol, die wilde misschien juist dat deze opdracht wel zou slagen. Volgens Kim in een biecht heeft Sanne niet één antwoord zelf gegeven, wij zien dit in de aflevering toch anders.

Trouwens, zullen we deze discussie even verplaatsen naar het Aflevering 9 topic of anders een nieuw topic over deze opdracht aanmaken? :P
The British are not impressed.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #76 Gepost op: 19-03-2010, 17:21:10 »
Waren de volgende vragen op het strand: "Wat deden de samurai niet?" en "Bij welke Japanse ceremonie staan schilderijen en tuin centraal?" bedoeld als verduidelijking voor de link Kim <-> thee/japan kennis?

Edit: Examenopdracht "Wat deden de samoeraiS niet" Strandopdracht, PJ: "Wat deden de samoerai niet" Is de S een foutje of was het een hint? [aangezien alle drie de mogelijke antwoorden ook "fout" zijn; de samoerai deden het allemaal].
« Laatst bewerkt op: 19-03-2010, 17:27:38 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Vragenvuur
« Reactie #77 Gepost op: 19-03-2010, 17:41:14 »
Waren de volgende vragen op het strand: "Wat deden de samurai niet?" en "Bij welke Japanse ceremonie staan schilderijen en tuin centraal?" bedoeld als verduidelijking voor de link Kim <-> thee/japan kennis?

Edit: Examenopdracht "Wat deden de samoeraiS niet" Strandopdracht, PJ: "Wat deden de samoerai niet" Is de S een foutje of was het een hint? [aangezien alle drie de mogelijke antwoorden ook "fout" zijn; de samoerai deden het allemaal].

Als kim de mol is krijg je hier al eerder antwoord op lijkt me  ::ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #78 Gepost op: 20-03-2010, 20:00:03 »
Hoe gaat het dit jaar met vragenvuur? Worden de vragen weer hier uit geplukt of kun je ze inleveren?

(Annebeth! Annebeth! Weer Annebeth! En nog eens Annebeth!)  ::rofl:: :-X :-X

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #79 Gepost op: 20-03-2010, 20:03:10 »
vragen die hier gesteld worden zullen uitgeprint en meegenomen worden  :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."