Poll

Wat is het minst leuke seizoen?

Serie 1 - Australië
Serie 2 - Schotland
Serie 3 - Portugal
Serie 4 - Canada
Serie 5 - Australië/Bali
Serie 6 - Argentinië
Serie 7 - Thailand
Serie 8 - Mexico
Serie 9 - Noord-Ierland/Jordanië
Serie 10 - Japan

Auteur Topic: Minst leuke seizoen  (gelezen 54230 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #100 Gepost op: 12-04-2010, 23:09:34 »
Idd te jammer wat t is t jaar voordat m'n eerste fandag was.. K had me ff een jaartje eerder moeten bedenken dat ik naar de fandag wilde... :(

Dat moment op dat vlot.. Hilarisch!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #101 Gepost op: 12-04-2010, 23:13:16 »
Idd te jammer wat t is t jaar voordat m'n eerste fandag was.. K had me ff een jaartje eerder moeten bedenken dat ik naar de fandag wilde... :(

Dat moment op dat vlot.. Hilarisch!

Not to mention de molhunt met het karten  ;D broembroem!
Tell me what your telescope says

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #102 Gepost op: 13-04-2010, 10:32:26 »
Not to mention de molhunt met het karten  ;D broembroem!

Maak me nou niet nogmeer jaloers, want dat was ik al :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #103 Gepost op: 14-04-2010, 09:05:06 »
seizoen 7 vind ik 1 van de leukste eigenlijk, maar de mol was voor mij ook nog niet bekend, ik zat toen nog niet het forum te lezen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #104 Gepost op: 24-10-2010, 22:29:31 »
Seizoen 1 en 10.. Seizoen 1 stond gewoon nog maar net in de schoenen en zou waarschijnlijk een prachtig programma zijn geweest als ik het 'live' had gezien.. maar toen ik hem 2 jaar geleden voor het eerst zag, maakte het niet zoveel indruk op mij.

Seizoen 10 vond ik eigenlijk ook niet zo bijster spannend. Meer ook omdat ik er zelf niet zo in zat, maar ook omdat ik de groep niet zo leuk vond (beetje vervelende kandidaten als Frits en Erik).. plus dat in deze serie de groep al veels te veel door had hoe het spelletje werkte. De opdrachten vielen mij tegen, met soms zware anti-climaxen (etentje met Angela en Karel viel echt tegen).

Valt me ook op dat seizoen 9 zo tegen is gevallen bij mensen. Negen vond ik écht weer eens een sterke serie na 2 iet wat minder sterkere (ook al waren die nog steeds heeeel leuk om te volgen).
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #105 Gepost op: 25-10-2010, 10:33:47 »
Seizoen 10 vond ik eigenlijk ook niet zo bijster spannend. Meer ook omdat ik er zelf niet zo in zat, maar ook omdat ik de groep niet zo leuk vond (beetje vervelende kandidaten als Frits en Erik).. plus dat in deze serie de groep al veels te veel door had hoe het spelletje werkte. De opdrachten vielen mij tegen, met soms zware anti-climaxen (etentje met Angela en Karel viel echt tegen).

VOnd het samenspel van Erik & Frits wel geinig juist.. Eindelijk eens een team dat het volhoudt tot de 8ste aflevering  ::rofl::

Veder vond ik het idd wel jammer dat er niks gebeurt was in Aflevering 3. Werd groots aangekondigd dat de mol zich bekend zou maken, maar uiteindelijk niks gebeurde. Tja, laat het dan niet zeggen door PJ in de eerste aflevering..

Ik vond van al deze seizoenen seizoen 8 het minst. Vond het vooral jammer dat Georgina al snel afviel. En vond de kandidaten niet echt "spontaan". Maar dat is toch gewoon ieder zijn eigen mening.  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #106 Gepost op: 26-10-2010, 19:47:56 »
Zag dit topic staan en ook maar eens reageren.

Wat ik jammer vind is dat seizoen 7, Thailand zo erg slecht uit de bus komt.. het is juist een van de leukste seizoenen, vind ik! De groep was erg leuk en Inge hoefde dan wel niet te doen maar was toch wel een goede mol. Als bepaalde kandidaten de boel bij de eerste seconde al verpesten, tja. Hoef je als mol niet veel te doen. Maar behalve met opdrachten zijn er nog andere manieren om de mol te ontdekken en uiteindelijk waren er toch maarliefst 2(!) van de 3 finale-kandidaten (Inge tel ik niet mee) die voor Paul gingen en niet voor Inge.
Ook Thailand vond ik een prachtige locatie. Bangkok is een erg aparte stad, mega groot maar heeft toch de Aziatische stijl. Ook Chiang Mai is prachtig in die tempel en die olifantenopdracht vond ik toch echt goed bedacht.
Thailand is echt een van mn favoriete. Is ook goed te zien aan m'n avatar denk ik.  ::rofl::

In tegenstelling tot andere vind ik seizoen 8 toch minder. Vond de kandidaten niet heel geweldig en Mexico is nou weer niet mijn land..  ::ohno:: Dennis was wel een leuke mol, maar dat is niet alles.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48