Auteur Topic: [Kandidaat] JAN is niet de Mol!  (gelezen 52843 keer)

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #60 Gepost op: 9-01-2011, 16:59:47 »
Ik was naar het vuurwerk aan het kijken of daar een hint in te zien was. Ik kan er niet echt iets uit afleiden, maar er komt wel 2x een shot in beeld van een rode en blauwe pijl die kort na elkaar afgaan. Rood-blauw is de "M" van mol, volgens het gekozen systeem. Doordat dit shot twee keer voorkomt in de opdracht, met verschillende kandidaten er voor en erna, heb je er weinig aan... Echter, het shot komt ook terug in de leader en zit daar meteen voor het portret van Jan. Dat kan iets betekenen.

Dat had ik ook al gezien in de leader. En idd net voor Jan in beeld komt!  ::ok::
Carpe Diem!!!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #61 Gepost op: 9-01-2011, 17:04:03 »
Dat was dus de vraag, hoeveel mandjes zijn er? Als het er idd 14 zijn, dan kan het zo kloppen.

Is het niet logischer dat het tien mandjes waren net zoveel als het aantal kandidaten? ???

P.s. Ik denk niet dat Jan de mol is...
« Laatst bewerkt op: 9-01-2011, 17:06:20 door Lonneke14 »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #62 Gepost op: 9-01-2011, 17:10:15 »
Is het niet logischer dat het tien mandjes waren net zoveel als het aantal kandidaten? ???

P.s. Ik denk niet dat Jan de mol is...
Logica speelt hier lijkt mij geen rol... Feit is dat er voor 14 mandjes een vulling was, en feit is ook dat er niet is gezegd hoeveel mandjes er zouden zijn... Ik zou ik niet weten waarom het logischer zou zijn dat er 10 mandjes zouden zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Waterkraan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Soms is wat onmogelijk lijkt, alleen maar lastig.
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #63 Gepost op: 9-01-2011, 17:35:32 »
In het overzicht stonden maar drie manden met jokers, het zouden er 4 zijn. (Ergens gelezen.) Dan zouden er 15 mandjes zijn.

@lonneke14:
Tien mandjes is onlogisch. Dat zou betekenen dat iedere deelnemer iets zou moeten pakken. Het gaat er dan niet meer om wat er opgehaalt is, maar wie wát opgehaald heeft. Je krijgt dus hetzelfde, maar in een andere volgorde. Dan zijn er natuurlijk ook mensen die doorlopen, maar dan zou je uiteindelijk misschien iets minder ophalen. Als er meerdere (15) mandjes zouden zijn is er een enorm verschil tussen het maximale en minimale wat je op kunt halen. En dan kun je pas goed mollen. ;)
- Why won't you?

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #64 Gepost op: 9-01-2011, 19:14:21 »
Aangezien dit topic over Jan gaat.  ;)

In deze aflevering was de molfactor van Jan denk ik bijna nihil, althans zichtbaar voor de kijker. Hij kwam in ieder geval heel passief over.

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #65 Gepost op: 9-01-2011, 20:00:21 »
Hmm Ik zie zelf liever een passieve mol dan een té opvallende zoals Kim. Een mol kan best héél rustig beginnen om zo een rookgordijn te creëren. Maar ik verdenk Jan niet.






Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #66 Gepost op: 9-01-2011, 20:29:44 »
Hmm Ik zie zelf liever een passieve mol dan een té opvallende zoals Kim. Een mol kan best héél rustig beginnen om zo een rookgordijn te creëren. Maar ik verdenk Jan niet.
passief is leuker omdat de gewone kijkers het altijd fout hebben
en nieuwe kijkers zeggen dan tegen mij dat het helemaal niet moeilijk is
dan denk ik altijd van, je weet niet hoe moeilijk het kan zijn

maar ik kan een mol als Kim en Milouska wel waarderen, zo tonen lef
en de molacties worden wel lekker in beeld getoond
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #67 Gepost op: 10-01-2011, 18:04:13 »
http://www.nu.nl/achterklap/2419508/jan-kooijman-wordt-vader.html

met dit bericht kan wellicht uitgezocht worden wanneer dat kindje ongeveer "gemaakt"is... en áls dat midden in de opnames van de mol valt dit jaar, dan weet je in iedere geval dat hij het niet is ::) . Nu moet iemand alleen even de berekening uitvoeren.  ::vergroot::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #68 Gepost op: 10-01-2011, 18:25:19 »
Nou, er staat dat zijn vriendin 3 maanden zwanger is, dus zo moeilijk is dat niet te berekenen, dat moet dan begin oktober zijn geweest, toen de opnames al lang achter de rug waren.

Overigens felicitaties aan Jan!
The British are not impressed.

Offline Brinkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #69 Gepost op: 10-01-2011, 19:04:45 »
Een minimolletje erbij ;D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #70 Gepost op: 10-01-2011, 19:18:12 »
Aangezien dit topic over Jan gaat.  ;)

In deze aflevering was de molfactor van Jan denk ik bijna nihil, althans zichtbaar voor de kijker. Hij kwam in ieder geval heel passief over.

Hij lijkt me vooral erg bezig met de sociale rangorde.
- Bepaalde opmerkingen die hij maakt over mede-kandidaten (nogal onaardige over o.a. Horace en Karin ('stoorzender'), nogal neerbuigend commentaar richting Anna vwb de namen bij de vuurwerkopdracht).
- Het 'gunnen' van de jokers aan Art, en zichzelf een 'willie wortel' moment toedichten door meteen over de extra joker te onderhandelen.

Tot nu toe zie ik alleen een BN kandidaat die wat zelfingenomen en 'smug' overkomt, en die vooral bezig is met hoe  hij de eerste ronde/ executie overleeft, want daar schijnt hij een trauma over te hebben (zoals wel meerdere kandidaten overigens).  ::)

Uiteraard kan je veel doen in de edit, maar tot nu toe komt Jan niet als de sympathiekste kandidaat over - althans niet op mij in ieder geval.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #71 Gepost op: 11-01-2011, 21:37:59 »
In seizoen 35 van Wie is de Mol: Kooijman junior!
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #72 Gepost op: 13-01-2011, 22:19:42 »
Jan is niet de mol.
Welke mol gaat die hooibaal nou mee nemen. Als mol hoeft dat helemaal niet, het is niet dat iedereen dat van je verwacht. En het is veel mooier om net als Frits een meter voor je doel neergeschoten te worden.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #73 Gepost op: 13-01-2011, 23:54:06 »
"Het eerste bloed van Wie is de Mol?..." Wat een aansteller zeg! :P

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2011, 00:02:15 »
Hij gaat er helemaal voor, topkandidaat! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2011, 00:07:59 »
Ik vind Jan in WIDM zooooveel leuker dan hoe hij normaal op televisie is/doet  ::bravo::

Offline Sylvester

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #76 Gepost op: 14-01-2011, 00:56:37 »
Jan is een leuke kandidaat, maar die 1500 euro in de pot diskwalificeert hem wel als mol(tenzij er weer een veilingopdracht komt waar hij vanaf weet). Ik begin een beetje het vermoeden te krijgen dat hij, net als Arjen in 2010, in tunnelvisie gaat belanden. Volgens mij gaat hij vol op Art.

Enne dat wondje aan zijn vinger. Pleister erop, koekje voor de schrik, en nou niet meer zeuren  ;)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2011, 01:07:04 »
Zeker weten dat hij vol op Art gaat. Toen Art er vandoor ging bij het Sniperspel en vervolgens direct afging zag je hem eerst even boos zijn en vervolgens ging er bijna letterlijk een lichtje branden (zijn Willie Wortel lampje waarschijnlijk)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #78 Gepost op: 14-01-2011, 13:38:00 »
Ik vond het wel opvallend dat Jan een zonnebril ophad op het moment dat hij zei dat hij 't niet zo goed kon zien bij de levend stilleven opdracht. Zet dan je zonnebril af, sufferd!  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] JAN is (niet) de Mol!
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2011, 20:29:54 »
"Het eerste bloed van Wie is de Mol?..." Wat een aansteller zeg! :P
En ijdel. Wat zijn je hobby's? Naar de sportschool gaan.
Tell me what your telescope says