Auteur Topic: [Theorie] Twitter-hints  (gelezen 72679 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #20 Gepost op: 8-01-2011, 19:10:03 »
Is de overeenkomst tussen een mol en een (land)mijn niet dat ze allebei onder de grond zitten en dat ze verdraaid moeilijk te vinden zijn?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2011, 20:30:23 »
Dat dacht ik ook :P
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2011, 21:12:43 »
Je hoeft maar op een mijn te stappen, en je hebt hem al gevonden, hoor..........

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2011, 21:31:41 »
ik denk dat het misschien volgende aflevering duidelijk wordt waar de mol die mijn vandaan haalt :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline blastdragon

  • Forumlid
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2011, 22:22:23 »
Ik denk dat met mijnen niet de ondergrondse tunnels worden bedoeld maar de ontploffende dingen waar je niet op mag gaan staan. Wat ik aan het voorstukje zag is die opdracht met het schieten een tunnel waar ze zo snel (en veilig) mogelijk door heen moeten maar er zijn ook struikeldraden (met daaraan mijnen/bommen)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2011, 23:10:09 »
En die tunnel zou ook een mijn kunnen zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #26 Gepost op: 9-01-2011, 00:24:25 »
De tweet van @IkBenDeMol van gister:

Dus de Mol stapt NIET bij de eerste halte in. Dat lijkt me duidelijk. Ik heb geen idee of er iets gebeurt met haltes of wat dan ook, maar dit is een mooie.

De mol stapt als eerste in waarom omdat de mol meteen door kan lopen naar achteren om daar te gaan zitten met pet en pruik op.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #27 Gepost op: 9-01-2011, 00:31:18 »
Misschien. Maar wie zegt dat dat ook chronologisch gemonteerd is?
The British are not impressed.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #28 Gepost op: 9-01-2011, 00:31:44 »
De mol tweet stap met mij in bij de volgende halte, de mol zit er dus al in, als eerste en de anderen stappen vervolgens bij de mol in. Ze hebben dan wel een afleidingssmanouvre nodig omdat het anders opvalt dat 1 persoon wel lang wegblijft. Of is er dit jaar toch een 11 persoon in het spel JODY BERNALLLLLLLLLLL!!!!??!?!?!?!?!?!?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #29 Gepost op: 9-01-2011, 00:35:21 »
Ze zaten allemaal in aparte kamers opgesloten, dus er valt helemaal niets op wie er langer weg is of wat dan ook. De kandidaten kunnen zelfs niet weten in welke volgorde alles gegaan is.
En of de mol zelf nu als eerste, vijfde of laatste is gegaan, iedereen is bij hem/haar in de bus gestapt.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #30 Gepost op: 9-01-2011, 01:26:30 »
Ze zaten allemaal in aparte kamers opgesloten, dus er valt helemaal niets op wie er langer weg is of wat dan ook. De kandidaten kunnen zelfs niet weten in welke volgorde alles gegaan is.
En of de mol zelf nu als eerste, vijfde of laatste is gegaan, iedereen is bij hem/haar in de bus gestapt.

Klopt want je hoord me ook niet zeggen dat ik hier iemand mee bedoel die we als eerste in zaggen stappen. En is het dus mogelijk dat we de mol pas als 3 of 9 of.. zaggen in stappen, maar het is niet meer dan logisch dat de mol als eerste instapt dan kunnen ze de mol vast filmen en vragen laten stellen en daarna meteen achterin plaats neemt. In backstage filmpje zien we Anna als eerste richting bus lopen gevolgd (in het filmpje) door Pepijn. Hier kan je ook meerdre kanten op , was Anna wel de eerste zoja dan stapte pepijn als eerste bij de mol in de bus! zo niet , dan zijn we nog wel even bezig. ! ding is duidelijk groen is de kleur van de mol!

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #31 Gepost op: 9-01-2011, 12:19:27 »
Twitter @ikbendemol:  Het juiste antwoord op de vraag: zij en ik slaan aanstaande donderdag met volle kracht toe. 20:30 uur, Nederland 1.

In ieder geval hebben we nu een verzekering dat de mol iets gaat doen volgende week.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #32 Gepost op: 9-01-2011, 14:00:18 »
Twitter @ikbendemol:  Het juiste antwoord op de vraag: zij en ik slaan aanstaande donderdag met volle kracht toe. 20:30 uur, Nederland 1.

In ieder geval hebben we nu een verzekering dat de mol iets gaat doen volgende week.
misschien heeft de mol dus de eerste aflevering niet met volle kracht toegslagen en zich op de achtergrond begeven?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #33 Gepost op: 9-01-2011, 14:24:40 »
misschien heeft de mol dus de eerste aflevering niet met volle kracht toegslagen en zich op de achtergrond begeven?


Zij! moet je als meervoud zien De kandidaten en Ik slaan aanstaande donderdag met volle kracht toe. 20:30 uur, Nederland 1.

Dus heb je weinig aan als 10 mensen met volle kracht gaan slaan. Weet je nog niks!

Offline Crullie

  • Forumlid
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #34 Gepost op: 9-01-2011, 18:38:50 »

Zij! moet je als meervoud zien De kandidaten en Ik slaan aanstaande donderdag met volle kracht toe. 20:30 uur, Nederland 1.

Dus heb je weinig aan als 10 mensen met volle kracht gaan slaan. Weet je nog niks!

Nee, niet de kandidaten...... de Mijnen!!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #35 Gepost op: 9-01-2011, 19:29:20 »
NATUURLIJK :P
Eerst een vraag (wat is de overeenkomst....) en dan het antwoord. Dat ik dat niet meteen aan elkaar koppelde  :-[
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #36 Gepost op: 9-01-2011, 19:31:56 »
"Wat is de overeenkomst tussen Mollen en Mijnen?"

De letter M.

Ja, de M van Hanna!

Offline Labyrintha

  • Forumlid
  • Nieuwe deelnemer - Jan Hooiman.
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #37 Gepost op: 9-01-2011, 20:26:22 »
Dus, de overeenkomst tussen mijnen en mollen is dat ze allebei met volle kracht toeslaan. Kan inderdaad ook duiden op de hulpmol want anders heb je nooit mollen.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #38 Gepost op: 9-01-2011, 20:57:46 »
Kan inderdaad ook duiden op de hulpmol want anders heb je nooit mollen.
Vind je het erg als ik dit even niet begrijp  ???
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Labyrintha

  • Forumlid
  • Nieuwe deelnemer - Jan Hooiman.
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #39 Gepost op: 9-01-2011, 20:58:50 »
Ja dat vind ik heel erg  ::oink::

Nee, grapje.. maar wat ik wil zeggen, is dat het meervoud is, "mollen".
Dus, er zou een tweede (hulp)mol bij kunnen zitten.