Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 111534 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #420 Gepost op: 18-03-2011, 02:25:26 »
Wat doe jij hier eigenlijk op het forum, behalve onnodige opmerkingen maken en ruzie zoeken?
Wat ik hier doe?
Ik steun Pat in zijn opmerking en vertel jou dat je te kort hier komt om zijn opmerking te kunnen ontkennen.
Daar is niets mis mee en er zit ook niets van Ruzie zoeken in.
Verder lees ik alle berichten van topics waarop ik geabbonneerd ben en vaak tenenkrommend toch maar niet reageer.
En daar heb ik mijn redenen voor. ::zwaai::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #421 Gepost op: 18-03-2011, 02:34:17 »
Wat ik hier doe?
Ik steun Pat in zijn opmerking en vertel jou dat je te kort hier komt om zijn opmerking te kunnen ontkennen.
Daar is niets mis mee en er zit ook niets van Ruzie zoeken in.
Verder lees ik alle berichten van topics waarop ik geabbonneerd ben en vaak tenenkrommend toch maar niet reageer.
En daar heb ik mijn redenen voor. ::zwaai::

Alsof jij bepaalt wie hier wel theorieën mag posten/ontkrachten en wie niet.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 10
« Reactie #422 Gepost op: 18-03-2011, 02:51:26 »
Iedereen is hier volgens mij even welkom, of je nou 10 bent of 85, of je hier nog maar een week bent of acht jaar. Niemand is beter of minder dan iemand anders.
Als iemand een theorie heeft, dan mag hij die posten. Als iemand daar dan iets aan toe te voegen heeft, mag die dat toevoegen. En als iemand in een theorie niets ziet en niets toe te voegen heeft, dan hoeft hij niet te reageren.
Sommige mensen maken nu eenmaal meer tijd vrij voor de mol dan anderen, niet iedereen kan elke aflevering terugkijken en dan is het lastiger om hints te vinden. En niet iedereen heeft evenveel passie. De één wil gewoon lekker meekletsen en kijken wat er allemaal al bedacht is en iemand anders spit alles uit en post alle bevindingen in boekvorm. Daar is niks op tegen en dat mag allemaal en daar hoeft niemand enige conclusie aan te verbinden.
The British are not impressed.

Offline Delphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #423 Gepost op: 18-03-2011, 03:09:26 »
Volgens mij werden een paar mensen een beetje zuur omdat we het hadden over welke kandidaten we nou aantrekkelijk vonden... oppervlakkig, dat wel, maar ook wel grappig en leuk. Heel de tijd serieus doen is toch ook niet leuk...  een beetje lol hebben af en toe mag toch wel?


@Dakis: Ik ben geen schoolmeisje meer, ik ben 20 jaar. Ik ben een jonge vrouw die spontaan gaat kwijlen als ze Jan op het beeldscherm ziet verschijnen.  ;)

Dat weet ik wel, ik heb op je profiel geklikt, het was ook een grapje =P
Die Jan trouwens, die heb ik een keer bij mij op de sportschool gezien, hij is kleiner dan op tv =P
Als ik hem ooit een keer in de kleedkamer zie zal ik proberen om een kiekje voor jou te nemen, en dan hopen maar dat ik niet in elkaar getrapt wordt... maar dan wil ik wel een kusje van jou op de MFD  ::schaam::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #424 Gepost op: 18-03-2011, 03:21:32 »
Ik kom niet op de Molfandag.  :(
Maar als je Jan ziet, mag je hem wel zeggen dat hij nodig naar de kapper moet.  ;D
Brevis esse laboro, obscurus fio.