Auteur Topic: [Theorie] Twitter-hints  (gelezen 72851 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2011, 21:08:32 »
Maar het antwoord is: zij en ik slaan aanstaande donderdag met volle kracht toe.

'zij' is dan inderdaad meervoud voor 'mijnen', maar 'ik' is toch echt alleen de mol zelf.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Roda

  • Forumlid
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2011, 21:53:02 »
Ik denk dat er in de volgende aflevering een spel is met mijnen. In het spel zijn die mijnen heel irritant en gaan ze daardoor misschien geld verliezen. Ook als de mol bezig is met mollen is dat  heel irritant en gaat er vast ook weinig geld in de pot. Dus ik denk dat er in de volgende aflevering flink wordt gemold tijdens een eventuele mijnen spel omdat ze allebei toe gaan slaan.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #42 Gepost op: 9-01-2011, 21:54:41 »
ik hoop alleen dat het nep-mijnen zijn.


Mogelijk doen ze weer het spelletje mijnenvegen, dat ze ook in serie 5 hebben gedaan.


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #43 Gepost op: 9-01-2011, 22:25:04 »
Wat ik zo uit de sneak-preview opmaak is dat het een lasergame opdracht is. Met als hindernis, lasers/touwen, die wanneer je ze raakt mijnen doen ontploffen (geen echte, maar die dan verf loslaten dus verfbom of die geluid laten afgaan). Waarna er jagers op je afkomen, zoals bij Holland Village. Dus moet je ze zien te ontwijken, terwijl je op zoek gaat naar geld/jokers/vrijstellinge? Wat ze er ook maar in stoppen om te verzamelen. Ben je x keer geraakt, lig je uit het spel. Zoiets.

Dus de mol zal gaan toeslaan, maar die "mijnen" ook zodra je een laser/touw niet weet te ontwijken.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2011, 22:32:28 »
ik hoop alleen dat het nep-mijnen zijn.
De kandidaten hebben al hun ledematen nog, dus ga er maar vanuit dat het nepmijnen, of iig ongevaarlijke mijnen zijn ;)

Het zal vast niet gaan om een zoutmijn, kolenmijn en/of goudmijn (hé, hint naar Karin? ;))
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #45 Gepost op: 9-01-2011, 22:36:38 »
Je kan trouwens ook mijnen bij een veiling, maar ik hoop dat dat er dit jaar toch niet inzit *nachtmerries over discussies over het format*
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2011, 23:12:18 »
*nachtmerries over discussies over het format*

 ;D >:D

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2011, 20:25:23 »
DE MOL TWEET
Citaat
IkBenDeMol: Mijn Mollengeheugen en het Levend Stilleven. Zoek de verschillen tussen mij en de andere negen. Donderdag, 20:30 uur.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2011, 20:29:33 »
Mijn Mollengeheugen en het Levend Stilleven. Zoek de verschillen tussen mij en de andere negen. Donderdag, 20:30 uur.

Opvallende hoofdletters...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2011, 20:30:58 »
Een levend stilleven is een stilleven met daarin levende dieren.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2011, 20:33:36 »
Een levend stilleven is ook een soort drama-opdracht, waarbij je bijvoorbeeld met een groep mensen een schilderij nabootst.

Ik heb wel het idee dat Mijn Mollengeheugen en Leven Stilleven allebei naar kunstwerken verwijzen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2011, 20:33:48 »
Eerst een tweet over overeenkomsten en nu één over verschillen.
The British are not impressed.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #52 Gepost op: 10-01-2011, 21:11:10 »
Die bus was wel een soort levend stilleven, dan...
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #53 Gepost op: 10-01-2011, 21:11:59 »
Eerder een rijdende dierentuin.......

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #54 Gepost op: 10-01-2011, 21:30:22 »
Kijk eens hier op het forum naar de fotos van Horace hij laat zijn Tattoos zien, Dat lijkt me dan toch duidelijk een Levend Stilleven.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #55 Gepost op: 10-01-2011, 22:56:48 »
Hm, wat een maffe tweets van de mol. Nog los van de inhoud van hints, is het wel grappig om na te denken over de vraag wie van de kandidaten dit soort hints zou bedenken. Het zou natuurlijk ook kunnen dat het iemand van de redactie is. Maar het kan geen kwaad om voor de zekerheid te kijken naar de stijl van de berichten en de tijdstippen waarop ze online komen. Bijvoorbeeld als Karin de Groot telkens eerst op haar eigen account een tweet verstuurd en niet lang daarna op haar mol-account. Of als de mol twittert terwijl Jan Kooijman live op tv te zien is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #56 Gepost op: 10-01-2011, 23:01:25 »
Daar hoef je echt niet op te gaan letten. Daar zijn ze veel te slim voor. Hier zit iemand van de redactie op.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #57 Gepost op: 10-01-2011, 23:05:41 »
Nou, na die beruchte uitzending van DWDD, zo is mij ter ore gekomen, moesten Kim en Sanne allebei tegelijk iets tweeten (of dat veinzen), opdat de daar aanwezige molloten niet meteen konden zien wie van de twee de mol was.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #58 Gepost op: 10-01-2011, 23:14:58 »
Nou, na die beruchte uitzending van DWDD, zo is mij ter ore gekomen, moesten Kim en Sanne allebei tegelijk iets tweeten (of dat veinzen), opdat de daar aanwezige molloten niet meteen konden zien wie van de twee de mol was.

Klopt ja. Maar dat had inderdaad best een afleidingsmanoeuvre van JP kunnen zijn, zodat hij ondertussen de nieuwe tweet kon maken. ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Theorie] Twitter-hints
« Reactie #59 Gepost op: 10-01-2011, 23:15:10 »
Klopt ja. Maar dat had inderdaad best ook een afleidingsmanoeuvre van JP kunnen zijn, zodat hij ondertussen de nieuwe tweet kon maken. ;D

Haha, iedereen in die ruimte was druk met z'n telefoon, JP zelf ook. En net als bij het forum account van De Enige Echte ben ik er heilig van overtuigd dat ook achter het Twitter account iemand van de productie zit.