Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 98074 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Aflevering 4
« Gepost op: 25-01-2011, 15:13:09 »
Horace kreeg de vorige aflevering een rood scherm te zien en moest het spel verlaten.

De kandidaten racen met bussen, ondervragen elkaar en klimmen over de afgrond. Komt Horace terug in het spel? Vindt er een dubbele executie plaats? En kunnen we een hint afleiden uit de kleur van het hemd van Pieter Jan?

Je ziet het in de vierde aflevering!
2024: wie is de Mol?

Offline Molll

  • Forumlid
  • Patrick Stoof de 11e mol!
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 27-01-2011, 20:39:19 »
We zijn begonnen!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 27-01-2011, 21:00:24 »
Jan zit dus op Art. Aangezien hij de andere geldloper was
You'll never walk alone

Offline Wuppie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 27-01-2011, 21:02:52 »
Kan iemand mij uitleggen waarom je zou liegen bij de tweede opdracht, met die mollenboekjes? Behalve met de "wie heb je als mol"-vraag komen de vragen op ja/nee antwoorden. Dus als je liegt dat je de mol als verkenner had bij die boobytrapopdracht en PJH zegt dat dat fout is, dan weet de ander toch wat je wel hebt. Dus je bent als je de waarheid spreekt beter af, want dan doet de ander geen stap en het echte antwoord weet de ander toch wel te achterhalen.

Offline Fleur_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 27-01-2011, 21:04:42 »
Yay, leuke aflevering! :)
Vooral van die bus. Alleen ik moet zeggen dat er nogal wat gemold is die opdracht ;)

Offline Fleur_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 27-01-2011, 21:06:38 »
Kan iemand mij uitleggen waarom je zou liegen bij de tweede opdracht, met die mollenboekjes? Behalve met de "wie heb je als mol"-vraag komen de vragen op ja/nee antwoorden. Dus als je liegt dat je de mol als verkenner had bij die boobytrapopdracht en PJH zegt dat dat fout is, dan weet de ander toch wat je wel hebt. Dus je bent als je de waarheid spreekt beter af, want dan doet de ander geen stap en het echte antwoord weet de ander toch wel te achterhalen.

Jdit vond ik ook al zo vreemd. :/

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 27-01-2011, 21:08:12 »
Okee, ik heb een vraagje. Dit is het eerste hele seizoen dat ik WIDM kijk, en ik snap iets niet helemaal.

Bij het duel van zojuist, moest er steeds een vraag worden beantwoord. Nou hoor ik Pieter Jan zeggen: "Waar lag de sleutel van de mol?" en weet ik veel wie geeft een antwoord waarop PJ zegt "correct." Waarom stelt hij die vragen niet als "Wat heb jij daarop geantwoord?" want ik heb nu half het idee dat er nog maar twee molkandidaten over zijn omdat er zojuist is gezegd waar de sleutel van de mol lag?

Kan iemand mij geruststellen en zeggen dat iedereen nog steeds verdacht is? Of is dit gewoon slim montagewerk of weet ik veel.

Merci!
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 27-01-2011, 21:08:52 »
666 m , ieder moest 111 ( weer het getal 11 ) afleggen. Dus 2 hoeven er niet ?? Aangezien ze met 8 zijn
You'll never walk alone

Offline Fleur_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 27-01-2011, 21:11:09 »
Lol. Anna die gaat zingen :p trouwens, dat doe ik ook altijd als ik zenuwachtig ben. Helpy wel altijd :)

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 27-01-2011, 21:25:35 »
Wel balen dat mijn mol Patrick, Art mee wil nemen. Vind Art stom.....Maja Patrick ik zo duidelijk de mol...eng gewoon. Mooie streken had ie wel, en duidelijke...vooral op het touw.


En Soundos zit erg goed, als ze dit volhoudt haalt ze de finale nog.

« Laatst bewerkt op: 27-01-2011, 21:27:38 door sarpeentje »

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 27-01-2011, 21:28:40 »
@Wuppie: Stel, je wil niet zeggen wie je mol is, dan zeg je dus een ander. Dat is fout, maar dan blijven er nog 7 over. Dus dan weet de ander nog niets. En als jij verder de waarheid hebt gesproken, maakt het voor je boekje ook niet uit..

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 27-01-2011, 21:29:53 »
weer een super aflevering, wel moeilijk om uit deze afleveing een mol te kiezen!
of tog niet...

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 27-01-2011, 21:31:11 »
patrick is en blijft mijn mol.

ik weet nog wel dat bij het eerste moldagboek een p.s. was

p.s. kan dat misschien slaan op Patrick Stoof. de P van Patrick en de S van Stoof
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 27-01-2011, 21:31:31 »
2 bussen die het begeven. Hoe kun je nu concluderen waarin de mol zat.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 27-01-2011, 21:32:40 »
Wel balen dat mijn mol Patrick, Art mee wil nemen. Vind Art stom.....Maja Patrick ik zo duidelijk de mol...eng gewoon. Mooie streken had ie wel, en duidelijke...vooral op het touw

Ik geloof niet dat een mol partij voor een kandidaat kiest door hem jokers te geven..voor mij valt Patrick juist af met deze handeling
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 27-01-2011, 21:34:11 »
wat een super aflevering, maar het brengt me wel nog meer in verwarring :P

Ik geloof niet dat een mol partij voor een kandidaat kiest door hem jokers te geven..voor mij valt Patrick juist af met deze handeling
idd :-\\
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Wuppie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 27-01-2011, 21:34:31 »
@Wuppie: Stel, je wil niet zeggen wie je mol is, dan zeg je dus een ander. Dat is fout, maar dan blijven er nog 7 over. Dus dan weet de ander nog niets. En als jij verder de waarheid hebt gesproken, maakt het voor je boekje ook niet uit..

Ik zeg ook dat het behalve de molvraag nutteloos is om te liegen. Lees mijn bericht nog eens, ga het niet herhalen.

2 bussen die het begeven. Hoe kun je nu concluderen waarin de mol zat.

De bus die het verst kwam is de winnende bus, en als de mol daarin zat verliezen ze 3000 euro.

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 27-01-2011, 21:35:22 »
Ik geloof niet dat een mol partij voor een kandidaat kiest door hem jokers te geven..voor mij valt Patrick juist af met deze handeling

Geen reden om iemand af te laten vallen bij mij....daarnaast hij heeft ze toch niet nodig die jokers...

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 27-01-2011, 21:36:07 »
Anna gaf in de kerk alleen maar goede antwoorden, maar ze hadden ook állemaal betrekking op haar -->'iets is wat het lijkt?'

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 27-01-2011, 21:36:30 »
Wat een magistrale aflevering weer!

De busopdracht had een wel zeer verrassend einde. Al vraag ik mij af of de gele bus wel verder had mogen rijden bij de eerste vlaggen, omdat er volgens mij in plaats van boCHtig boHCtig leek te staan...

Die tweede opdracht was een alleraardigste psychologische opdracht. Om alles duidelijker voor ogen te krijgen moet ik nog eens rustig alles nog eens in de herhaling gaan zien. Wel is duidelijk geworden dat Jan inderdaad op Art zit.

De derde opdracht was werkelijk een van de engste en spectaculairste opdrachten ooit! Knap van de 5 die de overkant hebben gehaald!

En helaas Miryanna naar huis...
Ich bin ein Bärliner!