Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 98078 keer)

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 27-01-2011, 21:36:37 »
Een snel forum  :D

Briljante aflevering weer, prachtige opdrachten. Als Patrick de mol is speelt hij zijn spel met Art wel geniaal.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 27-01-2011, 21:39:29 »
Die opmerking van PJ na de busopdracht vond ik geniaal. ::rofl::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 27-01-2011, 21:40:31 »
Karin die zegt niet naar beneden te gaan kijken en terwijl ze dat zegt kijkt ze de afgrond in ::)

geniaal gewoon ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 27-01-2011, 21:40:37 »
Miryanna  :\'( Wist het natuurlijk al wel maar goed..
Ik vond het een geniale aflevering..

Lag het trouwens aan mijn televisie of zagen jullie bij een moment tijdens de executie (ik dacht bij Karin) snel een bliksemflits op het scherm??
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 27-01-2011, 21:42:13 »
Stond er nou een vraagteken op de buitenkant van het zijraam van die ene bus met oa Pepijn?
Weet je het niet, antraciet

Offline belg

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 27-01-2011, 21:42:58 »
Ja

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 27-01-2011, 21:43:37 »
Kan iemand mij uitleggen waarom je zou liegen bij de tweede opdracht, met die mollenboekjes? Behalve met de "wie heb je als mol"-vraag komen de vragen op ja/nee antwoorden. Dus als je liegt dat je de mol als verkenner had bij die boobytrapopdracht en PJH zegt dat dat fout is, dan weet de ander toch wat je wel hebt. Dus je bent als je de waarheid spreekt beter af, want dan doet de ander geen stap en het echte antwoord weet de ander toch wel te achterhalen.

Waren er geen vragen bij over testvragen waarbij meer dan twee antwoorden mogelijk waren? Kan het me niet meer herinneren?

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 27-01-2011, 21:45:04 »
Bij de busopdracht viel op dat Karin het woord eerst verkeerd uitsprak (mol actie?), hoewel Pieter Jan het later wel duidelijk over de megafoon uitsprak, dus als ze de Mol was zou ze erin mee gaan.

Maar als Karin de Mol is en kijkend naar Peppijn (en ook Patrick en Art) als mijn mollen dan is het natuurlijk verdacht dat de koppeling stuk gaat terwijl Patrick rijdt (voorkennis).

Met de vragen in de kerk blijft het lastig om een hint oid eruit te halen.

De 666 meter opdracht, mooi om te zien, Patrick verdacht met dat hij maar 8 meter (mol getal) liep en zo teleurgesteld was in zich zelf.
En een Mol houdt niet van hoog in de lucht.
Maar Peppijn hield het ook niet vol.

Kortom lastig, wel weer mooie aflevering en volgende week dus Nicaraqua vermoed ik, zag er ook grappig uit.
Jammer voor Mirjanna maar goed ze was ook niet mijn Mol.
Ananas

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 4
« Reactie #28 Gepost op: 27-01-2011, 21:45:26 »
In de biecht update!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline duijnhoven

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #29 Gepost op: 27-01-2011, 21:47:25 »

Maar als Karin de Mol is en kijkend naar Peppijn (en ook Patrick en Art) als mijn mollen dan is het natuurlijk verdacht dat de koppeling stuk gaat terwijl Patrick rijdt (voorkennis).

Als mol wil je winnen, dus niet handig als je dan de bus stuk maakt.... Toch???

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #30 Gepost op: 27-01-2011, 21:49:02 »
De omgeving van de executie had een griezelige sfeer met die mist. ::ok::

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #31 Gepost op: 27-01-2011, 21:49:12 »
De bus die het verst kwam is de winnende bus, en als de mol daarin zat verliezen ze 3000 euro.
De bus die het verst stond heeft mazzel gehad doordat de andere bus ook pech kreeg. Technische mankementen bij beide bussen vind ik toeval en de mol mijns inziens daar geen invloed op kan hebben gehad.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #32 Gepost op: 27-01-2011, 21:50:52 »
Na aflevering 4 ben ik er nog steeds niet uit. Ik vind Art nog steeds verdacht, maar ik vind 'm ook een leuke speler en hoop alleen daarom al dat ie er nog lang in blijft. Objectief gezien waren Patrick en Pepijn ook weer erg verdacht er raar bezig af en toe, dus ik probeer niet in een tunnel te vallen. Lastig dit jaar, maar voor de rest een zeer vermakelijke serie en ook vandaag weer leuke opdrachten. Die bus rit was weer hilarisch.  ::bravo::

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #33 Gepost op: 27-01-2011, 21:51:26 »
De aflevering en de opdrachten waren niet bijzonder goed qua progressie richting de mol (zit nog steeds op Art en Pepijn) maar vond de executie voor het eerst oprecht spannend (had gelukkig niks van de twittertoestand meegekregen). Ze hadden nu voor het eerst volgens mij een spannend muziekje bij ieder scherm en niet alleen bij degene die een rood scherm kreeg geloof ik.
De promo voor volgende week zag er ook weer veelbelovend uit  :D

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #34 Gepost op: 27-01-2011, 21:51:51 »
De omgeving van de executie had een griezelige sfeer met die mist. ::ok::

::ok:: vond het ook een spannende executie!

Offline duijnhoven

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #35 Gepost op: 27-01-2011, 21:52:07 »
Even iets anders.. Ik denk dat we in de bie brug weinig kunnen zien..
Het lijkt mij ook iets wat je gewoon wilt doen, is toch gaaf over zo'n touwladder lopen!! Geloof niet dat hier de mol echt gaat mollen en zoiets misloopt...
En als je weet dat je toch al hebt gewonnen met de busopdr. (en er dus geld uit de pot gaat) kun je best over de brug lopen!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #36 Gepost op: 27-01-2011, 21:55:53 »
Ik geloof niet dat een mol partij voor een kandidaat kiest door hem jokers te geven..voor mij valt Patrick juist af met deze handeling

Dat is een goeie, daar had ik helemaal niet aan gedacht!
* Daisy noteert bij niet verdachte handelingen Patrick ::ok::

Even iets anders.. Ik denk dat we in de bie brug weinig kunnen zien..
Het lijkt mij ook iets wat je gewoon wilt doen, is toch gaaf over zo'n touwladder lopen!! Geloof niet dat hier de mol echt gaat mollen en zoiets misloopt...
En als je weet dat je toch al hebt gewonnen met de busopdr. (en er dus geld uit de pot gaat) kun je best over de brug lopen!

Zo denk ik er ook over. Daarom vond ik Pepijn en Art nog best verdacht, Pepijn omdat ie expres ging slingeren (twijfelaars bang maken?) en Art omdat hij zo laat ging. Als ie wist dat Soundos en Miryanna niet gingen kon hij zonder probleem zelf de oversteek maken.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #37 Gepost op: 27-01-2011, 21:57:00 »
Was er van overtuigt dat Myranne als de MOL in de verliezers bus zat, gelukkig mijn mol voor alleen deze aflevering.

Misschien volgende week terug na me 1ste keus:

6. Wie is de verliezer van Wie is... de mol?     Pepijn Gunneweg
7. Wie is de winnaar van Wie is ... de mol?     Soundos El Ahmadi
8. Wie is... de mol ?     Patrick Stoof

Of gewoon weer terug na Karin als Mol.

Het mist/bomen shot uit de opening van aflevering 1 was ook weer terug, dus zo verkeerde keus is dat misschien niet. Jan Kooiman word wel steeds verdachter door als bv nu weer met die Blauwe bsllen zo ingooien vorige keer zo relax, Pepijn Gunneweg evens want die doet weinig Mols behalve dam inderdaad met dat touw.

« Laatst bewerkt op: 27-01-2011, 22:00:39 door Pierce_Brosnan »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #38 Gepost op: 27-01-2011, 22:03:54 »
"Malfunction of me"

Klinkt bijna als:
"Mol-actie van mij"

Ik meen dat Anna dit zei, morgen even checken.
Omnia vincit amor

Offline Ohmiyax

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #39 Gepost op: 27-01-2011, 22:05:48 »
 geen geld in de pot..
Art en pepijn wilden wel erg graag winnen Bij de busopdracht volgens mij, maar aan de andere kant gingen ze ook allebei over dat koord.
Maar pepijn ging wel verdacht doen met zn geslinger, het is een goede tactiek als
kandidaat om jezelf dan verdacht te maken..
Wil patrick gewoon echt met art door? Of is hij de mol en heeft ie ze niet nodig? Of is hij zo zeker van zn zaak, of wil hij zichzelf verdacht maken door de jokers te geven zodat art dan denkt dat hij ze niet nodig heeft en de mol is?..