Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 98576 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #80 Gepost op: 28-01-2011, 00:31:09 »
Moet een Mol bij de test alle vragen altijd goed beantwoorden???

Als Mol kan je toch ook een 1 of 2 vraagjes expres fout beantwoorden (een paar fouten kan geen kwaad lijkt me voor de uitslag van de test) En als je als Mol de gestelde vragen bij aflevering 4 van tevoren al weet, kan je tegenstanders en kijkers ook misleiden.


Het lijkt me dat het niet uit maakt wat de Mol invult...krijgt immers nooit een rood scherm...
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 4
« Reactie #81 Gepost op: 28-01-2011, 00:35:21 »
Ik heb de boobytrapopdracht nog eens bekeken en dit is wat er gebeurde in een overzicht:
Sluipschutters:
- Karin (1)
- Miryanna (3)
- Hanna (4)
- Soundos (5)
- Horace (6)
- Pepijn (8 )
- Art (9)

Mijn/boobytrap:
- Patrick (2)
- Anna (7)

Anna zien we op een mijn stappen, maar horen daar verder niets meer over in de uitzending.
Bij Art horen we het sluipschutters-af geluidje maar zien verder niet de lampjes. Dus voor die twee personenen blijft het een beetje gissen.
Ik zal naar aanleiding hiervan de post hier boven aanpassen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 4
« Reactie #82 Gepost op: 28-01-2011, 00:39:39 »
Het overzicht:

Karin
- Jan, Art, Miryanna, (Karin)
- Pepijn, Anna, Hanna
- Horace

Art
- ?
- Karin, Miryanna, Hanna, Soundos, Horace, Pepijn, (Art)

Jan
- Art, Miryanna, Patrick, Karin, Soundos, Horace, (Jan)
- Art, Miryanna
- Art, (Jan)

Miryanna
- Karin, Patrick, Soundos, Anna, Horace, Pepijn, (Miryanna)
- Karin, Patrick, Jan, Hanna,
- Karin

Patrick
- Karin, Miryanna, Hanna, Pepijn, Art, Jan
- Karin, Miryanna, Hanna, Pepijn, Art, Horace, Pepijn
- Karin

Pepijn
- Jan, Art, Karin, Miryanna
- Jan, Art, Karin, Pepijn

Soundos
- Art, Miryanna
- Patrick, Jan, Anna
- Patrick, Pepijn

Anna
- Pepijn, Miryanna, Horace, Art, Soundos, (Anna)
- Pepijn, Hanna, (Anna)
- ?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #83 Gepost op: 28-01-2011, 00:40:13 »
Het lijkt me dat het niet uit maakt wat de Mol invult...krijgt immers nooit een rood scherm...
Waarschijnlijk vult de mol de test helemaal niet (volledig) in. In die tijd kan de productie mooi nog even wat info en aanwijzingen doorspelen. Bovendien moet de mol meer biechten doen (valse voor in de uitzending en echte voor naderhand), dus elke minuut is kostbaar.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #84 Gepost op: 28-01-2011, 00:40:22 »
Vraagje, moesten ze bij die laatste opdracht nu precies 666 meter of mocht het ook meer zijn? Want als ze precies 666 meter moesten dan valt Soundos voor mij af als mol, als dat de mol was geweest was die zeker gegaan (en dan had ze een meteretje teveel gedaan ofzo)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #85 Gepost op: 28-01-2011, 00:43:40 »
Waarschijnlijk vult de mol de test helemaal niet (volledig) in. In die tijd kan de productie mooi nog even wat info en aanwijzingen doorspelen. Bovendien moet de mol meer biechten doen (valse voor in de uitzending en echte voor naderhand), dus elke minuut is kostbaar.
Mee eens, de Mol gaat er zitten en typt maar wat;)
In hoeverre de andere kandidaten zich daar bewust van zijn en voor de opnames natuurlijk.
Omnia vincit amor

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #86 Gepost op: 28-01-2011, 00:47:46 »
Overigens vind ik het nog steeds een beetje te gezellig in de groep.  :-\\ Leuk dat ze het zo fijn kunnen vinden met z'n allen hoor, maar ergens past het toch ook wel dat er af en toe wat wrijving is. Hoort erbij.

Valt vooral op omdat ik de afgelopen weken seizoen 5, 6 en 7 heb zitten terugkijken (ben met 7 nog bezig). Daar was her en der toch wel sprake van wat irritatie, ondanks het feit dat ze het ongetwijfeld ook heel leuk hadden. Brengt toch wat meer spanning in zo'n aflevering.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 4
« Reactie #87 Gepost op: 28-01-2011, 00:53:28 »
Overigens vind ik het nog steeds een beetje te gezellig in de groep.  :-\\ Leuk dat ze het zo fijn kunnen vinden met z'n allen hoor, maar ergens past het toch ook wel dat er af en toe wat wrijving is. Hoort erbij.

Valt vooral op omdat ik de afgelopen weken seizoen 5, 6 en 7 heb zitten terugkijken (ben met 7 nog bezig). Daar was her en der toch wel sprake van wat irritatie, ondanks het feit dat ze het ongetwijfeld ook heel leuk hadden. Brengt toch wat meer spanning in zo'n aflevering.
Volgens mij hebben ze dit jaar nog maar heel weinig hotels aangedaan, terwijl in vorige seizoenen de kandiddaten van hot naar her gesleept werden om ze te desoriënteren. Dat kan er mee te maken hebben.

Al zijn het volgens mij ook gewoon gezellige kandidaten.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #88 Gepost op: 28-01-2011, 00:59:33 »

Al zijn het volgens mij ook gewoon gezellige kandidaten.
Oh, ik gun ze ook geen ruzie hoor. Begrijp me niet verkeerd. :P
Voor mij heeft het denk ik ook iets met onderlinge strijd te maken, ofzo. Dat zie ik nog niet zo erg. Een heel klein beetje af en toe, bij Jan en Art (Jan op de ladder, Art in de school). Ik zit denk ik een beetje op een Dick Jolletje of een Gijs Stavermannetje te wachten, o.i.d.. :P

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #89 Gepost op: 28-01-2011, 01:05:57 »
Overigens vind ik het nog steeds een beetje te gezellig in de groep.  :-\\ Leuk dat ze het zo fijn kunnen vinden met z'n allen hoor, maar ergens past het toch ook wel dat er af en toe wat wrijving is. Hoort erbij.

Valt vooral op omdat ik de afgelopen weken seizoen 5, 6 en 7 heb zitten terugkijken (ben met 7 nog bezig). Daar was her en der toch wel sprake van wat irritatie, ondanks het feit dat ze het ongetwijfeld ook heel leuk hadden. Brengt toch wat meer spanning in zo'n aflevering.
::rofl:: de gezellige dames Verbaan en Ipenburg konden idd niet heel goed met elkaar overweg.

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #90 Gepost op: 28-01-2011, 01:09:30 »
En wat te denken van Mvr. Koblenko en Yvonne van de Hurk? :p

Offline Melo

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #91 Gepost op: 28-01-2011, 01:19:37 »
De vrouwen in deze WIDM zijn ook niet heel nasty ofzo, ik had er graag een soort Victoria Koblenko inderdaad bij willen zien.  ::tandpastasmiley:: Brengt toch wat meer spanning inderdaad.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #92 Gepost op: 28-01-2011, 01:26:05 »
Ook vrij weinig 'tussen-de-opdrachten-door'-beelden dit jaar. Of zit ik gewoon niet goed op te letten? Dus tijdens het ontbijt of diner enz.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #93 Gepost op: 28-01-2011, 01:28:19 »
Klopt, vaak wordt gestart met een After breakfast momentje...
Maar niet veel meer:)
Omnia vincit amor

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 4
« Reactie #94 Gepost op: 28-01-2011, 01:28:28 »
Inderdaad.. had ook graag wat meer defensief gedrag verwacht van de schilders toen Soundos opeens kapsones kreeg!! Van mijn part mag daarom Anna er ook wel uit, die die sfeer er een beetje in probeert te houden!  >:D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Melo

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #95 Gepost op: 28-01-2011, 01:47:32 »
En ja ik vond die stukjes tussendoor altijd wel leuk, als ze gingen koken of eten! Echt heel jammer. Wat dat betreft is de serie echt een verkeerde weg ingeslagen.

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: Aflevering 4
« Reactie #96 Gepost op: 28-01-2011, 02:07:23 »
Die opdracht in de kerk is erg onthullend...te onthullend bijna !
We moeten niet vergeten dat in dit stadium van de strijd (8 man ove) de kandidaten hun kansen nog wel eens willen spreiden.
Want bij alles op 1 ben je door als je goed zit, maar kun je ook snel afvallen. Als je op 2 gaat zitten, heb je vast meer antwoorden goed dan de allerslechtste.

De makers kunnen zo heel erg sturen met de vragen die PJ stelde
Want je maakt mij niet wijs dat de makers doodleuk laten zien dat jan op art zit, en dat ze dan beide de finale halen. Of dat Art eruit vliegt, want dan moet jan al bijna de mol zijn.

moltweet;
"Donderdag. Mol meets Lingo. From hell."
iemand zei dit in de uitzending letterlijk. Was dat niet Patrick ?
« Laatst bewerkt op: 28-01-2011, 02:09:38 door Muldvarpen »

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #97 Gepost op: 28-01-2011, 03:27:02 »
Patrick vs. Pepijn http://img696.imageshack.us/i/patrickpepijn.jpg/

Klopt niet: het antwoord van Patrick op de vraag Wie is de Mol? is niet uitgezonden. Luister nog maar eens goed vanaf 24:39

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #98 Gepost op: 28-01-2011, 08:04:59 »
Deze aflevering vond ik echt helemaal te gek.
Maar het heeft me wel echt in verwarring gebracht. Nog meer.
Heb bij zoveel kandidaten zowel verdachte als onverdachte dingen gezien, dat ik het echt even niet meer zo goed weet.
Pepijn is me meer op gaan vallen, maar ook Anna vind ik ineens veel meer verdacht. En Jan, met het weggooien van alleen de blauwe balletjes...
En al dat ge-(1)11... Whaaaaa.
Ik blijf maar bij Patrick.
Laten we jabberen.

Offline Jskaat

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #99 Gepost op: 28-01-2011, 09:37:46 »
Hi mensen, ik ben nieuw op het forum maar volg al een tijdje de berichten.
Volgens mij heeft niemand nog geschreven over een Tweet van de mol die ik erg verdacht vind:
http://twitter.com/#!/IkBenDeMol/status/28193679596331008

Hier zitten de getallen 3 - 2 - 4 - 11 in.
Ik denk dat hier opzettelijk getallen gebruikt worden. Zie ook de laatste tweet ("Dag afvaller 3! Ik zie je in aflevering 11!").

Vond het gisteren verdacht dat Patrick letterlijk zei dat er op Twitter stond: "Lingo, from hell".