Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 95254 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #260 Gepost op: 22-02-2011, 12:42:04 »
Inderdaad zoals eerder gezegd is het dan raar dat Anna bijvoorbeeld al uitgesloten is omdat ze geen joker heeft...

Waarom is dat raar? Ze heeft er toch zelf voor gekozen om die joker vorige executie al in te zetten. Zodra er jokers in het spel komen, is er per definitie ongelijkheid. Maar ik heb haar ook niet horen klagen toen ze een vrijstelling had  :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 7
« Reactie #261 Gepost op: 22-02-2011, 12:43:48 »
Iedereen kiest voor 1 joker om contact te hebben met de mol. Bij meedere inschrijving kiest de mol. Dus de mol kiest voor zichzelf en iedereen is weer 1 joker kwijt...
Dat dacht ik eerst ook even... maar loten betekend in principe dat het willekeurig/random/aselect moet gebeuren, dus dan heeft de mol er geen invloed op. (Maar ja, we hebben ook eens gezien dat de mol bleef dobbelen tot een dobbelsteen op 6 geland was.)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #262 Gepost op: 22-02-2011, 12:50:59 »
Iedereen kiest voor 1 joker om contact te hebben met de mol. Bij meedere inschrijving kiest de mol. Dus de mol kiest voor zichzelf en iedereen is weer 1 joker kwijt...
Nou, ik betwijfel of iederéén er voor kiest. Je kunt natuurlijk ook denken: laat die anderen maar inzetten, dan hou ik mijn joker. En veel informatie levert een contact met de mol over het algemeen toch niet op.

Verder denk ik dat er écht geloot zal worden. Het is wel zo leuk als een gewone kandidaat met de mol komt te spreken.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #263 Gepost op: 22-02-2011, 12:56:29 »
Ik vind trouwens dat de marges op dat kaartje echt minimaal zijn. De tekst past er maar net op...

 ::hypocriet::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #264 Gepost op: 22-02-2011, 13:30:42 »
Iedereen kiest voor 1 joker om contact te hebben met de mol. Bij meedere inschrijving kiest de mol. Dus de mol kiest voor zichzelf en iedereen is weer 1 joker kwijt...

Auw, wat intens gemeen  >:D Maar wel mollig  ;D

Offline jessinee

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #265 Gepost op: 22-02-2011, 14:26:58 »
Zou het niet zo kunnen zijn dat iedereen kan kiezen? Of een joker, of contact met De Mol?

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #266 Gepost op: 22-02-2011, 15:03:21 »
Karin en Art hebben nog 1 joker en Patrick heeft nog 3 jokers.
Zoals al gezegd wordt je er nooit veel wijzer van als je de mol mag ontmoeten. Ik gok er op dat Patrick hier wel een joker voor over heeft.

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 7
« Reactie #267 Gepost op: 22-02-2011, 15:14:17 »
Karin en Art hebben nog 1 joker en Patrick heeft nog 3 jokers.
Zoals al gezegd wordt je er nooit veel wijzer van als je de mol mag ontmoeten. Ik gok er op dat Patrick hier wel een joker voor over heeft.

Maar Art en Karin...

Art wel dus (zie plaatje)en ook Karin wel (zo is Karin)

Maar dit is wat ik denk hoor

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 7
« Reactie #268 Gepost op: 22-02-2011, 15:17:24 »
Trouwens:

Had Anna er ook niet een???

Of had ze die al ingezet???

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #269 Gepost op: 22-02-2011, 15:31:43 »
Anna heeft de ene joker ingezet en Soundos heeft alle 3 jokers ingezet.

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 7
« Reactie #270 Gepost op: 22-02-2011, 15:43:53 »
Anna heeft de ene joker ingezet en Soundos heeft alle 3 jokers ingezet.

Tnx

Was k ff vergete

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Aflevering 7
« Reactie #271 Gepost op: 22-02-2011, 16:37:39 »
Als je goed kijkt naar het promofilmpje is er een shot waarbij alle tien kandidaten luisteren naar PJ. Alles, behalve de kandidaten is zwart-wit. Maar de bagage van Soundos is ook in kleur, terwijl alle andere koffers zwart-wit zijn.
Dit sluit heel erg aan bij: Zoek de verschillen, vind de mol!

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 7
« Reactie #272 Gepost op: 22-02-2011, 17:49:58 »
Kunt iemand mij vertellen een link naar dat filmpje????

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 7
« Reactie #273 Gepost op: 22-02-2011, 18:27:26 »
Het kan ook zijn dat de Kandidaten kunnen kiezen tussen 1 joker of een gesprekje met de Mol ?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #274 Gepost op: 22-02-2011, 19:20:18 »
Opvallend dat er in het dagboek 1 voor 1 en één voor één op twee verschillende manieren is geschreven.
Moest denken aan het tand om tand en al die andere dubbelzinnigheden...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #275 Gepost op: 22-02-2011, 20:51:55 »
Ik heb volgens mij een leuke hint richting Soundos gevonden.
Bij opdracht één loopt de groep richting PJ. Een man en een hond lopen zien we op de achtergrond.
Soundos loopt iets wat afzijdig en haar shirt met een man die naar boven wijst, wijst naar deze man.
Doordat ze afzijdig loopt leek het als of er iets achter zat... (Minuut 2.44)

Vervolgens zien we bij de speluitleg die zelfde man 4 seconden in beeld helemaal verstijfd in een soort van denkers houding. Geen idee wat het te betekenen heeft, maar zoiezo opvallend dat deze man helemaal stil blijft staan. (Minuut 3.04-3.07)

(Opvallend is ook dat de man op het shirt van Soundos zijn benen gekruisd heeft en een zonnebril op heeft.)
_______________________

Daarnaast een montage technisch grapje. Als PJ zegt dat ze 10 seconden de tijd krijgen om op de kaart te kijken zien we de groep naar de kaart rennen. Het grappige is dat Art, die een bodycam draagt, bij de speluitleg het tuigje nog niet aan heeft, maar 10 seconden later, bij de kaart hem wel om heeft.
Of te wel, voor de show deden ze alsof het een verrassing was maar eigenlijk zat er een veel langere tijd tussen de spel uitleg en het bekijken van het bord... Montage  ::bravo:: haha
_______________________

Ook nog een bijgevoegd HD shot van de steen...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 7
« Reactie #276 Gepost op: 22-02-2011, 20:53:14 »
Opvallend dat er in het dagboek 1 voor 1 en één voor één op twee verschillende manieren is geschreven.
Moest denken aan het tand om tand en al die andere dubbelzinnigheden...

Inderdaad erg opvallend...

Iemand die weet wie je daar aan kan koppelen???

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #277 Gepost op: 22-02-2011, 20:59:32 »
Nou, ik betwijfel of iederéén er voor kiest. Je kunt natuurlijk ook denken: laat die anderen maar inzetten, dan hou ik mijn joker. En veel informatie levert een contact met de mol over het algemeen toch niet op.

Verder denk ik dat er écht geloot zal worden. Het is wel zo leuk als een gewone kandidaat met de mol komt te spreken.

Het levert de kandidaten inderdaad niet zoveel op, maar ons als kijker is het een goudmijn! Als je goed nadenkt kan je de mol daardoor ontmaskeren. Denk maar aan Dennis (hij vroeg: Is ego (ik) de mol?), Jon (met de spiegel, ookal kon je daar niet zoveel uithalen) en Kim (foto's vanaf de mol gezien). Het zou kunnen dat er nog meer waren, maar dat kan ik me niet meer herrineren. In ieder geval, ik ga er heel goed naar kijken  ::vergroot::
AZ Landskampioen '08/'09

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 7
« Reactie #278 Gepost op: 22-02-2011, 21:01:55 »
Het levert de kandidaten inderdaad niet zoveel op, maar ons als kijker is het een goudmijn! Als je goed nadenkt kan je de mol daardoor ontmaskeren. Denk maar aan Dennis (hij vroeg: Is ego (ik) de mol?), Jon (met de spiegel, ookal kon je daar niet zoveel uithalen) en Kim (foto's vanaf de mol gezien). Het zou kunnen dat er nog meer waren, maar dat kan ik me niet meer herrineren. In ieder geval, ik ga er heel goed naar kijken  ::vergroot::

Ik ga ook proberen goed te kijken xD

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #279 Gepost op: 22-02-2011, 21:08:44 »
Milouska: 1972/1973
Inge: Enig speurwerk
Dennis: Ego de mol
Jon: Omrand de vele
Kim: Foto's gezien vanuit Kim

Bij Yvon was er geen Mym opdracht geloof ik.

Er is dus altijd wel iets te vinden. Ik ga dus eens goed alles opschrijven en afspeuren op verdachte uitspraken (zoals die van jon, dennis en 'enig speurwerk') en anagrammen. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...