Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435716 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #580 Gepost op: 2-03-2012, 11:16:59 »
Met dank aan Jelsir.. dan zal dit ook wel een hint zijn naar A-M als mol:



I.c.m. de ondertitel van aflevering 4: "Iemand Anders", alle kandidaten hadden werkelijk een foto van hun vader en/of moeder, behalve de mol. De mol had iemand anders als foto.. namelijk zichzelf!

Hmmmz ja dat laatste weet ik niet maar het is wel zo dat ze erg op haar moeder lijkt iig als het niet zo is.  :P
Ik vind de hint zonder dat sws wel aardig eigenlijk.  ;D
Met name omdat in afl 4 volgens mij de grootste molhint zit van deze serie.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #581 Gepost op: 2-03-2012, 11:17:33 »
::ohno:: Ik mag toch hopen van niet; wat is het Mol-zijn nog waard als je als Mol opdrachten moet laten slagen?

De Mol is een spion die bij het andere kamp hoort: dat van de makers. De taak die de Mol hoofdzakelijk meekrijgt is saboteren, maar als het juist gewenst is om de pot omhoog te krikken kan de Mol de voorkennis die hij meekrijgt ook voor dat doel gebruiken.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #582 Gepost op: 2-03-2012, 11:39:41 »
Met dank aan Jelsir.. dan zal dit ook wel een hint zijn naar A-M als mol:



I.c.m. de ondertitel van aflevering 4: "Iemand Anders", alle kandidaten hadden werkelijk een foto van hun vader en/of moeder, behalve de mol. De mol had iemand anders als foto.. namelijk zichzelf!
Ik heb echt de hele avond zitten refreshen om hier iets over te posten (en heb dat dan maar gedaan op twitter en chat)... ik ga het weer in de groep gooien, volgens mij is dit een jeugdfoto van Anne-Marie zelf! (of ik zie in elk geval een kans dat het zo is.) De foto is zo ontzettend benadrukt in de finale aflevering... en ik had datzelfde gevoel ook al van aflevering 4 zelf. Ik zou er in elk geval niet meer verbaast van opkijken!

Alleen die foto van haar moeder laten zien is raar als hint of iets... vandaar deze gedachte.

 :o

Spoiler: mijn eerdere post... (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 11:50:03 door Rat »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #583 Gepost op: 2-03-2012, 11:45:12 »
Ik heb echt de hele avond zitten refreshen om hier iets over te posten (en heb dat dan maar gedaan op twitter en chat)... ik ga het weer in de groep gooien, volgens mij is dit een jeugdfoto van Anne-Marie zelf! (of ik zie in elk geval een kans dat het zo is.) De foto is zo ontzettend benadrukt in de finale aflevering... en ik had datzelfde gevoel ook al van aflevering 4 zelf. Ik zou er in elk geval niet meer verbaast van opkijken!

Alleen die foto van haar moeder laten zien, is raar als hint of iets... vandaar deze gedachte.

 :o

Spoiler: mijn eerdere post... (klik om te tonen/verbergen)

Het zou een mooie combi zijn met "Jong is". Dat Anne-Marie "jong is" op die foto.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #584 Gepost op: 2-03-2012, 11:50:26 »
Nog een opmerking met terugwerkende kracht op Anne-Marie...

Bij de gletsjer kon zij namelijk de vrijstellingen niet vinden ( ze wist niet dat ze er lagen, maar zo moeilijk waren ze niet te vinden )
En als mol is het veel gunstiger om de vrijstelling niet te hoeven verdedigen ;)
You'll never walk alone

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #585 Gepost op: 2-03-2012, 11:53:54 »
Die fotolijst staat er ook echt alsof ie daar expres zo neergezet is.Je gaat niet een snoer van een strijkbout om een lijstje heendoen, nee dan zet je eerder het lijstje ergens anders neer.
Goed gezien jonges!
...maar soms even niet :)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #586 Gepost op: 2-03-2012, 12:01:16 »
Het is inderdaad enigszins raar dat ze het idee heeft dat Liesbeth in de brug zit. Ze zegt het geloof ik wel op een moment dat ze ziet dat de brug raampjes heeft, maar erg 'mols' is het niet. Toch denk ik dat ze hier wel degelijk heeft gemolt. Als ik het mij goed herinner is het Hadewych die de grote beslissingen neemt qua vragen aan Liesbeth, en raadt zij de juiste naam van het stadje. Door de lichtelijk geirriteerde reactie van Hadewych in het dorp als ze verkeerd rijden denk ik dat Anne-Marie tijdens de rit wel degelijk heeft geprobeerd om de opdracht te laten mislukken of in ieder geval niet echt heeft meegeholpen om op de juiste plek te komen. De verkeerde afslag in het dorp kan dan net de druppel zijn.

Iemand nog een leuke verklaring waarom je 10 minuten later naar beneden zou komen voor het ontbijt? Het snoozen is natuurlijk een geloofwaardig excuus, maar ik vond het toevallig dat dat die ochtend gebeurde.

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #587 Gepost op: 2-03-2012, 12:33:10 »
Tim die ook op Anne-Marie zit en er net voor de finale eruit gaat. Dus iedereen zit op Anne-Marie, behalve zijzelf.
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is niet de mol
« Reactie #588 Gepost op: 2-03-2012, 13:19:17 »
Dropping: Vliegtuig als eerste vinden, Frits en William erop wijzen, waarna William nog meer kandidaten gaat zoeken.
Gletsjer: Verkeerd team
Brug1:  3 mensen op hoogste bedrag zetten
Jeeps: V, I en N herkennen, Frits vebeteren over auto rechts/links
Seinen: Niet de pufjes tellen en daardoor geen kans meer op slagen en dus falen.
Pim-Pam-Pet: Best makkelijk woord, 2 van de 3 borden herkennen (ook spreotrs)
Toren: William en Tim tegenhouden, kiezen voor niet naar binnen gaan
Bunkers: Niet naar de lege bunkers willen, Niet willen dat William naar I Am gaat
Duiken: Bijna goede volgorde noemen
Onderhandelen: Gaan voor volledig groen, niet een van de mogelijke switchers
Vragen: Afzijdig
Western: 500 euro pakken met risico dat William afgeschoten wordt.
Almería: Goed lopen (?)
Boogschieten: Vlot raken
Vis: Met een goede oplossing komen, in de laatste secondes de balk goed leggen
Stier: Veel woorden opschrijven
Schilderijen: Herkenbaar (genoeg) uitbeelden
Doolhof: Als laatste, geen kans om te sturen of te kiezen voor dure envellop
Ontvoering: Goed rijden, niet communiceren, wijzen op 'in de brug'

...trek je conclusies ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 13:23:42 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #589 Gepost op: 2-03-2012, 13:23:42 »
tja, zo kan ik inmiddels voor alledrie een lijstje maken
You'll never walk alone

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #590 Gepost op: 2-03-2012, 13:28:46 »
tja, zo kan ik inmiddels voor alledrie een lijstje maken

doe eens, want dat lijstje van Pac-Mol overtuigd me toch wel een beetje  ;D

Maar goed Pac-Mol hoe verklaar je dan dat zowel Liesbeth als Hadewych (en volgens mij ook Tim) op Anne-Marie zitten?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #591 Gepost op: 2-03-2012, 13:30:57 »
doe eens, want dat lijstje van Pac-Mol overtuigd me toch wel een beetje  ;D

Maar goed Pac-Mol hoe verklaar je dan dat zowel Liesbeth als Hadewych (en volgens mij ook Tim) op Anne-Marie zitten?

ja mij ook, maar ik probeer wanhopig een tunnel te zoeken en dacht net die van Anne-Marie gevonden te hebben... Maar vooruit dan, zal ze zo in hun topics posten ;)... Die van Liesbeth zal niet zo overtuigend zijn denk ik ;)

EDIT: T lukt me niet om ze zo overtuigend te krijgen ::)
« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 13:33:27 door niekypsv »
You'll never walk alone

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #592 Gepost op: 2-03-2012, 13:32:02 »
Maar goed Pac-Mol hoe verklaar je dan dat zowel Liesbeth als Hadewych (en volgens mij ook Tim) op Anne-Marie zitten?
Dit lijstje ging alleen over redenen waarom ze het níet is, hè?
...óf niet!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is niet de mol
« Reactie #593 Gepost op: 2-03-2012, 13:36:22 »
Dropping: Vliegtuig als eerste vinden, Frits en William erop wijzen, waarna William nog meer kandidaten gaat zoeken. Opdracht was gedoemd te mislukken. Maakte niet of hier gemold is.
Gletsjer: Verkeerd team -500 in de pot.
Brug1:  3 mensen op hoogste bedrag zetten Liet zich doodschieten door Frits, geen geld.
Jeeps: V, I en N herkennen, Frits vebeteren over auto rechts/links Maarten het initatief gegeven en mee gegaan in het antwoord "WIDM".
Seinen: Niet de pufjes tellen en daardoor geen kans meer op slagen en dus falen. Opdracht was gedoemd te mislukken en bij het einde van de opdracht verkeerde combinatie opgeven.
Pim-Pam-Pet: Best makkelijk woord, 2 van de 3 borden herkennen (ook spreotrs) Veel treuzelen, nauwelijks geld op gehaald.
Toren: William en Tim tegenhouden, kiezen voor niet naar binnen gaan Ze heeft niemand tegengehouden, alleen kort gezegd "NEE" als William en Tim aan het overleggen zijn.
Bunkers: Niet naar de lege bunkers willen, Niet willen dat William naar I Am gaat Uiteindelijk zijn ze toch naar de bunkers gegaan...?
Duiken: Bijna goede volgorde noemen Bijna is niet helemaal.
Onderhandelen: Gaan voor volledig groen, niet een van de mogelijke switchersWaarschijnlijk heeft ze de opdracht laten mislukken.
Vragen: Afzijdig Mol kan ook ziek worden. Daarnaast heeft het nauwelijks geld opgebracht.
Western: 500 euro pakken met risico dat William afgeschoten wordt. Geen geld opgehaald.
Almería: Goed lopen (?) Ze is met Tim juist omgelopen, maar kwam toch als eerst aan.
Boogschieten: Vlot raken Dat is niet bewezen, ze heeft het enkel geclaimed om minde verdacht te worden.
Vis: Met een goede oplossing komen, in de laatste secondes de balk goed leggen Juist chaos veroorzaken door op de proppen te komen met een tweede oplossing.
Stier: Veel woorden opschrijven Woorden op de kop van de stier schrijven, terwijl ze wist dat die niet leesbaar waren. Tijdnood.
Schilderijen: Herkenbaar (genoeg) uitbeelden Geen geld opgeleverd.
Doolhof: Als laatste, geen kans om te sturen of te kiezen voor dure envellop Zich af laten schieten, geen geld opgeleverd.
Ontvoering: Goed rijden, niet communiceren, wijzen op 'in de brug' Verkeerd rijden, tijdnood en dommige vragen stellen aan de telefoon. Het was Hadewych die met de slimme ideeën kwam.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #594 Gepost op: 2-03-2012, 13:40:57 »
Dankje Jelsir ;)
You'll never walk alone

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is niet de mol
« Reactie #595 Gepost op: 2-03-2012, 13:46:41 »
Dropping: Vliegtuig als eerste vinden, Frits en William erop wijzen, waarna William nog meer kandidaten gaat zoeken. Opdracht was gedoemd te mislukken. Maakte niet of hier gemold is.
Gletsjer: Verkeerd team -500 in de pot.
Brug1:  3 mensen op hoogste bedrag zetten Liet zich doodschieten door Frits, geen geld.
Jeeps: V, I en N herkennen, Frits vebeteren over auto rechts/links Maarten het initatief gegeven en mee gegaan in het antwoord "WIDM".
Seinen: Niet de pufjes tellen en daardoor geen kans meer op slagen en dus falen. Opdracht was gedoemd te mislukken en bij het einde van de opdracht verkeerde combinatie opgeven.
Pim-Pam-Pet: Best makkelijk woord, 2 van de 3 borden herkennen (ook spreotrs) Veel treuzelen, nauwelijks geld op gehaald.
Toren: William en Tim tegenhouden, kiezen voor niet naar binnen gaan Ze heeft niemand tegengehouden, alleen kort gezegd "NEE" als William en Tim aan het overleggen zijn.
Bunkers: Niet naar de lege bunkers willen, Niet willen dat William naar I Am gaat Uiteindelijk zijn ze toch naar de bunkers gegaan...?
Duiken: Bijna goede volgorde noemen Bijna is niet helemaal.
Onderhandelen: Gaan voor volledig groen, niet een van de mogelijke switchersWaarschijnlijk heeft ze de opdracht laten mislukken.
Vragen: Afzijdig Mol kan ook ziek worden. Daarnaast heeft het nauwelijks geld opgebracht.
Western: 500 euro pakken met risico dat William afgeschoten wordt. Geen geld opgehaald.
Almería: Goed lopen (?) Ze is met Tim juist omgelopen, maar kwam toch als eerst aan.
Boogschieten: Vlot raken Dat is niet bewezen, ze heeft het enkel geclaimed om minde verdacht te worden.
Vis: Met een goede oplossing komen, in de laatste secondes de balk goed leggen Juist chaos veroorzaken door op de proppen te komen met een tweede oplossing.
Stier: Veel woorden opschrijven Woorden op de kop van de stier schrijven, terwijl ze wist dat die niet leesbaar waren. Tijdnood.
Schilderijen: Herkenbaar (genoeg) uitbeelden Geen geld opgeleverd.
Doolhof: Als laatste, geen kans om te sturen of te kiezen voor dure envellop Zich af laten schieten, geen geld opgeleverd.
Ontvoering: Goed rijden, niet communiceren, wijzen op 'in de brug' Verkeerd rijden, tijdnood en dommige vragen stellen aan de telefoon. Het was Hadewych die met de slimme ideeën kwam.

Bij de vragen kwam het antwoord niet van haar maar van William. De antwoorden moesten binnen een half-uur worden doorgegeven anders had Hadewych wel Walter gezegd. Dus ze had daar geen kans om te mollen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is niet de mol
« Reactie #596 Gepost op: 2-03-2012, 13:48:11 »
Dropping: Vliegtuig als eerste vinden, Frits en William erop wijzen, waarna William nog meer kandidaten gaat zoeken. Opdracht was gedoemd te mislukken. Maakte niet of hier gemold is. Zou niet sportief zijn, maar oké. Ze had al gemold met de klok dan.
Gletsjer: Verkeerd team -500 in de pot. Maar niet haar schuld
Brug1:  3 mensen op hoogste bedrag zetten Liet zich doodschieten door Frits, geen geld. Ze maakte de kans op (meer) geld nog steeds wel groter
Jeeps: V, I en N herkennen, Frits vebeteren over auto rechts/links Maarten het initatief gegeven en mee gegaan in het antwoord "WIDM". Blijft een risico dat Maarten het herkent door de letters
Seinen: Niet de pufjes tellen en daardoor geen kans meer op slagen en dus falen. Opdracht was gedoemd te mislukken en bij het einde van de opdracht verkeerde combinatie opgeven. Oké.
Pim-Pam-Pet: Best makkelijk woord, 2 van de 3 borden herkennen (ook spreotrs) Veel treuzelen, nauwelijks geld op gehaald.
Toren: William en Tim tegenhouden, kiezen voor niet naar binnen gaan Ze heeft niemand tegengehouden, alleen kort gezegd "NEE" als William en Tim aan het overleggen zijn. Ze is duidelijk voor het niet naar binnen gaan
Bunkers: Niet naar de lege bunkers willen, Niet willen dat William naar I Am gaat Uiteindelijk zijn ze toch naar de bunkers gegaan...? Maar volledig door Marit, niet haar schuld
Duiken: Bijna goede volgorde noemen Bijna is niet helemaal. Klopt, maar Marit zal maar net die 2 verwisselde wel bij een ander team goed horen.
Onderhandelen: Gaan voor volledig groen, niet een van de mogelijke switchersWaarschijnlijk heeft ze de opdracht laten mislukken. Hoe?
Vragen: Afzijdig Mol kan ook ziek worden. Daarnaast heeft het nauwelijks geld opgebracht. Oké.
Western: 500 euro pakken met risico dat William afgeschoten wordt. Geen geld opgehaald. Maar het had wel gekund, daar had ze geen invloed op of William werd afgeschoten.
Almería: Goed lopen (?) Ze is met Tim juist omgelopen, maar kwam toch als eerst aan. Oké.
Boogschieten: Vlot raken Dat is niet bewezen, ze heeft het enkel geclaimed om minde verdacht te worden. Oké.
Vis: Met een goede oplossing komen, in de laatste secondes de balk goed leggen Juist chaos veroorzaken door op de proppen te komen met een tweede oplossing. Uiteindelijk wel goed gedaan door haar.
Stier: Veel woorden opschrijven Woorden op de kop van de stier schrijven, terwijl ze wist dat die niet leesbaar waren. Tijdnood. Oké.
Schilderijen: Herkenbaar (genoeg) uitbeelden Geen geld opgeleverd. Als iemand de titel had geweten (Waar zij geen invloed op had) was het makkelijk verdiend
Doolhof: Als laatste, geen kans om te sturen of te kiezen voor dure enveloppe Zich af laten schieten, geen geld opgeleverd.  Neemt de onmolse acties niet weg.
Ontvoering: Goed rijden, niet communiceren, wijzen op 'in de brug' Verkeerd rijden, tijdnood en dommige vragen stellen aan de telefoon. Het was Hadewych die met de slimme ideeën kwam. Uiteindelijk gaf Anne-Marie het beslissende plan van 'in de brug'
...óf niet!

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #597 Gepost op: 2-03-2012, 13:48:20 »
Dit lijstje ging alleen over redenen waarom ze het níet is, hè?

ja dat weet ik, maar als ze zoveel goeds doet, waarom zitten er dan twee kandidaten(of meer) op haar als mol

Ik ga toch nog niet uit mijn AM tunnel, die screenshot van Jelsir met de onderwater foto op de achtergrond terwijl ze die opdracht noemt is toch wel heel apart...
« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 13:51:29 door Eddie_V »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #598 Gepost op: 2-03-2012, 13:55:40 »
Ik ga toch nog niet uit mijn AM tunnel, die screenshot van Jelsir met de onderwater foto op de achtergrond terwijl ze die opdracht noemt is toch wel heel apart...
Het is dat je het zelf jouw AM tunnel noemt want ik zie je elders behoorlijk wat reserves plaatsen.. qua tunnel dan he??  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #599 Gepost op: 2-03-2012, 14:01:25 »
Het is dat je het zelf jouw AM tunnel noemt want ik zie je elders behoorlijk wat reserves plaatsen.. qua tunnel dan he??  ;D

Ik weet het, maar ik vind het dan ook moeilijk er is voor iedereen weer wat te zeggen, en op basis van de afgelopen aflevering zou ik voor Hadewych gaan, maar goed we gaan voor het geheel en die foto daar op het nachtkastje dat kan toch bijna geen toeval zijn  ;D