Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 109418 keer)

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #40 Gepost op: 19-01-2012, 22:33:16 »
Het valt me toch op met de 1/eerste-theorie dat we van Liesbeth bij de test tot nu toe alleen nog maar vragen hebben gezien met een 1 erin: 12, 11 en nu 1 (verbeter me als ik het verkeerd heb  ::hypocriet::)
AZ Landskampioen '08/'09

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 3
« Reactie #41 Gepost op: 19-01-2012, 22:36:54 »
Het valt me toch op met de 1/eerste-theorie dat we van Liesbeth bij de test tot nu toe alleen nog maar vragen hebben gezien met een 1 erin: 12, 11 en nu 1 (verbeter me als ik het verkeerd heb  ::hypocriet::)

Als dat waar is, vind ik het wel een leuke  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #42 Gepost op: 19-01-2012, 22:37:27 »
Ondanks de wat rustige opdrachten vond ik het toch een leuke aflevering! Ik zit toch nog op Liesbeth.. En idd,we komen steeds weer op 12 uit. ;D

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #43 Gepost op: 19-01-2012, 22:42:09 »
Eigenlijk ben ik er bijna van overtuigd dat volgende week al het geld weer uit de pot gaat om iedereen mee naar een volgend land te krijgen. En zeker de mensen die nu geld hebben verdiend voor de pot door jokers af te slaan, kun je natuurlijk niet achterlaten.... Zou dus best wel eens kunnen zijn dat één van de mensen die nu geld heeft gepakt de mol is. :-\\ Ik ga toch maar weer terug naar William al mijn mol 
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 3
« Reactie #44 Gepost op: 19-01-2012, 22:45:51 »
 Nah, t kan aan mij liggen maar vond die laatste opdracht helemaal niks an. Zie t ook gewoon niet, net of er iets mist ofzo.... Wat voor nut die groep in de stad met mamalou nou had, de rivier opdracht was wel leuk, t joker pakken een jaarlijks ritueel dus wel oke, maar die laatste....  ::ohno::  
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 3
« Reactie #45 Gepost op: 19-01-2012, 22:46:15 »
Eigenlijk ben ik er bijna van overtuigd dat volgende week al het geld weer uit de pot gaat om iedereen mee naar een volgend land te krijgen. En zeker de mensen die nu geld hebben verdiend voor de pot door jokers af te slaan, kun je natuurlijk niet achterlaten.... Zou dus best wel eens kunnen zijn dat één van de mensen die nu geld heeft gepakt de mol is. :-\\ Ik ga toch maar weer terug naar William al mijn mol 

Hmmmm, aardige suggestie. Het geld kwam inderdaad wel erg simpel binnen deze aflevering. In het begin van je post dacht ik dat je een Marit verdenker was die haar actie probeerde goed te praten, maar nee  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #46 Gepost op: 19-01-2012, 22:47:26 »
Bij de executievragen slaan alle vragen die getoond worden op Liesbeth. Toeval? Denk 't niet ::ok::
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 3
« Reactie #47 Gepost op: 19-01-2012, 22:48:06 »
Eigenlijk ben ik er bijna van overtuigd dat volgende week al het geld weer uit de pot gaat om iedereen mee naar een volgend land te krijgen. En zeker de mensen die nu geld hebben verdiend voor de pot door jokers af te slaan, kun je natuurlijk niet achterlaten.... Zou dus best wel eens kunnen zijn dat één van de mensen die nu geld heeft gepakt de mol is. :-\\ Ik ga toch maar weer terug naar William al mijn mol 
:D Dat had Inge Ipenburg volgens mij ook gedaan voor de veiling in dat seizoen. Er is nog hoop voor de Marit verdenkers. ::feest::

Offline P@trick

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #48 Gepost op: 19-01-2012, 22:48:27 »
op een bus die bij opdracht 3 over de brug reed stond ook een 12... Lijn 12...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #49 Gepost op: 19-01-2012, 22:50:56 »
Bij de executievragen slaan alle vragen die getoond worden op Liesbeth. Toeval? Denk 't niet ::ok::

 ::oink:: Wie checkt?
Tell me what your telescope says

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 3
« Reactie #50 Gepost op: 19-01-2012, 22:51:15 »
Frits Blijft Mijn Mol...

Zie zijn bord met daarop sporters...

Dat woord Sporters staat echt in de vorm van een M!!!

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 3
« Reactie #51 Gepost op: 19-01-2012, 22:52:53 »
Ik denk trouwens niet dat ze naar ander land gaan...

Bij de vooruitblik zie je toch de hele tijd ijslandse omgeving...

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #52 Gepost op: 19-01-2012, 22:54:48 »
:D Dat had Inge Ipenburg volgens mij ook gedaan voor de veiling in dat seizoen. Er is nog hoop voor de Marit verdenkers. ::feest::
Ze was wel heel stellig! Wie weet...
Omnia vincit amor

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #53 Gepost op: 19-01-2012, 22:55:21 »
Neee Marit wat doe je nou ?   :\'( Geen geld pakken !

Jammer van Maarten, en grappig dat bijna niemand het verwachtte, op de beurs in ieder geval niet ! Toch lag het een beetje voor de hand, zo'n duidelijke kandidaat ...

Tja maar ik vond Soundos vorig jaar ook zeeeer duidelijk een kandidaat, en Anna.. en die bleven ook een tijdje..  ;D

Citaat
En ja Mamaloe, die moest bijna wel tegenvallen na 4 pagina's discussie.
::rofl::
Ja ok maar de opdracht was ook wel nogal een anti-climax in itself vond ik, idd zeer niet-des mols.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 3
« Reactie #54 Gepost op: 19-01-2012, 22:55:36 »
::oink:: Wie checkt?

Ik zal wel even checken.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #55 Gepost op: 19-01-2012, 22:55:53 »
ik denk dat we niet teveel moeten zoeken met die 12.

vooral dat verschil over de leeftijd van liesbeth. alsof ze aan william en tim gaan vragen of ze een getal willen noemen zodat ze daar dan een verborgen aanwijzing van maken.

als het al zo zou zijn dan zou het een hint naar tim moeten zijn. want tim zit er dan 12 jaar naast.

wie deelt mijn mening?
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2012, 22:55:57 »
Ik denk trouwens niet dat ze naar ander land gaan...

Bij de vooruitblik zie je toch de hele tijd ijslandse omgeving...

Klopt ook.. In afl 4 werd onderhandeld over een zonnige toekomst.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Aflevering 3
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2012, 22:57:17 »
Viel me trouwens vandaag op dat er meerdere shots zijn met dat witte kerkje ergens in the middle of nowhere. In de leader te zien, maar vandaag ook weer een shot (dacht net voor de executie, voor het shot met de ondergaande zon en gras/planten).
(Weet zo even niet 123 waar ik het anders moet posten.)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2012, 22:57:46 »
Ik vond het wel een leuke aflevering ondanks de wat saaie natuur. Frits die wel heel makkelijk van zijn twee jokers af wil. Vond ik beetje gek. Temeer daar Tim zich niet aan hun afspraak had gehouden.Waarom hem dan een joker aanbieden die je zelf goed kan gebruiken? En volgens mij kun je beter de joker houden dan één vraag te weten.
En ook dat bord van Frits dat niet zo duidelijk leek maar toch wel goed gelezen werd. Ik vond het gek dat het bord van Wiliam (acteurs C) niet gelezen werd en dat er werd gezegd dat het niet duidelijk was. Het zag er best duidelijk uit. Ik sluit Marit ("iets met water is sowieso niet mijn ding"), ondanks dat zij de envelop met geld koos, nog niet uit.

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 3
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2012, 22:59:09 »
Klopt ook.. In afl 4 werd onderhandeld over een zonnige toekomst.  ;)

oja
Frits Blijft Mijn Mol...

Zie zijn bord met daarop sporters...

Dat woord Sporters staat echt in de vorm van een M!!!

Kan iemand ff dat in beeld brengen?