Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 109845 keer)

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #80 Gepost op: 19-01-2012, 23:47:18 »
Extra vraag die William kreeg luidt:

Bij welke TV-quiz zou de mol kans maken om te winnen?

Wat is dit voor akward vraag?

Zou een verwijzing naar een opdracht uit de komende aflevering kunnen zijn misschien?

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #81 Gepost op: 19-01-2012, 23:48:11 »
Extra vraag die William kreeg luidt:

Bij welke TV-quiz zou de mol kans maken om te winnen?

Wat is dit voor akward vraag?

misschien wel frits bij de IQ quiz  :D
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #82 Gepost op: 19-01-2012, 23:48:47 »
Extra vraag die William kreeg luidt:

Bij welke TV-quiz zou de mol kans maken om te winnen?

Wat is dit voor akward vraag?

Misschien is dit een vraag die gesteld is bij hun CV's.
Komt de opdracht met CV's misschien? Hoe goed kennen ze elkaar, enz. Er is altijd welk zo'n opdracht.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #83 Gepost op: 19-01-2012, 23:49:23 »
Hadewych sloeg een kruisje voor ze haar joker inzette ;)
Ha ja! ::ok::

Wie weet!
Ik zal eens in de herhaling, kijken of ik iets kan met die blipverts..
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #84 Gepost op: 19-01-2012, 23:50:14 »
Misschien is dit een vraag die gesteld is bij hun CV's.
Komt de opdracht met CV's misschien? Hoe goed kennen ze elkaar, enz. Er is altijd welk zo'n opdracht.

De CV's kwamen letterlijk van Wikipedia. Dus misschien is daar nog iets van de oorspronkelijk tekst terug te vinden.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Melvin94

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #85 Gepost op: 19-01-2012, 23:50:46 »
Ik verdenk Tim ook niet maar vond zijn opmerking richting het bord van Annemarie wel belangrijk om te melden: 'Shit, het bord van Annemarie is goed te lezen, en die van mij niet'. Als mol kan je dit inderdaad jammer vinden, omdat het dan voor de andere partij makkelijk te lezen is.
Daarnaast zou het best kunnen dat we in de laatste aflevering een shot zien van Willem als mol, die het bord opsteekt terwijl die achter een rots staat en daarna dus keihard staat te lachen.

Marit dan nog: 'ik dacht dat we gingen raften, maar daar hou ik niet zo van, ik hou zowiezo niet zo van water' --> een mol in het water is een absolute dood. Daarnaast, waarom zou je als campinglifejuffrouw water niet leuk vinden? Hmmm!


Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #86 Gepost op: 19-01-2012, 23:50:51 »
Misschien is dit een vraag die gesteld is bij hun CV's.
Komt de opdracht met CV's misschien? Hoe goed kennen ze elkaar, enz. Er is altijd welk zo'n opdracht.
Liesbeth: Nationale Nieuwsquiz 2009
De Taalmeester 2010, presentatie: Marit....!!!
Bliksem! Als presentator weet je alle antwoorden!  ;)
(Frits heeft hier ook aan deelgenomen).
« Laatst bewerkt op: 19-01-2012, 23:55:46 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Jeaujeau

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #87 Gepost op: 19-01-2012, 23:53:17 »
Whoa, wat een mooie aflevering qua natuurshots, soundtrack en natuurlijk de eerste twee opdrachten. Wel jammer dat Art bij de jokeropdracht niet soms bijvoorbeeld ook drie of vier jokers tegenover de envelop legde. Dat had alles nog onvoorspelbaarder gemaakt.
Ik baal er ontzettend van dat Maarten eruit ligt; wat mij betreft de enige capabele kandidaat tot nu toe. Werkelijk, die gast doorziet serieus dingen, hij is scherp, vriendelijk en analytisch. Berekenend en toch ook een durfal. Ik had het beter gevonden als Annemarie of Frits was vertrokken.

Heeft iemand met mij tijdens de executie gezien dat op de klep van Williams cap ondersteboven een 12 te lezen valt? Ik zal het morgen proberen te screencappen. Mocht dat inderdaad zo zijn, dan is het met de letters op zijn rood hoofddeksel die m-o-l vormen, wel een heel duidelijke aanwijzing volgens mij... Bovendien verwijst Art ook heel expliciet naar de 'rode pet'. Opvallend.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3
« Reactie #88 Gepost op: 19-01-2012, 23:53:57 »
Extra vraag die William kreeg luidt:

Bij welke TV-quiz zou de mol kans maken om te winnen?

Wat is dit voor akward vraag?

Ik denk meteen aan 2 voor 12 vanwege natuurlijk de 12 (en de 2 in de titel van aflevering 1). Maar dan?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #89 Gepost op: 19-01-2012, 23:54:19 »
Ik verdenk Tim ook niet maar vond zijn opmerking richting het bord van Annemarie wel belangrijk om te melden: 'Shit, het bord van Annemarie is goed te lezen, en die van mij niet'. Als mol kan je dit inderdaad jammer vinden, omdat het dan voor de andere partij makkelijk te lezen is.
Daarnaast zou het best kunnen dat we in de laatste aflevering een shot zien van Willem als mol, die het bord opsteekt terwijl die achter een rots staat en daarna dus keihard staat te lachen.


Ja, behalve dan dat Tim's bord ook prima werd gelezen...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3
« Reactie #90 Gepost op: 19-01-2012, 23:55:24 »
Liesbeth nationale nieuwsquiz 2009
Taalmeester 2010, presentatie: Marit....!!!
Bliksem! Als presentator weet je alle antwoorden!  ;)



 ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #91 Gepost op: 19-01-2012, 23:56:11 »
Extra vraag die William kreeg luidt:

Bij welke TV-quiz zou de mol kans maken om te winnen?

Wat is dit voor akward vraag?

Die vraag zit niet zomaar bij de envelop. Ik denk dat ze in aflevering 4 het antwoord op deze vraag kunnen vinden. Maar alleen William en Frits weten dat die vraag er komt, en zijn dus extra gefocust op het antwoord.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #92 Gepost op: 19-01-2012, 23:57:29 »



Hij blijft geweldig! We zijn ook gewoon een SEKTE volgens die beste man. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #93 Gepost op: 19-01-2012, 23:57:54 »
@Heinz:   ::rofl::
Omnia vincit amor

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 3
« Reactie #94 Gepost op: 20-01-2012, 00:01:21 »
  ::rofl:: goh, hoor ik toch eens bij een enge groep mensen,,,, sekte... t blijft hilarische!  ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #95 Gepost op: 20-01-2012, 00:04:09 »
Top aflevering!  ::ok::
En blijf het super vinden dat ze nu steeds weer de oude vertrouwde aftiteling muziek gebruiken!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Aflevering 3
« Reactie #96 Gepost op: 20-01-2012, 00:04:24 »
Haha ik ken dat hele filmpje niet. Geweldig! ::rofl::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Jeaujeau

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #97 Gepost op: 20-01-2012, 00:05:42 »
Heeft iemand met mij tijdens de executie gezien dat op de klep van Williams cap ondersteboven een 12 te lezen valt? Ik zal het morgen proberen te screencappen. Mocht dat inderdaad zo zijn, dan is het met de letters op zijn rood hoofddeksel die m-o-l vormen, wel een heel duidelijke aanwijzing volgens mij... Bovendien verwijst Art ook heel expliciet naar de 'rode pet'. Opvallend.

Hmm, bij nader inzien is het het getal 71 dat op zijn klep verschijnt (@43:11). Maar toch ligt dat verdacht dichtbij een op de kop staande 12  ::trots::

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: Aflevering 3
« Reactie #98 Gepost op: 20-01-2012, 00:11:13 »
Ik vond het vooral een verwarrende aflevering.
Dat maarten afviel had ik ergens wel zien aankomen door een tweet van hem net voor de uitzending. Maar voor de rest: Wat was dit? Verdachte mensen die ineens geld pakken. Liesbeth die nog altijd rare niet te plaatsen gezichtsuitdrukkingen heeft.
Hadewych die veelste blij à la Patrick met z'n vrijstelling nog na staat te springen alsof ze net goud heeft gewonnen. De flitsen tussendoor van een kruis, de test in een kerk. Hadewych die een kruis slaat met haar joker in de hand. En dan die vage laatste opdracht. mevrouwtje Mamaloe bestaat niet buiten de molfora. Maar wie is het dan wel?
Morgen maar eens goed terugkijken.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #99 Gepost op: 20-01-2012, 00:13:43 »


 ;D

Dolores mag dan wel een IQ van 159 hebben, maar ze zal nooit kandidaat worden van WIDM.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)