Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 109755 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #60 Gepost op: 19-01-2012, 23:02:30 »
Ik vond het gek dat het bord van Wiliam (acteurs C) niet gelezen werd en dat er werd gezegd dat het niet duidelijk was.

Het was veel verder weg van de kant dan de andere borden. En William wapperde er maar een beetje mee. Plus, hij schreeuwde niet wat erop stond, zoals de anderen, maar riep gewoon HALLOOOO!
Tell me what your telescope says

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #61 Gepost op: 19-01-2012, 23:02:42 »
misschien is het al gemeld, maar ik vond deze tweet verdacht

IkBenDeMol Krijg ik dan toch eindelijk een joker? Wil ik die wel? Vanavond 20:30 uur: Ned. 1. #widm

vooral wil ik die wel

frits wilde beide jokers weggeven.

Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Aflevering 3
« Reactie #62 Gepost op: 19-01-2012, 23:03:00 »
breng dat zelf maar in beeld want je quote jezelf!

dus laat maar zien dat jij een M ziet in dat bord van frits, ik snap je redenering maar geloof er totaal niet in!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 3
« Reactie #63 Gepost op: 19-01-2012, 23:03:04 »
Eindelijk, een aflevering waar we wat aan hebben als molspeurders. In alle drie opdrachten is geld gepakt, en vooral in de bootopdracht is dat in samenwerking gegaan. Dus daar valt wat aan te analyseren, speculeren etc. kortom, molspeuren! De jokeropdracht vond ik niet heel spannend, alhoewel nu wel bleek dat niet álle enveloppen méér dan alleen geld bevatten. Wel zijn er nu drie niet-mollen bij gekomen. Dat maakt het wel zo eenvoudig 8) En die derde opdracht vond ik ook wel komisch. Gewoon heel simpel, ga niet naar binnen. En dan al die twijfel ::rofl:: Maar dit keer was gewoon iets wat het lijkt en was het geen toneel. Om maar even terug te grijpen op de titel van de aflevering. Geen idee of die ook daar op slaat trouwens, heeft iemand een gedachte over die titel? Wat ik wel jammer vond aan die opdracht is dat twee mensen weer in zo'n belangrijke positie zitten en de rest eigenlijk niet heel veel kan doen.

Vond het trouwens wel knap dat ze dat telefoonnummer zo snel hadden. Daarvoor moet je álle antwoorden namelijk goed hebben.

Trouwens echt jammer van Maarten. Ik denk dat geen enkele andere kandidaat bedacht zou hebben dat IJsland een eiland is en dus meetelt.

Ik denk trouwens niet dat ze naar ander land gaan...

Bij de vooruitblik zie je toch de hele tijd ijslandse omgeving...
Nee, niet in aflevering 4. In aflevering 4 zou er onderhandeld worden over hun toekomst, en die toekomst kon heel zonnig zijn. Dus dat zonnige zal dan aflevering 5 zijn.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 3
« Reactie #64 Gepost op: 19-01-2012, 23:03:09 »
Bij de executievragen slaan alle vragen die getoond worden op Liesbeth. Toeval? Denk 't niet ::ok::

::oink:: Wie checkt?

In welk groep zal de mol --> 2e boot
In welke groep zal de mol in de stad --> die van 6
Wat deed de mol bij jokers --> 1 joker pakken
Mol is een --> vrouw

Klopt inderdaad ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 3
« Reactie #65 Gepost op: 19-01-2012, 23:05:59 »
breng dat zelf maar in beeld want je quote jezelf!

dus laat maar zien dat jij een M ziet in dat bord van frits, ik snap je redenering maar geloof er totaal niet in!

Word lastig, k zit op mn ipod :)
misschien is het al gemeld, maar ik vond deze tweet verdacht

IkBenDeMol Krijg ik dan toch eindelijk een joker? Wil ik die wel? Vanavond 20:30 uur: Ned. 1. #widm

vooral wil ik die wel



frits wilde beide jokers weggeven.


Das wel verdacht ja...
« Laatst bewerkt op: 19-01-2012, 23:11:03 door zwarte balk »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #66 Gepost op: 19-01-2012, 23:07:04 »
Waarom hem dan een joker aanbieden die je zelf goed kan gebruiken?
Waarschijnlijk wou Frits Tim gewoon uittesten of hij de joker zomaar zou aannemen. Als Mol zou je dat nooit doen, aangezien je daarmee het spelverloop voor de kandidaten te veel beïnvloedt. Tenzij je natuurlijk Patrick Stoof heet.
🜃

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #67 Gepost op: 19-01-2012, 23:08:51 »
Viel me trouwens vandaag op dat er meerdere shots zijn met dat witte kerkje ergens in the middle of nowhere. In de leader te zien, maar vandaag ook weer een shot (dacht net voor de executie, voor het shot met de ondergaande zon en gras/planten).
(Weet zo even niet 123 waar ik het anders moet posten.)
Kerkje ligt aan de rand van dorpje Vik...met het rode dakje neem ik aan?
Omnia vincit amor

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Aflevering 3
« Reactie #68 Gepost op: 19-01-2012, 23:11:27 »
Precies die. ::bravo::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #69 Gepost op: 19-01-2012, 23:13:03 »
Nee, niet in aflevering 4. In aflevering 4 zou er onderhandeld worden over hun toekomst, en die toekomst kon heel zonnig zijn. Dus dat zonnige zal dan aflevering 5 zijn.
Kan ook dat men naar Noord IJsland vertrekt, bijna 24u/per dag licht (lees; veel zon, zonnig, veel licht)in de periode dat zij er waren. Zou mooi zijn. wat een pracht eiland. Straks gaan ze nog walvis-spotten...met gevaar voor eigen leven tussen geisers rennen, genoeg te doen:)
Mooi land, mooie opnames.
Omnia vincit amor

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #70 Gepost op: 19-01-2012, 23:13:21 »
Wáárom gooiden ze de deur van die toren niet gewoon op slot?!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #71 Gepost op: 19-01-2012, 23:16:14 »
Wáárom gooiden ze de deur van die toren niet gewoon op slot?!
;D
Omnia vincit amor

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #72 Gepost op: 19-01-2012, 23:21:37 »
In de titel van de aflevering zaten weer twee hoofdletters, welke hebben we tot nu toe?
afl. 1: De eerste 2 uur
afl. 2: In de Min
afl. 3: Geen Toneel

Iemand al enig idee wat we met die letters (D, I, M, G, T) moeten?

En wat me ook weer opviel is dat verhaaltje van Art voor de executie, is het gewoon iets nieuws om de tijd op te vullen of zit er een hint in??

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #73 Gepost op: 19-01-2012, 23:26:40 »
In de titel van de aflevering zaten weer twee hoofdletters, welke hebben we tot nu toe?
afl. 1: De eerste 2 uur
afl. 2: In de Min
afl. 3: Geen Toneel

Iemand al enig idee wat we met die letters (D, I, M, G, T) moeten?

De G kan staan voor 'geen mol'. Bijvoorbeeld: Tim Geen Mol Dus. Zou een leuke anti-hint zijn. ;D

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #74 Gepost op: 19-01-2012, 23:28:37 »
In de titel van de aflevering zaten weer twee hoofdletters, welke hebben we tot nu toe?
afl. 1: De eerste 2 uur
afl. 2: In de Min
afl. 3: Geen Toneel

Iemand al enig idee wat we met die letters (D, I, M, G, T) moeten?

En wat me ook weer opviel is dat verhaaltje van Art voor de executie, is het gewoon iets nieuws om de tijd op te vullen of zit er een hint in??


volgens mij moeten we niets in de hoofdletters van de titel zoeken. volgens mij waren vorige jaar ook veel woorden met een hoofdletter geschreven.
ik heb even op wikipedia gekeken (niet echt 100% vertrouwend maar ja), maar daar staat het zo:

Aflevering 1: Kleur Bekennen
Aflevering 2: Allemaal Theater
Aflevering 3: Verdeel en Heers
Aflevering 4: Iets is wat het lijkt
Aflevering 5: Land in Zicht
Aflevering 6: Lot in Eigen Handen
Aflevering 7: Tand om Tand
Aflevering 8: Het is Zover
Aflevering 9: Helderziend
Aflevering 10: Femmes Fatales
Aflevering 11: Wie is de Mol?
« Laatst bewerkt op: 19-01-2012, 23:30:11 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #75 Gepost op: 19-01-2012, 23:29:43 »
Ik vind dit eindelijk weer eens een goede aflevering, want de eerste twee vond ik maar matig. Mooie beelden, dat wel, maar het gaf me totaal geen WidM-gevoel. Met deze opdrachten viel er tenminste eindelijk wat te speuren.

Voor de Marit-verdenkers (ik verdenk haar zelf niet): op zich is het best logisch dat ze het geld pakte. Het was voor iedereen duidelijk dat ze haar jokers toch meteen weer op zou geven, dus hoe zou ze het in hemelsnaam kunnen verkopen dat ze dan niet voor het geld is gegaan? "Ja, eh ja, ik vond het wel zo netjes om Frits en Tim terug te betalen" komt niet echt geloofwaardig over. Welke kandidaat zou nou geld laten schieten om iemand anders jokers te geven? En een Mol snapt dat ook wel, dat brengt enkel heel veel verdenking op je, dus ben je haast genoodzaakt om de envelop te pakken.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #76 Gepost op: 19-01-2012, 23:32:27 »
Ik vind dit eindelijk weer eens een goede aflevering, want de eerste twee vond ik maar matig. Mooie beelden, dat wel, maar het gaf me totaal geen WidM-gevoel. Met deze opdrachten viel er tenminste eindelijk wat te speuren.

Voor de Marit-verdenkers (ik verdenk haar zelf niet): op zich is het best logisch dat ze het geld pakte. Het was voor iedereen duidelijk dat ze haar jokers toch meteen weer op zou geven, dus hoe zou ze het in hemelsnaam kunnen verkopen dat ze dan niet voor het geld is gegaan? "Ja, eh ja, ik vond het wel zo netjes om Frits en Tim terug te betalen" komt niet echt geloofwaardig over. Welke kandidaat zou nou geld laten schieten om iemand anders jokers te geven? En een Mol snapt dat ook wel, dat brengt enkel heel veel verdenking op je, dus ben je haast genoodzaakt om de envelop te pakken.

True, maar komt een mol die €1000 pakt wel geloofwaardig over? Ook niet. Ze had best als mol die twee jokers kunnen pakken om Frits en Tim te vriend te houden. Wie weet wanneer ze ze nog nodig heeft in het spel. En als ze de mol is maakt het haar ook niet uit dat anderen jokers hebben.

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Aflevering 3
« Reactie #77 Gepost op: 19-01-2012, 23:33:28 »
ik geloof inmiddels niet meer in tim als mol want de montage legt dat er te dik bovenop net als van william, ik denk echt dat het een vrouw is en ik gok Annemarie, is redelijk afzijdig, haalt geen geld in de pot en biecht steeds dingen over verdachte dingen van anderen om de aandacht van zichzelf af halen. moet de aflevering nog maar een keer kijken...zaten ook weer veel snelle shots in die ik even rustig wil bekijken! vind het niet heel erg van maarten, vond hem een beetje een einzelganger in de groep.
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 3
« Reactie #78 Gepost op: 19-01-2012, 23:45:19 »
Ben nieuwsgierig naar de blipverts, in 1 zit een kruis met letters, zo leek het, en in de ander een steen met letters?

Zelfs Art benoemde nu het feit dat Liesbeth als eerste was, bij de joker/envelop opdracht.

Bliksem! Even bijkomen nu:)

Hadewych sloeg een kruisje voor ze haar joker inzette ;)
You'll never walk alone

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #79 Gepost op: 19-01-2012, 23:46:15 »
Extra vraag die William kreeg luidt:

Bij welke TV-quiz zou de mol kans maken om te winnen?

Wat is dit voor akward vraag?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)