Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 122991 keer)

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 26-01-2012, 21:39:49 »
Ik denk dat de verdenkingen op Liesbeth, Tim en Frits nu wel zullen exploderen :P

Offline Melvin94

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 26-01-2012, 21:40:45 »
Juist Tim. Liesbeth kon niet weten dat Tim ook rood zou stemmen, terwijl Tim wel wist dat Frits en Liesbeth rood zouden stemmen. Dus Tim, of eventueel Frits.

Dit is niet waar, Frits heeft niet gezegt dat Liesbeth ook rood zou stemmen. Het zou best kunnen dat door knip en plak werk het gesprek tussen Frits en Liesbeth later was dan die tussen Frits en Tim. Overigens denk ik dat hier nog wel een staartje aanzit. Het is nu wel erg opzichtig dat Tim, Frits of Liesbeth de mol is. Ik gok dat bij de twee laatste testers de mol ook nog zou kunnen zitten. Het is namelijk wel erg gemakkelijk te denken dat er nooit een unaniem besluit is, omdat iedereen bang is voor de mol. Daarnaast is de kans natuurlijk ook groter dat de kandidaten kiezen voor het 'niet doorgaan van de test' dan het 'wel doorgaan van de test'.
Ik sluit William, Marit, Annemarie en Hadewych nog niet uit.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 26-01-2012, 21:40:57 »
De volgende afvaller is te lezen in de teaser van de volgende aflevering. Wachten op HD versie!

 ::hypocriet::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 26-01-2012, 21:44:01 »
Ben ik de enige die het een belachelijke opdracht vond? Nu kunnen we gewoon opnieuw beginnen en alle molacties van de vorige afleveringen vergeten. We houden nog 5 mogelijke mollen over, waarvan het me toch echt to obvious lijkt dat Liesbeth de mol is!

Daarom is Tim ook de mol.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 26-01-2012, 21:44:21 »
Tim is de mol.

het bord in de tandem opdracht wat bij hem hoort is 3-1=2. De mol zette in de allereerste opdracht de klok van 3 uur naar 2 uur. dus 3-1=2.

en dan het stemmen. hij wist wie wat stemde dus hij stemt groen en de pot is leeg.

Heel slim maar niet slim genoeg. Tim is de mol!

de klok ging van 2 naar 1 niet van 3 naar 2
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 26-01-2012, 21:44:38 »
Dit is niet waar, Frits heeft niet gezegt dat Liesbeth ook rood zou stemmen. Het zou best kunnen dat door knip en plak werk het gesprek tussen Frits en Liesbeth later was dan die tussen Frits en Tim. Overigens denk ik dat hier nog wel een staartje aanzit. Het is nu wel erg opzichtig dat Tim, Frits of Liesbeth de mol is. Ik gok dat bij de twee laatste testers de mol ook nog zou kunnen zitten. Het is namelijk wel erg gemakkelijk te denken dat er nooit een unaniem besluit is, omdat iedereen bang is voor de mol. Daarnaast is de kans natuurlijk ook groter dat de kandidaten kiezen voor het 'niet doorgaan van de test' dan het 'wel doorgaan van de test'.
Ik sluit William, Marit, Annemarie en Hadewych nog niet uit.

Oké, sorry, dan heb ik dat gemist in mijn nabeleven. Maar zelfs dan nog, Tim wist in ieder geval nog zekerder dat Frits rood ging stemmen. Maar Liesbeth zou inderdaad nog wel kunnen.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 26-01-2012, 21:44:58 »
Wat zal ik blij zijn bij de volgende aflevering! Wat een kandidaten! 0 euro in de pot ::oink::
Marit liep te duidelijk te mollen bij de eerste en tweede opdracht.

Na het onderhandelen ga ik voorlopig naar Liesbeth of Tim als mol.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 26-01-2012, 21:46:25 »
het lijkt mij dat je de mol gewoon te horen heeft gekregen wat de andere stemde, en zo groen stemde
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Wooterr

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #28 Gepost op: 26-01-2012, 21:47:05 »
de klok ging van 2 naar 1 niet van 3 naar 2

Huh, de klok ging toch wel van 3 naar 2?

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 4
« Reactie #29 Gepost op: 26-01-2012, 21:47:18 »
de klok ging van 2 naar 1 niet van 3 naar 2

Kijk de aflevering nog maar eens terug. van 2:54 naar 1:54. ze waren net begonnen he

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #30 Gepost op: 26-01-2012, 21:47:53 »
Moeten we het nog hebben over het verdiende geld op die tandem? Ik wist natuurlijk allang dat alles op het spel zou worden gezet in de laatste opdracht van deze aflevering, dus ik kón natuurlijk redelijk ontspannen achteroverleunen. Sterker nog: ik kon m’n best doen! Maar goed, ik kon natuurlijk niet zeker weten dat de onderhandelingen zo goed zouden uitpakken.

Bovenstaand is een citaat van de mol uit het moldagboek. Moeten we "achteroverleunen" letterlijk nemen? Tim noemde in de biecht dat hij achterover kon leunen op de tandem en William maar liet fietsen :O
Verder denk ik dat de mol dat de mol aanwezig moest zijn bij de onderhandelingen, anders was er de kans te groot dat al het geld in de pot zou blijven zitten..

Leuke tweet van Marit hiernaast btw  ::rofl:: 4 uur samen met William opgesloten gezeten  ::rofl::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 4
« Reactie #31 Gepost op: 26-01-2012, 21:47:58 »
Wat een geweldige aflevering!!! ::ok::

Alle opdrachten waren leuk en afwisselend. Het zag er ook weer mooi uit. De laatste opdracht was geniaal en op een passende locatie. Ik heb vanaf het begin van de executie tot dat het laatste groene kaartje zichtbaar was in spanning gezeten!

 ::ok::

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 4
« Reactie #32 Gepost op: 26-01-2012, 21:49:09 »
Kijk de aflevering nog maar eens terug. van 2:54 naar 1:54. ze waren net begonnen he
Ja maar van 3 uur speeltijd ging 1 uur af zodat er 2 uur overbleef. 3-1=2

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Aflevering 4
« Reactie #33 Gepost op: 26-01-2012, 21:49:56 »
De klok ging dus zowel van 3 naar 2 als van 2 naar 1 ::rofl::
Van drie uur naar twee uur en van 2,54 naar 1,54
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #34 Gepost op: 26-01-2012, 21:50:52 »
WIDM op zijn WIDMST! ::bravo:: ::boogie::

Offline DavidLvov

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #35 Gepost op: 26-01-2012, 21:52:45 »
Hallo, nog even wat ik denk over de laatste opdracht:

1.    Liesbethe en Hadewych moesten onderhandelen. Liesbeth verteld Hadewych om groen ::ok:: te stemmen en weet daardoor dat Hadewych zeker aan Anne-marie verteld dat zij ook groen ::ok:: moet stemmen dus 2 stemmen groen

2.    Liesbeth kon aan Frits vertellen om op rood ::niet-ok:: te stemmen, en wist daardoor weer (bijna) zeker dat Tim ook rood ::niet-ok:: zou stemmen.

3.    Dus 2 rood, 2 groen. Nu Liesbeth nog. Die stemt natuurlijk groen ::ok:: dus een meerderheid en -10.800! het moet dus eigenlijk een spelletje van Liesbeth zijn! ;D
david

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Aflevering 4
« Reactie #36 Gepost op: 26-01-2012, 21:53:23 »
Hoezo Liesbeth, Tim of Frits de Mol?

Zijn we vergeten dat Anne-Marie en Hadewych óók groen gestemd hebben? Hun kunnen het dus ook gewoon zijn.

Dat de pot "toch maar op 0" gezet is, betekent niet dat er in de vorige opdrachten niet gemold was. Zie je het voor je, bij de ontknoping? "Ja, ik heb de eerste 4 aflevering niet gemold want de pot zou toch wel naar 0 gaan", dat zou al helemaal belachelijk zijn.

Spannende opdracht, al was de pot naar 0 toch wel erg extreem. Hoop dat er uiteindelijk wel een redelijk bedrag uiteindelijk gewonnen word.

Ik ga voor Anne-Marie als mol, ook omdat ze een enorme glimlach op haar gezicht had toen de onderhandelingsopdracht mislukte.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 4
« Reactie #37 Gepost op: 26-01-2012, 21:53:57 »
Ja maar van 3 uur speeltijd ging 1 uur af zodat er 2 uur overbleef. 3-1=2

het bord van tim dus

Offline Mrcl_92

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #38 Gepost op: 26-01-2012, 21:54:58 »
Die 3-1=2 slaat op Tim, omdat het monica da silva trio in 2009 van drie (Monica da silva vertrok) naar twee personen (Tim en Arjen) ging. Oftewel 3-1=2. Ik zou er niet teveel achter zoeken..

Offline summerlovin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #39 Gepost op: 26-01-2012, 21:56:24 »
in het dagboek van de mol staat het volgende:
De pot he-le-maal leeg!

Is het niet liesbeth die altijd heel erg in lettergrepen praat?