Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 122992 keer)

Offline TNT

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #60 Gepost op: 26-01-2012, 22:45:25 »
Is het iemand opgevallen dat Anne-Marie bij de duik/zwemopdracht vond dat het pak niet zo "fashion-mol" was?

:) TNT :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 4
« Reactie #61 Gepost op: 26-01-2012, 22:46:35 »
De volgende afvaller is te lezen in de teaser van de volgende aflevering. Wachten op HD versie!

Sh*t je hebt gelijk, ik wou dat ik een grotere tv had !! Ik probeer het te zien maar lukt net niet. Zou wel erg irritant zijn als we het inderdaad gewoon kunnen zien.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #62 Gepost op: 26-01-2012, 22:47:38 »

Ik vind het enigsinds wel jammer dat deze opdracht erbij zit. Zo kan je voorbije afleveringen zoveel geld verdienen als je wou en perfecte deelnemer zijn, maar nu alles weer op 0 halen. Als Mol weet je dat dit komt, en dan is als Tim en Marit zijnde het niet onverstandig om die envelop te nemen ipv jokers. (als ze de mol zijn)

-----------



Dat is wel vaker gebeurd. In de serie met Inge.
Wat ik wel jammer vind is dat ik Marit en William kan uitsluiten voor de mol(deed ik eigenlijk al)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Aflevering 4
« Reactie #63 Gepost op: 26-01-2012, 22:51:00 »
liesbeth: mol?
Frits: mol?
anne-marie: (voortijdig) afgeschreven omdat zij zamen met hadewych de hele tijd de goede volgorde opsomden bij 2e opdracht.
hadewych: (voortijdig) afgeschreven. zie marit
tim: (voortijdig) afgeschreven vanwege die joker die hij pakte vorige week
william: afgeschreven omdat de derde opdracht niet zonder de mol kon. en alle kleine dingetjes.
marit: afgeschreven vanwege het obviouse van deze- en vorige week. + de joker + hetfeit dat zij niet bij opdracht 3 was.
 dus william en marit zijn een beetje voor altijd afgeschreven. tim, hadewych en anne-marie  denk ik gewoon niet. en frits en liesbeth heb ik vrijwel niks on-verdachts gezien.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #64 Gepost op: 26-01-2012, 22:52:00 »
Ik zou het eigenlijk wel briljant van de makers vinden als William of Marit de mol is. Ze laten de rest dan lekker spartelen, terwijl ze gewoon rustig allemaal groen hadden kunnen stemmen.

Eigenlijk niet helemaal eerlijk dat William en Marit hun scherm niet hebben gezien en de rest wel, zo kunnen ze minder goed een inschatting maken van hoe goed ze zitten met hun mol.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #65 Gepost op: 26-01-2012, 22:53:17 »
Ik zou het eigenlijk wel briljant van de makers vinden als William of Marit de mol is. Ze laten de rest dan lekker spartelen, terwijl ze gewoon rustig allemaal groen hadden kunnen stemmen.

Eigenlijk niet helemaal eerlijk dat William en Marit hun scherm niet hebben gezien en de rest wel, zo kunnen ze minder goed een inschatting maken van hoe goed ze zitten met hun mol.

Tja, 1 van de twee is sowieso een kandidaat want de executie had door kunnen gaan.

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #66 Gepost op: 26-01-2012, 22:54:45 »
Ok, dan zijn er gelukkig geen twee mollen. ;)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #67 Gepost op: 26-01-2012, 22:55:58 »
In eerste instantie dacht ik, zoals velen, dat de 'I AM' een iets te duidelijke hint naar Anne-Marie was.

Maar nu ik de aflevering gezien heb vind ik het wel héél toevallig dat Frits nog net voor deze aflevering zijn 'I amsterdam'-shirtje aan heeft getrokken. Wist hij van deze opdracht en slaat 'I am' op zijn eigen antwoord op de vraag 'Wie is de mol?'


Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #68 Gepost op: 26-01-2012, 22:56:09 »
Ok, dan zijn er gelukkig geen twee mollen. ;)

haha, ja. Ach de mol zit zeker bij de onderhandelaars...
Ik baalde wel want had Marit als afvaller in m'n pool.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 4
« Reactie #69 Gepost op: 26-01-2012, 22:58:04 »
In eerste instantie dacht ik, zoals velen, dat de 'I AM' een iets te duidelijke hint naar Anne-Marie was.

Maar nu ik de aflevering gezien heb vind ik het wel héél toevallig dat Frits nog net voor deze aflevering zijn 'I amsterdam'-shirtje aan heeft getrokken. Wist hij van deze opdracht en slaat 'I am' op zijn eigen antwoord op de vraag 'Wie is de mol?'



Hij is goed! Wie is de mol..... I AM.....
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline zupermuiz

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #70 Gepost op: 26-01-2012, 22:59:57 »
Hij is goed! Wie is de mol..... I AM.....

Nu je het zegt.. Maar ik had Frits sowieso nog niet weggesteept.  ;D

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #71 Gepost op: 26-01-2012, 23:00:34 »
Ik zou het eigenlijk wel briljant van de makers vinden als William of Marit de mol is. Ze laten de rest dan lekker spartelen, terwijl ze gewoon rustig allemaal groen hadden kunnen stemmen.

Eigenlijk niet helemaal eerlijk dat William en Marit hun scherm niet hebben gezien en de rest wel, zo kunnen ze minder goed een inschatting maken van hoe goed ze zitten met hun mol.

ze weten zelfs dat ze er helemaal naast zitten, want er waren 4 of 5 man beter in de test! dat is feitelijk meer informatie dan de mensen met een groen scherm.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 4
« Reactie #72 Gepost op: 26-01-2012, 23:01:43 »
ze weten zelfs dat ze er helemaal naast zitten, want er waren 4 of 5 man beter in de test! dat is feitelijk meer informatie dan de mensen met een groen scherm.

Dat hoeft helemaal niet. Een van hun 2 had inderdaad groen gekregen, maar dit kan in feite ook gewoon degene zijn die de test het allerbeste heeft gemaakt ;)
You'll never walk alone

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #73 Gepost op: 26-01-2012, 23:01:53 »
normaal gesproken kan ik al niet wachten op de volgende aflevering, maar nu toch zeker niet. komende aflevering lijkt me echt super vet.

even iets anders: ik lees veel over lachen van kandidaten na de 3-2 uitslag voor groen, maar dit lijkt mij een automatische reactie als je dit soort nieuw te horen krijgt.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline johannnntje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2012, 23:02:10 »
Citaat
Nu wil ik nog even weer Marit belichten. Marit was weliswaar een kandidaat om af te vallen. Maar ik weet bijna zeker dat ze die keuze zelf heeft gemaakt, als mol. Zij is gewoon de mol. Ze koos er voor om zich niet te bemoeien met de executie omdat: 1. het haast niet anders kon dan dat er geen unanimiteit kwam en 2. zij op deze manier heel wat minder verdacht werd. Dus óf er ging iemand naar huis óf de pot ging naar 0. Dat was dus een win-win situatie voor de mol. Goed zo, Marit. Bron:

Dit is een quote uit mijn eigen blog. Maar Marit is echt wel de mol.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2012, 23:16:09 door Lukie4, Reden: link verwijderd »

Offline Mrcl_92

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #75 Gepost op: 26-01-2012, 23:02:16 »
Wie is de mol... en het bordje van Frits met I AM is idd verdacht. Ook de titel van deze aflevering ('Iemand Anders') past goed in dit rijtje, al zou ik geen idee hebben waar dit op zou moeten slaan  ???

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #76 Gepost op: 26-01-2012, 23:02:56 »
Wie is de mol... en het bordje van Frits met I AM is idd verdacht. Ook de titel van deze aflevering ('Iemand Anders') past goed in dit rijtje, al zou ik geen idee hebben waar dit op zou moeten slaan  ???

En de foto van zijn moeder als enige in de intro.

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #77 Gepost op: 26-01-2012, 23:03:12 »
De andere borden waren heel duidelijk, dus er moest er één bij zitten waar ze over twijfelden om de opdracht moeilijk te maken. Dit I AM bord kon slaan op Anne Marie, William of Frits, waarbij ik Frits eigenlijk de minst logische keuze vond. De andere borden waren echt glashelder. Opvallend.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2012, 23:05:06 door jonne17 »

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #78 Gepost op: 26-01-2012, 23:03:27 »
ze weten zelfs dat ze er helemaal naast zitten, want er waren 4 of 5 man beter in de test! dat is feitelijk meer informatie dan de mensen met een groen scherm.

Nee, ze weten dat één van hen er helemaal naast zit. De ander kan nog best de test als beste gemaakt hebben, of zelfs de Mol zijn. Als ze waren doorgegaan had één van hen groen (of in ieder geval geen rood) gekregen.

Offline Draco

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #79 Gepost op: 26-01-2012, 23:04:20 »
Maar eh, wat moeten we nou met de favoriete TV-quiz van de mol? Heb ik dat gemist? Of moeten we dat in een opdracht zoeken? Want dan past Zo Vader, Zo Zoon mooi bij de duikopdracht.